Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2012, 08:37
indigo
indigo is offline
Het wordt inderdaad overal genoemd en ik denk ook wel dat het nuttig is om een rustdag te houden. Die rustdag is vooral bedoeld om je spieren te laten herstellen, want als je echt over je grenzen gaat, is het als het goed is zo dat je spieren denken "hee ik moet meer zuurstof hebben dan normaal, maar daar heb ik niet genoeg bloedvaatjes voor" en dan gaan ze nieuwe bloedvaatjes aanmaken en dan gaan je spiercellen zich herstellen enzo. Anderzijds zal het voor één keer dus wel niet verschrikkelijk slecht zijn om er iets minder dan een dag tussen te laten zitten. Ik liep bv. gisterochtend en ik zal vanavond gaan lopen; zoveel verschil (qua tijd) zou het dan niet maken met morgenochtend toch? Maargoed, wie weet wacht ik toch maar tot dinsdag dan; genoeg te doen de komende dagen.
Oud 14-10-2012, 08:59
Balance
Balance is offline
Nee oke, 1 keer zal niet zo'n ramp zijn
Maar ik denk echt dat het toeval is hoor, dat het wat minder ging. Niet teveel op focussen, die dagen zitten er gewoon tussen..
Oud 14-10-2012, 09:05
Hawahaai
Hawahaai is offline
Podcast 0-5 km
Dolores: 9/10 les 18 gelopen
Pluis: 13/10 les 9 gelopen
Vogelvrij: 7/10 les 16 gelopen
indigo: 13/10 les 5 gelopen

Niet-Evy renners
Hawahaai: 14/10: 5,6 km in 31 (10,8 km/u)
Daantje_0705: 11/10: 7x 0,5 minuut lopen/3 minuten wandelen (loopband)
Balance 12/10: 3,95 km gelopen in 29.10 (8,13 km/u)

Ik heb komende week vakantie, dus ga proberen weer regelmatig (langer) te lopen. En misschien zit er dan ook wel eens een keer geen rustdag tussen. Als je je niet compleet tot het uiterste pusht, kan dat best, is mijn ervaring. Vandaag twijfelde ik (weer) over de kleding. Ik gokte op korte broek, en dat kon nog net. In het begin en in de schaduw en wind was het wat fris, maar na de opwarming en in het zonnetje was het lekker .
Oud 15-10-2012, 08:25
Hawahaai
Hawahaai is offline
Podcast 0-5 km
Pluis: 13/10 les 9 gelopen

Niet-Evy renners
Hawahaai: 15/10: 5,6 km in 30.10 (11,1 km/u)

Waarschijnlijk kan ik morgen niet douchen, dus ben ik vandaag maar gaan lopen. Ik liep hetzelfde rondje als gisteren, alleen was het wat minder fris
Oud 15-10-2012, 09:57
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou, vandaag ging het niet zo best. Ik heb een poging gedaan om les 17 te doen, maar dat ga ik een volgende keer maar weer doen dan. Het was ook wel echt heel koud, moet dat toch op een andere manier aan gaan pakken dan. En hm, er zat nu natuurlijk ook wel een week tussen sinds de vorige keer.
Oud 15-10-2012, 10:51
Pluis
Pluis is offline
Podcast 0-5 km
Pluis: 15/10 les 8 gelopen

Niet-Evy renners

Pff, hier was het ook zwaar vandaag. Ik had het niet koud (zwarte hardloopkleding en een thermoshirt houden me wel warm) maar ik vond het wel taai, ik zat ook een stukje hoger in m'n hartslag. Maar aangezien ik eigenlijk helemaal geen zin had en er onwijs tegenop zag vind ik het wel goed dat ik ben gegaan.
Oud 15-10-2012, 11:39
Dolores
Dolores is offline
Ook hier geen succesverhaal vandaag.. Had een week niet gelopen ivm knieklachten, maar dat gaat nog niet veel beter.. Het viel me sowieso erg tegen. Maar ik vond het wel heerlijk loopweer (in korte broek, shirtje en dun loopvestje), het zonnetje schijnt hier nu ook.

