Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh, en ik ben nog steeds fan van www.Stereomood.com voor nieuwe muziek en chille playlists.
|
Kijkt hier iemand H+? Ik wil weten of dat wat is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
+ 3 minuten van m'n werk + 3 minuten vanaf het centrum + 2 minuten vanaf Wilhelminapark + Tegenover een winkelstraat incl. AH - Maand dubbele huur - Flinke borg - Is samenwonen met mijn huisgenootje wel slim? We kunnen supergoed samen, maar als het goed is ben ik over niet al te lange tijd afgestudeerd en wie weet waar ik dan terecht kom, en zij heeft ook nog semi-plannen voor buitenland etc en is maar tot september zeker van haar huidige baan, dan is samen een huis eigenlijk niet handig en het is te veel een samenwoonhuis om er met een vreemde te wonen EN WAT ALS ER VRIENDJES KOMEN EN ZOMG. - Geen buiten - Kleine keuken - GWL, Servicekosten, Gemeentebelastingen, TV, internet etc komen er allemaal nog bij, huur is natuuriljk hoger, en het is niet dat ik het kan missen, maar stel dat het maar voor een jaar is is het de inverstering dan wel waard? We moeten dan ook echt een HUIS inrichten enzo. HM. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
|