Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2012, 14:53
Verwijderd
Ik wil daar overigens geen punt mee bewijzen ofzo, het leek me gewoon wel een goede casus.
Advertentie
Oud 03-10-2012, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Zou jij plezier hebben in het beffen van een meisje dat allemaal smeerkaas op haar edele delen gesmeerd heeft? Met je ogen open. Je weet wel dat het smeerkaas is.
Reductio ad absurdum.

Laatst gewijzigd op 03-10-2012 om 14:59. Reden: Oops.
Oud 03-10-2012, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Zou jij plezier hebben in het beffen van een meisje dat allemaal smeerkaas op haar edele delen gesmeerd heeft? Met je ogen open. Je weet wel dat het smeerkaas is.
Nee, ik proef liever kut dan smeerkaas eerlijk gezegd. Als je 't nou over echte kaas zou hebben wordt het wellicht een ander verhaal
Oud 03-10-2012, 15:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat ook weer een casus Paranoide
Oud 03-10-2012, 15:02
Verwijderd
Er is weer een brede waaier aan gespreksonderwerpen vandaag.
Oud 03-10-2012, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik proef lever kut dan smeerkaas eerlijk gezegd. Als je 't nou over echte kaas zou hebben wordt het wellicht een ander verhaal
Hihi, leverkut.

Maar ik doelde op dat het dan op een overrijp smegmakutje lijkt, niet op de kwaliteit van de kaas.
Oud 03-10-2012, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Wat een superhandig ding sann naamzoek, waar heb je die gekocht?
Ik geloof bij de Dille & Kamille, maar ik zag ze laatst ook bij de blokker! En ik weet dat ze ze een tijdje geleden ook bij de Action hadden, dus je kunt ze volgens mij gewoon overal kopen waar pannen te koop zijn.

Verder @ Miekje
Oud 03-10-2012, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Reductio ad absurdum.
Citaat:
Ik wil daar overigens geen punt mee bewijzen ofzo, het leek me gewoon wel een goede casus.
Oud 03-10-2012, 15:07
Verwijderd
overrijp smegma kutje
Oud 03-10-2012, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Hihi, leverkut.

Maar ik doelde op dat het dan op een overrijp smegmakutje lijkt, niet op de kwaliteit van de kaas.
Orgaanvlees vind ik echt een nono

Zou smeerkaas goed matchen met verse kut? Ik denk het niet, eigenlijk. Volgens mij mis je dan toch het broodnodige zoetje evenals een spetterend mondgevoel. En ik houd toch al niet van smeerkaas. Wellicht heb je iets anders in de aanbieding?
Oud 03-10-2012, 15:09
Verwijderd
Nu moet ik weer denken aan het stukje uit de girlzz dat bij ons op de wc hing. Ik heb 'm weggehaald omdat ik er (zeker met kater) vrij onpasselijk van werd maar ik ken 'm nog uit m'n hoofd.

Hij ging zo:

Hoi girlzz, ik ben een boy, maar ik lees graag jullie blad. Jullie geven altijd nuttige tips. Nu mijn probleem: als ik mijn voorhuid naar achter trek zit daar een soort kaasachtige korst. Wat is dit? Hoe kom ik hier vanaf?

Een onzekere boy.

Oud 03-10-2012, 15:09
Martiño
Martiño is offline
oh wat een interessant gespreksonderwerp!
Oud 03-10-2012, 15:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nu moet ik weer denken aan het stukje uit de girlzz dat bij ons op de wc hing. Ik heb 'm weggehaald omdat ik er (zeker met kater) vrij onpasselijk van werd maar ik ken 'm nog uit m'n hoofd.

Hij ging zo:

Hoi girlzz, ik ben een boy, maar ik lees graag jullie blad. Jullie geven altijd nuttige tips. Nu mijn probleem: als ik mijn voorhuis naar achter trek zit daar een soort kaasachtige korst. Wat is dit? Hoe kom ik hier vanaf?

Een onzekere boy.

Dit doet me aan dat topic van laatst op Seksualiteit denken van die jongen die zich nog nooit onder zijn voorhuid had gewassen
Oud 03-10-2012, 15:11
Verwijderd
Smeerkaas & kut lijkt me een vieze combinatie trouwens.
Oud 03-10-2012, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Rage-Lusi killed the topic.

Ik ga appelflappen maken!
You'd wish! Het kwam niet in de buurt van ragen, mijn post was niet de laatste en een stilte van nog geen half uur is eerder standaard dan bijzonder op de kantine tegenwoordig beetje beter je best doen als je wilt relnichten!
Oud 03-10-2012, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Ohja nog een vraagje:

ik wil een aantal appelflappen maken, maar een paar daarvan pas later afbakken. Maar hoe kan ik ze ongebakken het beste bewaren? In folie in de koelkast?
Ik zou ze wel al gewoon bakken, maar dan ietsje korter, en dan later gewoon nog een paar minuutjes in de oven. Of gewoon later maken, natuurlijk.
Oud 03-10-2012, 15:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Smeerkaas & kut lijkt me een vieze combinatie trouwens.
Kut lijkt me sowieso een beetje vies en smeerkaas ben ik ook al niet zo'n fan van.
Oud 03-10-2012, 15:13
Martiño
Martiño is offline
Ik zit nu bij mijn moeder aan de keukentafel en het voelt toch een beetje vreemd om dit soort gesprekken op het forum te voeren/lezen als je moeder tegenover je zit
Oud 03-10-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
You'd wish! Het kwam niet in de buurt van ragen, mijn post was niet de laatste en een stilte van nog geen half uur is eerder standaard dan bijzonder op de kantine tegenwoordig beetje beter je best doen als je wilt relnichten!
Relnichten? Weet niet waar je het over hebt.
Oud 03-10-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Kut lijkt me sowieso een beetje vies en smeerkaas ben ik ook al niet zo'n fan van.
Nou, met kut is vrij weinig mis. Maar de smeerkaas, die gooit roet in het eten in Para haar interessante casus
Oud 03-10-2012, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ik zit nu bij mijn moeder aan de keukentafel en het voelt toch een beetje vreemd om dit soort gesprekken op het forum te voeren/lezen als je moeder tegenover je zit
Ik zit op m'n werk ;d;;d;D:;d;d;D:;d;D:;d;D
Oud 03-10-2012, 15:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou, met kut is vrij weinig mis. Maar de smeerkaas, die gooit roet in het eten in Para haar interessante casus
Ik heb nog nooit een flamoes gelikt, dus tja, het is ook maar een aanname. Het zal vast niet viezer of smakelijker zijn dan piemel.
Oud 03-10-2012, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Smeerkaas & kut
Het klinkt op zich wel als een goede naam voor een televisieserie, ik weet alleen niet of ik wel wil weten wat de inhoud van zo'n serie dan is.
Oud 03-10-2012, 15:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Man o man ik vermaak me kostelijk.

Jammer dat ik eigenlijk boodschappen moet gaan doen.
Oud 03-10-2012, 15:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zit op m'n werk ;d;;d;D:;d;d;D:;d;D:;d;D
Oh daar heb ik niet zo'n problemen mee. Onze koffiekamergesprekken doen het gemiddelde saaitopic verbleken
Verwijderd
Smeerkaas op je kut lijkt mee ook een heel vies gevoel trouwens
Verwijderd
ik vind een kut wel heel anders smaken dan een pik, minder lekker. Maar misschien heb ik gewoon meisjes gebeft met vieze kutsmaakjes.
Oud 03-10-2012, 15:19
Verwijderd
smeerkaas op je kut lijkt mij ook niet zo fijn omdat het ten eerste niet lekker weglikt (denk ik) en ten tweede denk ik dat de smaken niet combineren.
Oud 03-10-2012, 15:20
Verwijderd
Ja en ik denk dat het zo blijft plakken dat je het nooit helemaal goed weg krijgt, iig niet voor je gevoel en dan heb je een stinkende kaaskut
Oud 03-10-2012, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit een flamoes gelikt, dus tja, het is ook maar een aanname. Het zal vast niet viezer of smakelijker zijn dan piemel.
Ik heb op mijn beurt nog nooit een snikkel in m'n bakkes gehad.
Oud 03-10-2012, 15:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik vind een kut wel heel anders smaken dan een pik, minder lekker. Maar misschien heb ik gewoon meisjes gebeft met vieze kutsmaakjes.
Hm. Nou, dan houd ik het gewoon bij de piemels

Citaat:
smeerkaas op je kut lijkt mij ook niet zo fijn omdat het ten eerste niet lekker weglikt (denk ik) en ten tweede denk ik dat de smaken niet combineren.

Wat zou wel goed combineren dan?

Citaat:
Ja en ik denk dat het zo blijft plakken dat je het nooit helemaal goed weg krijgt, iig niet voor je gevoel en dan heb je een stinkende kaaskut
Hmja, geur is eigenlijk belangrijker dan smaak vind ik. Altijd zo'n afknapper als een knappe jongen een kruis heeft dat meurt naar het zweet.
Oud 03-10-2012, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Kaasfonduedoos
Oud 03-10-2012, 15:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb op mijn beurt nog nooit een snikkel in m'n bakkes gehad.
Kan het iedereen aanraden
Oud 03-10-2012, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Kaasfonduedoos
Zwitserse kaasfonduedoos!
Oud 03-10-2012, 15:23
Verwijderd
Stinkende piemels ja
Oud 03-10-2012, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Kan het iedereen aanraden
Ik ook Dus Q. leef je uit
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kaasfonduedoos
Hehe, en dan met een prikkertje met een stukje stokbrood.
Martiño
Martiño is offline
Wat me overigens doet denken aan dit:

Verwijderd
Gewone kaas op m'n kut lijkt me ook heel naar trouwens.
Verwijderd
Ik ben niet echt benieuwd naar de smaak van snikkels
Oud 03-10-2012, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Gewone kaas op m'n kut lijkt me ook heel naar trouwens.
Gatenkaas Kan je tenminste lekker door die gaatjes piesen
Oud 03-10-2012, 15:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Stinkende piemels ja
Nouja, de piemel hoeft nog niet eens zo te stinken, maar als de omgeving zweterig is of er is een struik ongewassen niet bijgehouden schaamhaar is het ook niet echt gezellig meer. Dan wordt het maar gewoon knuffelen en slapen.
Oud 03-10-2012, 15:26
Verwijderd
Google heeft er niet eens plaatjes van

Ik zocht en toen dacht ik oH NEE DOE NOU EENS NIET ALLES ZOEKEN WAT IN JE OP KOMT WANT DAT EINDIGT ALTIJD SLECHT. Maar dit keer dus niet
Verwijderd
Citaat:
Hm. Nou, dan houd ik het gewoon bij de piemels

Wat zou wel goed combineren dan?

Hmja, geur is eigenlijk belangrijker dan smaak vind ik. Altijd zo'n afknapper als een knappe jongen een kruis heeft dat meurt naar het zweet.
ik neem gewoon helemaal geen geslachtsdelen meer in mijn mond

Ik denk dat kut met aardbeienjam wel goed combineert qua smaak.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat me overigens doet denken aan dit:

[afbeelding]
Met een steen aan de voeten in het meer!
Verwijderd
Citaat:
Gatenkaas Kan je tenminste lekker door die gaatjes piesen

Ik zat te denken aan beffen in combinatie met kaas en dat je over piesen begon deed iets heel raars in mijn hoofd
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ook Dus Q. leef je uit
Citaat:
Ik ben niet echt benieuwd naar de smaak van snikkels
Je hebt mijn én sanns aanbeveling! Wat wil je nog meer??
Oud 03-10-2012, 15:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Met een steen aan de voeten in het meer!
Oud 03-10-2012, 15:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Google heeft er niet eens plaatjes van

Ik zocht en toen dacht ik oH NEE DOE NOU EENS NIET ALLES ZOEKEN WAT IN JE OP KOMT WANT DAT EINDIGT ALTIJD SLECHT. Maar dit keer dus niet
Ik was ook al aan het zoeken wel even het scherm van mijn moeder afgedraaid
Oud 03-10-2012, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Je hebt mijn én sanns aanbeveling! Wat wil je nog meer??
Een lief vriendinnetje zonder piemel
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten