Advertentie | |
|
![]() |
|
Zooo, jullie doen wel allemaal mee aan m'n onderzoekje he?
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1871966 ![]() ![]()
|
Hah, vriendin uit Amsterdam was hier even een uurtje, omdat ze een gaatje had tussen twee afspraken (en dus even dakloos in Grunn) en zelfs boodschappen doen is leuk met haar <33 Morgen met haar naar The Hobbit en volgende week high tea en Les Miserables
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik maak deze, mjam.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Ik had 2 uien gesneden, met knoflook en gemberpoeder gebakken en laten sudderen tot het zacht was, paprika's in blokjes en champignons erbij bakken, water erbij, Kerriepoeder, chili, zout, peper, whatever voor kruiden je lekker vind, potje creme fraiche, roerah, blokjes kip erin mieteren, met deksel erop laten pruttelen tot de kip gaar is, opnomzen met rijst.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Simpele aardappelpuree is ook niet moeilijk. Aardappels in een pan, zout in het water doen, koken tot ze gaar zijn. Dat laatste weet je door gewoon te proeven, is na twintig minuten ofzo. Afgieten, in de pan fijnstampen met wat melk en boter. Eventueel nog zout en peper bij doen. Klaar.
Vijf minuten werk en 20 minuten niks doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Qua aardappels kun je trouwens zelfs de voorgeschilde van de AH halen, dat is nog minder werk. Maar je hoeft ze verder niet per se te schillen, alleen goed te wassen en te snijden, dus met normale ben je goedkoper uit. Het is bovendien ook lekkerder, want dergelijk kant-en-klaar voer zit te verpieteren voor het uiteindelijk op je bord belandt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Creme fraiche haal je gewoon in elke supermarkt, bieslook ook. De meeste supermarkten hebben dat gewoon vers liggen. Dat knip je dan met een schaar over je eten heen.
Andere dingen (zoals nootmuskaat of uitgebakken spekjes) ook naar eigen inzicht. Aardappelpuree ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|