| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Je moet even kijken wat andere mensen voor kleding vragen inderdaad en zelf gewoon bedenken wat je ervoor zou willen hebben! Dan gewoon er op gooien voor 5 of 10 euro meer, als mensen dan mailen met 'Yo, vind dit wel leuk, kan dat misschien voor 5 euro minder?' dan zeg jij, gul als je bent
, 'ja natuurlijk kan dat!' en dan zijn die mensen helemaal blij. Jij ook. Klaar
|
|
|
|||
|
Citaat:
Maar:Citaat:
En vroeger was ik best wel verliefd op Michael Landon ![]() ![]()
|
|
|
Verwijderd
|
Bij games en dvd's kun je vaak best 80% van de actuele nieuwprijs vragen. Niet van de prijs die je er zelf voor betaald hebt toen het net nieuw was
![]() (toen ik 2 jaar geleden sims 3 wilde kopen terwijl hij 38 euro in de winkel was, waren er nog best veel mensen op marktplaats die er 60 euro voor wilden 'want ik heb er zelf 65 voor betaald') |
|
|
|
|
Ik heb een best wel mooi zwart pak erop gezet (Vero Moda), nauwelijks gedragen. Geen idee meer hoe duur 'ie was (mijn moeder betaalde), maar vast wel een euro op 80. Voor hoeveel zet ik zoiets er dan op?
|
|
|
Verwijderd
|
Het enige wat ik nog helder weet van de boeken is een hoofdstuk waarin ze gingen zwemmen en daarna onder de bloedzuigers zaten. En dat ze die er dan een voor een bij elkaar aftrokken en dat je de bloedzuiger dan eerst heel lang kon uitrekken voordat hij uiteindelijk losliet en ineenkromp.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat zou tenminste mijn insteek zijn. Undercutten moet je voor mmorpg's bewaren Overigens heeft Didamsko ook een Vero Moda
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Nee! Gelukkig heb ik nog een Vaste Huistelefoon.
Hebben jullie ook wel eens zombiedierendromen? Ik heb regelmatig dat in dromen al mijn overleden huisdieren ineens bij me in huis zitten, alleen zijn ze dan dus wel dood, stijf en koud met een matte vacht en glazige oogjes enzo. Ze vallen me niet aan, ze zitten daar gewoon en lopen soms een beetje rond en lijken niet te weten dat ze dood zijn. Het zijn geen angstaanjagende dromen, maar ze zijn wel ongemakkelijk. |
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
ik ben zeer te spreken over de kpn app die bijhoudt hoeveel MB's je hebt gebruikt met je mobiele abonnement. Ëcht handig. Ik heb sinds vorige maand 500 mb, ik dacht dat gaat als een jekko op, dus ik de hele tijd mijn internet uitzetten enzo als ik niks met mijn telefoon deed, en alles van downloaden e.d. bewaren als ik gewoon op m'n eigen wifi kon. Maar na 2 weken had ik op die manier nog maar 30 MB verbruikt. 500 mb is best prima als je thuis gewoon wifi gebruikt. Mijn nieuwe dingetje is om na het werk ff een programmaatje te kijken in de tram
|
![]() |
|
|