Advertentie | |
|
![]() |
|
Patricia paay,
Omdat als ik in de krant lees dat ze zo moeilijk zit met haar geld, denk ik kom op, dat mens verdiende meer in een maand dan een hard werkende man in een jaar verdiend, maar dat hebben wel meer Bekende nederlanders, Wanneer ben je voor schut door vrienden,familie of dergelijke en hoe? ![]() |
![]() |
|
Mijn lieftallig vriendje gaf me afgelopen maandag een wedgie ten overstaan van een grote groep mensen die ik niet kende, en het werd vastgelegd op foto
![]() Wat voor maatschappelijk niet aanvaard beroep (dus een beroep dat je liever geheim zou houden, bijv. iets met seks of iets (semi)crimineels) zou je nog wel willen doen? Je krijgt goed betaald en loopt geen risico, dat is niet aan de orde.
|
Sex met de knappe en goed verzorgde mannen die daarboven nog es goed weten wat ze doen ook. Als zo'n mensen naar een prostituee gaan natuurlijk...
Moest je 1 moment in je leven opnieuw mogen doen, wat zou je anders doen? En zou er daardoor veel veranderen in het heden?
|
Verwijderd
|
Mississippian, onderdeel van het systeem Carboniferous. De Appalachen werden toen gevormd, evenals de Jura, Centraal massief, Zwarte woud. Pangea bereikte zijn grootste oppervlakte ooit (Siberia sloot aan bij Euramerika!), er vlogen gigantische insecten rond. Het overgrote deel van de huidige steenkoolvoorraad stamt in feite uit het Mississippian.
Wat leuk dat je je daarvoor interesseert, zie je niet veel meer bij de jeugd van tegenwoordig. ![]() Wie is je favoriete speler van MVV Maastricht? Hoeft niet uit de huidige selectie te zijn, mag ook uit het verleden komen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er geen problemen mee als het eventjes is. Als ik de hele avond met vrienden zit ga ik echt niet krampachtig niks met m'n telefoon doen. Dat vind ik anno 2013 een beetje ouderwets.
Mensen die daarentegen constant op dat ding zitten vind ik vreselijk. Mijn zusje heeft hem zelfs heel het kerstdiner niet weggelegd. ![]() 1 op 1 is het trouwens asocialer dan in een groep. Wat zijn je laatste muzikale ontdekkingen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn oma. Omdat ze fantastisch was en ik haar altijd heb beloofd dat ik mijn vriendjes kwam voorstellen en dat heb ik met allemaal gedaan, maar mijn huidige vriend heeft ze noot leren kennen en dat vind ik stom. Mijn oma was gaaf <3
Wat is dat wat je het meest verbaasd, in de positieve zin, aan je partner? Als je geen partner hebt, je beste vriend? |
![]() |
|
Verwijderd
|
toen ik jonger was speelde ik echt met vanalles, vooral veel jongensspeelgoed haha $ poppen en barbie's vond ik niets aan en die verdwenen altijd onder de kast of daar achter. Ik speelde vaak buiten
![]() Op mn elfde kreeg ik mijn eerste gitaar en dat vond ik toen helemaal geweldig (nogsteeds) Welk nummer moet ik echt even gaan luisteren nu? |
![]() |
|
![]() |
Ohh, die weet ik. Vorig jaar, rond November, had ik mij opgegeven voor Kunstbende categorie taal. Een paar weken daarna had ik me toch uitgeschreven, althans, dat dacht ik. Toen uiteindelijk de voorronde in de provincie was, ging ik mee met een vriend, om naar hem te kijken. Echter, toen ik op de lijst keek zag ik mijn eigen naam staan: ik was dus nog niet uitgeschreven. Ik dacht van: 'Fuck it, ik haal nu een eigen geschreven verhaal van mijn mail af dat redelijk bijpassend is bij het thema en ik probeer het gewoon. Ongeoefend.' En raad eens wie er die avond met de eerste prijs naar huis ging? Terwijl mijn ouders in eerste instantie niet eens wisten dat ik me had ingeschreven. Echt bizar, haha.
Wat was jouw gelukkigste moment in je leven? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Datgene dat me nu te binnen schiet is een combinatie van dingen. Ik heb jaren geleden geroepen dat ik de 30 niet zou halen. dan heb ik een schilderij gemaakt van mezelf waarbij er een gat zit en er dingen uitkruipen op de plek waar ik nu een litteken heb en de dag voor de operatie heb ik een lijst gemaakt met dingen die men moest doen/weten voor het geval ik zou doodgaan. Die heb ik in de vuilbak gesmeten met het idee dat ik niet zo stom moest zijn.
Voorspellende gaven blabla, maar het is wel heel raar om daar op terug te kijken achteraf. Oh tegelijk! Dan beantwoord ik die ook. Gelukkigste moment is denk ik de eerste keer dat ik weer ben gaan larpen na mijn ziekenhuisopname. Mensen die me in mijn armen vielen en juichten, zelf janken van geluk, beseffen dat je er nog bent, de dingen kunt doen die je graag doet, bij mensen bent die je zouden missen. Ik was op dat moment intens gelukkig. En in die sfeer: ben jij bang voor narcose? |
![]() |
|
Naar Nederland want daar ben ik nu. Maar ik zal niet flauw zijn en ik neem aan dat je emigreren bedoelt. Naar Duitsland. Dat ben ik van plan te gaan doen zodra ik hier klaar ben met mijn bachelor. Ik weet niet of ik mijn paspoort ga laten omzetten. Waarschijnlijk niet, waarom zou ik ook. Ik kan alles daar doen, werken, wonen, etc. met een nederlands paspoort, zeker als ik mijn duitser trouw.
![]() Ben jij liever leidinggevend of volg jij liever aanwijzingen op en waarom? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt Nonny | 15 | 21-05-2013 16:38 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #514 Verwijderd | 500 | 10-02-2012 12:22 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je # Veel 7 Edelweiss | 500 | 02-01-2012 16:36 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 5 Little Phoebe | 500 | 16-09-2011 20:52 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+4 Verwijderd | 500 | 15-05-2011 01:05 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+3 Verwijderd | 500 | 17-04-2011 20:36 |