Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Of ik doe het in het achterste sanitair, want daar komt hij nooit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maak verse aardappelpuree, of uit zakjes indien zakjes :maak 4 zakjes zoals aangegeven op de verpakking. indien vers: 1 kg aardappelen snijd 1,5 paprika (liefst rood en groen want geel zie je niet zo) roer dit door elkaar en tyf het allemaal in een ovenschaal. Veel peper en beetje zout erin. Gooi een zak geraspte kaas erover (ik doe altijd een heel pakje) 2 eieren klutsen en verdelen over de kaas. 20 min op 190 graden én 4 min op de hoogste grilstand of 25 min op 190 graden. Ook lekker maar minder knapperig korstje. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon doen joh, klinkt lekker ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik wilde graag douchen, wassen met koud water daar had ik zelf ook al aan gedacht. Maar douchen onder koud water, daar ben ik niet zo'n fan van. We hebben op mijn werk geen gesloten douches, maar een grote badkamer met twee douches en een bad. Alles open, lekker ouderwets maar wel handig. Niet zo handig als ik wil douchen, ik heb er biet zoveel In in dat er collega's of cliënte binnen komen wandelen als ik sta te douchen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee. Dat hebben we al drie keer gedaan en hij doet t nog steeds niet. Als we de warmwaterkraan aanzetten (hoe zeg je dat? Aanzetten? Aandoen? Aandraaien?), begint de verwarming warm te draaien. Waarschijnlijk is de driewegklep stuk en daar komt waarschijnlijk voor half tien nog een monteur voor langs!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() // Een half pepertje met zaadlijsten op twee wraps is goed te doen. Wel waterige ogen, loopneus en gloeiende lippen, maar lékker! Morgen nog eens, maar dan met een hele. Zin an! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|