Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2012, 21:46
Pluis
Pluis is offline
Switchen naar 2011 kan altijd. Gewoon even in de pdf'jes op rennenmetevy kijken welke les overeenkomt met wat je nu loopt. En ik krijg donderdag mijn bul, dus ben inderdaad zo'n beetje afgestudeerd. De stress heeft een andere oorzaak maar die zet ik niet zo open op het forum. Ik maak er geen groot geheim van verder, dus als je nieuwsgierig bent kan ik je wel even pm'en.
Oud 25-10-2012, 20:58
indigo
indigo is offline
Hmm, als ik zo het schema van 2011 zie zou ik gewoon verder moeten kunnen gaan met les 10 (die ik morgen zou doen), dat komt wel redelijk overeen qua aantal loop- en wandelminuten. Even kijken of ik het allemaal gedownload krijg. En ik twijfel nog of ik ga lopen, want ik heb wat spierpijn omdat ik gisteren nogal ver heb gewandeld (). Maar ik kijk morgen wel even hoe het gaat. Toch vreemd, dat ik van het hardlopen geen spierpijn meer krijg maar van gewoon rustig (maar wel ver) wandelen wel...
Oud 25-10-2012, 21:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Podcast 0-5 km
Dolores: 23/10 les 17 gelopen
Pluis: 22/10 les 7 gelopen
Vogelvrij: 23/10 les 19 gelopen
indigo: 23/10 les 9 gelopen

Niet-Evy renners
Hawahaai: 17/10: 4,2 km in 23.10 (10,88 km/u)
Daantje_0705: 15/10: 8x 0,5 minuut lopen/3 minuten wandelen (loopband)
Balance 17/10: 4,08 km gelopen in 30.00 minuten (8,16 km/u)

Ik heb m'n oude schema weer opgepakt Viel me wel zwaar. Om onverklaarbare reden ben ik sinds dinsdagavond al erg benauwd (zal wel oa de mist zijn denk ik). Leef op ventolin en daardoor ligt m'n hartslag wel een stukje hoger dan normaal en dat was te merken. Toen ik naar huis ging was ie gelukkig wel weer netjes. Volgende keer beter.
Oud 26-10-2012, 15:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
@Hawahaai, Dankjewel! Dan houd ik dat gewoon aan, fijn!

En hoe berekenen jullie je loopafstand, via een website nadat je gelopen hebt of met een apparaatje oid?
Ik doe dat met behulp van Endomondo, een app voor op je smartphone.
Daar hoef je geen mobiel internet voor te hebben (wel eenmalig om het programma te downloaden natuurlijk). Met behulp van GPS vindt hij je locatie en berekent hij je snelheid

Podcast 0-5 km
Dolores: 23/10 les 17 gelopen

Niet-Evy renners
Balance 24/10: 4,41 km gelopen in 32.54 minuten (8,04 km/u)

Ik begon van de week met lopen terwijl ik al een beetje last van mijn enkel had. Tijdens de eerste twee minuten verstapte ik me op een stoepje en verzwikte ik mijn andere enkel! Ondanks dat wel de 4,4 km uitgelopen, wat voor mij weer een nieuw record is. Maar de volgende dag was mijn enkel (de enkel die eigenlijk al zeer deed) behoorlijk pijn en dat is nu nog niet helemaal over. Dus ik heb besloten even rust te houden tot volgende week. Jammer, want ik heb echt het idee dat ik nu best snel richting de 5 km ga..
Oud 26-10-2012, 18:54
Dolores
Dolores is offline
@Balance: Wat vervelend zeg! Verstandig om even rust te houden ja, ook al is dat niet leuk.

Vandaag weer gelopen en toch weer wat last van m'n knie. Even aankijken hoe dat verder gaat en anders toch een wat langere looppauze inlassen..

Podcast 0-5 km
Dolores: 26/10 les 18 gelopen

Niet-Evy renners
Oud 27-10-2012, 12:46
indigo
indigo is offline
Podcast 0-5 km
indigo: 27/10 les 10 gelopen

Niet-Evy renners

Zo, gister had ik echt geen zin, maar vanochtend wel gelopen. Nog niet die van 2011 overigens, had nog geen tijd om die te downloaden. Was een beetje geklungel, want ik had een andere broek aan (warmer), maar daar ging het touwtje steeds los van, en mijn vest (wat ik maar extra had aangetrokken) had blijkbaar ook geen goede rits meer dus die ging ook steeds open. Wat doen jullie nu aan met dit weer? Want ik had nu een t-shirt, shirt met lange mouwen en vest (bij wijze van jas) aan, maar dat was nog niet echt handig.

Hoe dan ook: het lopen ging goed! Het was dus (blijkbaar) hetzelfde als les 7, was prima te doen. Hoewel ik met die koude lucht wel sneller buiten adem ben.
Verder: wat een blessureleed hier zeg . Dat hardlopen is maar gevaarlijk... Hier gaat het tot nu toe goed, maar ik doe ook wel voorzichtig aan nadat ik 2 jaar heel weinig heb hardgelopen en gefietst vanwege een blessure. Sterkte iedereen!
Oud 27-10-2012, 12:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Podcast 0-5 km[/B]
Vogelvrij: 27/10 les 20 gelopen
indigo: 27/10 les 10 gelopen

Niet-Evy renners

Ik heb vanochtend mijn thermoshirt uitgeprobeerd, beviel goed! Had er nog een vestje overheen en dus een trainingsbroek, maar tezijnertijd ga ik misschien ook nog wel een thermobroek kopen.
Oud 27-10-2012, 16:46
Roosje
Roosje is offline
Ik droeg vanmorgen korte hardloopbroek, tanktop, hardloopshirt met lange mouwen. Dat vond ik ook wel genoeg, het was echt veel minder koud dan ik had verwacht. Maar ik moet wel een lange broek gaan kopen want hier kan ik niet de rest van de winter in door.
Oud 29-10-2012, 11:13
Cucumber.
Cucumber. is offline
Ha dames!

Ik zou het liefst ook weer wat aan sport willen gaan doen en toch mijn eigen tijd willen indelen. Daarom leek hardlopen me wel wat. Ik heb een half jaar bij de sportschool gezeten, maar ik had vaak geen tijd om te gaan i.v.m. school, dus ik heb mijn abonnement opgezegd. Als ik ga hardlopen, kan ik zelf bepalen wanneer ik ga en het kost me ook niks verder (uitgezonderd goede kleding dan). Nu lees ik dat jullie allemaal wel te spreken zijn over Evy en zoiets lijkt me dan ook wel wat om te gaan volgen. Kunnen jullie mij misschien uitleggen hoe het een beetje werkt?

En merken jullie ook dat je bijvoorbeeld afvalt van zo'n programma? Ik weeg nu zo'n 69 kg en ik wil graag terug naar de 65, maar met alleen minder snacken/snoepen en meer fruit eten en minder eten (maar 1x opscheppen per maaltijd nu) an sich lukt dat me niet. Merken jullie dat je wat gewicht verliest door het gebruik van dit programma (zo'n 3x per week)?
Oud 29-10-2012, 11:26
Pluis
Pluis is offline
informatie over het programma van evy kun je vinden op www.rennenmetevy.nl, daar vind je ook het programma zelf. Het programma bestaat uit 30 hardlooplessen op mp3 die je op je mp3-speler kunt zetten. Zij vertelt je wanneer je moet lopen (rennen) en wandelen. Elke week loop je 3 lessen, en de hardloopstukjes worden steeds langer, en de wandelstukjes steeds iets korter. Zo kun je aan het einde van de lessen in een half uur ongeveer 5 km lopen.
Als je dat gedaan hebt en je wilt nog verder trainen, is er ook een programma om te trainen van 5 naar 10 km.

Van sporten alleen ben ik nooit afgevallen, ook niet toen ik dat 5 keer per week deed (roeien). Wat wel bekend is dat de combinatie van minder eten én sporten, beter is dan alleen minder eten.
Oud 29-10-2012, 17:19
Balance
Balance is offline
Maar zeker ook niet te weinig eten als je sport.
En ja, je kan prima afvallen van goede voeding in combinatie met voldoende sport.
Oud 29-10-2012, 18:33
Cucumber.
Cucumber. is offline
Haha, te weinig eten is uitgesloten bij mij, ik houd ontzettend van eten.

Thanks voor de info! Heb deze week geen tijd om te lopen (tentamens), misschien volgende week.

Op welke dagdelen lopen jullie nu eigenlijk? Ik ga graag niet meer 's avonds lopen met het vroege donker nu. Overdag zit ik ook vaak op school, dus ik zou ook niet weten wanneer ik moet lopen.
Oud 29-10-2012, 19:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik loop in het weekend, 's ochtends.

OT: ik was een weekendje weg en vanochtend moest ik invallen op mijn werk, dus ik sla een weekje lopen over.
Oud 30-10-2012, 17:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
Haha, te weinig eten is uitgesloten bij mij, ik houd ontzettend van eten.

Thanks voor de info! Heb deze week geen tijd om te lopen (tentamens), misschien volgende week.

Op welke dagdelen lopen jullie nu eigenlijk? Ik ga graag niet meer 's avonds lopen met het vroege donker nu. Overdag zit ik ook vaak op school, dus ik zou ook niet weten wanneer ik moet lopen.
Ja oke, de meeste mensen houden wel van eten. Maar wel van specifiek, meestal ongezond eten. En als ze dan besluiten te gaan lijnen, dan stoppen ze met het eten van al dat ongezonds, maar vergeten ze er gezonde voedingswaren voor in de plaats te doen. Zoals veel groente en fruit eten, maar ook andere goede tussendoortjes gedurende de dag.

Ik ga 's avonds alleen op plekken waar het verlicht is en waar anderen komen. En dan met lampjes op. En verder ga ik op vrijdagochtend (ben ik vrij) of in het weekend.

Heb je geen enkele dag dat je wat vroeger klaar bent met school? Evy duurt maar 30 a 40 minuten.
Oud 30-10-2012, 20:43
indigo
indigo is offline
Citaat:
Ik droeg vanmorgen korte hardloopbroek, tanktop, hardloopshirt met lange mouwen. Dat vond ik ook wel genoeg, het was echt veel minder koud dan ik had verwacht. Maar ik moet wel een lange broek gaan kopen want hier kan ik niet de rest van de winter in door.
Korte broek? Oei, dat lijkt mij eerlijk gezegd wel een beetje te koud. Maar nu had ik een lange broek aan en t-shirt + dun vestje, dat was tijdens de wandelstukjes wat te koud aan het begin, maar daarna wel goed.

Citaat:
Ik moet 's ochtends vaak te vroeg weg om nog lekker te lopen, maar in het weekend loop ik het liefst 's ochtends. Dan eet ik iets kleins, ga ik lopen en daarna ontbijten. Doordeweeks probeer ik zoveel mogelijk op tijd thuis te zijn en dan vóór het eten te gaan lopen. Maar nu met het vroege donker wordt het wat lastiger idd. Hoe dan ook, vanavond heb ik gewoon over de goed verlichte stoepen gelopen.

Les 11 gedaan vanavond, ging eigenlijk prima! Allemaal stukjes van 2 minuten hardlopen met 1 minuut wandelen. Ik kreeg alleen op een gegeven moment wel enorme steken in mijn zij, terwijl ik echt twee uur na het eten pas was gegaan. Voortaan toch maar weer vóór het eten.

