![]() |
|
ten eerste op tijd naar bed
![]() ten 2e misschien ijsklontjes op je ogen houden? de meesten zeggen iig dat dit werkt.. en ten 3e wat concealer onder je ogen, daardoor kun je de donkere kringen wegwerken en zie je er misschien wakkerder uit ![]() en mascara, dit laat je oogjes er wat opener uit zien ^^ |
![]() |
|
En vooral savonds je makeup eraf wassen is heel belangrijk! ik heb het ook als ik vergeet mijn ogen schoon te maken (ben dan vaak zo moe dat ik meteen in slaap val)... verder: heb je er altijd last van of alleen in bepaalde maanden.. ik heb last van een hele licht vorm van hooikoorts en in sommige maanden heb ik er dan meer last van dan andere maanden
![]() Hoop dat je er wat aan hebt |
![]() |
|
![]() |
Van warme dingen gaat er juist meer bloed naar je ogen en dat is juist niet wat je wil, geloof ik. Kou helpt om de zwelling te verminderen, maar ik zou me er met name niet zo druk om maken. Jij bent waarschijnlijk de enige die het doorheeft en als je je er zo'n zorgen over gaat maken dat je voor aap loopt heb je er meer last van dan als je je er niet druk over maakt, zelfs al zou je wel voor aap lopen (wat me sterk lijkt.)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Droge ogen Daantje_0705 | 18 | 20-02-2007 22:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn nare droom MiSs EshterGirl | 7 | 06-11-2004 15:59 | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Ogen Ieke | 0 | 31-01-2004 15:01 | |
Verhalen & Gedichten |
1e hoofdstuk van mijn verhaal Guinevere03 | 4 | 21-01-2004 18:21 | |
Psychologie |
Mijn horror vakantie. DarkCat | 24 | 04-02-2002 04:54 |