Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is een diepgaand boek! Vind ik wel interessant om meer over te lezen ![]() Voor inspiratie; Dio ft Sef - Tijdmachine (niet echt inspiratie, heeft meer dezelfde naam ;p) Weet niet of het van je mag, maar het lijkt me wel leuk om een stukje van je boek te lezen! Weet niet of jij dat goed vind, als je dat niet goed vind, heb ik er ook vrede mee ![]() Kan je anders wel me mail geven, zodat je het kan mailen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() xxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je nog meer verhaaltjes hebt, mag je die ook sturen hoor, lijkt me leuk om te lezen! ![]() Zal je zo ff me e-mail sturen ![]() X |
![]() |
|
![]() |
Welkom!
Er leuk dat je schrijf en verhalen bedenkt. Schrijf je ook wel over je eigen dromen en passies? Misschien is het leuk om een blog bij te houden? Er zijn erg veel mensen die ook van schrijven houden, en door jouw ervaring met anderen te delen, delen zij ook met jou. Wordt je alleen maar beter van, en daar wordt het schrijven nog leuker van! ![]() |
![]() |
|
Ik ben nu een boek aan het schrijven over een meisje die via een tijdmachine in de middeleeuwen komt. En met de medicijnen en technieken van nu daar help. maar dan ziet iemand haar weer terug naar heden reizen. en wachten ze haar op zodat ze niet meer terug kan. Ze denken dat ze een heks is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[forumgrind] Waardf² Verwijderd | 313 | 09-10-2009 11:51 | |
Muziek |
Je favorite songtekst Vämpiria_Moon | 113 | 02-04-2003 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Duidelijkheid over de MEETING!!! Verwijderd | 116 | 31-05-2002 13:07 | |
De Kantine |
Chatbox = Datingbox Talon | 53 | 08-05-2002 14:33 | |
De Kantine |
Het Marokkaans gedicht, vergeet hem zeker niet te lezen! Nieuwe Nationale Partij | 4 | 22-04-2002 12:41 | |
Software & Hardware |
domein namen **Flurkie** | 19 | 27-01-2002 12:23 |