FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2012, 21:49
Verwijderd
Ik zie Commendatore al door de binnenlanden van Vietnam gaan.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Maar daar hoef je geen topografische kennis voor te hebben, enkel goed kaart te kunnen lezen. En dat kan ik toevallig weer erg goed
Niet als je in de trein zit en geen kaart bij je hebt. Ik neem normaal gesproken geen kaart mee op dagtrips.
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar. Maar dan zou je dus aan je discipline moeten werken
Neuh, als ik iets moet dan is het verkassen van dit plekje
Oud 05-10-2012, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ik moest hierom lachen.

Hoi, verder. Mijn voeten zijn kapot, maar Rome is een bijzondere plaats.
Oud 05-10-2012, 21:50
Verwijderd
Of het vooral beslissen 's ochtends bij de koffie, eigenlijk. "Waar zal ik vandaag eens doorheen trekken? Ah, de binnenlanden van Vietnam. Eens zien hoe laat de trein vanaf Arnhem gaat."
Oud 05-10-2012, 21:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Niet als je in de trein zit en geen kaart bij je hebt. Ik neem normaal gesproken geen kaart mee op dagtrips.
Nou vooruit, dan kan je er wel iets aan hebben. Eerlijk is eerlijk, toen ik met de trein naar Berlijn ging had ik geen enkel idee waar ik was steeds

Citaat:
Neuh, als ik iets moet dan is het verkassen van dit plekje
Wat zou je dan willen doen?
Oud 05-10-2012, 21:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik moest hierom lachen.

Hoi, verder. Mijn voeten zijn kapot, maar Rome is een bijzondere plaats.
Omg Rome Wat heb je daar gedaan?
Oud 05-10-2012, 21:52
Verwijderd
Als ik ergens in een andere stad moet zijn heb ik vaak trouwens genoeg aan een korte blik op Google Maps voor vertrek en eventueel wat aantekeningen.
Oud 05-10-2012, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ik mezelf nog niet direct, maar misschien in de toekomst.
Oud 05-10-2012, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Nou vooruit, dan kan je er wel iets aan hebben. Eerlijk is eerlijk, toen ik met de trein naar Berlijn ging had ik geen enkel idee waar ik was steeds
Weet je nu wel waar Berlijn ongeveer ligt, en Hannover?
Oud 05-10-2012, 21:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als ik ergens in een andere stad moet zijn heb ik vaak trouwens genoeg aan een korte blik op Google Maps voor vertrek en eventueel wat aantekeningen.
Ojah, Google Maps checken, dat doe ik ook wel vaak Zo relaxt is dat
Oud 05-10-2012, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Wat zou je dan willen doen?
Assuming bij mijn huidige werkgever: ik wil veel liever de IT-kant op.

Assuming meer in het algemeen: ik speel nog steeds met de gedachte of een bachelor toegepaste psychology te doen. Of PABO. Pretstudies, kom er maar in ja Maar zo eenvoudig is dat niet te combineren met een fulltime baan, stages en shit.
Oud 05-10-2012, 21:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Weet je nu wel waar Berlijn ongeveer ligt, en Hannover?
Berlijn, ja (uiteraard), Hannover... Ruhrgebied?
Oud 05-10-2012, 21:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik weet nu wel waar Kassel ligt
Oud 05-10-2012, 21:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Soms he...soms...verbaas ik me wel eens over dat een bepaalde stad in een willekeurig land 'helemaal DAAR?!' ligt, terwijl ik in mijn hoofd altijd had dat het aan de andere kant lag.

/random topofaal-opmerking
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Assuming bij mijn huidige werkgever: ik wil veel liever de IT-kant op.

Assuming meer in het algemeen: ik speel nog steeds met de gedachte of een bachelor toegepaste psychology te doen. Of PABO. Pretstudies, kom er maar in ja Maar zo eenvoudig is dat niet te combineren met een fulltime baan, stages en shit.
Ik zou niet durven dat pretstudies te noemen, al helemaal psychologie niet. Wat wil je met die studies doen dan? Dat is wel heel wat anders.
Verwijderd
Citaat:
Berlijn, ja (uiteraard), Hannover... Ruhrgebied?
Hahaha! Niet bepaald.

Hannover: http://maps.google.com/maps?q=Hannov...eutschland&z=7

Bochum (in het Ruhrgebiet): http://maps.google.com/maps?q=Bochum...utschland&z=10
Oud 05-10-2012, 22:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Soms he...soms...verbaas ik me wel eens over dat een bepaalde stad in een willekeurig land 'helemaal DAAR?!' ligt, terwijl ik in mijn hoofd altijd had dat het aan de andere kant lag.

/random topofaal-opmerking
Ik postte net dat ik zeker wist dat Hannover in het Ruhrgebied ligt omdat ik daar langs ben gereden op weg naar Kassel. Volledige onzin Ik heb ook weleens last van bovenstaande dus
Verwijderd
Citaat:
Omg Rome Wat heb je daar gedaan?
We gingen daarheen met school. En ik heb ALLES gezien, er uitleg bij gehad, gebouwen in verschillende bouwstijlen geschetst, ben uitgevraagd door drie dikke Italianen () en heb sociaal gedaan met mijn klasgenoten ().

En ik heb zeeëgel in mijn hand. Ik vind dat zo ontzettend gaaf. Het is zelfs paars. Omfg. <3
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zoals -ik noem maar wat- de ligging van Tokyo bijvoorbeeld.
Verwijderd
Als ik CR ooit nog een keer meet, ga ik een kaart meenemen.
Oud 05-10-2012, 22:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
We gingen daarheen met school. En ik heb ALLES gezien, er uitleg bij gehad, gebouwen in verschillende bouwstijlen geschetst, ben uitgevraagd door drie dikke Italianen () en heb sociaal gedaan met mijn klasgenoten ().

En ik heb zeeëgel in mijn hand. Ik vind dat zo ontzettend gaaf. Het is zelfs paars. Omfg. <3
Oooooooh ik ben bijzonder jaloers. Ik vond Rome echt zó geweldig mooi.
Oud 05-10-2012, 22:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En dan ga je mij de les lezen over Duitse steden? No thanks
Verwijderd
Of over België.
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop toch wel dat je het over de menukaart van een goed restaurant hebt, Casanova.
Oud 05-10-2012, 22:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 05-10-2012, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop toch wel dat je het over de menukaart van een goed restaurant hebt, Casanova.
Doorgaans krijg je die in het restaurant overhandigd.
Oud 05-10-2012, 22:04
Verwijderd
Zo. Naar huis.
Oud 05-10-2012, 22:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Even ter info: van topografie word ik niet warm.
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Oooooooh ik ben bijzonder jaloers. Ik vond Rome echt zó geweldig mooi.
Wil jij ook zeeëgel ja? Ik zou aanraden het op een plek te doen waar je nietvaak tegenaan komt (niet op je voetzool), maar waar het wel zichtbaar is dat je een bijzonder interessante paarse vlek hebt. Ik stel voor je voorhoofd.
Oud 05-10-2012, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Even ter info: van topografie word ik niet warm.
Oud 05-10-2012, 22:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wil jij ook zeeëgel ja? Ik zou aanraden het op een plek te doen waar je nietvaak tegenaan komt (niet op je voetzool), maar waar het wel zichtbaar is dat je een bijzonder interessante paarse vlek hebt. Ik stel voor je voorhoofd.
Waar HEB je het over
Oud 05-10-2012, 22:07
Verwijderd
Een Zee-egel op je voorhoofd? Wel de pauselijke Zee-egel?
Oud 05-10-2012, 22:10
Verwijderd
Ik vind het altijd wel charmant als de ander je iets te leren heeft. Wat dat betreft is er niks mis met een kaart meenemen
Oud 05-10-2012, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Waar HEB je het over
Ik schreef dat ik zeeëgel in mijn hand heb, en dat het paars is en tamelijk interessant, en ik dacht dat jij dat ook wilde. Maar ik las je post net nog een keer en begreep dat je naar Rome wilde, niet dat je persé behoefte had aan zeeëgels.
Oud 05-10-2012, 22:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oud 05-10-2012, 22:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik schreef dat ik zeeëgel in mijn hand heb, en dat het paars is en tamelijk interessant, en ik dacht dat jij dat ook wilde. Maar ik las je post net nog een keer en begreep dat je naar Rome wilde, niet dat je persé behoefte had aan zeeëgels.
Nee, aan zeeëgels heb ik minder behoefte dan aan Rome.
Oud 05-10-2012, 22:14
Verwijderd
Oud 05-10-2012, 22:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb trouwens net besloten dat ik toch maar niet meega op de excursie naar Londen. Helaasch Maar ik heb wel besloten dan binnenkort op eigen gelegenheid te gaan. Of naar Parijs. Daar ben ik nog niet over uit.
Oud 05-10-2012, 22:15
Verwijderd
Wat voor excursie was dat?
Oud 05-10-2012, 22:15
Verwijderd
Ik wil zo graag weten wat ik voor mijn mongolenwiskundeschoolexamen heb.
Oud 05-10-2012, 22:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat voor excursie was dat?
De masterexcursie van mijn opleiding. Ben vorig jaar ook geweest, maar heb toen maar de helft meegedaan. Mijn beste vriendin gaat nu weer mee en vroeg of ik ook zin heb om te gaan.
Oud 05-10-2012, 22:18
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, even en pauze tijdens mijn huiswerk. Straks snel wee verder, want het MOET vanavond af. Een volle patiëntenkaart uit je duim zuigen is geen makkie, vooral omdat het ook wel leuk is als het een beetje geloofwaardig over komt.

En volgende maand ergens naar de Ardennen <3
Oud 05-10-2012, 22:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waar heb jij die reis bij gewonnen Miek? Wel heel erg leuk
Oud 05-10-2012, 22:19
Verwijderd
Citaat:
De masterexcursie van mijn opleiding. Ben vorig jaar ook geweest, maar heb toen maar de helft meegedaan. Mijn beste vriendin gaat nu weer mee en vroeg of ik ook zin heb om te gaan.
Hmm, tsja, als het momenteel niet gaat dan gaat het niet.

Ik denk trouwens dat er in München ook wel het één en ander is dat je zou kunnen interesseren.
Oud 05-10-2012, 22:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmm, tsja, als het momenteel niet gaat dan gaat het niet.

Ik denk trouwens dat er in München ook wel het één en ander is dat je zou kunnen interesseren.
Ja helaas. Ik baal er wel van, want Londen <33333 en bovendien is die docent heel gaaf en weet hij veel en kent hij iedereen en kan dus alle deuren voor je openen enzo. Maar als ik een keer alleen (of nou ja, met een vriendin ofzo) ga, kan ik veel beter rustmomenten inplannen, dus dat is wel beter

En hoezo München? Welke leuke dingen zijn daar?
Oud 05-10-2012, 22:22
Verwijderd
Misschien moet ik mijn zeeëgel een naam geven.
Oud 05-10-2012, 22:23
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waar heb jij die reis bij gewonnen Miek? Wel heel erg leuk
Mijn vriend heeft die gewonnen, want die drinkt La/Mc Chouffe bier, en er zat een kaartje op met zo'n codeding. Dus we krijgen een nachtje hotel en een exclusieve rondleiding door de brouwerij En bier proeven
Oud 05-10-2012, 22:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn vriend heeft die gewonnen, want die drinkt La/Mc Chouffe bier, en er zat een kaartje op met zo'n codeding. Dus we krijgen een nachtje hotel en een exclusieve rondleiding door de brouwerij En bier proeven
Awesome Leuk zo'n weekendje weg!

Regels voor berichten