Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2012, 18:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Afspugen? Wat een vieze gewoonte.
Advertentie
Oud 10-12-2012, 18:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn internet doet ineens heel kut, dit is vast een teken.
Oud 10-12-2012, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ie dat doet om zn cliënten gerust te stellen. Niet zo zeer voor zichzelf
Nou, wat ik al zei; een psychiater die zich met dat soort fratsen inlaat, om wat voor reden dan ook, krijgt 'n motie van wantrouwen aan z'n broek. Van mij, dan. Gelukkig ben ik nog nooit met psychologen/psychiaters in aanraking gekomen.
Oud 10-12-2012, 18:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ga toch maar voor die ban geloof ik. Mensen, ik houd van jullie en ik zie jullie weer met de kerst! En mochten er dringende zaken zijn dan kunnen jullie me wel vinden denk ik zo. Tabee!
Oud 10-12-2012, 18:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nohh snebbel mag ik hè facebook of whatsapp voor hè weg bent? Ik had nog een foto voor je gemaakt en die wel ik je graag laten zien!!
Oud 10-12-2012, 18:21
Miekje*
Miekje* is offline
Nieuwe smileys <3
Oud 10-12-2012, 18:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sorry, ze is al weg
Oud 10-12-2012, 18:22
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb eindelijk iets gevonden wat ik denk ik leuk vind voor mijn haar En dat is maar goed ook, want over een half uurtje is de kapster er al.
Oud 10-12-2012, 18:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En mijn bed is opgemaakt dus nu even snel douchen, want ik zweet me de tering
Oud 10-12-2012, 18:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb trouwens schuimkransjes gekocht voor in de 'kerstboom/-plant', maar die roze dingen zijn echt niet te vreten zo zoet Vorig jaar had ik ook schuimkransjes, maar dan witte met een chocoladelaagje, superlekker
Oud 10-12-2012, 18:30
Miekje*
Miekje* is offline
Ik google op 'lang haar kapsel' en vind vervolgens een hit met de titel: 'Kapsels met lang haar voor de rijpere vrouw' Ik kreeg er rillingen van.
Oud 10-12-2012, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Afspugen? Wat een vieze gewoonte.
Je hoeft niet echt te spugen, je doet gewoon opzij zo van 'tfu tfu tfu'.
Oud 10-12-2012, 18:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Afkotsen
Oud 10-12-2012, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Afkotsen
Afkakken.
Oud 10-12-2012, 18:40
Verwijderd
Noes, de is geel geworden
Oud 10-12-2012, 18:41
Miekje*
Miekje* is offline
Noujaseg
Oud 10-12-2012, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Ik was het alweer bijna vergeten Maar we moeten het zeker een keertje doen! Ik heb best wel wat tijd komende weken (na deze week, wil dat zeggen), dus laat maar horen Oh, en ik zou het wel fijn vinden om in een weekend te doen *heeft-weekend-ov*
*heeft-week-ov*

Maar voor mij is het deze maand denk ik nog wat problematisch, want vanuit Leeuwarden met weinig energie . Als ik weer in Leiden woon is het voor mij allemaal wat beter te doen
Oud 10-12-2012, 18:43
Verwijderd
Hoezo moet afkloppen per se op onbewerkt hout ? Ik klop heel veel/vaak af, maar meestal als ik in de boot zit. (Dat we niet willen omslaan ) maar nu ik erover nadenk zijn eigenlijk de meeste van onze boten überhaupt niet van hout
Oud 10-12-2012, 18:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Noes, de is geel geworden
Hah, mooi zo
Oud 10-12-2012, 18:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kan je op fb alleen een pm sturen aan vrienden?
Oud 10-12-2012, 18:51
Verwijderd
nee ook aan vreemden
Oud 10-12-2012, 18:51
Verwijderd
maar kan zijn dat dat een beetje van de instellingen afhangt ;d
Oud 10-12-2012, 18:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm. Ik zit in een kleding-verkoopgroep, en probeer contact te krijgen met iemand, maar dat lukt niet
Oud 10-12-2012, 18:52
Verwijderd
ik kreeg van iemand die ik niet had toegevoegd een chatgesprek.
Oud 10-12-2012, 18:55
Verwijderd
Ik krijg nooit PM's, privéberichten of chatgesprekken van mensen die ik niet ken
Oud 10-12-2012, 18:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik normaal ook nooit. Gelukkig.
Oud 10-12-2012, 18:56
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb geen facebook. Problem solved.
Oud 10-12-2012, 18:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar ik kan wat geld verdienen door kleren te verkopen! Als ik er tenminste achter kom hoe ik dat meisje kan pm'en.
Oud 10-12-2012, 18:58
Verwijderd
Het hangt af van je instellingen inderdaad. Mensen die geen vrienden met me zijn kunnen me volgens mij geen berichten sturen. Kan zijn dat zij dezelfde instelling heeft!
Oud 10-12-2012, 18:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar ik kan wat geld verdienen door kleren te verkopen! Als ik er tenminste achter kom hoe ik dat meisje kan pm'en.
Je kunt toch ook mailen of bellen? Ik neem aan dat je dat meisje via-via kent.

