Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2012, 12:31
Verwijderd
Ik hoorde iemand tijdens de verkiezingen zeggen (die ene cda'er met blonde stekels, kom niet op zijn naam) dat het eigenlijjk best vreemd is als je van de overheid verwacht dat ze jouw ouderdoms-spulletjes gaan betalen.
Hij trok de vergelijking met een kind krijgen : dan zorg je ook dat je een bedje, kinderwagen, aankleedkussen, luiers en wat niet al in huis hebt. Waarom zou je zoiets ook niet gewoon zelf doen voor je eigen oude dag. Sparen voor een aangepast bed, rolstoel/rollator, luiers en wat niet al. Vond ik een heel verfrissende kijk
Advertentie
Oud 15-11-2012, 12:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik mocht eindelijk wie ben ik zijn en toen werd ik na 1 vraag gegokt. Echt niet leuk
Oud 15-11-2012, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde iemand tijdens de verkiezingen zeggen (die ene cda'er met blonde stekels, kom niet op zijn naam) dat het eigenlijjk best vreemd is als je van de overheid verwacht dat ze jouw ouderdoms-spulletjes gaan betalen.
Hij trok de vergelijking met een kind krijgen : dan zorg je ook dat je een bedje, kinderwagen, aankleedkussen, luiers en wat niet al in huis hebt. Waarom zou je zoiets ook niet gewoon zelf doen voor je eigen oude dag. Sparen voor een aangepast bed, rolstoel/rollator, luiers en wat niet al. Vond ik een heel verfrissende kijk
Verkeerde topic?
Oud 15-11-2012, 12:39
Martiño
Martiño is offline
Het was een reactie op de post van noodles
Oud 15-11-2012, 12:52
O RLY
O RLY is offline
Spierpijn. ;o
Oud 15-11-2012, 13:14
Verwijderd
Oh soms waardeer ik nieuwe pagina's niet in een gesprek op het forum
Oud 16-11-2012, 14:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
de (dure) speculaaslatte van de starbucks is vies! had ik nou maar gewoon een chai tea genomen zoals altijd
Oud 16-11-2012, 22:19
Verwijderd
Citaat:
de (dure) speculaaslatte van de starbucks is vies! had ik nou maar gewoon een chai tea genomen zoals altijd
blijkbaar kan je daar iets anders krijgen als je je drankje goor vindt. Dus dat had gekund
Oud 17-11-2012, 13:14
Verwijderd
Ik waardeer mijn zusje soms niet zo.
Oud 17-11-2012, 18:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Een meisje op Facebook heeft Twilight ontdekt en spamt nu mijn hele timeline vol met Twilight rotzooi

Ze is pas 14, dus nou ja, maar toch
Oud 18-11-2012, 13:44
Miekje*
Miekje* is offline
Ziek zijn Diarree en kotsen en bluuuh. Kotsen is zo kut, en het blijft echt nog uren in je keel hangen En het is zo viehies /klaagmodus
Oud 18-11-2012, 13:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aw miek, ik vind je zielig! *kopje thee en biscuitje geeft*
Oud 19-11-2012, 22:28
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vanavond de twaalfde hospiteeravond zonder resultaat gehad. Stom, want ik maak er steeds tijd voor vrij en fiets helemaal daarheen en dan is het steeds weer voor niks. Als ik nou heel onaardig, ontoegankelijk en vervelend was had ik dat nog wel begrepen, maar nu weet ik ook niet waar het aan ligt. Vanaf nu ga ik gewoon elke keer vragen of er iets specifiek niet beviel waardoor ik het niet werd.
Oud 19-11-2012, 22:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn haar, het is veel te lang met veel te veel klitten, ALLES ERAF
Oud 20-11-2012, 12:04
Verwijderd
Dat er, zo zag ik net, een remake is van de serie Maja de Bij. Hallo blijf van mijn onbezoedelde naam af ja En het wordt nu met een y geschreven. Ook dat nog.
Oud 20-11-2012, 22:54
Verwijderd
Handcreme op mijn handen doen en dan in mijn ogen wrijven
Oud 21-11-2012, 23:32
Martiño
Martiño is offline

Dat heb ik ook wel eens gedaan met mousse, op mijn gezicht smeren (alsof ik me er mee wilde scheren)
Oud 22-11-2012, 08:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom slaap ik toch steeds zo slecht
Oud 22-11-2012, 10:24
Qimm
Qimm is offline
ik heb klaarblijkelijk galstenen

iig wel blij dat ik niet voor niets heb verrekt van de pijn vannacht, maar het had niet gehoeven ofzo
Oud 22-11-2012, 10:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat klinkt helemaal niet fijn Qimm! Sterkte! Kan er iets aan gedaan worden?
Oud 22-11-2012, 10:48
Qimm
Qimm is offline
*haalt schouders op* vast wel. (sarah naamzoek ) Maar denk dat ik het nog even rustig afwacht, galstenen hoeven niet perse klachten te geven. Maar als ik weer last krijg, toch maar eens naar de dokter...
Oud 22-11-2012, 10:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hele ochtend overgeven van de zenuwen voor een spreekbeurt...
Oud 25-11-2012, 06:24
Verwijderd

Oud 25-11-2012, 07:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Godver dit is het eerste wat ik zie als ik wakker word, en bedankt
Oud 25-11-2012, 07:32
Verwijderd
waar is dit van? en waar slaat het op?
Oud 25-11-2012, 08:55
Verwijderd
ik waardeer het niet dat mijn telefoon zich met mijn zaken bemoeit krijg ik zo'n melding dat ik 20 uur achter elkaar harder dan 85 decibel heb geluisterd. Ehr, 20 uur? Hoogstens 2 uur per dag. Ik luister ook bijna nooit met oordopjes, plug hem in op mijn speakers, maar dat leest ie natuurlijk wel als headphones. Maar, het kutte is dat ie dus veel zachter gaat na die melding. Mag ik even zelf bepalen wat ik doe aub!!!!!!
is dit een (europese) regel ofzo? Dat fabrikanten verplicht worden gesteld dit in te voeren?
Oud 25-11-2012, 08:56
Verwijderd
ik waardeer het ook niet dat ik nog steeds niet in bed lig, terwijl ik over een paar uur alweer op moet, kindje halen, koken, eten, klussen en werken.
Oud 25-11-2012, 09:55
mjvk77
mjvk77 is offline
Dat er nog te weinig reacties zijn op mijn onderzoek naar de bewuste snack.

Laatst gewijzigd op 25-11-2012 om 13:02. Reden: Reclame
Oud 25-11-2012, 17:55
Takkeling
Takkeling is offline
Dat ik teringveel spullen heb die ik nergens met goed fatsoen kwijt kan.
Oud 26-11-2012, 15:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 28-11-2012, 14:42
Verwijderd
Zo. Moe.
Oud 28-11-2012, 15:24
Verwijderd
Uitgestelde vergaderingen, pff.
Oud 30-11-2012, 11:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Keelpijn sinds gisteren. Het valt allemaal dik mee, maar ik nies ook duisentveel (of dat nou van m'n allergieën is of van een verkoudheid, keine ahnung) en dan doet m'n keel best pijn.
Oud 30-11-2012, 13:45
Cherry Springs
Wat
Oud 30-11-2012, 18:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat de postbode vandaag was langsgeweest met m'n threadless pakketje waar ik al een maand op zit te wachten, maar omdat het nu te groot is voor de brievenbus moet ik ineens 19 euro invoerrechten extra betalen. Kak! Heeft die sale nog geen nut gehad.
Oud 01-12-2012, 11:12
Cherry Springs
Mijn huisgenootje was vastberaden de thermostaat om 7 uur 's ochtends op 20 graden te zetten omdat ze al wakker was, ondanks dat ik haar al eerder heb verzocht daarmee te wachten tot het iets later is omdat ik in de kamer met de gasmeter zit, en die irritant begint te piepen als de verwarming hoger dan 15 graden staat. Trek gewoon een trui aan, mens.
Oud 01-12-2012, 20:40
Verwijderd
Mijn ereader "froze" een paar dagen geleden, midden in een boek. En hij zit nog steeds muurvast do. want. books.
Oud 02-12-2012, 07:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik nog zoveel moet doen dat ik waarschijnlijk in een sociaal zwart gat val. Of nog waarschijnlijker, dat ik een prima sociaal leven hou maar het allemaal niet gedaan krijg.
En dat ik gister geen oordoppen in had.
Oud 02-12-2012, 08:50
Verwijderd
Mijn haar stinkt naar alcohol en rook.
Oud 02-12-2012, 08:56
Verwijderd
Ik doe mijn economie-PO ('schrijf een bedrijfsplan') met iemand aan wie ik een ontzettende hekel heb. Zij zou de marketing en klantenonderzoek en bedrijfsidee en al die dingen doen, en dus ook de raming van hoeveel we van ons product gaan verkopen. Dat moet ik weten om de omzet te berekenen, want alle financiële dingen doe ik. Ik doe al 20 van de 30 punten, omdat zij 'niks kan met cijfertjes'. Nu moest ik de exploitatiebegroting maken, en ik heb zelfs geen idee hoeveel zij denkt dat we kunnen verkopen. Dus dat mailde ik haar. Toen kreeg ik terug: 'Geen idee hoeveel we willen verkopen eiglijk... xD maar ehhh misschien weet jij hoeveel we er gaan verkopen? XXX'.

Oud 02-12-2012, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Ik doe mijn economie-PO ('schrijf een bedrijfsplan') met iemand aan wie ik een ontzettende hekel heb. Zij zou de marketing en klantenonderzoek en bedrijfsidee en al die dingen doen, en dus ook de raming van hoeveel we van ons product gaan verkopen. Dat moet ik weten om de omzet te berekenen, want alle financiële dingen doe ik. Ik doe al 20 van de 30 punten, omdat zij 'niks kan met cijfertjes'. Nu moest ik de exploitatiebegroting maken, en ik heb zelfs geen idee hoeveel zij denkt dat we kunnen verkopen. Dus dat mailde ik haar. Toen kreeg ik terug: 'Geen idee hoeveel we willen verkopen eiglijk... xD maar ehhh misschien weet jij hoeveel we er gaan verkopen? XXX'.

Daarom haat ik samenwerkingsopdrachten met bepaalde mensen.
Oud 02-12-2012, 14:05
Cherry Springs
Ik hou zo ontzettend niet van begrotingen en balansen opstellen.
Oud 02-12-2012, 15:21
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Daarom moet je een bètastudie gaan doen.
Oud 03-12-2012, 06:30
Verwijderd
De HIV-test van mijn wederhelft blijkt een valse uitslag te hebben. Niet dat hij nu persé seropositief is, maar niet persé negatief, zegmaar. Ik vertrouw er vrij vast op dat het alsnog allemaal goedkomt, maar toch, naar.
Oud 03-12-2012, 06:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De HIV-test van mijn wederhelft blijkt een valse uitslag te hebben. Niet dat hij nu persé seropositief is, maar niet persé negatief, zegmaar. Ik vertrouw er vrij vast op dat het alsnog allemaal goedkomt, maar toch, naar.
Maar dat is toch altijd bij een HIV-uitslag?
Oud 03-12-2012, 07:39
Verwijderd
Nouja, ze hebben waarschijnlijk de testen verwisseld.
Oud 03-12-2012, 08:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nouja, ze hebben waarschijnlijk de testen verwisseld.
Oh dat is wel heel slordig
Oud 03-12-2012, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is wel heel slordig
Ja, en nogal lullig. Hiv-testen zijn doorgaans trouwens wel betrouwbaar, maar pas zes maanden na infectie.

Ik maak me niet zo heel veel zorgen, maar het schuurt en knaagt nogal.
Oud 03-12-2012, 13:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Vanwege het winterse weer rijden maandagochtend minder treinen in de Randstad. Reizigers op langere afstanden moeten rekening houden met een vertraging van een kwartier tot een halfuur, meldt de NS.

Oud 03-12-2012, 13:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, en nogal lullig. Hiv-testen zijn doorgaans trouwens wel betrouwbaar, maar pas zes maanden na infectie.

Ik maak me niet zo heel veel zorgen, maar het schuurt en knaagt nogal.
Maar is er dan een groot risico dat hij besmet is?

Regels voor berichten