Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.textielhuis.nl/a-23635214...flamingo-roze/ Deze site is betrouwbaarder denk ik!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.bedderie.nl/covers-co-fla...mpaign=beslist
Ik zag nu deze... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maarja. Gewoon kortaf, vragen hoe haar leven is en verder niet te diep op ingaan en lekker verder chillen met leuke mensen op DK ![]() |
![]() |
|
Superstom, ik kreeg op m'n werk ineens last van tantoeharde koppijn, met traanogjes en misselijkheid en alles, dus ik ging thuis meteen m'n bed in. Maar nu lig ik wakker, want ik voel me weer wat beter en ik heb FUCKING veel honger, omdat ik sinds vanmiddag 2 uur niet meer heb gegeten.
![]() Dusss, ga ik nu proberen te slapen en mss vroeg opstaan, met een zeer grote kans van de hele nacht wakker liggen, OF ga ik nu nog wat eten en dan weer op een fucked up tijd m'n bed weer in?
|
Verwijderd
|
En omg Sann, mooi van lillikigheid <3 Hoe gaaf is die
![]() Groot dekbed is fijn maar die overtrekken zijn zo duur ![]() Laatst gewijzigd op 08-01-2013 om 08:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Goedzo
![]() Ik ga nu weer eens fitnessen, dat heb ik voor het eerst in tijden echt even heel erg uitgesteld een paar dagen (drie dagen niet geweest ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Waarom gaat het mweh?
|
Verwijderd
|
Halloe Snebbel! En jaaa omg <3 Ik vraag me wel af wat er allemaal mis is met huizen die voor niet heel veel geld te huur staan maar wel dikke badkamer, grote luxe keuken en tuin hebben. En ik wil dus overal gaan kijken om heel kritisch te doen en doen alsof ik overal verstand van heb (wat dus écht niet zo is) en schilderen en verven en opnieuw inrichten en en en en en en en en en omg, zin in!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
@Ingegerd: Huisje inrichten is leuk ja ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op dit moment vind ik geloof ik alles leuk aan verhuizen ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|