Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat was ik ook niet van plan hoor
![]() Hoewel ik toevallig wel een keer gerefereerd heb naar jou naar aanleiding van dat excellente expreszo-stripje (tegen mijn scharrel dus), maar toen wist ik dus nog niet dat jij en Tino fb-buddies waren (en verder heb ik hem ook maar één keer gesproken hoor).
|
Verwijderd
|
heeft er hier iemand verstand van rooten?
Ik heb een nieuwe smartphone (motorola defy). er zit maar 150 mb intern geheugen in, en er zit een sd kaartje in van 1,8 G. Helaas installeert ie bijna alle apps naar mijn interne geheugen, verplaatsen is bij bijna niks mogelijk. Ook kan ik een paar dingen niet weggooien, zoals twitter. Gebruik ik niet. Ik heb nu een app geinstalleerd die dat wel mogelijk zou moeten maken (aangezien 150 mb best weinig is), maar krijg dan een foutmelding. Als ik google kom ik dan uit dat ik mijn telefoon moet rooten (wat dat ook moge zijn) en dat ik via mijn normale computer mijn sd kaart moet onderverdelen in 2 extensies met één of ander programmaatje. Dit is way to nerd allemaal voor mij ![]() wolterb op aanraden van mijn zusje, quitiano, deadlock, nerds naamzoek |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik ben rijst aan het maken, de verpakking vertelde mij dat dat een goed idee was. Ik moest wel even googlen hoeveel rijst voor 1 persoon was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb nog niet eens de helft ofzo. Maar wel een aantal dubbele. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|