Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2012, 23:21
Verwijderd
Omg Mary heeft mij ook gevonden

Ohhh .... Yes, I have interested know more about your offer!!
I am not against new acquaintances with interesting and intelligent person.
My name is Mary. I'm single girl and I'm ready change my life. I am interested to find a life partner - it should be a man intelligent, decent, responsible, caring, and - most importantly - sincerely interested in me!
I send you my photo and wait for your response to my personal mailbox:
marys@sbeauty-salon.com

My best wishes, Mary
Advertentie
Oud 20-11-2012, 23:22
Verwijderd
Mary wil me niet omdat ik geen man ben
Oud 20-11-2012, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat was ook mijn eerste vraag. Hij zei dat zijn geloof in de goedheid van de mens niet wilde kwijtraken door zulk soort dingen.
Hm, ik vind het sowieso wat dubieus, als je ingaat op een aanbod waar je een miljoen mee zou kunnen krijgen voel je toch sowieso aan dat er iets niet aan de haak is?

Zelfs als je er nooit van hebt gehoord bedoel ik.
Oud 20-11-2012, 23:27
Verwijderd
Citaat:
die lui sturen gewoon die shit naar bv info@-elkebedrijfsnaamdiemenkanvinden-.nl, als er van de 10.000 ongeveer 100 mensen in trappen dan is dat al dikke winst qua spookfacturen en/of virii
Eerste spookfactuur belde ik wel de administratie WAT IS DIT WAAROM LOOPT HET ZO ACHTER JONGEH DIE FACTUUR IS BELACHELIJK OUD DOE ER WAT AAN

Gelukkig zitten daar wel slimme mensen
Oud 20-11-2012, 23:36
Carn
Carn is offline
holy shit, Breaking Bad blu rays voor maar 11 dollar bij Amazon.com ^_^
Oud 20-11-2012, 23:38
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
[filmpje]

Ik vind hem leuk hij is like, 14 en hij heeft het over girls girls girls, I just can't say no <3
Die mag wel in het guilty pleasures topic
Oud 20-11-2012, 23:44
Verwijderd

Ik werd getagd in deze foto (kan ik linken vanaf facebook?) met als comment "Zoiets zag ik net wegwaggelen"

Dit woont in mijn huis
Oud 20-11-2012, 23:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Cute
Oud 20-11-2012, 23:48
Verwijderd
Het past niet eens in een muizenval
Oud 20-11-2012, 23:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die mag wel in het guilty pleasures topic
Ja, echt he
Oud 20-11-2012, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Het past niet eens in een muizenval
Wel zo'n TAK die de kop plet
Oud 21-11-2012, 00:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ik werd getagd in deze foto (kan ik linken vanaf facebook?) met als comment "Zoiets zag ik net wegwaggelen"

Dit woont in mijn huis
Wat een liefie!
Oud 21-11-2012, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Wat een liefie!
Je mag 'm gratis afhalen wel even vangen.
Oud 21-11-2012, 00:05
Verwijderd
Hij vreet ook voornamelijk hagelslag, geen wonder dat ie zo dik is
Oud 21-11-2012, 00:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hij ziet er wel uit als een gezellig huisdier
Oud 21-11-2012, 00:12
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Dit woont in mijn huis
Zolang ze maar niet gaan knabbelen aan kabels van koelkasten, KUTBEESTEN.
Oud 21-11-2012, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Zolang ze maar niet gaan knabbelen aan kabels van koelkasten, KUTBEESTEN.
Dan is ie tenminste dood Hij zat gister ook vaatwasblokjes te eten, maar daar kan ie tegen schijnbaar
Oud 21-11-2012, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Dan is ie tenminste dood Hij zat gister ook vaatwasblokjes te eten, maar daar kan ie tegen schijnbaar
Niet eens hij was wel superlangzaam, heb hem het raam uitgegooid. En ik was zo blij dat ik al weken geen muis had gezien, flikt zo'n kutbeest dat vandaag.
Oud 21-11-2012, 00:18
Verwijderd
Ik snap gewoon niet wat ie in onze keuken moet Ik weet zeker dat er veel viezere keukens zijn in de buurt
Oud 21-11-2012, 00:27
Verwijderd
Nu moeten jullie wel een kat nemen
Oud 21-11-2012, 00:28
Verwijderd
Henk (kat van de buren) mag opeens ook fulltime naar binnen ja
Oud 21-11-2012, 00:32
Verwijderd
Oud 21-11-2012, 00:39
Carn
Carn is offline
alvast 1 verjaardagskadotje voor mezelf

Oud 21-11-2012, 01:05
Verwijderd
Sarah naamzoek, wil jij een poll maken n.a.v. de discussie over sinterklaas-onthul-leeftijd in het lachtopic?
Oud 21-11-2012, 01:50
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik nam een late-night douche en mijn gezicht komt er geheel gevlekt onder vandaan Ik zal wel te heet gedoucht hebben.
Oud 21-11-2012, 02:40
Verwijderd
Snebbelschnabbel gevoelig huidje? M'n zus heeft dat ook van douchen maar ze kan ook weinig make up en cremes enzo verdragen.
Oud 21-11-2012, 06:17
Verwijderd
Citaat:
Qua phishing, daar zijn spamfilters voor En een image doet verder niets, dus dat risico snap ik niet, een img src blijft gewoon een image. Het is niet dat het opeens een executable is die automatisch wat gaat doen. Dat het van minder betrouwbare bronnen afkomt is een andere zaak (waar gelukkig veel aan gedaan wordt), maar dat heeft verder niet veel met de mechaniek te maken lijkt me.
Parsers zijn kwetsbaar voor mogelijke exploits waarbij code uitgevoerd wordt.

Citaat:
Enfin, mijn werk bestaat ongeveer voor 20% uit het designen en maken en implementeren van e-mailtemplates voor varia grote bedrijven, zodoende ben ik altijd wel benieuwd naar dat soort uitspraken Verder vind ik wel dat een overdaad aan images nooit goed is tenzij je heel bewust daar iets mee wil bereiken ivm een specifiek design ofzo.

Maar e-mail is, mits goed geďmplementeerd, een uitstekend (papiervervangend!) marketing- en procescommunicatiekanaal met veel grotere mogelijkheden qua segmentatie en personalisatie
Tsja, als 't je werk is..

On a sidenote: Uitgever Rockstar Games gaat Grand Theft Auto V op de markt brengen voor Xbox 360 en PlayStation 3. De uitgever heeft andere versies, waaronder een versie voor pc, slechts 'in overweging', stelt vice-president Dan Houser in een interview. -- Fijn, dat wordt dus weer een crappy port.

Laatst gewijzigd op 21-11-2012 om 06:41.
Oud 21-11-2012, 06:49
Verwijderd
Citaat:
Sarah naamzoek, wil jij een poll maken n.a.v. de discussie over sinterklaas-onthul-leeftijd in het lachtopic?
Ja!
Oud 21-11-2012, 08:02
Verwijderd
Gedaan!
Oud 21-11-2012, 08:53
Miekje*
Miekje* is offline
Goedemorgen!
Oud 21-11-2012, 09:14
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Mijn super laptop is nu al 30 minuten bezig om office te installeren.
Kutding.
Oud 21-11-2012, 09:25
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb net gewoon mijn urenregistratie en één van mijn stageopdrachten ingeleverd Ik geloof dat ik nog nooit zo erg op tijd ben geweest.
Oud 21-11-2012, 10:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Parsers zijn kwetsbaar voor mogelijke exploits waarbij code uitgevoerd wordt.

Tsja, als 't je werk is..

On a sidenote: Uitgever Rockstar Games gaat Grand Theft Auto V op de markt brengen voor Xbox 360 en PlayStation 3. De uitgever heeft andere versies, waaronder een versie voor pc, slechts 'in overweging', stelt vice-president Dan Houser in een interview. -- Fijn, dat wordt dus weer een crappy port.
Klopt, maar praktisch geen enkele e-mailclient/browser die meer doet dan alleen HTML renderen. Javascript wordt er bijvoorbeeld sowieso gewoon uitgestript, idem voor heel veel CSS zaken en ga zo maar door. Er is geen sprake van uitvoerbare code. Dit is ook de reden dat MS bijvoorbeeld de ontzettend crappy Word-renderer gebruikt als het gaat om HTML; dat is coden like it was 1999.

En och; moesten de PC gamers maar meer centjes uitgeven aan games de afgelopen 5 jaar ;P Bekijk het positief, GTA4 is ook gemod tot de oneindigheid en ziet er daardoor ook nog eens 392 keer beter uit op de PC, dat zal voor deeltje 5 ook wel zo gaan gok ik.
Oud 21-11-2012, 10:29
Verwijderd
@HTML-mail: Oh, wat ook voor mijn aversie jegens HTML-mail zorgt is een trauma dat ik heb overgehouden aan mensen die IncrediMail gebruikten. Gelukkig is dat nu wel een beetje over, zoals het Tripod-tijdperk, maar toch.

En ik blijf tegen HTML-opmaak in mails

Citaat:
En och; moesten de PC gamers maar meer centjes uitgeven aan games de afgelopen 5 jaar ;P Bekijk het positief, GTA4 is ook gemod tot de oneindigheid en ziet er daardoor ook nog eens 392 keer beter uit op de PC, dat zal voor deeltje 5 ook wel zo gaan gok ik.
GTA is sowieso niet mijn game, hoor. Alleen het gehuil van 'de industrie' dat het PC-platform alleen maar uit piraten bestaat komt me een beetje de neus uit. Vind je 't gek na al die kutgames, kutfranchises waar geen eind aan lijkt te komen, DRM (of even zo sneue equivalenten) en gehannes waar legale kopers mee te maken krijgen (as opposed to een pirated versie, die vaak gewoon zorgeloos te spelen is *!*) En het kán allemaal prima hoor, genoeg indie developers die mooie dingen uit de grond stampen in combinatie met Steam, bijvoorbeeld. Dus ik zeg: hand in eigen boezem en tyfstraal op met pisspoor ports die het moeten hebben van (community *!*) mods, patches en fixes. Zie bijvoorbeeld het project Star Citizen; 2M was het doel, 6.xM opgehaald. Er is genoeg wil tot spenderen van geld, als het maar de moeite waard is.
Oud 21-11-2012, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Ja!
Citaat:
Gedaan!
Oud 21-11-2012, 10:50
Verwijderd
Ik denk dat Arthur inmiddels bal-af is, 't arme knulletje.
Oud 21-11-2012, 10:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
GTA is sowieso niet mijn game, hoor. Alleen het gehuil van 'de industrie' dat het PC-platform alleen maar uit piraten bestaat komt me een beetje de neus uit. Vind je 't gek na al die kutgames, kutfranchises waar geen eind aan lijkt te komen, DRM (of even zo sneue equivalenten) en gehannes waar legale kopers mee te maken krijgen (as opposed to een pirated versie, die vaak gewoon zorgeloos te spelen is *!*) En het kán allemaal prima hoor, genoeg indie developers die mooie dingen uit de grond stampen in combinatie met Steam, bijvoorbeeld. Dus ik zeg: hand in eigen boezem en tyfstraal op met pisspoor ports die het moeten hebben van (community *!*) mods, patches en fixes. Zie bijvoorbeeld het project Star Citizen; 2M was het doel, 6.xM opgehaald. Er is genoeg wil tot spenderen van geld, als het maar de moeite waard is.
Oh, mee eens hoor. Maar dat gaat gewoon weer een jaar of 5 duren voordat het weer enigszins normaal is vrees ik. Als ik hoor waar de grote publishers mee bezig zijn dan heb ik op dat vlak weinig hoop, maar gelukkig zijn er inderdaad genoeg kekke kickstarterts etc.
Oud 21-11-2012, 11:01
Verwijderd
Wat zouden ze op Mars ontdekt hebben? Motherfuckers met dat 'hush hush'
Oud 21-11-2012, 11:28
Carn
Carn is offline
Oud 21-11-2012, 11:54
Carn
Carn is offline
hehe, helaas niet zo mn genre. David Braben is ook bezig met een nieuwe Elite via kickstarter
Oud 21-11-2012, 12:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
AAAAH ik wil niet die kutpresentatie over de renaissance houdennn
Oud 21-11-2012, 13:34
Verwijderd
Morgen. Soort van dan
Oud 21-11-2012, 13:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Morgen. Soort van dan
Awh, hoe is het? Ben je inmiddels bij je ouders? Ik ben ook net wakker, maar in tegenstelling tot jou denk ik, voel ik me wel uitgerust en goed nu...
Oud 21-11-2012, 13:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
AAAAH ik wil niet die kutpresentatie over de renaissance houdennn
Go fizzle, Go fizzle, You can do it! You can do it!
Oud 21-11-2012, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Awh, hoe is het? Ben je inmiddels bij je ouders? Ik ben ook net wakker, maar in tegenstelling tot jou denk ik, voel ik me wel uitgerust en goed nu...
Uhm, enigzins dramatisch nog wel ik kan nog niets zelf. Als ik te veel / te zwaar eet of me te zwaar inspan (lees, de trap oplopen) dan komt alles er weer uit.

Ik vond het wel grappig dat ik nu onder mijn streefgewicht zit wat ik had voor ik ging roeien. Toen ik ging roeien gaf ik dat op, want spieren.
Oud 21-11-2012, 14:13
Verwijderd
Omg ik hou zoveel van de Data Juridica <3 <3 <3
Oud 21-11-2012, 14:24
Verwijderd
Geilste voorlopige literatuurlijst ever
Oud 21-11-2012, 14:25
Verwijderd
Haa ik ben zo enthousiast Als ze het niet goedkeurt pleeg ik zelfmoord en alles.
Oud 21-11-2012, 14:35
Verwijderd
Gaat dat over je ethiekpaper of over je scriptie?

Je had trouwens ook nog kunnen schrijven over de sterilisatie-eis voor transgenders. Die moeten namelijk nog steeds onvruchtbaar gemaakt worden in Nederland, hoewel het wetsvoorstel om dat af te schaffen sinds drie maanden wel eindelijk in de Tweede Kamer ligt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten