Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2012, 00:31
Tapir3
Tapir3 is offline
Ok voordat ik begin... wil ik graag zeggen dat het me spijt en dat ik gewoon echt een enorme eikel ben... en een sukkel... ik heb issues maar dat maakt niet goed wat ik heb gedaan.

Ik ben een 17 jarige jongen en ik heb deze zomer op een festival een meisje ontmoet (meisje1) waar ik echt een spirituele link mee had. Het was ook de eerste keer dat ik het gevoel had dat ik iemand leuk vond. Maar ze is 21 en woont in een andere stad en zit gwn in een totaal andere levensfase dus dat werkte gwn niet. Ik heb haar op 1 dag na niet meer gezien sinds ik haar ontmoet had, we hebben echter wel nog veel contact via sms enzo. Al is het duidelijk dat het op dit moment gwn niet zal werken heb ik toch ergens het idee dat het in de toekomst miss wel zo is.

Maar nu heb ik sinds kort ook een best wel leuk meisje (meisje2) op school ontmoet. Het is een heel lief meisje maar duidelijk minder volwassen en ik heb een minder spirituele link met haar. Maar toch is het echt een heel onschuldig en leuk meisje. We zijn nog maar op 1 date geweest die erg leuk was maar daar hebben we ook enigszins onze issues besproken waaronder zij zei dat ze een slechte ervaring had met haar ex die meerdere keren vreemdging. Ik vond dat vreselijk. Maar ik ga morgen dus met haar naar de film waar ik best zin in heb.

Maar nu komt het echte probleem...... ik heb vandaag na enorm veel aandringen van een ander meisje afgesproken waarvan soort van duidelijk was dat er seksuele handelingen zouden plaatsvinden. Ik heb een week heel erg zitten twijfelen en af zitten zeggen totdat ze uiteindelijk vandaag dus kwam. Er zijn dingen gebeurd waar ik niet trots op ben. Maar nu zit ik dus.... zal ik het aan hun vertellen of 1 of niet. Even ter informatie dit zal dus nooit meer gebeuren en was een extreem grote fout waar ik enorm veel spijt van heb. En.... zal ik uberhaupt wel doorgaan met contact houden met 1 van de 2....

HELP!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2012, 00:39
Verwijderd
Aan 1 heb je niks te vertellen want er speelt niks relevants. Aan 2 moet je eerder mededelen dat jullie niet bij elkaar passen. Dan is iets opbiechten niet eens nodig want het gaat nergens over. Contact houden kan altijd maar je wil ze allebei niet echt dus qua relatie moet je iig aangeven dat dat er niet in zit. Als je met 2 naar de film gaat moet je dat alleen doen als zij niet op meer hoopt. Dan komt je spiritualiteit in gedrang, he.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 00:43
Tapir3
Tapir3 is offline
Ik begrijp het.. dankjewel maar het punt is ik zie het tussen mij en 2 best serieus en dat is echt niks voor mij. (EXTREME bindingsangst) en dit is eig ook één van de weinige keren dat ik uberhaupt een relatie heb overwogen... En ik zou ook best een relatie met één van hun willen. Ook met 1. Maar als ik nu dus een keuze maak dan ben ik de ander voor altijd kwijt. Stel ik maak de verkeerde keuze.....
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Ok voordat ik begin... wil ik graag zeggen dat het me spijt en dat ik gewoon echt een enorme eikel ben... en een sukkel... ik heb issues maar dat maakt niet goed wat ik heb gedaan.

Ik ben een 17 jarige jongen en ik heb deze zomer op een festival een meisje ontmoet (meisje1) waar ik echt een spirituele link mee had. Het was ook de eerste keer dat ik het gevoel had dat ik iemand leuk vond. Maar ze is 21 en woont in een andere stad en zit gwn in een totaal andere levensfase dus dat werkte gwn niet. Ik heb haar op 1 dag na niet meer gezien sinds ik haar ontmoet had, we hebben echter wel nog veel contact via sms enzo. Al is het duidelijk dat het op dit moment gwn niet zal werken heb ik toch ergens het idee dat het in de toekomst miss wel zo is.

Maar nu heb ik sinds kort ook een best wel leuk meisje (meisje2) op school ontmoet. Het is een heel lief meisje maar duidelijk minder volwassen en ik heb een minder spirituele link met haar. Maar toch is het echt een heel onschuldig en leuk meisje. We zijn nog maar op 1 date geweest die erg leuk was maar daar hebben we ook enigszins onze issues besproken waaronder zij zei dat ze een slechte ervaring had met haar ex die meerdere keren vreemdging. Ik vond dat vreselijk. Maar ik ga morgen dus met haar naar de film waar ik best zin in heb.

Maar nu komt het echte probleem...... ik heb vandaag na enorm veel aandringen van een ander meisje afgesproken waarvan soort van duidelijk was dat er seksuele handelingen zouden plaatsvinden. Ik heb een week heel erg zitten twijfelen en af zitten zeggen totdat ze uiteindelijk vandaag dus kwam. Er zijn dingen gebeurd waar ik niet trots op ben. Maar nu zit ik dus.... zal ik het aan hun vertellen of 1 of niet. Even ter informatie dit zal dus nooit meer gebeuren en was een extreem grote fout waar ik enorm veel spijt van heb. En.... zal ik uberhaupt wel doorgaan met contact houden met 1 van de 2....

HELP!
Citaat:
Ik begrijp het.. dankjewel maar het punt is ik zie het tussen mij en 2 best serieus en dat is echt niks voor mij. (EXTREME bindingsangst) en dit is eig ook één van de weinige keren dat ik uberhaupt een relatie heb overwogen... En ik zou ook best een relatie met één van hun willen. Ook met 1. Maari als ik nu dus een keuze maak dan ben ik de ander voor altijd kwijt. Stel ik maak de verkeerde keuze.....
'Het werkte gewoon niet' (1) en 'ik heb minder een spirituele band met haar' (2) en je rotzooit met een derde persoon. Je voelt vast voor het eerst iets bijzonders, maar niet genoeg om een relatie te starten zo te horen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 01:07
Tapir3
Tapir3 is offline
Als (1) mij om een relatie zou vragen zou ik gelijk ja zeggen. Met (2) ligt dat iets anders omdat ik die minder goed ken, vooral oppervlakkig. Alleen zou ik dat wel willen aankijken... kijken of ik na een paar keer nog steeds serieus erover denk. Zo niet dan is het klaar maar dat denk ik eigenlijk niet....
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 09:16
Pluis
Pluis is offline
Technisch gezien ben je niet vreemdgegaan want je hebt geen relatie met een van de 3 meisjes. Meisje 1 kan je vergeten want ver weg en andere levensfase, leuk om over te fantaseren maar daar houdt het ook mee op. Meisje 2 vind je zo op het oog niet zo spectaculair als meisje 1, maar als jij haar graag beter wil leren kennen: ga je gang. Houd alleen wel op met het rotzooien met andere meisjes zodra je met meisje 2 gaat rotzooien.
Wil je het liefst met zoveel mogelijk meisjes rotzooien, dan moet je eerlijk zijn tegen meisje 2 dat een monogame relatie er voor jou nu niet inzit.
Oh en meisjes kunnen nog zo hard aandringen: jij bent degene die ervoor kan zorgen dat je je piemel ín je broek houdt, je doet nu een beetje alsof je het "slachtoffer" bent van meisje 3 en dat is natuurlijk onzin. Nee is nee, of je dat nou zegt tegen seks of een relatie.
Oud 13-10-2012, 11:36
Verwijderd
1: Niet meer mee bezighouden tot je wat ouder bent. Spirituele connecties kunnen vast ook over langere afstand. Schrijf een brief!
2: Wat vond je vreselijk aan haar verhaal? En wie weet kun jij haar voldoende spritueel linken hè. Mensen groeien vaak naar elkaar toe in een relatie.
3: afduwen, uitzwaaien en niet meer terugzien.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 12:39
Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
1: Niet meer mee bezighouden tot je wat ouder bent. Spirituele connecties kunnen vast ook over langere afstand. Schrijf een brief!
2: Wat vond je vreselijk aan haar verhaal? En wie weet kun jij haar voldoende spritueel linken hè. Mensen groeien vaak naar elkaar toe in een relatie.
3: afduwen, uitzwaaien en niet meer terugzien.
Met 3 ban ik het absoluut mee eens dat is gwn vaarwel!
Maar als ik met 1 niet meer bezig mag houden tot ik ouder ben dan is het te laat ben ik bang.
Ik denk dat zodra 1 ziet dat ik met iemand anders een relatie heb dat het dan gwn klaar is en dat ik het dan verpest heb
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 13:06
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind eigenlijk dat je het geen van die meisjes aan kan om een relatie met ze te beginnen als je nog zo onzeker bent over je gevoelens over de ander. Een beetje daten kan geen kwaad, maar ik zou bijvoorbeeld niets met meisje 2 beginnen als je nog zo veel sms-contact met meisje 1 hebt. Je moet zelf een keuze maken en daarbij blijven, en als je niet tussen de twee kunt kiezen, kies je geen van beiden.
Oud 13-10-2012, 17:50
Pluis
Pluis is offline
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een spirituele link?
Oud 13-10-2012, 17:52
Verwijderd
- Geen problemen maken van zaken die geen problemen zijn. Gewoon niets zeggen dus.
- De leukste/lekkerste uitkiezen en die exclusief doen.
- Ophouden met onzin over spirituele links
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 11:44
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
- Geen problemen maken van zaken die geen problemen zijn. Gewoon niets zeggen dus.
- De leukste/lekkerste uitkiezen en die exclusief doen.
- Ophouden met onzin over spirituele links
idd, je hebt (nog) niks met meisje 2, dus vreemdgaan is het niet. Meisje 1 heb je al een tijd niet meer gezien, en heb je ook niks mee. Dus je hoeft niemand wat te vertellen.

Hooguit wat betreft meisje 2 niet jezelf voor de gek houden. Als je haar een beetje leuk vindt, en de aandacht ook wel, ok leuk. Maar begin geen relatie met haar als je eigenlijk niet stapel op haar bent.
Oud 16-10-2012, 15:16
Verwijderd
Vervelend voor je dat dit is gebeurd! Ik denk dat het beste is dat je dat meisje 2 niet al teveel kwets. Soms is het echt beter als ze niet alles weten! Zeg tegen haar dat je er goed over na hebt gedacht, en dat je goede vrienden wilt blijven ipv een relatie. Het zal haar misschien pijn doen, en jou ook, maar als je haar je hele verhaar verteld wat er allemaal is gebeurd ben je haar voor 100% zeker kwijt!
Oftewel: Meisje 1 hoef je niks uit te leggen, heeft hier niks mee te maken
Meisje 2: vertellen dat je vrienden wil blijven, maar niet vertellen dat je vreemt bent gegaan!
Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 17:13
essieee
essieee is offline
Ik vind dat je het best de meisjes over elkaar kan vertellen (niet te uitgebreid, maar dat ze weten van elkaars bestaan). Als je dan voor 1 van de 2 kiest is het niet zo moeilijk voor de andere. Dit klinkt misschien raar, maar ik heb een hele tijd met een jongen gehad die aan de andere kant van het land woont. Hij wil geen contact meer en daar voel ik me zo klote oven. Ik weet ook voor bijna 99% zeker dat hij met een ander heeft (hij heeft er ooit iets over gezegd...). Als ik dit had geweten had ik nogsteeds van hem gehouden. maar als je er dan met elkaar over praat komt het niet zo hart aan als je voor een van beide kiest en kun je elkaar helpen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat je het best de meisjes over elkaar kan vertellen (niet te uitgebreid, maar dat ze weten van elkaars bestaan). Als je dan voor 1 van de 2 kiest is het niet zo moeilijk voor de andere.
In welke dimensie is dit precies logisch?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten