Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2013, 14:33
VeVa-16
VeVa-16 is offline
ja, een behoorlijke maar, al een behoorlijke tijd geleden, Kerst 2011, dus nu zo'n 1,2 jaar geleden, zoende ik voor het eerst met het liefste meisje dat ik tot aan vandaag gekend heb,
betoverd voelde ik me.
Ik heb met meerdere meisjes wel gezoend maar dit voelde echt duizend keer beter,
ik besloot dus ook om er werk van te maken en met haar uit te gaan, de stad in, hapje eten etc. , later nog bij haar thuis in bed geknuffeld en gezoend, wat een avond.
we hadden alleen 1 probleempje, we zaten bij elkaar in de klas, en dan zie je elkaar gewoon veel te vaak, dag in, dag uit, het voelde gewoon niet goed, dus hoe graag we het beide ook wouden, de liefde voor elkaar lieten we steeds minder zien, en vervaagde zelfs.
nog altijd was ik gek op haar en toen ik deze zomer naar een andere school ging voor een vervolgopleiding zag ik haar niet zo vaak meer, toch bleef ik aan haar denken en spraken we elkaar steeds vaker, zo nu en dan dacht ik toch te merken dat zij mij ook nog leuk vond en ik geloofde er weer in, maar wanneer ik de knop om wou zetten en naar een feest ging waar zij ook zou komen, zag ik dat ze een vriendje had.
mn wereld stortte in elkaar en ik had er geen zin meer in.
toch eenmaal thuis gingen onze gesprekken gewoon verder en ze begon me gek te maken, op dezelfde datum als onze eerste kus kwam ik haar weer tegen op een feest en fluisterde ze in mn oor; weetje nog vorig jaar deze avond...? en liep glimlachend met dr lieve lachje weg, gek word ik, tot op dit moment nog steeds..
ze heeft dus een vriendje en daar wil ik eigenlijk niet tussen komen, want tsja, als zij gelukkig is zo ....snap je? maar toch diep van binnen is de verleiding enorm groot mn gevoelens aan haar te uiten in de hoop dat we weer bij elkaar komen,
iemand, geef me advies.
Oud 04-01-2013, 15:03
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Advies in welk opzicht?

Met wat moeten we je precies helpen (Eroverheen komen/Haar terug te winnen, noem het maar op).
Want als je rustig zegt van 'geef me advies' dan kunnen wij van alles geven maar de helft zul je niet nodig hebben

Laat maar weten en dan kijk ik vooruit om je te helpen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 15:15
Isengrim
Isengrim is offline
Ik denk niet dat je dit leuk vindt maar er zijn twee oplossingen (of eigenlijk drie):
1. Je vertelt haar hoe je je voelt en maakt er werk van, waarmee je haar relatie om zeep helpt in de hoop dat ze voor je valt. Dit is eigenlijk gewoon kut, want wie wil er nou iemand die haar vorige relatie kapot heeft laten gaan voor je? Dat is net zo stom als een relatie aangaan met iemand die vreemd is gegaan met jou en dan denken dat ze dat niet bij jou gaat doen.
2. Je laat haar en haar relatie in hun waarde en probeert je over haar heen te zetten. Dit is, denk ik, de beste oplossing, maar ook degene die je hoogstwaarschijnlijk niet wil horen. De enige oplossing met dit meiske is waarschijnlijk door al het contact te verbreken. Ze is duidelijk met je aan het flirten en houdt je aan het lijntje wat je echt niet moet willen.
3. Je doet niks. Je blijft haar leuk vinden, je laat haar je aan het lijntje houden terwijl ze een vriendje heeft, waarmee ze zowel jou als haar vriendje tekort doet. Waarschijnlijk eindigt dit erin dat ze jou een slappe zak gaat vinden en sowieso nooit een relatie met je aan zal gaan.
Oud 04-01-2013, 15:15
essies
essies is offline
Ja inderdaad wat heb je nodig... Er is hier genoeg kennis ervaring en medeleven om je te ondersteunen maar je wilt niet alles over je heen krijgen. We reageren graag als je iets duidelijker bent.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 15:44
VeVa-16
VeVa-16 is offline
Ik snap wat jullie bedoelen, ik zal wat duidelijker zijn in wat ik wil.
Ik heb dat dus geprobeerd, me over haar heen zetten,maar zodra ik haar weer zie lopen of met haar praat ( en dat gebeurt nog al eens, ze woon niet ver weg ) ben ik gewoon gelijk terug bij af, dan borrelen al mn gevoelens voor haar weer op kan kan ik mn gedachten weeeeeer niet van haar af houden... wat wil ik nu? ik wil van jullie horen wat in jullie mening de beste optie nu is, en hoe ik dat aan ga pakken, en nogmaals, vergeten word hem niet, ik kom haar vaak op spontane momenten gewoon ineens tegen..
alvast bedankt
Oud 04-01-2013, 15:48
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Mij lijkt het beste om gewoon in contact met haar te komen 'onder 4 ogen' en eens wat af te spreken, dan leg je gewoon uit wat je voor haar voelt en waarschijnlijk zal dan wel alles vanzelf op z'n plaats vallen, misschien worden jullie wel meer dan vrienden ^^ (als zei met je mee gaat is dit gewoon een goed teken).

Succes!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 16:02
Volk
Volk is offline
De liefde bekoelde omdat jullie elkaar te vaak zagen en het voelde niet goed dat jullie elkaar tijdens de lessen zagen... Dan was er mijns inziens geen echte liefde. Ik zou haar laten zitten en verder gaan met je leven. Er zijn meer vissen in de zee. Vissen waar je nooit genoeg van zult krijgen hoe vaak je ze ook ziet.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 23:29
steffanx3
steffanx3 is offline
Al was ik in die situatie zou ik gewoon veel met haar afspreken, leuke dingen samen doen.
En probeer haar een beetje op je te vallen. Als het echt het meisje is, zou ik er alles voor over hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 12:01
Verwijderd
Ik zou haar gewoon rechtstreeks vragen: hoe zit het nou tussen ons? maak ik nog een kans? hoe zit het tussen jou en je vriend?

Dan weet je waar je aan toe bent. Misschien geeft ze geen duidelijk antwoord, misschien weet ze het zelf ook niet zo goed. Als ze blijft twijfelen en bij haar vriend blijft, is het wellicht verstandig om afstand te nemen en je op andere vrouwen te focussen.

Oh en Volk, wat een onzin dat het dan geen liefde zou zijn...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 14:35
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Ik zou haar gewoon rechtstreeks vragen: hoe zit het nou tussen ons? maak ik nog een kans? hoe zit het tussen jou en je vriend?

Dan weet je waar je aan toe bent. Misschien geeft ze geen duidelijk antwoord, misschien weet ze het zelf ook niet zo goed. Als ze blijft twijfelen en bij haar vriend blijft, is het wellicht verstandig om afstand te nemen en je op andere vrouwen te focussen.

Oh en Volk, wat een onzin dat het dan geen liefde zou zijn...

Nou, als jij het niet had geschreven had ik het wel gedaan! Hier sluit ik me helemaal bij aan. Vraag het haar, heb schijt aan die tussendoortjesrelatie die ze nou heeft, ze zoekt zelf je aandacht dus eigen schuld dikke bult! En inderdaad, als ze het neit weet of liever bij haar andere vriend blijft, laat je dan ook neit steeds gekmaken.
En de laatste opmerking: het kan gewoon echte liefde zijn maar je hebt nou eenmaal weinig te bespreken als je niets kunt vertellen over wat je meemaakt, en zij heeft er niks aan om te horen wat je hebt gedaan als ze de hele dag langs je staat/ zit / ligt / springt/ loopt/ ... / ...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 20:20
Volk
Volk is offline
Ik blijf bij mijn mening, als je van elkaar houdt maakt het niet uit of je 24 uur per dag bij elkaar bent of niet. Maar misschien heb ik een andere definitie van liefde. Liefde vervaagt niet omdat je elkaar vaak ziet. Het spannende gevoel misschien wel, en als dat weggaat moet je het van liefde hebben, dat was er niet en dus ging het uit. En anders hoop ik dat je nooit hoeft samen te wonen, dat zal funest zijn voor je relatie.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Vissen waar je nooit genoeg van zult krijgen hoe vaak je ze ook ziet.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2013, 17:30
Verwijderd
ik wil ook helemaal niet samen wonen, ik vind het heerlijk om alleen te zijn en als ik te lang met mijn vriendinnen ben (bijv. op vakantie of samenwonen) ben ik ze helemaal zat en dat hersteld gewoon als ik ze daarna minder zie. net alsof ik dan niet echt van ze houd.

en met een relatie evengoed. ik zou nooit een relatie aan gaan met een collega of een klasgenoot die ik de hele tijd zie, dat vind ik ongemakkelijk.

natuurlijk kan het voor JOU zo zijn dat je aan iemand vastgenaaid kan zitten en ze nog niet zat wordt, maar dat betekent niet dat je dan gelijk een oordeel kan hebben over alle relaties op de wereld.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 11:47
Volk
Volk is offline
Citaat:
ik wil ook helemaal niet samen wonen, ik vind het heerlijk om alleen te zijn en als ik te lang met mijn vriendinnen ben (bijv. op vakantie of samenwonen) ben ik ze helemaal zat en dat hersteld gewoon als ik ze daarna minder zie. net alsof ik dan niet echt van ze houd.

en met een relatie evengoed. ik zou nooit een relatie aan gaan met een collega of een klasgenoot die ik de hele tijd zie, dat vind ik ongemakkelijk.

natuurlijk kan het voor JOU zo zijn dat je aan iemand vastgenaaid kan zitten en ze nog niet zat wordt, maar dat betekent niet dat je dan gelijk een oordeel kan hebben over alle relaties op de wereld.
Ja, zeg anders nog een keer dat ik al zei dat het mijn mening was en dat ik een andere definitie heb van liefde
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 17:02
Verwijderd
ja eh wat heeft iemand er aan als jij gaat zeggen dat er wat jou betreft geen liefde in het spel is?!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 18:53
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Andere meisjes regelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten