Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik kan haar ook wel begrijpen hoor
![]() ![]() Ik weet niet of jij nu ook tegen haar zegt dat het onzinnig is dat ze nog met die mensen om wil gaan, maar daarmee leg je wel onnodig veel druk op haar. Tegelijkertijd is het natuurlijk onzinnig dat zij haar vriendinnen niet over jou wil vertellen en dat is dan weer iets wat je ook niet hoeft te pikken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, zoals eerder gezegd is deze irrationaliteit voornamelijk terug te vinden in onzekerheid waar de vrienden van de ts en haar 'vriendinnen' onder lijden. Maar als ik in de schoenen van de ts stond en mijn vriendin zou zeggen dat we de relatie geheim moeten houden om dit soort onzin zou ik snuivend van het lachen weglopen en niet meer van me laten horen. 15 of niet. Dit is gewoon dom en egoïstisch gedrag. |
![]() |
|
Ik denk niet dat het met leeftijd te maken heeft, als dat zo zou zijn zouden alle pubers het belangrijk vinden wat anderen van ze denken, en gelukkig is dat niet zo. Ze was haar vriendinnen verloren, niet omdat ze iets met jou had maar omdat ze geen aandacht meer schonk aan haar vriendinnen, zo komt het op mij over. Ik zou zelf eisen dat er gestopt werd met het dubbelleven. Hoe zie je dat in de toekomst? Een relatie kan nooit serieus worden als het geheim moet blijven. Je moet je dan ook afvragen of jij in zo'n pseudo-relatie wil blijven zitten als zij ervoor kiest jou niet als haar vriend te erkennen.
|
![]() |
||
Citaat:
@TS: Duidelijk maken dat je geen verborgen relatie wil, als zij daar niet mee akkoord gaat dan is het duidelijk waar haar prioriteiten liggen en dan is het waarschijnlijk beter om het uit te maken met haar. En ik zou haar ook proberen uit te leggen dat als haar vriendinnen haar dumpen omdat ze een bepaalde vriend heeft, ze misschien niet zulke hele goede vrienden zijn..
|
Iedereen is op een bepaalde hoogte ijdel.
Iedereen trekt zich aan wat andere van je denken. Dat is niks raars om iets om je voor te schamen dat is gwn puur natuur en voortplantingsgedrag Als je het echt niks kon schelen wat anderen van jou zouden denken zou je wel keihard door de klaslokalen schreeuwen en naakt rondlopen en wat dan ook. Het hoeft dus niet per se met onzekerheid te maken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat snap ik ook niet helemaal, dat mensen zich zoveel van anderen aantrekken. Natuurlijk, een klein beetje hoort gewoon, maar je hele leven, gedrag, kledij e.d. laten beinvloeden door anderen gaat te ver.
|
Veel mensen zijn bang voor wat anderen denken omdat daardoor hun eigenwaarde kan dalen. Stel iemand zegt vaak tegen een ander dat die lelijk is, dan gaat die daar na een tijdje in geloven. Iedereen zal een twijfelmomentje hebben, hoe weinig je je ook van iemand wat aantrekt. Maar dat twijfelmomentje kan er voor zorgen dat je jezelf anders gaat zien en daar zijn mensen bang voor denk ik.
En mensen willen niet gezien worden als lelijk, raar, saai enz. want als een iemand het zegt zal wel iedereen het denken. In de pubertijd denken heel veel mensen zo. |
![]() |
|
Ik zat ook alleen maar aan het woord "onzeker" te denken. Je bent onzeker over jezelf, dus zoek je bevestiging van/bij een ander. Hoewel soms heel vervelend als je met een onzeker persoon omgaat, wel heel menselijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niemand ontkomt daar echt aan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |