Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik faal zo hard met plannen dat ik vannacht moest doorhalen om een take-home tentamen dat ik al vanaf vorige week maandag heb liggen af te krijgen, maar dan blijkt mijn printer ermee te stoppen op precies het cruciale moment dat ik ook niet meer op tijd naar de universiteit kan om daar te printen, omdat ik dan te laat zou komen om het nog in het postvakje in te leveren. Ik heb mijn docent gemaild twee minuten voor de deadline, maar ik kan hem ook niet zo waarderen want hij doet heel erg graag moeilijk over dit soort dingen, en heeft al eerder gemerkt dat ik nogal van het last-minute afraffelen ben, dus ik verwacht niet zo veel medewerking.
On the bright side, ik had in een klad-bestandje met de vragen die ik moest beantwoorden een kort motiverend betoogje voor mezelf geschreven dat ik die man een stommerd vindt die mensen veel te graag in de war maakt, alsof dat een manier is om hun intelligentie te testen, en dat ik hem die voldoening niet gun en dus de komende tien dagen heel rustig en adequaat antwoord op zijn vragen zou gaan schrijven, en ik was heel even bang dat ik dat naar hem gestuurd had in plaats van het daadwerkelijke eind-bestand. Blijkt niet zo te zijn.
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb ook een oom die mijn naam vaak verkeerd schrijft
![]() ![]()
|
"De overheid heeft een aantal vergoedingen opnieuw in het basispakket opgenomen. Zo worden dieetadvisering en een Stoppen met roken programma weer vergoed.
Eenvoudige loophulpmiddelen zoals een rollator worden in 2013 niet meer vergoed vanuit de basisverzekering." Dus een rollator, waar arme oudere mensen vaak behoefte aan hebben, wordt niet meer vergoed, maar als iemand zichzelf een rookverslaving heeft aangemeten, of zich dik heeft zitten vreten, dan wordt ie geholpen er vanaf te komen ![]() ![]()
|
Een rollator kost nog geen 100 euro en is een eenmalige uitgave.
Mensen helpen stoppen met roken en afvallen kan enorme zorgkosten in de toekomst helpen voorkomen (waaronder bewegingsproblemen, waar je een rollator of scootmobiel voor nodig hebt...). Maar die discussie hebben we al eens gevoerd. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk dat ik geschreven had toen ik stoned was.. italianboy | 12 | 12-07-2001 21:55 |