Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2012, 18:45
Verwijderd
Is 'the invention of lying' de moeite waard? vanavond op tv.
Advertentie
Oud 26-11-2012, 18:45
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Is 'the invention of lying' de moeite waard? vanavond op tv.
Wel aardig, hoewel het plot gatig is.
Oud 26-11-2012, 18:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat knetterpoeder, wat ze in die sachets verkochten, loopt dat nog steeds of is dat ook uit de staartdelingen-tijd?
hehe Of die salmiakdip-toenstand! Zwartwit ofzo?

Citaat:
ik ben zeer te spreken over de kpn app die bijhoudt hoeveel MB's je hebt gebruikt met je mobiele abonnement. Ëcht handig. Ik heb sinds vorige maand 500 mb, ik dacht dat gaat als een jekko op, dus ik de hele tijd mijn internet uitzetten enzo als ik niks met mijn telefoon deed, en alles van downloaden e.d. bewaren als ik gewoon op m'n eigen wifi kon. Maar na 2 weken had ik op die manier nog maar 30 MB verbruikt. 500 mb is best prima als je thuis gewoon wifi gebruikt. Mijn nieuwe dingetje is om na het werk ff een programmaatje te kijken in de tram
Ja, prima appje 500 mb is meer dan genoeg, tenzij je veel muziek en/of video streamt. Ik heb thuis wifi en op mn werk wifi; enige keren dat ik over de 500gb ga is als ik dus veel onderweg ben en perse muziek wil luisteren die ik niet op mn telefoon heb staan
Oud 26-11-2012, 18:59
Verwijderd
Citaat:
hehe Of die salmiakdip-toenstand! Zwartwit ofzo?
Ja, ook zo'n klassieker!

Citaat:
Ja, prima appje 500 mb is meer dan genoeg, tenzij je veel muziek en/of video streamt. Ik heb thuis wifi en op mn werk wifi; enige keren dat ik over de 500gb ga is als ik dus veel onderweg ben en perse muziek wil luisteren die ik niet op mn telefoon heb staan
Zozo, jij gaat over de 500GB heen met je mobiel?
Oud 26-11-2012, 19:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is mijn vader toch de master-pestomaker <333
Oud 26-11-2012, 19:00
Carn
Carn is offline
torrentbox!
Oud 26-11-2012, 19:02
Verwijderd
Bah een herkansing voor niks gemaakt. Nu heb ik een 4.4 inplaats van een 4.2
Oud 26-11-2012, 19:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Welk vak?
Oud 26-11-2012, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ach, nog maar zes keer herkansen volgens dit patroon en je hebt afgerond naar boven een voldoende. Lekker bezig!
Oud 26-11-2012, 19:21
Verwijderd
Zo, de konijnen zijn weer schoonbehokt!
Oud 26-11-2012, 19:39
Carn
Carn is offline
http://io9.com/5963263/how-nasa-will...rst-warp-drive sweet.
Oud 26-11-2012, 19:43
Miekje*
Miekje* is offline
Wat zal ik vanavond eens gaan doen, naast mijn surprise maken...
Oud 26-11-2012, 19:53
Verwijderd
Wat lijkt Christina Curry eigenlijk op Britney Spears.
Oud 26-11-2012, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Wat lijkt Christina Curry eigenlijk op Britney Spears.
Heeft iemand in jouw spaghetti geroerd?
Oud 26-11-2012, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Welk vak?

wiskunde

Citaat:
Ach, nog maar zes keer herkansen volgens dit patroon en je hebt afgerond naar boven een voldoende. Lekker bezig!
ja he, dat gaat niet. het telt ook maar 8keer.
Oud 26-11-2012, 20:14
Verwijderd
Beneden opgeruimd en gedoucht!
Oud 26-11-2012, 20:15
Verwijderd
Citaat:
ja he, dat gaat niet. het telt ook maar 8keer.
Het telt acht keer? Wat telt acht keer? En waarom 'maar' acht keer, alsof één keer niet voldoende is? Nu is dat in jouw geval natuurlijk sowieso niet het geval, mwhehehe, maar goed.
Oud 26-11-2012, 20:19
Verwijderd
Och kom nou Q, het is duidelijk dat dat een sarcastische 'maar' was. En dat de toets acht keer zo zwaar voor het eindcijfer telt als een normale overhoring.
Oud 26-11-2012, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Het telt acht keer? Wat telt acht keer? En waarom 'maar' acht keer, alsof één keer niet voldoende is? Nu is dat in jouw geval natuurlijk sowieso niet het geval, mwhehehe, maar goed.
overhoringen tellen één keer, proefwerken twee of drie keer, en een schoolexamen kan bij het rapportgemiddelde dus acht keer meetellen, maar als er nog vijf dingen acht keer meetellen maakt het niet zoveel uit.
Oud 26-11-2012, 20:23
Miekje*
Miekje* is offline
Bij ons telde een SO of MO 1 keer, een repetitie 2 keer, een eindtoets (aan het einde van een schoolperiode) 4 keer en een schoolexamen 8 keer.
Oud 26-11-2012, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Och kom nou Q, het is duidelijk dat dat een sarcastische 'maar' was. En dat de toets acht keer zo zwaar voor het eindcijfer telt als een normale overhoring.
Nou, dat ging in mijn tijd wel héél anders, hoor! Maar goed, toen gebruikte men ook nog overheadprojectors

En eigenlijk wilde ik ook per se dat "voldoende"-grapje maken
Oud 26-11-2012, 20:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou, dat ging in mijn tijd wel héél anders, hoor! Maar goed, toen gebruikte men ook nog overheadprojectors

En eigenlijk wilde ik ook per se dat "voldoende"-grapje maken
Jongen, toen jij op school zat, moest je met een beiteltje in een stenen plak hakken.
Oud 26-11-2012, 20:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Overheadprojectors werden op de universiteit ook nog gebruikt in mijn eerste jaren. Toen was er ook nog een diatheek. Een nogal bijzondere oudere man, die ik verdenk van zwaar autisme, bewaakte de collectie dia's met zijn leven en wist precies wat er was en waar het stond. Ach *zucht* de goede oude tijd.
Oud 26-11-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Jongen, toen jij op school zat, moest je met een beiteltje in een stenen plak hakken.
Val jij eens snel kapot, grafhoer

Spoiler
Oud 26-11-2012, 20:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Val jij eens snel kapot, grafhoer

Spoiler
ik ook, ook om mijn eigen grapje
Oud 26-11-2012, 20:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oud 26-11-2012, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Niets mis met beiteltjes en steen klei.
Oud 26-11-2012, 21:38
Miekje*
Miekje* is offline
Hup, het tweede oor van het konijn is af Nu zijn lijf nog, en de oren er nog aan.
Oud 26-11-2012, 21:38
Verwijderd
Ik ben trouwens in het gelukkige bezig van een ancient beitel. Van mijn opa. Evenals een voorhamer

Citaat:
Hup, het tweede oor van het konijn is af Nu zijn lijf nog, en de oren er nog aan.
Miekje goes Mengele
Oud 26-11-2012, 21:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje goes Mengele
Nee hoor, ik maak een sinterklaassurprise
Oud 26-11-2012, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, ik maak een sinterklaassurprise
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Ik zou best een Mengele-konijn willen als surprise
Oud 26-11-2012, 21:56
Verwijderd
Hihi, ik knap op en mijn moeder is echt helemaal opgelucht en alles <3.
Oud 26-11-2012, 22:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Ik zou best een Mengele-konijn willen als surprise
Hoe zie jij een Mengele-konijn voor je?
Oud 26-11-2012, 22:01
Miekje*
Miekje* is offline
En wat is naaien toch een fijn klusje, mensen Het is zo heerlijk ontspannend en fijn en je kunt er heerlijk bij nadenken over vanallesennogwat <3

Konijn in aanbouw:

Ik denk dat het straks nog lastig afscheid nemen wordt
Oud 26-11-2012, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Hoe zie jij een Mengele-konijn voor je?
Een soort van Frankenstein-konijn. Met schroefjes die niet mooi verzonken zijn, oren die qua lengte nét niet helemaal kloppen en ook qua hoek wat ongelukkig gemonteerd zijn, een beetje smoezelig qua vacht, één oog waarvan de pupil rondtolt zoals in Sesamstraat, een ritssluiting in de rug -zo'n dreigende ritssluiting die je eigenlijk niet open wil maken maar nieuwsgierigheid, die NIEUWSGIERIGHEID- en uh, natuurlijk kan het konijn lopen op de achterpoten, maar 't gaat allemaal wat mechanisch en 'off'. Eerder een soort van kruilopen. Met vallen en opstaan en servomotoren die lijken te werken. En een sardonische grijns op 't snuitje.
Oud 26-11-2012, 22:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Een soort van Frankenstein-konijn. Met schroefjes die niet mooi verzonken zijn, oren die qua lengte nét niet helemaal kloppen en ook qua hoek wat ongelukkig gemonteerd zijn, een beetje smoezelig qua vacht, één oog waarvan de pupil rondtolt zoals in Sesamstraat, een ritssluiting in de rug -zo'n dreigende ritssluiting die je eigenlijk niet open wil maken maar nieuwsgierigheid, die NIEUWSGIERIGHEID- en uh, natuurlijk kan het konijn lopen op de achterpoten, maar 't gaat allemaal wat mechanisch en 'off'. Eerder een soort van kruilopen. Met vallen en opstaan en servomotoren die lijken te werken. En een sardonische grijns op 't snuitje.
Ah, gewoon een zombiekonijn met een rits op zijn rug, dus
Oud 26-11-2012, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ah, gewoon een zombiekonijn met een rits op zijn rug, dus
Neenee, want zombies leven niet. Dit konijn echter wél.
Oud 26-11-2012, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Oud 26-11-2012, 22:11
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Altijd als ik een videoclip zie van een artiest die ik echt super slecht zie denk ik bij mezelf van "hah, die heeft weer de hele zaal goed opgelicht."
Oud 26-11-2012, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Altijd als ik een videoclip zie van een artiest die ik echt super slecht zie denk ik bij mezelf van "hah, die heeft weer de hele zaal goed opgelicht."
Ik huil mezelf altijd zachtjes in slaap.
Oud 26-11-2012, 22:12
Verwijderd
Omnomnom, beschuitjes, fruit, koekjes, chocola GIEV
Oud 26-11-2012, 22:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omnomnom, beschuitjes, fruit, koekjes, chocola GIEV
Goed, man

Omg, nu moet ik het lijf aan elkaar naaien. Met oren en alles ertussen. Binnenstebuiten. Best spannend.
Oud 26-11-2012, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu bij de AH voor het eerst in mijn leven Helmann's Mayonnaise (die Amerikaanse) gekocht Eigenlijk nog best lekker, iets zuurder dan Nederlandse mayo.
Volgens mij is die superslecht juist, qua ongezond, waarom heb je die gekocht?

Maar zuurder is wel weer chill
Oud 26-11-2012, 22:24
Verwijderd
Mooie film

En ik heb 140 pepernoten gebakken.
Oud 26-11-2012, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Goed, man

Omg, nu moet ik het lijf aan elkaar naaien. Met oren en alles ertussen. Binnenstebuiten. Best spannend.
Komt goed
Oud 26-11-2012, 22:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Mwa, minder olie, minder romig, dus minder calorieën. Wel meer ei, en citroensap,...Het heeft qua smaak wel wat weg van de Zaanse mayo (die ik dan weer niet echt lekker vind, maar deze wel )
Oud 26-11-2012, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Mwa, minder olie, minder romig, dus minder calorieën. Wel meer ei, en citroensap,...Het heeft qua smaak wel wat weg van de Zaanse mayo (die ik dan weer niet echt lekker vind, maar deze wel )
Zielig ei?
Oud 26-11-2012, 22:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zielig ei?
Heel zielig. Ik hoorde ze schreien toen ik de pot opendeed.
Oud 26-11-2012, 22:39
Verwijderd
Citaat:
schreien
Oud 26-11-2012, 22:51
Verwijderd
Citaat:

Noedel, momenteel is mijn favoriete mayonaise de Zaanse. Hoe verhoudt die 'Amerikaanse' mayo zich tot mijn favoriet?

Edit: Oh, nevermind
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten