Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2012, 15:08
O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Vanwege het winterse weer rijden maandagochtend minder treinen in de Randstad. Reizigers op langere afstanden moeten rekening houden met een vertraging van een kwartier tot een halfuur, meldt de NS.

Dit ja. Het word weer 2010 all over again. Een sneewvlokje op het spoor en alles ligt plat.
Advertentie
Oud 03-12-2012, 15:39
O RLY
O RLY is offline
The Dog Whisper waardeer ik ook echt niet. Ik weet dat niemand mij verbied om er naar tek ijken maar dat progamma wordt echt letterlijk minimaal 4 keer per dag uitgezonden. Echt What The Fuck.
Oud 03-12-2012, 15:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik waardeer dat programma an sich best wel, maar ik had vanochtend nog precies dezelfde gedachte. Élke keer als ik langs natgeo zapte kwam Dog Wisperer langs. Het lijkt wel of dat het enige programma is dat overdag wordt uitgezonden.
Oud 03-12-2012, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Maar is er dan een groot risico dat hij besmet is?
Niet erg groot, maar wel echt aanwezig.
Oud 03-12-2012, 18:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
De grensrechter die zondag werd mishandeld in Almere is aan zijn verwondingen overleden. Dat bevestigt de politie maandag. De vrijwilliger van voetbalclub Buitenboys uit Almere was door voetballers van 15 en 16 jaar in elkaar geslagen en geschopt.

Vier of vijf B-junioren hadden de grensrechter volgens Omroep Flevoland tegen de grond gewerkt en mishandeld, en nadat hij in eerste instantie nog op kon staan zouden ze hem nogmaals hebben getackled en geschopt. Enkele uren na het incident werd de grensrechter onwel en zakte in elkaar. Hij werd kunstmatig in slaap gehouden in het ziekenhuis, waar hij in de loop van maandag is overleden. Drie verdachten zitten vast.

:kots:

Laatst gewijzigd op 03-12-2012 om 18:41.
Oud 03-12-2012, 18:24
Martiño
Martiño is offline
Fok staat hotlinking niet toe
Oud 03-12-2012, 19:04
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De grensrechter die zondag werd mishandeld in Almere is aan zijn verwondingen overleden. Dat bevestigt de politie maandag. De vrijwilliger van voetbalclub Buitenboys uit Almere was door voetballers van 15 en 16 jaar in elkaar geslagen en geschopt.

Vier of vijf B-junioren hadden de grensrechter volgens Omroep Flevoland tegen de grond gewerkt en mishandeld, en nadat hij in eerste instantie nog op kon staan zouden ze hem nogmaals hebben getackled en geschopt. Enkele uren na het incident werd de grensrechter onwel en zakte in elkaar. Hij werd kunstmatig in slaap gehouden in het ziekenhuis, waar hij in de loop van maandag is overleden. Drie verdachten zitten vast.

:kots:
Ja.
Oud 03-12-2012, 21:00
Vice
Vice is offline
Ik kom net achter dat ik gezakt ben voor een vak. Oorspronkelijk is het een wiskundevak, maar het examen bestond toch wel voor zo'n uit 75% theorie.
Oud 03-12-2012, 21:16
Miekje*
Miekje* is offline
Dog Whisperer Die man doet echt foute dingen met honden, IMO.

Ik waardeer mijn belachelijk lange schooldagen niet. Ik ben echt gesloopt na zo'n dag, en ik heb er drie in een week
Oud 06-12-2012, 23:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat Google weer eens zit te fucken met hun eigendom om het "beter" te maken. Eerst werd Gmail kut, toen werd Youtube kut en nu hebben ze YT nóg kutter en lelijker gemaakt.
Oud 06-12-2012, 23:48
Verwijderd
Wat is er kut geworden aan gmail?
Oud 06-12-2012, 23:50
Verwijderd
kankerkut. Gok ik zo.
Oud 07-12-2012, 00:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Alles! Gmail is vet lelijk nu. Ik heb die oude skin zo lang mogelijk gebruikt. Goed, alles went (timeline ook), maar nu is het gewoon even kut
Oud 07-12-2012, 00:15
Verwijderd
Oh ik vind het dikke prima
Oud 07-12-2012, 00:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gmail of YT? Gmail ben ik nu wel gewend, ik heb me wel de eerste dagen de tandjes gezocht naar..alles.
Oud 07-12-2012, 00:25
Verwijderd
gmail!
Oud 07-12-2012, 19:31
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Dog Whisperer Die man doet echt foute dingen met honden, IMO.
Wat dan?
Oud 07-12-2012, 19:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat dan?
Lees bijvoorbeeld hier en verder, daar discussieerden we over het onderwerp!
Oud 08-12-2012, 11:36
Takkeling
Takkeling is offline
Wat de neuk, waarom is mijn hotmail opeens in outlook veranderd zonder dat ik daar om heb gevraagd
Oud 08-12-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Wat de neuk, waarom is mijn hotmail opeens in outlook veranderd zonder dat ik daar om heb gevraagd
ja irritant he!!! een aankondiging dat het ging veranderen was ook handig geweest.
Oud 08-12-2012, 20:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Citaat:
ja irritant he!!! een aankondiging dat het ging veranderen was ook handig geweest.
Ja, het is echt weerzinwekkend lelijk. Maar je kunt gewoon terugswitchen naar standaard Hotmail hoor. Dat radertje rechts bovenin aanklikken en dan Switch Back to Hotmail.
Oud 09-12-2012, 13:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
die aankondiging die de halve wereld een half jaar geleden al voor het eerst kreeg?
Oud 10-12-2012, 10:28
Verwijderd
Dadelijk een presentatie, en nu besluit m'n buik om ontzettend pijn te gaan doen. Ik heb er een uur geleden een paracetamolletje ingegooid, maar het help nog niet echt.
Oud 10-12-2012, 13:11
Verwijderd
Op de hele haagse mart geen meter pluche te krijgen. Bummer! Dan maar bestellen.
Oud 10-12-2012, 22:17
Vice
Vice is offline
Ik mis de trein, de bus en de volgende bus kwam 10 minuten te laat.
Oud 11-12-2012, 12:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat de letter e het niet meer doet op m'n toetsenbord, omdat er van de week thee overheen is gegaan en nu moet ik 'm elke keer knippen en plakken.

Waarom alleen de e? Die gebruik je 't meest. Doe dan de q kapotmaken ofzo.
Oud 11-12-2012, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Dat de letter e het niet meer doet op m'n toetsenbord, omdat er van de week thee overheen is gegaan en nu moet ik 'm elke keer knippen en plakken.

Waarom alleen de e? Die gebruik je 't meest. Doe dan de q kapotmaken ofzo.
Kun je niet gewoon voor 5,- een toetsenbordje fixen op Marktplaats?
Oud 11-12-2012, 12:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Kun je niet gewoon voor 5,- een toetsenbordje fixen op Marktplaats?
Mss wel, maar dan kan ik niet meer met m'n laptop op schoot zitten. Ik zit nooit aan een tafel/bureau met dat ding.
Oud 11-12-2012, 15:21
Verwijderd
mensen die tassen midden in de weg zetten, waardoor je valt.
Oud 11-12-2012, 20:32
Takkeling
Takkeling is offline
Dat ik na duisent jaar wachten nog steeds geen uitslag van mijn subsidie-aanvraag heb ontvangen.
Oud 11-12-2012, 21:54
Verwijderd
Dat ik een 2.4 voor wiskunde heb gehaald vandaag -___-
Nou ja beter dan een 1 maar om te zeggen dat ik er blij mee ben..
Ik sta nu weer op zittenblijven.. whaa
Oud 12-12-2012, 16:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Een klant die mijn contract aanpast en graag alle rechten op het gemaakte werk wil. M.a.w. ik kan dat uit principiële overwegingen niet tekenen en dus gaat de opdracht waarschijnlijk niet door
Oud 12-12-2012, 17:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een klant die mijn contract aanpast en graag alle rechten op het gemaakte werk wil. M.a.w. ik kan dat uit principiële overwegingen niet tekenen en dus gaat de opdracht waarschijnlijk niet door
Dat is heel vervelend, maar ik vind ook niet dat iemand anders dan jij recht heeft op jouw werk. Jij hebt het gemaakt, betalen zullen ze.
Oud 12-12-2012, 17:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Welke principiële overwegingen? Vraag dan gewoon meer geld.
Oud 12-12-2012, 17:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat is heel vervelend, maar ik vind ook niet dat iemand anders dan jij recht heeft op jouw werk. Jij hebt het gemaakt, betalen zullen ze.
Ja, met een grotere financiële vergoeding zou ik het nog overwegen, maar het lijkt erop dat ze cheapskates zijn.
Oud 12-12-2012, 17:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Welke principiële overwegingen? Vraag dan gewoon meer geld.
Ja, maar het feit dat ze al wilden afdingen op mijn initiële bod, geeft al aan dat ze daartoe ws. niet bereid zijn. Dus dan is het einde oefening.
Oud 12-12-2012, 17:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, met een grotere financiële vergoeding zou ik het nog overwegen, maar het lijkt erop dat ze cheapskates zijn.
Dan zoeken ze lekker iemand anders. Ze hebben jou toch gekozen omdat jij goed bent in wat je doet? Het is lullig dat je een deal misloopt, maar dag.
Oud 12-12-2012, 20:22
Martiño
Martiño is offline
Kun je niet uitleggen dat dit niet gebruikelijk is? Misschien snappen ze gewoon niet hoe dat werkt in de illustratiewereld.
Oud 13-12-2012, 07:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De muziek o het hku-feest was echt niet voor te dansen. Het was echt niet zo goed. Geweldige locatie maar dan op de grote dansvloer minimal music en op de kleine dansvloer loungemuziek. Lastig.
Oud 13-12-2012, 08:47
Verwijderd
Minimal is best dansbaar.
Oud 13-12-2012, 09:48
Carn
Carn is offline
Kwestie van meer drinken. Maar ik vond HKU feesten altijd wel om te huilen eigenlijk ;o

OT: fucking hell, een enkeltje van tilburg naar utrecht zonder korting kost gewoon 11.40. Dus je betaalt voor een retourtje dus bijna VIJFTIG GULDEN
Oud 13-12-2012, 10:05
Verwijderd
oh ja, kortingskaart. Mijn kaart is verlopen. Ik moest dus vorige keer ook de volle mep betalen, doet best pijn als je je korting gewend bent
Oud 13-12-2012, 10:15
Carn
Carn is offline
Ja ik heb dus ook een kortingskaart, maar ik zit eigenlijk nooit voor 9 uur 's ochtends in de trein. Ik had me dus ook al ingechecked voordat ik het doorhad; gelukkig tijd genoeg om even koffie te halen en weer uit te checken.
Oud 13-12-2012, 10:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kwestie van meer drinken. Maar ik vond HKU feesten altijd wel om te huilen eigenlijk ;o

OT: fucking hell, een enkeltje van tilburg naar utrecht zonder korting kost gewoon 11.40. Dus je betaalt voor een retourtje dus bijna VIJFTIG GULDEN
Ik heb twee soorten medicatie én vandaag een concert dus drinken was echt niet im frage.
Oud 13-12-2012, 12:05
Verwijderd
Die kakschool.
Oud 13-12-2012, 22:39
Miekje*
Miekje* is offline
Nu kom ik even niet waarderen dat mensen dit schitterend mooie beest in dode vorm aan hun lelijke plastic jassen hangen

Oud 14-12-2012, 05:55
Verwijderd
precies, doe mij maar een jas zonder plastic en helemaaal dat zachte schatje als jas
Oud 14-12-2012, 10:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kater. Niet omdat ik zoveel gedronken heb maar ik heb het wel laat gemaakt als een mongool en kan veel minder hebben met deze pillen. Maar ja het was vet leuk.
Oud 14-12-2012, 12:04
Verwijderd
Vrij van werk genomen om te studeren ==> sog sog sog.
Oud 14-12-2012, 16:20
Chevy
Chevy is offline
Vrij van werk want buikgriep. Ook niet zo chill.

Regels voor berichten