Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2012, 12:35
Verwijderd
Als man wel?
Advertentie
Oud 04-10-2012, 12:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er zijn blijkbaar minder vrouwen dan mannen op zulke sites, dus vrouwen hoeven niet te betalen voor de basisversie.
Oud 04-10-2012, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Er zijn blijkbaar minder vrouwen dan mannen op zulke sites, dus vrouwen hoeven niet te betalen voor de basisversie.
Moet jij ook betalen voor instellingen als locatie?
Oud 04-10-2012, 12:42
Verwijderd
Citaat:

Als vrouw niet
Volgens mij wel voor Paiq. oH NEE IK BEDOEL PEPPER. IEDEREEN DATE VIA PEPPER IN MIJN VRIENDENGROEP.

Datingsites met een P.
Oud 04-10-2012, 12:44
Verwijderd
Iedereeeeeen
Verwijderd
Ik stond een keer op een soort van datingsite maar dat vond ik eigenlijk maar niks.

Ik vind dat je dan meteen al van start gaat met het idee 'het kan misschien wat worden tussen ons', in plaats van dat je gewoon iemand ontmoet of kent zonder bijbedoelingen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Moet jij ook betalen voor instellingen als locatie?
Nee, locatie niet. Als je andere eisen toe wil voegen wel.

Citaat:
Volgens mij wel voor Paiq. oH NEE IK BEDOEL PEPPER. IEDEREEN DATE VIA PEPPER IN MIJN VRIENDENGROEP.

Datingsites met een P.
Pepper heb ik ook even aangemaakt, maar dat vond ik echt helemaal niks. Misschien omdat ik alleen op Groningers/Noorderlingen zocht. Man o man, daar was 80% van de matches niet leuk
Oud 04-10-2012, 12:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
O sjezus, via fb kom ik op een site waar kunst verkocht wordt tegen schappelijke prijzen.
Citaat:
Deze schilderwerken zijn gemaakt door vakmensen, afgestudeerden aan de kunstacademie en andere enthousiaste, getalenteerde mensen. De kunstwerken zijn van hoge kwaliteit, gemaakt van uiteenlopende, hoogwaardige materialen, in (kleine of grotere) oplagen of unieke themawerken, in diverse stijlen en technieken, in verschillende kleurstellingen en in allerlei formaten.
Dus ik dacht 'leuk, misschien zit daar wel iets interessants tussen'. Maar omg, wat is het SLECHT
Oud 04-10-2012, 12:47
Martiño
Martiño is offline
gay.nl is gewoon gratis
Oud 04-10-2012, 12:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
O sjezus, via fb kom ik op een site waar kunst verkocht wordt tegen schappelijke prijzen.

Dus ik dacht 'leuk, misschien zit daar wel iets interessants tussen'. Maar omg, wat is het SLECHT
Doet me een beetje denken aan die dertien-in-een-dozijn schilderijtjes die je bij de Xenos of Lifestyle kunt kopen.
Oud 04-10-2012, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Doet me een beetje denken aan die dertien-in-een-dozijn schilderijtjes die je bij de Xenos of Lifestyle kunt kopen.
Vlak de beeldige Ikea-roos niet uit
Oud 04-10-2012, 12:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Precies. Maar dat ga je toch geen kunst noemen en het is toch wel een beetje triest dat je afgestudeerde aan de kunstacademie dit soort gedrochten maakt.
Oud 04-10-2012, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Precies. Maar dat ga je toch geen kunst noemen en het is toch wel een beetje triest dat je afgestudeerde aan de kunstacademie dit soort gedrochten maakt.
Je snapt het gewoon niet!!111
Oud 04-10-2012, 12:53
Carn
Carn is offline
er moet ook geld verdiend worden, het kan niet alleen maar leuk en mooi zijn! bam, productiewerk, gas er op, centen!
Oud 04-10-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
gay.nl is gewoon gratis
Homo's hebben het ook altijd beter voor elkaar
Oud 04-10-2012, 12:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je snapt het gewoon niet!!111
Ik denk het

O wacht. Ze noemen het ook QUNST, geen KUNST!
Oud 04-10-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Ik denk het

O wacht. Ze noemen het ook QUNST, geen KUNST!
Oh, damn. Ik dacht eerst dat je een stom grapje maakte maar het is nog waar ook
Oud 04-10-2012, 12:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Daar zou ik geen grapjes over maken. Dit is bloedserieus.
Oud 04-10-2012, 12:58
Verwijderd

Qunst aan de muur, mooi en niet duur
Oud 04-10-2012, 12:59
Verwijderd
Qut of Qunst?
Oud 04-10-2012, 13:01
Miekje*
Miekje* is offline
Wat een stomme site, CR. Alleen de olieverfschilderijtjes met water/schepen op pagina 2 (of 3?) vind ik wel leuk. Nietszeggend en niet origineel, maar wel leuk.

--------------

En jongens, wat heb ik toch een verschrikkelijke wijvenklas Mijn coach heeft een klasgenoot van mij een beetje ten schande gezet tegenover de halve klas (in de trant van: hé, wij hadden iets afgesproken, weet je nog? Waarom ben je die afspraak dan niet nagekomen?). En nu is de hele klas boos op hem en is 'ie net zo'n beetje uitgescholden door de halve klas. Dat pikt 'ie natuurlijk niet, dus hebben wij als klas een preek gekregen van hier tot aan Tokyo. Yippeeeeh, wat is school toch gezellig. Ik had zo mijn meningen, maar ik heb maar even wijselijk mijn mond dicht gehouden.

En ik heb nog steeds geen stage en mag dus volgende week gezellig naar school Dat wordt stage lopen in de herfstvakantie.
Oud 04-10-2012, 13:06
Verwijderd
Schrödinger naamzoek
Oud 04-10-2012, 13:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Homo's hebben het ook altijd beter voor elkaar
Ja, daarom willen ze ons ook overal behalve in west-europa vervolgen, vierendelen, doodmaken of opsluiten in kampen. Ze zijn gewoon jaloers.
Oud 04-10-2012, 13:15
Martiño
Martiño is offline
De homocaust huhuhuhu
Oud 04-10-2012, 13:18
Martiño
Martiño is offline
Overigens staat gay.nl vol met advertenties, of je moet een abonnement nemen a 60 euro per jaar, onder het mom van "support your community", jaja. Die mensen achter gay.nl zijn gewoon een stelletje cokesnuivende uitzuigers (true story).
Oud 04-10-2012, 13:18
Verwijderd
Bambambammm dingen doen
Oud 04-10-2012, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Overigens staat gay.nl vol met advertenties, of je moet een abonnement nemen a 60 euro per jaar, onder het mom van "support your community", jaja. Die mensen achter gay.nl zijn gewoon een stelletje cokesnuivende uitzuigers (true story).
Anders moeten ze terug naar XXX-advertenties toch?
Oud 04-10-2012, 13:22
Verwijderd
Ik was vannacht bij een middernachtelijke concert in de schouwburg. "Jeroen Willems zingt Jacques Brel". Op aanraden van Absinthe, die had het vaker gezien en vroeg of ik mee ging. Nou ja dikke prima, geen idee wat ik erbij moest voorstellen. Maar het was echt SUPERLEUK. En we zaten echt tussen de crème de la crème van het Nederlands Filmfestival. Allemaal bekende Nederlanders en alles, overal waar je keek
Oud 04-10-2012, 13:22
Verwijderd
We zaten naast een acteur uit Simon.
Oud 04-10-2012, 13:23
Verwijderd
Maar superproductief allemaal, want gister vanaf 7 uur gewerkt, daarna studie, daarna concert, toen logeren met Minke en nu ook nog het deel van het verslag af dat ik af wilde hebben. Kijk mij dingen combineren Nu zo door naar college. BAMBAMBAM. *veerinreetsteekt*
Oud 04-10-2012, 13:24
Verwijderd
Ik dacht even dat ik *vingerinreetsteekt* had getypt
Oud 04-10-2012, 13:24
Verwijderd
Oud 04-10-2012, 13:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik was vannacht bij een middernachtelijke concert in de schouwburg. "Jeroen Willems zingt Jacques Brel". Op aanraden van Absinthe, die had het vaker gezien en vroeg of ik mee ging. Nou ja dikke prima, geen idee wat ik erbij moest voorstellen. Maar het was echt SUPERLEUK. En we zaten echt tussen de crème de la crème van het Nederlands Filmfestival. Allemaal bekende Nederlanders en alles, overal waar je keek
Oud 04-10-2012, 13:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
[afbeelding]

Oh ze verkopen ook dichtbundels?
Oud 04-10-2012, 13:34
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb nooit zin in het schrijven van werkstukken, maar als ik eenmaal lekker bezig ben, gaat het als een trein en is het hartstikke leuk .
Oud 04-10-2012, 13:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Anders moeten ze terug naar XXX-advertenties toch?
Nee, dat is onzin. Als ze een beetje moeite zouden doen zouden ze prima kunnen verdienen aan advertenties, maar ze hebben gewoon een heel dom advertentiemodel waarbij zo'n 50% van de advertenties naar zustersites (chatsite, webshops) linkt, dus daar verdienen ze dus niks aan. Daarnaast is de site gewoon heel onhandig opgezet (door de jaren heen door goedkope stagiairs en amateurs uitgebouwd, waardoor het systeem ontzettend onhandig in elkaar zit) waardoor het heel moeilijk en kostbaar is geworden om de site te onderhouden en nieuwe dingen te bouwen.
En ze verdienen gewoon graag, zie de hoge kosten voor goldmembership (waar je nauwelijks extra functionaliteit voor terugkrijgt) en de hoge hoeveelheid advertorials e.d. die je ziet, terwijl ze aan de andere kant nauwelijks iets uitgeven (ze laten alles door vrijwilligers en stagiairs doen, deelnemers van de mr. gay verkiezing moeten bijvoorbeeld verplicht deelnemen aan allerlei activiteiten, maar moeten wel alles zelf betalen etc etc) en ontzettend gemakzuchtig en amateuristisch bezig zijn.
Oud 04-10-2012, 13:46
Martiño
Martiño is offline
Bovenstaande heb ik trouwens onafhankelijk vernomen van meerdere mensen.
Oud 04-10-2012, 13:58
Verwijderd
En dat is dan deelburgemeester van Parijs :')
Oud 04-10-2012, 14:04
Verwijderd
Maar goed, wij zitten ook met Wilders en Van Der Staaij.
Oud 04-10-2012, 14:09
Verwijderd
Laatst ging ik achter de computer van m'n moeder zitten, voor het eerst sinds heel lange tijd (en maak je maar geen illusies, mijn mams speelt o.a. WoW en Diablo III, dus dat is wel een éckte machine in plaats van een Marktplaats/mailcomputertje) en werd geconfronteerd met Verdana 32pt (ok, misschien overdrijf ik een beetje) als default system font. "Eh, mam? Wordt 't niet eens tijd voor een leesbrilletje?" Dat werd dan weer niet gewaardeerd
Oud 04-10-2012, 14:23
Miekje*
Miekje* is offline
Oud 04-10-2012, 14:48
Verwijderd
Onwaarschijnlijk eah, dat soort idioten met nog idiotere denkbeelden Wat zou het toch fijn zijn als je met één druk op de knop ineens van ál dat garnituur af zou zijn.
Oud 04-10-2012, 15:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]

Nu hoor ik er een muziekje bij en een zeskoppig koortje dat de slogan inzingt
Oud 04-10-2012, 15:44
Martiño
Martiño is offline
Tja, dat soort argumenten hoor je ook in Engeland, de VS, en in ieder land waar de discussie over het al dan niet invoeren van het homohuwelijk (of een equivalent daarvan) gevoerd wordt.
Oud 04-10-2012, 15:46
Verwijderd
Ja, ik weet eigenlijk niet waarom het me verbaast. Misschien omdat ik zo'n rasoptimist ben.
Oud 04-10-2012, 15:46
Martiño
Martiño is offline
Hier zullen ook wel een paar mensen dat geroepen hebben.
Oud 04-10-2012, 15:53
Verwijderd
Ik ga me opgeven voor Flirt je Stijf om kwart voor Vijf en dan wil ik flirten met sann en hang ik een lulverhaal op dat ze in het hotel werkte waar ik overnachtte en dan moet ze zeggen NEE JE BENT TE LELIJK IK GA NIET MET JE ETEN en dan krijgt ze €75,- van Timur en Ramon en kunnen we daarvan gaan zuipen
Oud 04-10-2012, 15:56
Verwijderd
Meh, ik heb geen eten meegenomen. Honger lijden of rampzalig slecht voedsel tot me nemen. Keuzes, keuzes.
Oud 04-10-2012, 15:56
Martiño
Martiño is offline
Ik ben een paar dagen bij mijn moeder en zojuist werd het lokale sufferdje bezorgd, met daarin een adviesrubriek "Vraag het aan Fiena! Interieurverzorgster, huisvrouw, moeder, eega en ervaringsdeskundige" (boeketreeks klaverhap naamzoek ), die een ingezonden brief van zo'n 200 woorden waarin een gepensioneerde man die zich zorgen maakt over hoe asociaal sommige buurtbewoners zijn vraagt hoe hij daar het beste mee om kan gaan beantwoordt het fantastisch advies "Ga een hobby zoeken zoals fotograferen of breien of ga reisjes maken en een kaartje leggen".

Daarnaast staat de rubriek Grootje Weet Het Beter, waarin Grootje weet dat als je iets gekneusd hebt je het getroffen lichaamsdeel rust moet geven (o rly?) en je verveling kunt tegengaan door meubels te verplaatsen (...). Ze geeft ook advies over zoenen. Een goede zoen behoeft namelijk samenwerking. Verder is een frisse adem en verzorgde lippen een voorwaarde voor een goede zoen!
Oud 04-10-2012, 15:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heb je dat toch maar weer allemaal mooi geleerd Martino.

Regels voor berichten