Advertentie | |
|
![]() |
|
Vanavond de twaalfde hospiteeravond zonder resultaat gehad. Stom, want ik maak er steeds tijd voor vrij en fiets helemaal daarheen en dan is het steeds weer voor niks. Als ik nou heel onaardig, ontoegankelijk en vervelend was had ik dat nog wel begrepen, maar nu weet ik ook niet waar het aan ligt. Vanaf nu ga ik gewoon elke keer vragen of er iets specifiek niet beviel waardoor ik het niet werd.
|
*haalt schouders op* vast wel. (sarah naamzoek
![]()
|
Verwijderd
|
ik waardeer het niet dat mijn telefoon zich met mijn zaken bemoeit
![]() is dit een (europese) regel ofzo? Dat fabrikanten verplicht worden gesteld dit in te voeren? |
![]() |
|
Keelpijn sinds gisteren. Het valt allemaal dik mee, maar ik nies ook duisentveel (of dat nou van m'n allergieën is of van een verkoudheid, keine ahnung) en dan doet m'n keel best pijn.
|
Dat de postbode vandaag was langsgeweest met m'n threadless pakketje waar ik al een maand op zit te wachten, maar omdat het nu te groot is voor de brievenbus moet ik ineens 19 euro invoerrechten extra betalen. Kak! Heeft die sale nog geen nut gehad.
![]()
|
Mijn huisgenootje was vastberaden de thermostaat om 7 uur 's ochtends op 20 graden te zetten omdat ze al wakker was, ondanks dat ik haar al eerder heb verzocht daarmee te wachten tot het iets later is omdat ik in de kamer met de gasmeter zit, en die irritant begint te piepen als de verwarming hoger dan 15 graden staat. Trek gewoon een trui aan, mens.
|
Verwijderd
|
Ik doe mijn economie-PO ('schrijf een bedrijfsplan') met iemand aan wie ik een ontzettende hekel heb. Zij zou de marketing en klantenonderzoek en bedrijfsidee en al die dingen doen, en dus ook de raming van hoeveel we van ons product gaan verkopen. Dat moet ik weten om de omzet te berekenen, want alle financiële dingen doe ik. Ik doe al 20 van de 30 punten, omdat zij 'niks kan met cijfertjes'. Nu moest ik de exploitatiebegroting maken, en ik heb zelfs geen idee hoeveel zij denkt dat we kunnen verkopen. Dus dat mailde ik haar. Toen kreeg ik terug: 'Geen idee hoeveel we willen verkopen eiglijk... xD maar ehhh misschien weet jij hoeveel we er gaan verkopen? XXX'.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk dat ik geschreven had toen ik stoned was.. italianboy | 12 | 12-07-2001 21:55 |