Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2012, 18:00
Verwijderd
Ik zit bij mensen in de klas voor wie woorden als 'karavaan' 'schouwburg' en 'leus' onbekend zijn, en ik ben de enorme nerd omdat ik dat wel weet.
Advertentie
Oud 29-10-2012, 18:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die Youfone.nl reclame, met die irritante schreeuwstem

Wint hands-down de Meest Irritante Voice-over Award 2012.
Oud 29-10-2012, 20:35
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Klinkt als dit, vanaf 1.04:
Oud 30-10-2012, 00:10
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Deze topic
Oud 30-10-2012, 19:32
Verwijderd
Gezeik met de DUO.
Oud 30-10-2012, 21:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De kachel doet het nog steeds niet. Het is hier Siberisch koud (Kazet naamzoek) en dat kreng weigert gewoon aan te gaan. En mijn vader zei vanmiddag, terwijl ik met twee vesten aan zat: "Doet de kachel het? Het is hier bloedheet."
Oud 30-10-2012, 22:50
Cherry Springs
Ik geloof dat 'ie nieuw is op het internet.

Ik kan mijn take-home tentamen niet waarderen. Allemaal wazige vragen waar ik geen antwoord op weet en het is heel veel werk die antwoorden uit te zoeken en ik wil alleen maar heel hard wegrennen.
Oud 31-10-2012, 16:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat mijn moeder nog steeds de foto's van Ameland niet heeft gestuurd. En de spierpijn in m'n benen en rug. Ik weet vrijwel zeker dat het van yoga komt.
Oud 31-10-2012, 18:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, oke. Nou, dan hebben we er nu twee.
Oud 31-10-2012, 21:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, oke. Nou, dan hebben we er nu twee.
Ik kan dat wel even fiksen met mijn forumbaassuperpowers.
Oud 01-11-2012, 13:24
Verwijderd
Ik waardeer de regen niet. Ik moet nog naar de stad en vind het heel stom dat het nog steeds regent en het waarschijnlijk ook niet op gaat houden en ik nu door de regen naar de stad moet fietsen. Meh.
Oud 01-11-2012, 20:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik waardeer het niet dat ik steeds vaker vanuit het niets heel duizelig ben en heel de dag als een zombie rondloop. Zeker als dit op dagen is dat ik dingen moet doen.
En ik vind het al helemaal niet leuk als ik dan bekenden tegenkom die me zeggen dat ik er zo vertiefd uitzie.
Oud 02-11-2012, 13:26
Verwijderd
Ik heb iets gekocht via een partner van bol.com en via ideal betaald. Krijg ik een mail dat die partner mijn aankoop heeft "geannuleerd" en de betaling is nog niet gestorneerd
Oud 02-11-2012, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb iets gekocht via een partner van bol.com en via ideal betaald. Krijg ik een mail dat die partner mijn aankoop heeft "geannuleerd" en de betaling is nog niet gestorneerd
Hè dit had ik van de week ook bij bol.com! Bij een tweedehands boek.
Oud 02-11-2012, 17:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hè dit had ik van de week ook bij bol.com! Bij een tweedehands boek.
Dat heb ik ook eens gehad, nooit mijn geld teruggekregen
Oud 02-11-2012, 20:31
Verwijderd
Beh ik heb vooralsnog alleen goede ervaringen met tweedehands bolstuff. Maar dit was gewoon een nieuw item, van een Echt Bedrijf.
Oud 03-11-2012, 15:17
Verwijderd
Dokters. en tentamens, papers, tentamens. Ik wil weeeeeekend, fedomme.
Oud 08-11-2012, 16:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat Paulien Cornelisse in haar boek over taal consequent 'sex' en 'sexueel' schrijft. Ik had wel wat meer verwacht van iemand die taalverschijnselen aandachtig bestudeert!

Verder een leuk boek hoor, daar niet van.
Oud 08-11-2012, 19:17
Verwijderd
mijn leraar wiskunde, hij had me door
Oud 08-11-2012, 19:23
Verwijderd
Citaat:
mijn leraar wiskunde, hij had me door
Hoe heet ie?
Oud 08-11-2012, 20:21
AzN
AzN is offline
Zojuist geconstateerd dat de linkerzijspiegel van m'n auto er half afgeknald is .
Oud 08-11-2012, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Dat Paulien Cornelisse in haar boek over taal consequent 'sex' en 'sexueel' schrijft. Ik had wel wat meer verwacht van iemand die taalverschijnselen aandachtig bestudeert!
Omg. Ik vond haar al een hert, maar dit is de druppel.
Oud 09-11-2012, 09:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Onnodig vroeg gewekt worden door a. belachelijk veel bouwlawaai en b. vriendin die voor zoveelste keer retevroeg sms't.
Oud 09-11-2012, 09:31
Carn
Carn is offline
telefoon op stil zetten
Oud 09-11-2012, 09:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Doe ik! Maar ik word wakker van de trilfunctie. Dat is ook de bedoeling, want ik wil bereikbaar zijn voor noodgevallen. Maar niet voor sms'jes
Oud 09-11-2012, 12:33
Carn
Carn is offline
instellen dat ie niet trilt bij smsjes . En als dat niet kan, betere telefoon kopen
Oud 09-11-2012, 12:46
Verwijderd
Fuck noodgevallen, uit die telefoon tijdens m'n slaap
Oud 09-11-2012, 12:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
instellen dat ie niet trilt bij smsjes . En als dat niet kan, betere telefoon kopen
Ik geloof dat dat inderdaad niet kan, maar ik ga 'm eens even goed uitpluizen En verder waardeer ik 'm nog wel (als in: hij doe het nog), dus ik ga geen dure nieuwe telefoon kopen. Want dat is ZONDE. (Bovendien heb ik daar geen geld voor )

Citaat:
Fuck noodgevallen, uit die telefoon tijdens m'n slaap
Mja, als er iets gebeurt met opa en oma ofzo wil ik het toch wel graag weten.
Oud 09-11-2012, 13:01
Verwijderd
Wie zijn telefoon aan laat moet niet klagen over berichtjes
Oud 09-11-2012, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Hoe heet ie?
van vehmendal. hoezo?

Jongens begrijpen niets.
Oud 09-11-2012, 16:39
Cherry Springs
Ik faal zo hard met plannen dat ik vannacht moest doorhalen om een take-home tentamen dat ik al vanaf vorige week maandag heb liggen af te krijgen, maar dan blijkt mijn printer ermee te stoppen op precies het cruciale moment dat ik ook niet meer op tijd naar de universiteit kan om daar te printen, omdat ik dan te laat zou komen om het nog in het postvakje in te leveren. Ik heb mijn docent gemaild twee minuten voor de deadline, maar ik kan hem ook niet zo waarderen want hij doet heel erg graag moeilijk over dit soort dingen, en heeft al eerder gemerkt dat ik nogal van het last-minute afraffelen ben, dus ik verwacht niet zo veel medewerking.

On the bright side, ik had in een klad-bestandje met de vragen die ik moest beantwoorden een kort motiverend betoogje voor mezelf geschreven dat ik die man een stommerd vindt die mensen veel te graag in de war maakt, alsof dat een manier is om hun intelligentie te testen, en dat ik hem die voldoening niet gun en dus de komende tien dagen heel rustig en adequaat antwoord op zijn vragen zou gaan schrijven, en ik was heel even bang dat ik dat naar hem gestuurd had in plaats van het daadwerkelijke eind-bestand. Blijkt niet zo te zijn.
Oud 09-11-2012, 16:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar als je het had geprint thuis was je toch ook te laat geweest, als je geen tijd meer had om het in het postvakje in te leveren?
Oud 09-11-2012, 16:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik voel me niet zo lekker. Wilde vanochtend langer in bed blijven, maar ik dacht dat mijn vader daarover zou zeuren. Nu ligt hij al sinds vanmiddag op de bank te slapen
Oud 09-11-2012, 18:10
Takkeling
Takkeling is offline
Dat ik het koud heb terwijl ik twee truien aan heb, onder een deken zit en de verwarming aan staat.
Oud 10-11-2012, 09:18
Verwijderd
Dat mijn vriendje ziekig is en niet mee gaat. Nu moet ik in en keer haasten en ben ik véél beperkter in wat ik mee neem en ben ik in plaats van 1.5 uur nu 4 uur onderweg ben naar mijn ouders. En dat hij er morgen dus niet bij is. Meh.
Oud 10-11-2012, 10:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De NS
Oud 10-11-2012, 12:11
Verwijderd
De manier waarop ik behandeld word door Youtube. Wat een naar ding is het toch ook.
Oud 10-11-2012, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Mja, als er iets gebeurt met opa en oma ofzo wil ik het toch wel graag weten.
Als die levensgevaar lopen is het natuurlijk een ander verhaal
Oud 12-11-2012, 15:24
Verwijderd
Mensen die in een mailtje mijn voor- of achternaam verkeerd spellen, terwijl mijn naam zowel in de mail als in mijn emailadres staat. Ik vind het getuigen van een enorm slordige werkhouding en een grote desinteresse in degene die je te woord staat.
Oud 12-11-2012, 16:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mensen die in een mailtje mijn voor- of achternaam verkeerd spellen, terwijl mijn naam zowel in de mail als in mijn emailadres staat. Ik vind het getuigen van een enorm slordige werkhouding en een grote desinteresse in degene die je te woord staat.
Qft. Vaak zelfs naar herhaaldelijk heen en weer mailen hebben mensen nog steeds niet door dat ze mijn naam verkeerd spellen. En zelfs een aantal familieleden schrijven mijn naam structureel verkeerd
Oud 12-11-2012, 16:46
Verwijderd
Mijn oma doet dat ook, ja.
Oud 12-11-2012, 17:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb ook een oom die mijn naam vaak verkeerd schrijft En inderdaad, regelmatig docenten die mijn voornaam verkeerd schrijven. Ik vind het ook nogal storend.
Oud 12-11-2012, 17:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Zelfs als ik mijn achternaam spel voor mensen schrijven ze 'm nog verkeerd. Dan verbeteren ze wel de derde letter, maar niet de eerste
Oud 13-11-2012, 22:49
Verwijderd
Ik heb het maar geaccepteerd dat sommige mensen mijn naam maar verkeerd blijven schrijven. Al vind ik het verkeerd schrijven van mijn voornaam vervelender dan het verkeerd schrijven van mijn achternaam.
Oud 14-11-2012, 14:57
Verwijderd
De dokter heeft een wacthrij van 2 weken.
Oud 15-11-2012, 11:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Iemand via chat op een datingsite schrijft mijn naam verkeerd terwijl hij precies hetzelfde als mijn nickname is :')
Oud 15-11-2012, 11:27
Verwijderd
Dat een jongen die ik ken, na 2 jaar hard te hebben gevochten, toch is overleden aan Leukemie
Oud 15-11-2012, 12:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
"De overheid heeft een aantal vergoedingen opnieuw in het basispakket opgenomen. Zo worden dieetadvisering en een Stoppen met roken programma weer vergoed.

Eenvoudige loophulpmiddelen zoals een rollator worden in 2013 niet meer vergoed vanuit de basisverzekering."

Dus een rollator, waar arme oudere mensen vaak behoefte aan hebben, wordt niet meer vergoed, maar als iemand zichzelf een rookverslaving heeft aangemeten, of zich dik heeft zitten vreten, dan wordt ie geholpen er vanaf te komen
Oud 15-11-2012, 12:28
Martiño
Martiño is offline
Een rollator kost nog geen 100 euro en is een eenmalige uitgave.

Mensen helpen stoppen met roken en afvallen kan enorme zorgkosten in de toekomst helpen voorkomen (waaronder bewegingsproblemen, waar je een rollator of scootmobiel voor nodig hebt...). Maar die discussie hebben we al eens gevoerd.

Regels voor berichten