En niets tegen jou persoonlijk hoor, maar ik zie niet zo in dat je daar facebook voor nodig hebt
Oud 10-12-2012, 19:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het hangt af van je instellingen inderdaad. Mensen die geen vrienden met me zijn kunnen me volgens mij geen berichten sturen. Kan zijn dat zij dezelfde instelling heeft!
Hm, moet ik daar dus even naar kijken. Thanks!

Citaat:
Je kunt toch ook mailen of bellen? Ik neem aan dat je dat meisje via-via kent.

En niets tegen jou persoonlijk hoor, maar ik zie niet zo in dat je daar facebook voor nodig hebt
Nee ik ken haar niet. Ik zit in een groep voor kleding verkopen in Groningen. En nee, in principe heb je daar fb niet voor nodig, de kleding staat ook op marktplaats, maar zo heb ik meer kans ze te verkopen
Oud 10-12-2012, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Ik normaal ook nooit. Gelukkig.
Ik had nog wel zo gehoopt op jammerende pubers in m'n inbox sinds ik forumbaasje ben, maar zelfs dát niet eens

Citaat:
Oud 10-12-2012, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Helemaal niet.
wel. In elk geval rechtssociologen. Ondoordacht, kort door de bocht en ongenuanceerde poep. En nu moet ik op die manier een wet analyseren en dat lukt echt heel slecht. /SOG.
Oud 10-12-2012, 19:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga ook maar eens iets eten ofzo

Heb asociaal hard Thriller aan staan, maar degene die aanbelt is een barbaar, dus niemand belt aan Sowieso hebben ze het volgens mij een beetje opgegeven wat betreft aanbellen en vragen of de muziek zachter mag mijn vader ging de laatste keer helemaal uit zijn panty.
Oud 10-12-2012, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook maar eens iets eten ofzo

Heb asociaal hard Thriller aan staan, maar degene die aanbelt is een barbaar, dus niemand belt aan Sowieso hebben ze het volgens mij een beetje opgegeven wat betreft aanbellen en vragen of de muziek zachter mag mijn vader ging de laatste keer helemaal uit zijn panty.
Oud 10-12-2012, 19:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb eigenlijk de hele dag al MJ aan staan.
Oud 10-12-2012, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Sowieso hebben ze het volgens mij een beetje opgegeven wat betreft aanbellen en vragen of de muziek zachter mag mijn vader ging de laatste keer helemaal uit zijn panty.
Dit vind ik paupergedrag.
Oud 10-12-2012, 19:21
Turk February
Turk February is offline
Over asociaal gesproken, ik heb vanochtend The Hobbit gezien. Wat een asociaal lange film is dat zeg. Wel honderd uur.
Oud 10-12-2012, 19:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, wat? Het is niet dat wij 24/7 keiharde muziek draaien hoor. Helemaal niet zelfs.
Verwijderd
Citaat:
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Citaat:
Ja, wat? Het is niet dat wij 24/7 keiharde muziek draaien hoor. Helemaal niet zelfs.
Oud 10-12-2012, 19:23
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd ook veel te vaak veel te hard muziek aanstaan thuis; maar dat kan en mag. Eén kant naast me staat leeg en aan de andere kant woont een bejaarde zeepneus die zó doof is dat ik haar TV-programma's kan volgen op 't toilet.
Oud 10-12-2012, 19:24
Verwijderd
In my defense; toen er aan mijn rechterzijde nog wél een gezinnetje woonde hield ik altijd 20:00-21:00 als avondklok aan. Met andere woorden; hoofdtelefoontaim! En daarvoor natuurlijk niet 20A verstoken, maar een beetje geciviliseerd.
Oud 10-12-2012, 19:27
Verwijderd
Iemand is bezig buiten in hoog tempo eitjes te verstoken
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Onderburen hebben /care, buren hiernaast ken ik niet. Alleen de bovenbuurman is wel eens komen aanbellen. Een keer voor mij, waar ik heb wel gelijk in heb gegeven, een keer voor mijn moeder, die haar Bloomingdales cd aan het uitproberen was op de Bose (toen heeft ze hem gezegd dat hij niet zo moest zeuren om 5 uur 's middags en dat ze dat echt niet zou doen in de avond) en een keertje voor mijn vader. Die heeft hem toen de wind van voren gegeven met 'dit is toch geen bejaardenflat' en weet ik veel. Sindsdien is de relatie tussen de buurman en ons tot een zeer laag niveau gekelderd.
Verwijderd
Euh, rotjes
Oud 10-12-2012, 19:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ik hou ook meestal 20 uur aan, 21 in het weekend. Als ik hem dan al zo keihard heb dat er iemand last van zou hebben.
Oud 10-12-2012, 19:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Iemand is bezig buiten in hoog tempo eitjes te verstoken
Oei, snel aan de man dan!
Oud 10-12-2012, 19:29
Verwijderd
Lp, ik denk dat niet zozeer het muziek draaien pauper wordt gevonden maar het uitschelden van iemand die netjes komt vragen of het zachter mag.
Oud 10-12-2012, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Oei, snel aan de man dan!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten