Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb heel erg veel behoefte aan veel ruimte en veel wilde natuur.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We zijn hier dus aan het klussen he, toen anne en ik voorstelde te gaan verbouwen was iedereen heel enthousiast, maar nu er iets gedaan moet worden zijn het weer dezelfde als altijd die staan te klussen en dezelfde als altijd die niks doen. Ook mensen die afspreken om te komen, vervolgens ziek zwak en misselijk zijn en afbellen of gewoon helemaal niet komen opdagen ![]() ![]() maar goed, het was gezellig met de mensen die er waren, leuk muziekje, werden goed verzorgd w.b.t eten en drinkenen we hebben hard gewerkt dus zijn best ver gekomen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nu hebben ALLES weggegooid en alles nieuw gekocht. Anne, nog een goede vriend en tevens buurman en ik hebben alles verzonnen en gekocht. Groot budget van het bestuur gekregen. wordt mooi ![]() dit was before ![]() ![]() we wilden niet dat dat gele gesponste ''''''speelse'''' effect niet meer zichtbaar zou zijn, dus dat moest allemaal geschuurd worden. Best een aardig werkje. Op de wand waar het schilderij hangt komt dit: ![]() de kleuren van de muur zijn groen en 'nat zand'. |
![]() |
|
|