Podcast 0-5 km
indigo: 30/10 les 11 gelopen

Niet-Evy renners
Oud 30-10-2012, 22:52
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Les 1 gerend! Ik wacht even af hoe het morgen met me gaat voordat ik echt begin te juichen, maar het voelt goed! Toen ik een paar weken geleden les 1 had gerend was ik daarna echt helemaal kapot (meteen hele jankbui erachteraan ), maar nu niet. Ik verwacht dus dat het ook morgen allemaal wel mee zal vallen. En als het inderdaad meevalt morgen, ga ik over een paar dagen gewoon les 2 lopen. En dan ga ik in 2013 eindelijk een evenement lopen.
Oud 31-10-2012, 07:40
indigo
indigo is offline
You go Snebbeltje ! Wat fijn dat het goed ging en wat een positiviteit . Ben je zo laat nog wezen lopen?
Oud 31-10-2012, 11:28
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Ja oke, de meeste mensen houden wel van eten. Maar wel van specifiek, meestal ongezond eten. En als ze dan besluiten te gaan lijnen, dan stoppen ze met het eten van al dat ongezonds, maar vergeten ze er gezonde voedingswaren voor in de plaats te doen. Zoals veel groente en fruit eten, maar ook andere goede tussendoortjes gedurende de dag.

Ik ga 's avonds alleen op plekken waar het verlicht is en waar anderen komen. En dan met lampjes op. En verder ga ik op vrijdagochtend (ben ik vrij) of in het weekend.

Heb je geen enkele dag dat je wat vroeger klaar bent met school? Evy duurt maar 30 a 40 minuten.
Het volgend blok ben ik gelukkig wel vaak op vrijdag vrij, dus dat zou dan mijn loopdag worden. Anders misschien idd in het weekend of een keer als ik vroeg thuisben ja. Even afwachten hoe dat uit gaat pakken!
Oud 31-10-2012, 15:13
Verwijderd
Podcast 0-5 km

Podcast 5-10 km
Miekepieke: 31/10 les 24 gelopen

Niet-Evy renners
Oud 31-10-2012, 20:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
You go Snebbeltje ! Wat fijn dat het goed ging en wat een positiviteit . Ben je zo laat nog wezen lopen?
Nou, ik ging om half 8 rennen, maar dan ren ik met wat mensen samen en daarna puffen we samen uit en kletsen nog wat en dan fiets ik nog naar huis (en ik keek eerst nog tv voordat ik hier ging posten geloof ik).

Ik zal niet zeggen dat ik me topfit voel vandaag, maar het is zeker niet zo erg als toen ik een paar weken geleden ging rennen. Ik heb extra lang uitgeslapen en ik ben nu ook al kapot, dus ik ga zo naar bed (half 10 ), maar ik heb best een normale dag gehad tussendoor. Misschien dat ik vrijdag weer ga en anders zondag
Oud 01-11-2012, 09:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Snebbeltje: Het is ook wintertijd net hè, vorige week was half tien nog half elf, dan valt het alweer wat mee Fijn dat je de eerste les hebt kunnen lopen

Ik heb vanochtend les 20 herhaald. Ben net met een nieuwe baan begonnen, maar ik wil toch in elk geval proberen om wel een of twee keer per week te blijven lopen. En wel 's ochtends ja, 's avonds is het park afgesloten en ik vind het juist leuk om in het park te lopen. Plus dat het dan wel erg donker is. En ik vlak bij een tippelzone woon. Dus liever 's ochtends ja.
Oud 01-11-2012, 20:02
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Korte broek? Oei, dat lijkt mij eerlijk gezegd wel een beetje te koud. Maar nu had ik een lange broek aan en t-shirt + dun vestje, dat was tijdens de wandelstukjes wat te koud aan het begin, maar daarna wel goed.
Ik vond het wel chill maar ik heb het nooit koud als ik ga hardlopen.

Snebbeltje, wat fijn dat het lopen goed ging! Ik ga mee in je streven om in 2013 een wedstrijd te lopen.
Oud 01-11-2012, 20:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Podcast 0-5 km

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners
Daantje_0705: 01/11: 8x 0,5 minuut lopen/3 minuten wandelen (loopband)

Ik heb vanavond weer gelopen en het ging heel goed Had hele nette hartslagen, niet boven de 145 waar we zo verbaasd van waren dat we zelfs gingen twijfelen aan de saturatiemeter. Verder ging het ook verrassend gemakkelijk. Hopen dat het geen eenmalige ingeving was
Oud 01-11-2012, 22:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
@Snebbeltje: Het is ook wintertijd net hè, vorige week was half tien nog half elf, dan valt het alweer wat mee Fijn dat je de eerste les hebt kunnen lopen

Ik heb vanochtend les 20 herhaald. Ben net met een nieuwe baan begonnen, maar ik wil toch in elk geval proberen om wel een of twee keer per week te blijven lopen. En wel 's ochtends ja, 's avonds is het park afgesloten en ik vind het juist leuk om in het park te lopen. Plus dat het dan wel erg donker is. En ik vlak bij een tippelzone woon. Dus liever 's ochtends ja.
Maarja, als je om 11 uur opstaat en om half 10 weer naar bed gaat, valt het toch weer wat minder mee
En ik ben ineens heel benieuwd waar je woont, want het klinkt alsof ik op dezelfde plek woon
Oud 02-11-2012, 08:12
Balance
Balance is offline
Podcast 0-5 km

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners
Balance 31/10: 3,47 km gelopen in 25.19 minuten (8,23 km/u)

Niet de verste afstand, maar wel de snelste tijd tot nu toe
Ben benieuwd of het zometeen ook zo lekker gaat.
Oud 02-11-2012, 09:47
Balance
Balance is offline
Podcast 0-5 km

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners
Balance 2/11: 4,53 km gelopen in 33.10 minuten (8,20 km/u)

Woehoe, zelfde snelheid, maar een kilometer verder!
Heen zware tegenwind, terug veel wind mee.
Oud 02-11-2012, 18:56
Dolores
Dolores is offline
Zo, ik ben ook weer geweest. Ik ben na mijn werk gaan lopen, in het donker en in de regen. Het was voor het eerst dat ik in het donker liep, maar dat vind ik toch echt niet ideaal.. Verder ging het wel goed, al was vier keer acht minuten lopen wel heftig ineens.. maar ik ben nu wel heel blij en trots.

Podcast 0-5 km
Dolores: 2/11 les 20 gelopen

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners
Oud 02-11-2012, 19:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
"Vroeger", in de stad, liep ik ook wel eens in het donker. Nu is dat echt geen optie met alle kilometerslange onverlichte fietspaden naast onverlichte N-wegen. Als het morgenvroeg droog is, ga ik morgen weer. Ik moet jullie wel een beetje bij blijven!
Oud 03-11-2012, 17:21
Dolores
Dolores is offline
Heb je nog gelopen, Hawahaai?
Oud 03-11-2012, 19:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nope, het miezerde hier al toen ik opstond en buienradar zag er dramatisch uit. Hopelijk kan het morgenochtend wel.
Oud 04-11-2012, 08:52
indigo
indigo is offline
Podcast 0-5 km
indigo: 4/11 les 12 gelopen

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners

Lekker gelopen in de ochtendzon .

@Roosje: maar jij loopt ook geen lessen toch? Want ik heb nog best veel wandelstukjes (van 2-3 minuten) en als het dan zo koud is + het waait is het best fris met dunne kleding. Had vanochtend zelfs handschoenen aan, al was dat gelukkig maar even nodig.
Oud 04-11-2012, 10:34
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Podcast 0-5 km
Vogelvrij: 4/11 les 21 gelopen

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners

Zo, dat was les 21. Ik dacht: ik zal eens proberen om wat harder te lopen en dat pakte eigenlijk toch wel goed uit. Als je dat van begin af aan doet, is het ook gemakkelijker, want als je eenmaal in een langzamer tempo zit, dan lukt het me niet om dat nog op te krikken. Maar het was lekker weer, had het zelfs bijna warm in mijn thermoshirtje
Oud 04-11-2012, 10:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
Podcast 0-5 km

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners
Hawahaai: 4/11: 10,2 km in 57.30 (10,6 km/u)

Citaat:
Lekker gelopen in de ochtendzon .
Ja, heerlijk. Ik had voor het eerst weer mijn lange joggingbroek en een hemd aangedaan, maar in de zon was dat helemaal nog niet nodig geweest. Alleen op de stukken zonder zon en met veel tegenwind was ik blij dat ik het aan had. Ik ben helemaal schraal in mijn gezicht van de wind.
Oud 04-11-2012, 19:08
Dolores
Dolores is offline
De ochtendzon zag er mooi uit inderdaad! Zelf ben ik iets later gaan lopen, maar wel voor de regen gelukkig. Het ging niet geweldig, had last van een steek, maar heb de les wel uit kunnen lopen.

Podcast 0-5 km
Dolores: 4/11 les 21 gelopen

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners
Oud 04-11-2012, 20:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik had eigenlijk gepland dit weekend weer te gaan rennen, maar nu heb ik een keelontsteking gekregen Hoop dinsdag weer fit te zijn en les 2 te kunnen gaan rennen.
Oud 06-11-2012, 19:30
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nou, keelontsteking is nog niet over, maar heb er weinig last van. Les 2 gerend! In de regen, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn. Ging goed!

Nu kan ik mezelf wel weer toevoegen aan het lijstje

Podcast 0-5 km
Snebbeltje: 6/11 les 2 gelopen

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners
Oud 06-11-2012, 19:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goedzo
Oud 07-11-2012, 12:43
indigo
indigo is offline
Podcast 0-5 km
indigo: 7/11 les 13 gelopen

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners

Vanochtend les 13 gelopen, moest 3x5 minuten hardlopen en ik zag er tegenop, maar het viel mee! Alleen merk ik wel dat drie keer in de week me toch niet echt lukt helaas, dus dan maar elke 2-3 dagen gewoon proberen.
Oud 07-11-2012, 19:24
Balance
Balance is offline
Podcast 0-5 km

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners
Balance 7/11: 4,25 km gelopen in 30.01 minuten (8,50 km/u)

Nieuw record qua snelheid
Oud 09-11-2012, 16:31
Dolores
Dolores is offline
Gefeliciteerd met je nieuwe record, Balance

Net les 22 gelopen, dat was wel erg zwaar.. was echt bang dat ik het niet vol ging houden, maar het is me gelukt.

Podcast 0-5 km
Dolores: 9/11 les 22 gelopen

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners
Oud 09-11-2012, 16:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Podcast 0-5 km

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners
Daantje_0705: 08/11: 8x 0,5 minuut lopen/3 minuten wandelen (loopband)

Gisteren weer gelopen en het ging weer heel goed hartslagen netjes al vond ik het wel zwaarder aanvoelen dan de vorige keer. Was ook wel erg moe voor ik begon met sporten. Volgende week gaan we proberen of we m'n schema wat kunnen verzwaren, dat zou de eerste keer zijn sinds ik bij de fysio ben gaan sporten (mei) dus ben wel heel blij Ook wel een beetje sceptisch want vraag me af of ik dat volhoud maar dat zien we dan wel weer.
Oud 09-11-2012, 19:19
thf
thf is offline
Ik heb wat schema's gedownload op deze start to run site, en het lopen vlot ook heel erg. Mijn conditie is een stuk verbeterd, maar ik wil een stap verder gaan. De preciese afstand meten, hartritme (max, min), etc... Kan iemand mij hiervoor een goed toestel adviseren?

Alvast bedankt
Oud 10-11-2012, 10:01
Hawahaai
Hawahaai is offline
Podcast 0-5 km

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners
Hawahaai: 10/11: 4,5 km in 25 (10,8 km/u)
Oud 10-11-2012, 11:04
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Gefeliciteerd met je nieuwe record, Balance

Net les 22 gelopen, dat was wel erg zwaar.. was echt bang dat ik het niet vol ging houden, maar het is me gelukt.

Zie, zo haal je me toch gewoon in hoor. Ik heb vanochtend een poging gedaan om les 22 te lopen, maar ik had Evy even verkeerd verstaan en dacht dat we zouden beginnen met vijf minuten, bleek het vijfTIEN minuten te zijn Nou ja, donderdag weer proberen
Oud 10-11-2012, 12:11
Pluis
Pluis is offline
Haal mij voorlopig maar weer uit de lijst. Ik ben deze week begonnen met fulltime werken en het kost me na een lange dag al de grootste moeite om te koken, laat staan dat sporten er dan in zit. Ik heb even een tijdje nodig om de daar aan aan te passen, en dan ga ik wel weer nadenken over sporten.
Oud 11-11-2012, 18:45
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Zie, zo haal je me toch gewoon in hoor. Ik heb vanochtend een poging gedaan om les 22 te lopen, maar ik had Evy even verkeerd verstaan en dacht dat we zouden beginnen met vijf minuten, bleek het vijfTIEN minuten te zijn Nou ja, donderdag weer proberen
Haha ja, we gaan wel redelijk gelijk op he. Maar je had dan na die eerste vijf minuten toch gewoon nog tien minuten door kunnen rennen, of zie ik dat verkeerd?

Vanmiddag les 23 gelopen en ik vond het echt superzwaar, was helemaal kapot daarna. Wel een voldaan gevoel aan over gehouden, maar 't viel me erg tegen.

Podcast 0-5 km
Dolores: 11/11 les 23 gelopen

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners
Hawahaai: 10/11: 4,5 km in 25 (10,8 km/u)

@Pluis: Ik heb je uit de lijst gehaald. Wel jammer dat je nu niet door kan gaan met hardlopen, maar wel erg begrijpelijk!
Oud 12-11-2012, 08:20
Hawahaai
Hawahaai is offline
Podcast 0-5 km

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners
Hawahaai: 12/11: 4,5 km in 24.15 (11,1 km/u)

@ Pluis: jammer! Fulltime werken kost de eerste tijd wel erg veel energie, weet ik uit ervaring. Over een poosje vind je vast wel weer de energie en de tijd om te kunnen lopen. First things first.
Oud 14-11-2012, 19:57
Balance
Balance is offline
Aan de andere kant vind ik het juist bij drukte en stress wel even goed voor mijn lijf om te hardlopen. Punt is alleen dat je je er wel toe moet zetten en dat valt niet altijd mee

Podcast 0-5 km

Podcast 5-10 km

Niet-Evy renners
Hawahaai: 12/11: 4,5 km in 24.15 (11,1 km/u)
Balance 14/11: 5,89 km gelopen in 45.52 minuten (7,70 km/u)

Jaaa ik heb mijn jaardoel gehaald (een loop van minstens 5km)
Oud 14-11-2012, 20:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goed hoor, Balance En dat met nog anderhalve maand te gaan dit jaar
Oud 14-11-2012, 20:18
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Aan de andere kant vind ik het juist bij drukte en stress wel even goed voor mijn lijf om te hardlopen.
Dat is waar, daarom moet ik nu ook gewoon lopen als ik het druk heb, juist als ik het druk heb. Maar een nieuwe baan vergt wel heel veel energie en vaak moet je de eerste tijd ook wat vrije tijd in het voorbereiden enz. steken, dus ik kan me voirstelken dat Pluis even stopt.

Enne, goed bezig, Balance! Ga je door voor de 10 km?
Topic gesloten

Regels voor berichten