Podcast 0-5 km
Dolores: 9/10 les 16 gelopen

Niet-Evy renners
Oud 15-10-2012, 13:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm, ik liep met een trainingsbroek, T-shirt en een vestje anders te vernikkelen van de kou Denk dat ik de volgende keer in plaats van het T-shirt maar een shirt met lange mouwen onder dat vest aantrek. En als het nog kouder wordt, dan moet ik beenwarmers of zo, denk ik. Ik denk dat ik vrijdag opnieuw les 17 ga proberen. We gaan wel gelijk op zo, Dolores!
Oud 15-10-2012, 13:21
Hawahaai
Hawahaai is offline
Grappig, hoe anders iedereen het vandaag omschrijft. Bij mij was het juist lekkerder weer dan gisteren en ik liep in een korte broek, shirt en loopjack en heb het geen moment koud gehad.
Oud 15-10-2012, 13:54
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Hm, ik liep met een trainingsbroek, T-shirt en een vestje anders te vernikkelen van de kou Denk dat ik de volgende keer in plaats van het T-shirt maar een shirt met lange mouwen onder dat vest aantrek. En als het nog kouder wordt, dan moet ik beenwarmers of zo, denk ik. Ik denk dat ik vrijdag opnieuw les 17 ga proberen. We gaan wel gelijk op zo, Dolores!
heb je al een thermoshirt? dat is wel een van de basisbenodigdheden voor buiten sporten namelijk En ze hoeven helemaal niet zo duur te zijn, de hema verkoopt ze ook.
Oud 15-10-2012, 14:58
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik gebruik nooit een thermoshirt. Hartje winter loop ik met een lange joggingbroek, hemd, shirt, vest, loopjack (en handschoenen als het echt min veel is).
Oud 15-10-2012, 15:00
Pluis
Pluis is offline
Ik zweer erbij. Het houdt je warm en droog, en in de zomer koel en droog.
Oud 15-10-2012, 17:18
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
heb je al een thermoshirt? dat is wel een van de basisbenodigdheden voor buiten sporten namelijk En ze hoeven helemaal niet zo duur te zijn, de hema verkoopt ze ook.
Nee, maar als ik 's winters blijf lopen en ze inderdaad niet duur zijn, is dat misschien wel een idee! Ik ben ook wel gewoon een koukleum hoor...
Oud 15-10-2012, 19:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een strakke hardloopbroek is ook warmer dan een wijde trainingsbroek.
Oud 15-10-2012, 20:21
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Hehe ja inderdaad, wel leuk! Maar ik vrees dat het opbouwen bij mij nu wat langzamer zal gaan.

Ik vind het wel gek, want tijdens het hardlopen kleed ik me niet heel warm en dan is dat ook prima, terwijl ik verder echt een ontzettende koukleum ben.
Oud 16-10-2012, 06:58
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben ook een enorme koukleum. Als ik in de winter buiten kom, heb ik het dan ook koud, maar na een paar minuten lopen is mijn binnenkant warm. Alleen als het heel heel koud is, blijft mijn buitenste laagje koud. Maar dat is eigenlijk ook wel weer een speciaal gevoel.
Oud 16-10-2012, 17:11
Balance
Balance is offline
@Vogelvrij: misschien kunnen hardloopsokken je helpen. Die zijn wat dikker en lopen ook over je kuiten. Als je voeten en kuiten niet warm zijn, krijg je het meestal ook op andere plaatsen niet warm. Dus ik zou me eerst op je voeten richten en dan pas kijken of extra lagen nog nodig zijn.
Verder kan een legging onder je broek ook helpen. Al vraag ik me toch af hoe je met een trainingsbroek t-shirt en vestje met het huidige weer toch nog kou kan ervaren. Kreeg je het niet warm van het lopen zelf? Wellicht kan je gewoon nog een tandje sneller?
Oud 17-10-2012, 07:50
indigo
indigo is offline
Podcast 0-5 km
indigo: 16/10 les 6 gelopen

Niet-Evy renners

Zo, gisteren les 6 gelopen, ging best aardig. Ik draag al sinds het begin (=3 weken) een lange broek, anders is het me echt te koud. En een t-shirt en een dun vestje/ shirt met lange mouwen. Tijdens het hardlopen is dat prima, maar ik heb nu nog veel wandelminuten en met de wind hier wordt het dan echt wel koud.
@Pluis: wat voor thermoshirts zijn dat dan van de hema? Gewoon katoen/ dun shirt met lange mouwen of is het nog iets meer dan dat? Want thermoshirts bij sportwinkels zijn altijd behoorlijk duur, maar daar zit dan ook merinowol in enzo.
Oud 17-10-2012, 08:39
Hawahaai
Hawahaai is offline
Podcast 0-5 km

Niet-Evy renners
Hawahaai: 17/10: 4,2 km in 23.10 (10,88 km/u)

Even mopperen, hoor... Vanochtend was het droog, maar nog donker. En aangezien ik geen lampje heb en de strepen op mijn jack niet echt reflecteren, loop ik niet in het donker. Toen het licht werd en ik wilde gaan, begon het te plenzen. Op buienradar zag ik dat het na 9 uur een half uurtje droog zou zijn, dus ben ik toen gaan lopen. Ik wilde eigenlijk 10 km lopen, maar dat ging niet lukken voor de volgende bui zou beginnen, dus dan maar een klein rondje. Er lagen dus wel plassen en vielen er druppels uit de bomen, maar goed, dat valt te omzeilen. Tot er een auto aan kwam op een van de achterafweggetjes waar ik loop. Die vond het niet nodig om echt om me heen te sturen (ging maar een halve meter opzij toen hij me zag) en reed daarbij vol met de wielen aan mijn kant door een diepe plas heen (terwijl er ruimte genoeg was om ruim om die plas heen te rijden). Ik kon nog net op tijd in de berm springen, maar hallo, wat een idioot ben je dan.
Oud 17-10-2012, 13:22
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De Lidl verkoopt deze week skikleding en volgens m'n moeder hadden ze ook thermo onderkleding. Daar kan je denk ik ook wel in hardlopen.
Oud 17-10-2012, 13:44
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Podcast 0-5 km

Niet-Evy renners

Zo, gisteren les 6 gelopen, ging best aardig. Ik draag al sinds het begin (=3 weken) een lange broek, anders is het me echt te koud. En een t-shirt en een dun vestje/ shirt met lange mouwen. Tijdens het hardlopen is dat prima, maar ik heb nu nog veel wandelminuten en met de wind hier wordt het dan echt wel koud.
@Pluis: wat voor thermoshirts zijn dat dan van de hema? Gewoon katoen/ dun shirt met lange mouwen of is het nog iets meer dan dat? Want thermoshirts bij sportwinkels zijn altijd behoorlijk duur, maar daar zit dan ook merinowol in enzo.
Nee thermoshirts zijn juist niet van katoen, want dat wordt heel nat en daarom koud. Goede thermokleding is van polyester (zowel mijn dure craft shirts als de goedkopere die ik in de ten cate fabriekswinkel heb gekocht). Die van de hema zijn ook van polyester/viscose/elasthan. Het lekkere van die thermo's is dat ze zweet en vocht afvoeren naar buiten, maar het shirt zelf blijft droog aanvoelen en daarom houdt het je goed warm. Ik sport eigenlijk alleen als het warmer is dan 20 graden zonder thermoshirt, en op de racefiets heb ik altijd een thermoshirt aan (ook als het 25 graden is). In de webshop van de hema kost een shirt iets meer dan een tientje zag ik. Vind ik een prima prijs. (die van craft kosten zo 40 euro namelijk)
Oud 17-10-2012, 19:31
Balance
Balance is offline
Podcast 0-5 km

Niet-Evy renners
Balance 17/10: 4,08 km gelopen in 30.00 minuten (8,16 km/u)

Woehoe, voor het eerst 30 minuten gelopen!!!
En met een voor mij nette en constante tijd
Oud 17-10-2012, 20:13
Hawahaai
Hawahaai is offline
Goed zo, Balance!
Oud 17-10-2012, 20:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, knap hoor Ik wou dat ik dat kon Volgens mij zijn we ongeveer gelijk begonnen en ik kan nog steeds niet meer dan een halve minuut
Oud 18-10-2012, 06:49
Hawahaai
Hawahaai is offline
@Daantje_0705: maar jouw situatie is ook wel anders, he. Jij doet wat er voor jou kan.

Au... volgens mij was een kort stukje lopen EN de houten vloer in de was zetten EN een nieuw meubel in de olie zetten EN zwemtraining iets te veel van het goede voor 1 dag. Wat heb ik een spierpijn nu! Echt alles doet zeer, mijn nek, armen, buikspieren en benen.
Oud 18-10-2012, 09:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Podcast 0-5 km
Vogelvrij: 18/10 les 17 gelopen

Niet-Evy renners

Vandaag was het een stuk warmer en ging het ook een stuk beter. Misschien ga ik nog wel zo'n thermoshirt kopen van de Hema, ja. En lange sokken had ik inderdaad ook al bedacht.
De vorige keer had ik het trouwens aan het einde niet echt koud meer, maar ik loop nog maar dertig minuten in totaal hè, met nog behoorlijk wat wandelen tussendoor, dus dan duurt het echt wel even voor je opgewarmd bent, dan is die les alweer zo ongeveer klaar...
@Balance: Ik vraag me dat inderdaad ook af, of ik niet gewoon sneller moet lopen... Ik moet nog zo ongeveer moeite doen om een oeroude vrouw met twee boodschappentassen in te halen Maar mijn kuiten protesteren toch als ik harder probeer te lopen, mijn benen willen gewoon niet harder
Oud 19-10-2012, 10:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Wow, knap hoor Ik wou dat ik dat kon Volgens mij zijn we ongeveer gelijk begonnen en ik kan nog steeds niet meer dan een halve minuut
Wat Hawahaai zegt ja, jouw lijf werkt niet echt mee hè. Dan doe je nu toch ook het uiterste van wat je kan, net als ik. Al kan ik me best voorstellen dat je liever een concreet resultaat zou hebben.
Oud 19-10-2012, 17:00
O RLY
O RLY is offline
Vandaag een uurtje hardgelopen. Was echt ideaal hardloop weer! Allen al die modder plassen waren iets mindere, na afloop was mijn witte broek en mijn benen dalmatiërstyle. Ik heb al een tijd niet gelopen maar het ging best goed. Moest zelf fietsende bruggers vragen of ik er langs mag.
Oud 19-10-2012, 19:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Podcast 0-5 km

Niet-Evy renners
Daantje_0705: 18/10: 7x 0,5 minuut lopen/3 minuten wandelen (loopband)

Weer op weg naar m'n oude schema met loopstukjes van 8 km/h en wandelstukjes van 5 km/h Ging goed, bijna al m'n hartslagen onder de 150 dus best heel netjes en dat terwijl ik ook nog wel heb gekletst met m'n fysio tussendoor. Ben blij

@ Balance en Hawahaai: tuurlijk hebben jullie gelijk maar dat wil ik niet altijd accepteren Ik ben al heel tevreden als ik gewoon een stukje kan fietsen, kan traplopen en boodschappen kan doen. Ben nu ook aan het kijken voor een fiets met trapondersteuning zodat ik ook kan fietsen met meer wind of op een stuk wat omhoog gaat (brug oid).
Oud 19-10-2012, 20:10
indigo
indigo is offline
Podcast 0-5 km
indigo: 19/10 les 7 gelopen

Niet-Evy renners

Fijn dat het lopen weer beter gaat, Daantje! Ik kan me voorstellen dat het wel heel vervelend is als je ziet dat hier verder iedereen 'gewoon' kan lopen. Waarom letten ze eigenlijk zo op je hartslag?
Verder vanavond les 7 gelopen, het was echt warm! Het ging wel goed, maar de laatste 3 minuten lopen vind ik toch telkens nog wel zwaar. Maar goed, zal wel beter gaan in de loop van de tijd . Heb het voor het idee nog even opgemeten: was 3,1 km. Geen idee of ik daarmee tevreden moet zijn want ik heb natuurlijk nog de helft van de tijd gewandeld (totaal 12 minuten lopen en 12 minuten wandelen), maar toch leuk om te weten.
Oud 19-10-2012, 20:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ernstig astma en daarvoor gerevalideerd om weer wat conditie op te bouwen (door de astma kon je in een vicueuze cirkel terecht van benauwd -> weinig bewegen - > minder conditie -> meer klachten, etc). Om dat te bereiken is het belangrijk dat je hartslag in een bepaalde zone zit. Uit mezelf zal ik altijd teveel doen en te lang doorgaan. Ik kan me met een hartslag van 180 (en een lage saturatie) nog 'prima' voelen. Om mezelf te beschermen en om te zorgen dat ik ook echt conditie opbouw en niet m'n conditie juist afbreek door overbelasting meten we na elk loopstukje m'n hartslag en saturatie op. Doel is om onder de 160 te blijven. Daarboven bouw je geen conditie meer op.
Oud 19-10-2012, 20:19
indigo
indigo is offline
Het gaat er dus niet zozeer om dat jij het tijdens het lopen niet haalt, maar dat je anders niet goed de conditie opbouwt, begrijp ik dat goed? Of ben je na een halve minuut lopen ook vlug benauwd (of heb je juist het idee dat je nog wel meer kunt)? /nieuwsgierig even hoor
Oud 19-10-2012, 20:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
No problem, je mag alles vragen hoor Ja, dat begrijp je goed. Ik had hiervoor een schema met 1 minuut lopen/3 minuten wandelen en dat hield ik ook vol maar wel met hele hoge hartslagen. Toen ging m'n conditie ook alleen maar achteruit ipv vooruit en toen heeft m'n fysio van de revalidatie gezegd dat ik waarschijnlijk teveel deed en daardoor juist m'n conditie afbrak ipv opbouwde. Daarom toch naar halve minuten gegaan wat ik heel erg inleveren vond maar wat m'n toenmalige fysio wel erg goed kon onderbouwen zodat ze me toch overtuigd heeft. Langer dan een minuut heb ik nog niet gelopen dus geen idee hoe dat gaat. Probleem bij mij is ook dat ik eigenlijk altijd pas benauwd wordt als ik na het sporten (behalve lopen doe ik ook fietsen, crosstrainer en krachttraining) weer een tijdje thuis ben. Ik weet dus eigenlijk pas achteraf dat het teveel was. Na gisteren ben ik overigens niet benauwd geworden
Oud 19-10-2012, 21:58
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb geen flauw idee van bijv. mijn hartslag bij het lopen. Evy had het altijd over dat je nog moet kunnen praten of zingen, maar dat lukt me na 9 km lopen niet echt meer, terwijl ik voor m'n gevoel dan nog wel verder kan lopen. Maar datzelfde heb ik bij de zwemtraining, en als we vroeger daar onze hartslag moesten meten, deed ik het prima. Dus ik ga er maar van uit dat het goed gaat zo.

Ik heb al twee dagen spierpijn en ben grieperig, dus ik mocht/mag van mezelf vandaag en morgen niet lopen. En daar baal ik van, daar gaan mijn goede plannen voor deze vakantieweek...
Oud 19-10-2012, 22:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zolang je met die lessen van Evy kunt opbouwen en je merkt dat het beter gaat, neem ik aan dat je conditie aan het opbouwen bent en je hartslag dus wel goed zit.

Beterschap, Hawahaai!
Oud 20-10-2012, 17:24
Dolores
Dolores is offline
Vanmiddag weer wezen lopen en het ging heel goed! Helemaal geen last van m'n knie gehad, dus daar ben ik heel erg blij mee. Hopelijk blijft dat zo en kan ik weer verder met de lessen opbouwen..

Podcast 0-5 km
Dolores: 20/10 les 16 gelopen

Niet-Evy renners
Oud 20-10-2012, 17:47
Verwijderd
Gisteren heb ik voor het eerst sinds twee maanden weer hardgelopen, 7 kilometer in 43 minuten.
Ga morgen weer beginnen met start-to-run 5-10 kilometer vanaf les 20, dus dat zijn tien lessen tot het einde van die reeks. Nu vroeg ik me af, als ik daarna het hardlopen gewoon zelf door wil zetten, wat is dan handig om te doen?
Om het goed bij te houden? Eens in de week 10 kilometer lopen en twee andere dagen gewoon 5 oid?
Oud 20-10-2012, 18:25
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Miekepieke: dat lijkt me prima! Ik loop maar 1 of 2 keer per week en loop vaker 5 of 6 km en weinig 10 km, maar dat gaat nog steeds prima. Dus als je een keer per week daadwerkelijk 10 loopt, moet het goed komen.
Oud 21-10-2012, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Vanmiddag weer wezen lopen en het ging heel goed! Helemaal geen last van m'n knie gehad, dus daar ben ik heel erg blij mee. Hopelijk blijft dat zo en kan ik weer verder met de lessen opbouwen..

Podcast 0-5 km

Podcast 0-5 km
Miekepieke: les 20 gelopen

Niet-Evy renners
@Hawahaai, Dankjewel! Dan houd ik dat gewoon aan, fijn!

En hoe berekenen jullie je loopafstand, via een website nadat je gelopen hebt of met een apparaatje oid?
Oud 21-10-2012, 09:48
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik teken de route op Google Maps, maar dat kan alleen op wegen die daar in staan en niet bij bijvoorbeeld parkpaadjes.
Ooit heb ik trouwens ook een stappenteller met afstandsmeter gekregen, maar die krijg ik niet goed ingesteld.
Oud 21-10-2012, 11:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Podcast 0-5 km
Vogelvrij: 21/10 les 18 gelopen

Niet-Evy renners

Het ging goed vandaag Heb even getest of ik nog kon praten & zingen, praten lukte, zingen ietsje minder maar ik kan sowieso niet zingen
Oud 21-10-2012, 12:18
indigo
indigo is offline
Podcast 0-5 km
Vogelvrij: 21/10 les 18 gelopen
indigo: 21/10 les 8 gelopen

Niet-Evy renners

Zo, vanochtend les 8 gelopen, die was zwaar zeg! Mocht ik ineens nog maar 1 minuut wandelen tussendoor telkens. Ik weet niet hoe les 9 is (Pluis?) maar misschien dat ik les 8 nog maar eens ga doen...
@Miekepieke: ik stelde dezelfde vraag op de vorige pagina en kreeg toen de tip om via www.afstandmeten.nl te meten, dat werkt prima, want je kan gewoon over alle paadjes of wegen die je wilt een lijn trekken en het is simpel .
Oud 21-10-2012, 12:47
Dolores
Dolores is offline
Les 9 is 1 min lopen, 1 min wandelen, 2 min lopen, 2 min wandelen, 4 min lopen, 3 min wandelen, 4 min lopen, 3 min wandelen, 5 min lopen, 1 min wandelen. Ik vond les 8 ook echt verschrikkelijk.. veel vermoeiender dan les 9. Overigens zijn les 7, 8 en 9 hetzelfde als les 10, 11 en 12 dus bij les 11 krijg je nog eens hetzelfde drama.
Oud 21-10-2012, 14:19
Pluis
Pluis is offline
indigo loop je met de 2006 of de 2011 versie? ik loop met die laatste namelijk, en dan zijn 7 8 en 9 exact hetzelfde. Overigens vind ik dat de 2011 versie prettiger opbouwt dan de 2006 versie.
Oud 23-10-2012, 09:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Podcast 0-5 km
Vogelvrij: 23/10 les 19 gelopen

Niet-Evy renners

En aan het einde zei Evy ineens: 'Volgende les lopen we 4x8 minuten, niet meer maar ook niet minder.' Pfff, terwijl er in deze les maar één keer 8 minuten zat! Hebben ze bij die nieuwe versie vast ook veranderd...
Oud 23-10-2012, 10:40
Pluis
Pluis is offline
Podcast 0-5 km
Pluis: 22/10 les 7 gelopen

Niet-Evy renners

Oja, ik ben gister ook geweest maar het ging zo beroerd dat ik het alweer heb verdrongen. Veel stress maakt dat ik me de hele tijd moe voel en dan gaat het rennen ook niet lekker. Volgende keer beter.
Oud 23-10-2012, 17:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi, ik kom weer eens een kijkje nemen hier! Ik denk dat ik er wel weer aan toe ben om weer te beginnen met Evy. Paar weken geleden een keer gerend, maar dat was toch nog te vroeg, daarna 5 dagen op bed gelegen, maar ik heb het idee dat het nu alweer een stuk beter gaat! Nu heb ik altijd met de 2006-versie gelopen en ik zou nu graag de 2011-versie willen (ik heb de schema's wel eens naast elkaar gelegd en de 2011-versie lijkt me veel gelijkmatiger en beter opgebouwd). Waar kan ik die vinden? (ik weet dat ik de vorige keer heul lang heb moeten zoeken voordat ik de podcast gevonden had, dus vraag ik het nu maar direct )
Oud 23-10-2012, 17:09
Dolores
Dolores is offline
@Snebbeltje: Leuk dat je weer gaat beginnen! Hopelijk gaat het dit keer beter, succes! Hier kan je de podcasts (en schema's) vinden: http://rennenmetevy.nl/
Oud 23-10-2012, 17:49
Dolores
Dolores is offline
Oh vergeet ik bijna het lijstje bij te werken. Ik heb ook gelopen vandaag en het ging heel goed.

Podcast 0-5 km
Dolores: 23/10 les 17 gelopen

Niet-Evy renners
Oud 23-10-2012, 21:20
indigo
indigo is offline
@Pluis en Dolores: Ik loop denk ik met de 2006 versie, want 7, 8 en 9 waren zekers niet hetzelfde. Vanavond les 9 gedaan, die was inderdaad beter te doen dan les 8 . Hm, zou ik nog kunnen switchen naar de 2011 versie? En trouwens, Pluis, je bent toch afgestudeerd? Vanwaar dan die stress ?

@ Snebbeltje: nu weet ik eindelijk wie jij bent . Leuk dat je weer mee gaat doen! Het is nu nog lekker weer om te lopen, succes !

Vanavond nog net even vóór het donker werd les 9 gelopen, die was inderdaad een stuk makkelijker dan les 8. Gelukkig, anders had ik het haast opgegeven .

Podcast 0-5 km
Dolores: 23/10 les 17 gelopen
indigo: 23/10 les 9 gelopen

Niet-Evy renners

Regels voor berichten