Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2012, 18:34
darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag met me moeder naar best geweest wezen winkelen en een broodje gegeten.
en nieuwe spullen gekocht onder het winkelen werd ik al onrustig,
dat heb ik me moeder ook verteld
en na het winkelen zijn we weer naar schijndel gereden gegaan naar huis.
toen ik thuis kwam werd ik alleen maar onrustiger maar dat heb ik ook aan de leiding aangegeven.
en toen werd ik erg angstig en toen ging het net toch nog mis met AM.
de leiding heeft me arm ontsmet en verbonden.
en nou blijf ik de rest van de avond maar beneden zitten bij me huisgenoot en de leiding.
want ik voel me heel erg in een dissociatie,
Oud 14-10-2012, 13:12
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Door keuzes te maken/dingen te doen waar je achter staat en daar naar te handelen. Je leven aanpassen op jouw wensen en behoeftes en niet het pleasen van andere mensen (dat betekent uiteraard niet dat je nooit meer iets voor een ander hoeft te doen, maar niet ten koste van jezelf). En vooral jezelf niet als slachtoffer zien en behandelen, en anderen trouwens ook niet.
Dat zal misschien niet vanzelf gaan, maar wel steeds beter als je er bewust bij stilstaat.
Volgens mij zijn dit dingen die je doet als je van jezelf houdt, en ga je niet van jezelf houden op het moment dat je dit doet.
Oud 14-10-2012, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zijn dit dingen die je doet als je van jezelf houdt, en ga je niet van jezelf houden op het moment dat je dit doet.
dat gaat ook niet van het ene op het andere moment.
Volgens mij ga je juist minder van jezelf houden (beetje een braakterm) als je het juist niet doet.
Als je steeds keuzes maakt die achteraf heel dom waren en waar je niet achter stond, is het handig om bij jezelf te rade te gaan hoe dat kwam. Vooral kritisch naar je handelen kijken en bewust zijn van hoe je doet, helpt een hele hoop.
Maar nogmaals, dat gaat dus met kleine stapjes.
Oud 14-10-2012, 20:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vrijdagochtend twee kiezen laten trekken bij de kaakchirurg. Zag er al sinds het maken van de afspraak vreselijk tegenop maar het is me ontzettend meegevallen. Had ontzettend vriendelijke arts en verpleegkundigen en dat scheelde superveel. Ingreep zelf viel me ontzettend mee. Duurde wel lang voor de verdoving uitwerkte (zes uur) en daarna wel erg veel pijn. Mocht alleen paracetamol maar dat werkte maar anderhalf uur. Toch was het wel uit te houden. Kreeg 's avonds/'s nachts een nabloeding en werd 's ochtends wakker met een mond vol stolsels, dat was wel naar. Gisteren en vandaag wel een beetje gerommeld in huis en boodschappen gedaan en de was. Veel pijnstillers geslikt en moeite met eten want m'n mond kon nauwelijks open. Verder erg misselijk door al het bloed in m'n maag. Vanavond voor het eerst geen pijn (wel met pijnstillers) en vanmorgen toen ik wakker werd was ik een stolsel kwijt (ingeslikt denk ik) en de ander liet los met tanden poetsen. Er zit nu wel weer een nieuwe op de kies ernaast (kan het kwaad dat ik die nu niet goed kan poetsen?) maar het voelt alweer veel beter. Morgen weer werken en dat wordt lastig omdat ik maar een half uur pauze heb en niet zo snel kan eten. Probeer het maar een beetje te spreiden over de dag ofzo. Ondanks alles is het me ontzettend meegevallen en ben ik echt heel blij dat ze eruit zijn. Hoop dat het goed geneest verder en ik gauw helemaal geen last meer heb.
Oud 15-10-2012, 12:18
deadlytown
deadlytown is offline
T ging gisteren bijna helemaal fout, ik was t leven even helemaal zat.

Laatst gewijzigd op 15-10-2012 om 12:50.
Oud 15-10-2012, 12:32
Pluis
Pluis is offline
@ deadlytown: en je grote reisplannen dan? Wat is er aan de hand?
Oud 15-10-2012, 14:07
deadlytown
deadlytown is offline
Nou ik zag t even niet meer zitten.
Was bijna naar t spoor toe gegaan...
Oud 15-10-2012, 14:28
Pluis
Pluis is offline
Ja dat snap ik, maar wat was de aanleiding?
Oud 15-10-2012, 15:04
deadlytown
deadlytown is offline
Voelde me plots erg down
Oud 15-10-2012, 15:44
Verwijderd
Tsja, dat was anders ook een grote reis geworden Beter van niet! Ik zou over dat soort dingen toch graag een nachtje slapen. Ik baal zelf ook veel hoor, ook met fatalistische consequenties er aan, maar van mij mag het pas als ik drie dagen achter elkaar het met mezelf eens ben. Tamelijk goede failsafe

OT: Het gaat best goed! Niet gek veel te luchten. Communicatie maakt me eigenlijk in alle gevallen wel onzeker, omdat ik de diepere laag nooit goed kan lezen. Dat leidt dan weer tot overwegingen van allerlei pluimage met als eindscore dat ik het gewoon niet weet. Dat houdt me in principe niet zo erg tegen hoor, maar lastig is het wel! Vandaag en gisteren er behoorlijk last van gehad door wat conversatie met iemand waarvan ik geen idee heb en had wat voor een vlees ik in de kuip heb. Ik hoop dan altijd maar op het beste maar evengoed wordt het een clusterfuck buiten proportie die ik niet meer terug het hok in krijg. Fortune favours the bold, zeggen ze dan, dus ik zit niet meer verlegen om een plan van aanpak. Gewoon doen. We zien wel.
Oud 17-10-2012, 08:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Daantje_0705: hoe gaat het inmiddels met je mond?

OT: zo, ben ik even chagrijnig na mijn goede hardloop-voornemens die letterlijk in het water vielen.
Oud 18-10-2012, 12:01
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Tsja, dat was anders ook een grote reis geworden Beter van niet! Ik zou over dat soort dingen toch graag een nachtje slapen. Ik baal zelf ook veel hoor, ook met fatalistische consequenties er aan, maar van mij mag het pas als ik drie dagen achter elkaar het met mezelf eens ben. Tamelijk goede failsafe
Drie dagen maar? Ik zou zelf voor tien jaar gaan, eigenlijk. Of toch in elk geval zo'n grote periode dat je in elk geval een aantal jaar de puberteit uit bent want dat lost vaak ook al een hoop ellende op. Je krijgt er dan wel weer een hoop ellende voor terug maar als het goed is, kun je er tegen die tijd beter mee omgaan.
Oud 18-10-2012, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Drie dagen maar? Ik zou zelf voor tien jaar gaan, eigenlijk. Of toch in elk geval zo'n grote periode dat je in elk geval een aantal jaar de puberteit uit bent want dat lost vaak ook al een hoop ellende op. Je krijgt er dan wel weer een hoop ellende voor terug maar als het goed is, kun je er tegen die tijd beter mee omgaan.
Hij bedoelt dat ie drie dagen nonstop het een goed idee vindt, voordat ie het mag doorzetten. Tien jaar wachten is dan wel onhandig.
Oud 19-10-2012, 09:26
Verwijderd
Citaat:
ik moest hier smakelijk om lachen
Oud 19-10-2012, 09:28
Verwijderd
ot:
holy djesus ..
wat .. positief.

Laatst gewijzigd op 19-10-2012 om 09:35.
Oud 19-10-2012, 15:36
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Hij bedoelt dat ie drie dagen nonstop het een goed idee vindt, voordat ie het mag doorzetten. Tien jaar wachten is dan wel onhandig.
Ja, en ik bedoelde dat drie dagen mij te kort lijkt. Als het je tien jaar non-stop een goed idee vindt, is het wellicht een ander verhaal.
Oud 19-10-2012, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, en ik bedoelde dat drie dagen mij te kort lijkt. Als het je tien jaar non-stop een goed idee vindt, is het wellicht een ander verhaal.
Ja, maar dan is het dus alsnog voorspellend, of je wacht met elke beslissing tien jaar lang. Het gaat om beslistermijn. Je kunt die best op een week of voor mijn part een maand zetten, maar langer en je wacht je hele leven af of iets wel slim is. En ik wéét van jou dat je dat zelf niet eens hebt gedaan in je leven Jouw beslistermijnen waren ook korter.
Oud 19-10-2012, 21:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@ Daantje_0705: hoe gaat het inmiddels met je mond?

OT: zo, ben ik even chagrijnig na mijn goede hardloop-voornemens die letterlijk in het water vielen.
Inmiddels gaat het weer een heel stuk beter Heb niet meer zoveel pijn maar wel slik ik nog zo af en toe paracetamol. M'n kaak kan weer wat verder open, kan weer wat meer eten en ben niet meer zo misselijk. Nadeel is dat de hechtingen nu aan één kant los zijn en ik onder nu een groot gat heb waar allemaal eten in verdwijnt dat had ik eerst niet.
Oud 20-10-2012, 06:23
Hawahaai
Hawahaai is offline
@Daantje_0705: ik kreeg daarvoor zo'n spuit, waarmee je water (met iets erin? Ik weet het niet meer) uit dat gat kon spuiten. Want als het helemaal genezen is, is het niet meer zo'n gat (tenminste bij mij niet).

OT: ik dacht dat ik vandaag winkelen kon combineren met een bezoekje aan onze ouders, zijn ze allemaal niet thuis. Daar gaan m'n mooie plannen.

Aanvulling: maar wel een heel nuttige dag gehad! En het nieuwe tv meubel staat en het staat echt heel leuk.

Laatst gewijzigd op 20-10-2012 om 18:29.
Oud 20-10-2012, 15:37
Verwijderd
Toen vanochtend de wekker ging om 10:00 had ik er echt ff helemaal geen zin meer in. Ik ben naar het station gefietst en heb daar even moe en slaapdronken op het perron gestaan, toen de trein eenmaal aankwam ben ik ingestapt en naar mn werk gegaan, waste of saturday!
Oud 21-10-2012, 09:50
winnie the pooh
winnie the pooh is offline
het gaat steeds beter, school is heel leuk ookal heb ik er nog niet echt vriendinnen ofzo, ik kan wel met een heleboel mensen goed opschieten dus dan komt de rest vanzelf wel.
en ik ben zelfs liever op school dan thuis, want hier gaat het nog steeds niet goed.
Joyce gaat volgende week weer weg, en daar heb ik het best moeilijk mee maar dat was de vorige keer ook en na een tijdje was ik eraan gewend en viel het best mee dus dat is iets waar ik ff overheen moet ofzo. En het lukt me sinds die therapie van de zomer gelukkig steeds beter om positief te denken, en ik weet ook dat het niet gek is dat ik daarvan baal ofzo.
over een paar weken heb ik ook een gesprek bij de instelling van therapie, en dan gaan ze me doorverwijzen naar emdr. en ik had het daar met mijn mentor van school over dat ik dat ging doen, en toen zei ze meteen dat ze me zou helpen waar het nodig was enzo, en dat ze het ook best begreep als ik dan een dag thuis wilde blijven ofzo na die emdr. Dus dat is wel fijn, ik ga ook weer veranderen van medicatie en dat zou ze ook in het lerarenteam bespreken aangezien de kans groot is dat ik in het begin heel veel bijwerkingen heb.
Nu ik op die school zit en naar allemaal van die culturele evenementen enzo ga krijg ik ook wel steeds meer zin om er echt voor te gaan enzo.
En school is op dit moment vooral ook afleiding, omdat het thuis nog steeds barslecht gaat en ik me in het dorp nog steeds niet kan vertonen zonder de meest belachelijke scheldwoorden over me heen te krijgen. De komende tijd zijn er ook echt heel veel verjaardagen en feestdagen met familie, en daar zie ik best wel tegenop, ik ben nu echt op zo'n punt dat ik het liefst met een aantal mensen het contact zou verbreken en dat gaat ook vast wel een keer gebeuren als mn ouders me niet meer tegen kunnen houden in die dingen. Gelukkig heb ik het er met mam over gehad om dit jaar met oud en nieuw misschien naar dr broer(mijn oom en tante dus) te gaan, dat zijn zo ongeveer de enige waar ik echt een goede band me heb en mam was er zeker nog niet op tegen om dat te doen zei ze. En anders wordt het dit jaar met mn hond op de bank film kijken ofzo, want vorig jaar zat ik de hele avond in de keuken bij de hond van mn nicht omdat ik niets beters te doen had, nee bedankt!
Oud 21-10-2012, 16:06
Roosje
Roosje is offline
Wat fijn dat het in elk geval leuk is op school, Winnie.

Ot: Ik heb het gevoel dat ik dit jaar, met een dubbele studielast, harder werk dan toen ik nog bestuur was. Of het waar is weet ik niet - toen maakte ik meer uren, had ik raardere werkdagen, maar nu moet ik veel harder nadenken over alle dingen die ik doe. Mailtjes sturen deed ik zonder erbij na te denken, maar papers schrijven lukt me dan niet. Ik weet ook niet of ik dit volgend jaar nog steeds wil doen. Nu is het prima, ik had alleen maar negens voor mijn tentamens dus het gaat ook goed, maar of ik dat wil blijven doen? Ik vind werken geloof ik wel oké. Vorig jaar was het in elk geval chill. Werken gaat in elk geval in een afgebakende tijdsperiode: je bent op je werk & dan ben je bezig; of je bent thuis & dan doe je er niets (of zo min mogelijk) mee. Vanmorgen bedacht ik dat ik een restaurant wil als ik later groot ben. Dus misschien moet ik serveerster worden. Mijn SVH heb ik in elk geval al.
Oud 21-10-2012, 17:07
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Werken gaat in elk geval in een afgebakende tijdsperiode: je bent op je werk & dan ben je bezig; of je bent thuis & dan doe je er niets (of zo min mogelijk) mee.
Je weet dat dat heel erg van het soort werk afhangt?

OT: heerlijk rustig zondag je. Helaas is daarmee de vakantie ook weer voorbij.
Oud 22-10-2012, 07:18
Takkeling
Takkeling is offline
Meh, zo geen zin om te gaan werken.
Gaat voor de rest best goed. Ben lekker in huis aan het rommelen en ben heel serieus bezig met goed voor mezelf zorgen.
Oud 22-10-2012, 15:18
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Je weet dat dat heel erg van het soort werk afhangt?

OT: heerlijk rustig zondag je. Helaas is daarmee de vakantie ook weer voorbij.
Natuurlijk. Maar wat me er erg in aanspreekt, is dat je in principe ergens anders werkt dan waar je woont, anders dan bij studeren. Bij al mijn werk tot nu toe (horeca, bestuursfunctie op m'n vereniging, examencursus) was dat in elk geval zo, en dat vond ik wel relaxed.
Oud 22-10-2012, 19:05
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik werk in het onderwijs, en neem praktisch altijd werk mee naar huis

OT: ik haat ziekig zijn, ik wil geen uitslag (ik zie er niet uit!) en ik heb geen zin om morgen weer te gaan werken. Ik moet echt een andere baan vinden (want in mijn bijbaantje van vandaag had ik wel gewoon zin).
Oud 22-10-2012, 20:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@Daantje_0705: ik kreeg daarvoor zo'n spuit, waarmee je water (met iets erin? Ik weet het niet meer) uit dat gat kon spuiten. Want als het helemaal genezen is, is het niet meer zo'n gat (tenminste bij mij niet).
De hechtingen zijn er nu uit en het is nu echt een gat Kan ook wel drie weken duren oid voordat het dicht is begreep ik. Ik heb van het werk een spuitje meegenomen om het uit te kunnen spuiten maar tot nu toe valt het me mee met wat er in achter blijft. Heb wel nog een soort pijn als bij gevoelige tanden. Net alsof de wortel van die kies ernaast nog bloot ligt in dat gat oid. Zal wel overgaan. Verder gaat het al een heel stuk beter, kan alleen nog steeds nauwelijks aan die kant kauwen.

Jij beterschap en als het echt niet gaat, gewoon een dagje thuis blijven van werken hoor!
Oud 22-10-2012, 21:51
Hawahaai
Hawahaai is offline
^ Het stomme is dat ik me eigenlijk niet ziek voel, alleen hoofdpijn, gloeiwangen aan het eind van de dag en vlekken. Geen reden om na een week vakantie thuis te blijven dus.
Met je kies komt het wel goed, hoor! Er komt een moment dat alles geheeld is en je je de oude situatie niet eens meer kunt herinneren.
Oud 22-10-2012, 23:31
kroot
kroot is offline
Zo, lang niet geweest hier!
Heb weer enigszins een terugval dus kom het even van me afschrijven!
Met structuur moet ik mezelf op de been proberen te houden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Probeer wel de dingen te doen die ik moet doen. Maar vaak trek ik het ook niet meer en laat dan alles liggen, ook werk etc. Niet handig, I know. Gelukkig is de baas er niet vaak, dus heb ik het rijk voor mij alleen. En voor mijn andere werk, tsja het is toch tamelijk eenvoudig om je ziek te melden. Moet zeggen dat dit de afgelopen week wel allemaal is gelukt, alleen dan als ik thuis ben, stort ik enigszins in, vanwege de energie die het kost om mezelf anders voor te doen.
Nouja, voor vandaag even genoeg geschreven, ik verveel jullie hier toch alleen maar mee.
Oud 23-10-2012, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Nouja, voor vandaag even genoeg geschreven, ik verveel jullie hier toch alleen maar mee.
Zelfkennis heb je wel
Oud 23-10-2012, 13:01
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Pfffffffffff, Vanmorgen naar de tandarts geweest om een gaatje te laten vullen. Nou ben ik niet bang voor de tandarts en zat er wel relaxed. Eerste verdoving lukte niet dus kreeg een tweede, au au au.. En nu het bijna uitgewerkt is heb ik toch mega pijn aan mn kaak en barst van de hoofdpijn....

klaag klaag klaag
Oud 23-10-2012, 21:26
indigo
indigo is offline
@kroot: Goed van je dat je toch bent gaan werken! En dit topic is bedoeld om alles van je af te schrijven, dus het gaat er helemaal niet om of je ons wel of niet verveelt.
@elmar: beetje vriendelijker mag ook wel hoor, het is een lucht-je-hart-topic...

OT: Hier alles prima . Morgen lekker eendagsvakantie vieren met vriendje en daarna weer hard aan het werk, dat gaat lekker. Biiiiiijna afstuderen!
Oud 24-10-2012, 00:47
Verwijderd
tl;dr
'wat moet ik nou met mezelf' vind ik wel in dit topic passen.
Oud 24-10-2012, 23:10
Catch
Catch is offline
Jemig ik hoop dat morgen deze hele kutfaalweek voorbij is. Het is nu wel genoeg geweest.
Oud 25-10-2012, 11:32
Verwijderd
Vertel!
Oud 26-10-2012, 01:34
Verwijderd
Ja, dankzij de 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' mensen ligt er een taboe op vrolijkheid, enthousiasme en het 'gelukkig' zijn, ik zie het zoveel in mijn (niet-directe) omgeving, honger naar meer, meer 'geluk', meer 'vrienden', meer spullen in grotere huizen.

Als ik zeg dat ik ontzettend veel van mijn beste vrienden houd is dat raar, al helemaal als ik vertel dat iedereen altijd welkom is in mijn huis en het vervolgens MEEN door het toe te passen. ik heb geen cent te makken, maar ik heb een kamer, verwarming, thee, een groot matras en een extra luchtbed, een goed stel hersens en een nuancerende babbel, ik wil dat mensen zich welkom en geliefd voelen in mijn huis. nou, daar heeft de gemiddelde 'je bent altijd welkom'-zegger nog nooit over nagedacht.

Een jaar geleden nam ik een nieuw simpel motto aan: 'ik neem niet meer dan ik nodig heb'
niet aan aandacht, niet aan materiële zaken, niet aan dingen die ik niet aankan.. het is een bevrijding.
wel leuk ook, de tarotkaart voor 'hoe zie ik mijn huidige omgeving': 'the ego builds it's own prison'

maar gelukkig zijn is 'raar', want dan klinkt het alsof je geen doel meer nastreeft. (en dat is lui!!1!) terwijl je dan tijd hebt om anderen te helpen gelukkig te maken.
oh, ja, en dan komt het verwijt: stomme hippie. ha. Levend van een minimaal inkomen, en het maakt me gelukkig omdat ik creatief moet zijn en toch zoveel mogelijk wil delen, wat moet ik met een huis vol dure dingen als niemand ervan geniet, geef mij maar een bordspel met goede gesprekken en die ene bijzondere persoon die een maaltijd klaarmaakt die je al jaren niet gehad hebt .. zo fijn.

Even een procentje levensvreugde in dit topic hoorherejezus

Laatst gewijzigd op 26-10-2012 om 01:40.
Oud 27-10-2012, 09:09
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Ja, dankzij de 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' mensen ligt er een taboe op vrolijkheid, enthousiasme en het 'gelukkig' zijn, ik zie het zoveel in mijn (niet-directe) omgeving, honger naar meer, meer 'geluk', meer 'vrienden', meer spullen in grotere huizen.

Als ik zeg dat ik ontzettend veel van mijn beste vrienden houd is dat raar, al helemaal als ik vertel dat iedereen altijd welkom is in mijn huis en het vervolgens MEEN door het toe te passen. ik heb geen cent te makken, maar ik heb een kamer, verwarming, thee, een groot matras en een extra luchtbed, een goed stel hersens en een nuancerende babbel, ik wil dat mensen zich welkom en geliefd voelen in mijn huis. nou, daar heeft de gemiddelde 'je bent altijd welkom'-zegger nog nooit over nagedacht.

Een jaar geleden nam ik een nieuw simpel motto aan: 'ik neem niet meer dan ik nodig heb'
niet aan aandacht, niet aan materiële zaken, niet aan dingen die ik niet aankan.. het is een bevrijding.
wel leuk ook, de tarotkaart voor 'hoe zie ik mijn huidige omgeving': 'the ego builds it's own prison'

maar gelukkig zijn is 'raar', want dan klinkt het alsof je geen doel meer nastreeft. (en dat is lui!!1!) terwijl je dan tijd hebt om anderen te helpen gelukkig te maken.
oh, ja, en dan komt het verwijt: stomme hippie. ha. Levend van een minimaal inkomen, en het maakt me gelukkig omdat ik creatief moet zijn en toch zoveel mogelijk wil delen, wat moet ik met een huis vol dure dingen als niemand ervan geniet, geef mij maar een bordspel met goede gesprekken en die ene bijzondere persoon die een maaltijd klaarmaakt die je al jaren niet gehad hebt .. zo fijn.

Even een procentje levensvreugde in dit topic hoorherejezus
Wat een fijne post!

OT: Gister weer wat geld verdiend met oppassen en morgen lekker naar de Gothic en Fantasy Beurs. Omnia treedt op en dat wil ik natuurlijk niet missen. Hopelijk ben ik morgen niet meer zo strontverkouden, dan ga ik me ook mooi uitdossen.
Oud 27-10-2012, 13:24
Verwijderd
Omnia
Oud 27-10-2012, 18:33
Miekje*
Miekje* is offline
Omnia <3

Hier gaat alles lekker Vriend en ik passen 2 weken op het huis (én de kitten <3) van mijn schoonzusje. Lekker samen het burgerlijke stel spelen <3
Oud 27-10-2012, 23:35
darkfairy
darkfairy is offline
en toen is het vanavond alweer mis gegaan met am.
ik daarna meteen op de knop gedrukt en het aan de leiding laten zien
en om 23:00 had de leiding van de andere locatie me nog even gebeld hoe het gaat.
ik word gewoon niet goed van mezelf.
en ik wil gewoon rust in me hoofd.
positief denken wordt steeds moeilijker.
maar ik wil mezelf gewoon weer goed voelen,
en vrijdag ben ik in het team besproken in boekel.
en deze maand hebben de leiding van boekel.
en de dvc'er en de gedragsdeskundige van waar ik woon een gesprek over hoe ze me het beste kunnen helpen.
en verder probeer ik het dit weekend rustig aan te doen.
Oud 28-10-2012, 10:44
Verwijderd
@darkfairy, Rot voor je dat het niet goed met je gaat.
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

OT: Met mij gaat het goed.
Vanmorgen werd ik rond 8.30 uur wakker en ben ik naar beneden gegaan en heb ik gezellig met de begeleiding en een huisgenoot van mij zitten te ontbijten.
Na het ontbijt ben ik me eigen gaan douchen en gaan aankleden en heeft de begeleiding mijn haren mooi gedaan.
Ik heb me eigen verder klaargemaakt en tussen 11.00 uur en 11.30 uur ben ik met de taxi naar mijn ouders gegaan.
Daar ben ik nu en zit ik achter de computer en zit ik op forums en site`s te kijken.
Vandaag is het koopzondag ik Valkenswaarden ga ik gezellig met mijn moeder shoppen en nieuwe kleren kopen.
Hier heb ik heel veel in in .
Verder blijf ik vanavond bij mijn ouders eten en komen mijn zus en mijn zwager ook met mijn nichtje en 2 neefjes.
Het zal wel weer een gezellige en drukke boel worden.
Vanavond ga ik tussen 20.15 uur en 20.45 uur met de taxi weer terug naar de woongroep.
Kortom, ik ga er een leuke en gezellige dag van maken samen met mijn moeder.
Oud 28-10-2012, 19:26
Roosje
Roosje is offline
Ik las zo'n mooi boek net. <3 Nu heb ik fijne muziek, en per ongeluk heb ik vanavond fantastisch eten gekookt. Gisteren was ik met mijn lover bij Spinvis en het was een superindrukwekkend concert. Het gaat goed.
Oud 28-10-2012, 19:46
Verwijderd
Spinvis is goed inderdaad!;-)
Oud 29-10-2012, 11:18
Chevy
Chevy is offline
M'n eerste date met mn huidige vriend was bij Omnia.

Ja, het gaat best goed eigenlijk
Oud 29-10-2012, 15:33
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 29-10-2012 om 19:22.
Oud 29-10-2012, 17:22
Verwijderd
lalalalal
Oud 29-10-2012, 19:16
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Omnia
Citaat:
Omnia <3
Omnia! Wat waren ze weer goed! Is nu al de zevende of achtste keer dat ik ze live heb gezien en ik word er altijd zo blij van. <3 En ik heb de nieuwe live-cd ter plekke gekocht en laten signeren.

Het lijkt erop dat ik binnenkort een atelier heb. Het stelt niet veel voor, maar de huurprijs is laag en het lijkt me erg lekker om niet meer altijd thuis te hoeven tekenen. Ik heb er wel de ruimte voor, maar ik raak zo snel afgeleid en er is altijd wel huishoudelijke rompslomp die ik er tussendoor laat komen.. Als ik gewoon een plek heb die alleen bestemd is voor tekenen, zou ik ongetwijfeld een stuk productiever zijn. Dat atelier is dus goed nieuws.

Wat heb ik opeens een hoop te doen! Kunst maken, rondreizende tentoonstelling organiseren, kinderopvang, vogelopvang, oppasadresjes voor in de avond, therapie (overmorgen voor het eerst), leren voor staatsexamen.. Veel positieve ontwikkelingen.

Zo, en nu verder in m'n huidboek.
Oud 29-10-2012, 23:41
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Ik lucht mijn hart elke dag, er komt om de seconde zuurstofrijk bloed in mijn hart
Oud 30-10-2012, 11:43
Takkeling
Takkeling is offline
Zojuist de logeerkamer (lees: het rommelhok) omgetoverd tot een leefbare ruimte. Ik ben nog lang niet klaar met m'n zin doorvoeren wat de inrichting van het huis betreft, maar het is toch al vele malen gezelliger dan toen ik hier net kwam wonen. Vindt ook mijn huisgenoot, gelukkig.

Vanmiddag naar m'n ouders toe. Aargh. Geen zin in. Aan de ene kant heb ik echt te doen met mijn moeder, maar af en toe (zoals nu) ben ik het ook zo zat dat ze zo weinig uit het leven haalt en dat ze me het gevoel geeft dat ik haar moet 'redden'. Maar goed, vanaf morgen ga ik in therapie, o.a. vanwege de issues met mijn moeder, dus hopelijk weet ik binnenkort beter hoe ik ermee om moet gaan. Mijn moeder gaat hoogstwaarschijnlijk toch niet veranderen, dus ik kan maar beter een manier vinden om dat te accepteren.
Oud 30-10-2012, 16:10
Verwijderd
ik moet echt met iemand praten die me liefdesadvies kan geven
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten