Advertentie | |
|
![]() |
|
Als (1) mij om een relatie zou vragen zou ik gelijk ja zeggen. Met (2) ligt dat iets anders omdat ik die minder goed ken, vooral oppervlakkig. Alleen zou ik dat wel willen aankijken... kijken of ik na een paar keer nog steeds serieus erover denk. Zo niet dan is het klaar maar dat denk ik eigenlijk niet....
|
![]() |
|
Technisch gezien ben je niet vreemdgegaan want je hebt geen relatie met een van de 3 meisjes. Meisje 1 kan je vergeten want ver weg en andere levensfase, leuk om over te fantaseren maar daar houdt het ook mee op. Meisje 2 vind je zo op het oog niet zo spectaculair als meisje 1, maar als jij haar graag beter wil leren kennen: ga je gang. Houd alleen wel op met het rotzooien met andere meisjes zodra je met meisje 2 gaat rotzooien.
Wil je het liefst met zoveel mogelijk meisjes rotzooien, dan moet je eerlijk zijn tegen meisje 2 dat een monogame relatie er voor jou nu niet inzit. Oh en meisjes kunnen nog zo hard aandringen: jij bent degene die ervoor kan zorgen dat je je piemel ín je broek houdt, je doet nu een beetje alsof je het "slachtoffer" bent van meisje 3 en dat is natuurlijk onzin. Nee is nee, of je dat nou zegt tegen seks of een relatie.
|
Verwijderd
|
1: Niet meer mee bezighouden tot je wat ouder bent. Spirituele connecties kunnen vast ook over langere afstand. Schrijf een brief!
2: Wat vond je vreselijk aan haar verhaal? En wie weet kun jij haar voldoende spritueel linken hè. Mensen groeien vaak naar elkaar toe in een relatie. 3: afduwen, uitzwaaien en niet meer terugzien. |
![]() |
||
Citaat:
Maar als ik met 1 niet meer bezig mag houden tot ik ouder ben dan is het te laat ben ik bang. Ik denk dat zodra 1 ziet dat ik met iemand anders een relatie heb dat het dan gwn klaar is en dat ik het dan verpest heb |
![]() |
|
Ik vind eigenlijk dat je het geen van die meisjes aan kan om een relatie met ze te beginnen als je nog zo onzeker bent over je gevoelens over de ander. Een beetje daten kan geen kwaad, maar ik zou bijvoorbeeld niets met meisje 2 beginnen als je nog zo veel sms-contact met meisje 1 hebt. Je moet zelf een keuze maken en daarbij blijven, en als je niet tussen de twee kunt kiezen, kies je geen van beiden.
||
Citaat:
Hooguit wat betreft meisje 2 niet jezelf voor de gek houden. Als je haar een beetje leuk vindt, en de aandacht ook wel, ok leuk. Maar begin geen relatie met haar als je eigenlijk niet stapel op haar bent.
|
Verwijderd
|
Vervelend voor je dat dit is gebeurd! Ik denk dat het beste is dat je dat meisje 2 niet al teveel kwets. Soms is het echt beter als ze niet alles weten! Zeg tegen haar dat je er goed over na hebt gedacht, en dat je goede vrienden wilt blijven ipv een relatie. Het zal haar misschien pijn doen, en jou ook, maar als je haar je hele verhaar verteld wat er allemaal is gebeurd ben je haar voor 100% zeker kwijt!
Oftewel: Meisje 1 hoef je niks uit te leggen, heeft hier niks mee te maken Meisje 2: vertellen dat je vrienden wil blijven, maar niet vertellen dat je vreemt bent gegaan! Veel succes! |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat je het best de meisjes over elkaar kan vertellen (niet te uitgebreid, maar dat ze weten van elkaars bestaan). Als je dan voor 1 van de 2 kiest is het niet zo moeilijk voor de andere. Dit klinkt misschien raar, maar ik heb een hele tijd met een jongen gehad die aan de andere kant van het land woont. Hij wil geen contact meer en daar voel ik me zo klote oven. Ik weet ook voor bijna 99% zeker dat hij met een ander heeft (hij heeft er ooit iets over gezegd...). Als ik dit had geweten had ik nogsteeds van hem gehouden. maar als je er dan met elkaar over praat komt het niet zo hart aan als je voor een van beide kiest en kun je elkaar helpen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |