Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2013, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het fucking geniaal
Daarom hou ik van je

Citaat:
EN IK HAAT SANNE NOG STEEDS OMDAT IK NIET ONDER HET BELOOFDE KATTENDEKBED KON SLAPEN NA HAAR FEESTJE
Sorry popje, binnenkort avondje bier en dan mag je eronder slapen!
Advertentie
Oud 07-01-2013, 22:44
Verwijderd
KakkakkakkakKAKKAK, hij vraagt of ik naar hem kom
Oud 07-01-2013, 22:54
Verwijderd
We kijken film bij hem en slapen bij mij. HAHAHAHA. Supergoed kan ik dingen regelen
Oud 07-01-2013, 23:06
Verwijderd
Oud 07-01-2013, 23:32
Verwijderd
Het is inderdaad geen smaak nee maar ze zijn gewoon zo afgrijselijk!

Sanne, bestel je die dingen ergens ofzo? Of verkopen ze ze ergens? Want ik zou het echt supergaaf vinden als ik hem voor zaterdag heb, zodat mijn vriendje zich kapot schrikt
Oud 07-01-2013, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Het is inderdaad geen smaak nee maar ze zijn gewoon zo afgrijselijk!

Sanne, bestel je die dingen ergens ofzo? Of verkopen ze ze ergens? Want ik zou het echt supergaaf vinden als ik hem voor zaterdag heb, zodat mijn vriendje zich kapot schrikt
Ze zijn bij de V&D te koop, maar niet bij elke V&D hebben ze evenveel. Bovenstaande kun je ook op Wehkamp bestellen, dan moet je 'm overmorgen hebben in principe!

En er zijn meer webshops, maar dan moet je even googelen.
Oud 07-01-2013, 23:39
Verwijderd
"alright, let's get down to the biscuits. At zero-eight hundred hours an American soldier was eaten by a Nazi dinosaur."

Goed begin.
Oud 07-01-2013, 23:39
Verwijderd
Ik wou de ene met de flamingo. Want daar had ik mijn oog eerder al eens op laten vallen, maar die schijnen ze nergens te hebben
Oud 07-01-2013, 23:40
Verwijderd
Ja, bij Zalando. Maar dat boycot ik vanwege de áchterlijke reclames
Oud 07-01-2013, 23:40
Verwijderd

Oud 07-01-2013, 23:42
Verwijderd
Ja ze zijn echt zo walgelijk leuk

Deze wil ik ook heel graag:

Oud 07-01-2013, 23:44
Verwijderd
Apate: http://www.droomlinnen.nl/1-dekbedov...ers-en-co.html
Oud 07-01-2013, 23:46
Verwijderd
http://www.textielhuis.nl/a-23635214...flamingo-roze/ Deze site is betrouwbaarder denk ik!
Oud 07-01-2013, 23:47
Verwijderd
OMG daar is die van mij ook maar 49,95
Oud 07-01-2013, 23:47
Verwijderd
http://www.bedderie.nl/covers-co-fla...mpaign=beslist

Ik zag nu deze... maar die van jou is goedkoper
Oud 07-01-2013, 23:48
Verwijderd
STOM Uitverkocht in de maat die ik moet hebben.
Verwijderd
Citaat:
STOM Uitverkocht in de maat die ik moet hebben.
Meh
Verwijderd
Oke, morgen verder zoeken, nu slapen.
Oud 07-01-2013, 23:49
Verwijderd
Citaat:
"alright, let's get down to the biscuits. At zero-eight hundred hours an American soldier was eaten by a Nazi dinosaur."

Goed begin.
Oh en dan dit:

It gets better.
Oud 07-01-2013, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Oke, morgen verder zoeken, nu slapen.
Voor zaterdag moet sowieso wel ergens lukken

Slaap lekker!
Oud 08-01-2013, 00:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De enige reden dat ik al zo lang niets in het fototopic gepost heb is omdat ik zoveel foto's moet uploaden voor mijn werk dat ik geen zin heb om het in mijn vrije tijd te doen kusjes
Oud 08-01-2013, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, bij Zalando. Maar dat boycot ik vanwege de áchterlijke reclames
Oud 08-01-2013, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Oh en dan dit:

[afbeelding]

It gets better.
Oud 08-01-2013, 00:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Bleh, basisschoolvriendin neemt weer eens contact op. Aardig meiske hoor, maar ik heb er niks meer mee. En de laatste keren dat ik haar zag zei ze steeds (onbedoeld) nogal negatieve dingen over mijn vermoeidheid. In de trant van "ja, zo vervelend die vermoeidheid, dan worden kinderen ook heel moeilijk natuurlijk" en "als het zo slecht met je gaat kan je natuurlijk later ook niet werken". Ja euh hallo, van die negatieve gedachten hoef ik niet van iemand te horen, die denk ik zelf af en toe al wel eens
Ik weet ook nooit zo goed hoe ik moet reageren op mensen die zo negatief doen nee
maarja. Gewoon kortaf, vragen hoe haar leven is en verder niet te diep op ingaan en lekker verder chillen met leuke mensen op DK
Oud 08-01-2013, 00:33
Elmp
Elmp is offline
Hoi (: verkouden als een motherfucker.
Oud 08-01-2013, 00:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

Deze kreeg ik van Maaike. als aanmoediging om dit dekbed te kopen:

[afbeelding]

<3
Die gaat nog wel, maar al die roze kattenzooi is echt te erg voor woorden.
Oud 08-01-2013, 00:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Superstom, ik kreeg op m'n werk ineens last van tantoeharde koppijn, met traanogjes en misselijkheid en alles, dus ik ging thuis meteen m'n bed in. Maar nu lig ik wakker, want ik voel me weer wat beter en ik heb FUCKING veel honger, omdat ik sinds vanmiddag 2 uur niet meer heb gegeten.
Dusss, ga ik nu proberen te slapen en mss vroeg opstaan, met een zeer grote kans van de hele nacht wakker liggen, OF ga ik nu nog wat eten en dan weer op een fucked up tijd m'n bed weer in?
Oud 08-01-2013, 01:26
Verwijderd
Eten. Op een gare tijd gaan pitten en uiteindelijk maar een paar uur slaap pakken is nog altijd beter dan de hele nacht wakker liggen met koppijn en shit.
Oud 08-01-2013, 07:34
Verwijderd
Morge! Vraagje: mijn laptop vindt de wifi hier thuis niet. Telefoon en pc vinden het wel en hebben ook gewoon goede verbinding. Waar kan dat aan liggen en wat kan ik er aan doen?
Oud 08-01-2013, 08:09
Verwijderd
En omg Sann, mooi van lillikigheid <3 Hoe gaaf is die Nu ben ik ook aan het zoeken naar iets gaafs van covers en co, maar niet zo gaaf want mijn vriendje gaat vast niet onder een roze flamingodekbed liggen, vrees ik...

Groot dekbed is fijn maar die overtrekken zijn zo duur /firstwoldlproblems

Laatst gewijzigd op 08-01-2013 om 08:24.
Oud 08-01-2013, 08:31
Verwijderd
Haha die dekbedden Ik vind ze heel grappig maar zou er nooit geld aan uit geven. En mijn vriend zou er nooit de positieve kant van kunnen zien denk ik
Oud 08-01-2013, 09:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Morge! Vraagje: mijn laptop vindt de wifi hier thuis niet. Telefoon en pc vinden het wel en hebben ook gewoon goede verbinding. Waar kan dat aan liggen en wat kan ik er aan doen?
even je adapter uitschakelen en weer aandoen in je computer kan soms helpen. Dan weet ik niet waar het aan ligt maar als het opgelost is, och
Oud 08-01-2013, 09:20
Verwijderd
Citaat:
even je adapter uitschakelen en weer aandoen in je computer kan soms helpen. Dan weet ik niet waar het aan ligt maar als het opgelost is, och
Had ik al gedaan. Ben nu bezig op de pc maar soms is het toch handig om ook gewoon op de bank te hangen met mijn laptop. Ach. Better luck next time.
Oud 08-01-2013, 09:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niet die van het internet he maar die van je faptop!
Oud 08-01-2013, 09:25
Verwijderd
Ja, dat snapte ik!
Oud 08-01-2013, 09:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goedzo
Ik ga nu weer eens fitnessen, dat heb ik voor het eerst in tijden echt even heel erg uitgesteld een paar dagen (drie dagen niet geweest ) en daarbij heb ik een vreetbui gehad waarbij ik snoepjes en een stuk chocola heb gegeten. Heel naar allemaal dus ik ga genadeloos zijn zo.
Oud 08-01-2013, 09:59
Verwijderd
Vind je laptop wel andere netwerken dan jullie eigen netwerk? Is het niet toevallig een onzichtbaar netwerk, waarvan je dus gewoon de precieze naam moet hebben om er verbinding mee te maken ?
Oud 08-01-2013, 10:01
Verwijderd
Ja, wel andere. Maar eerder vondtie het wel. En er is niks veranderd aan de wifi ofzo.
Oud 08-01-2013, 10:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik weet ook nooit zo goed hoe ik moet reageren op mensen die zo negatief doen nee
maarja. Gewoon kortaf, vragen hoe haar leven is en verder niet te diep op ingaan en lekker verder chillen met leuke mensen op DK
Ik heb haar genegeerd Want elke keer dat ik haar sprak wilde ze afspreken (en we hebben ook echt al twee keer afgesproken, maar die heeft zij steeds afgezegd omdat ze migraine had en moest werken ofzo ). Ik WIL NIET afspreken, maar ik ben te vriendelijk om dat te zeggen helaas.
Oud 08-01-2013, 10:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
He, een nieuwe BBC-serie ontdekt, Call the Midwife, vanmiddag maar eens de eerste ep kijken of het iets is
Oud 08-01-2013, 10:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi
Oud 08-01-2013, 10:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoi! Hoe is het?
Oud 08-01-2013, 10:37
Verwijderd
We gaan hoogstwaarschijnlijk groter wonen en ik ben nu allemaal huizen aan het bekijken en het is zó tof! Er is zoveel leuks
Oud 08-01-2013, 10:38
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hoi! Hoe is het?
Mwehhh Hoe is het met jou?
Oud 08-01-2013, 10:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
We gaan hoogstwaarschijnlijk groter wonen en ik ben nu allemaal huizen aan het bekijken en het is zó tof! Er is zoveel leuks
Gaaf!
Oud 08-01-2013, 10:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Cooool

Citaat:
Mwehhh Hoe is het met jou?
Ach jaaaaaa, z'n gangetje

Waarom gaat het mweh?
Oud 08-01-2013, 10:42
Verwijderd
Halloe Snebbel! En jaaa omg <3 Ik vraag me wel af wat er allemaal mis is met huizen die voor niet heel veel geld te huur staan maar wel dikke badkamer, grote luxe keuken en tuin hebben. En ik wil dus overal gaan kijken om heel kritisch te doen en doen alsof ik overal verstand van heb (wat dus écht niet zo is) en schilderen en verven en opnieuw inrichten en en en en en en en en en omg, zin in!
Oud 08-01-2013, 10:48
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Cooool

Ach jaaaaaa, z'n gangetje

Waarom gaat het mweh?
Ik weet het eigenlijk niet zo goed, maar ben somber en het lukt allemaal even niet zo goed. Gaat vast wel weer over.

@Ingegerd: Huisje inrichten is leuk ja Dozen versjouwen en uitpakken dan wat minder, maar heerlijk om ruimte te hebben! Ik ben net een paar maanden geleden verhuisd en iedereen die hier op bezoek komt zegt 'oooh, dat is echt helemaal jouw stijl zoals je het hebt ingericht, heel knus' en dan ben ik stiekem wel een beetje trots Veel plezier met huisje zoeken!
Oud 08-01-2013, 11:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik weet het eigenlijk niet zo goed, maar ben somber en het lukt allemaal even niet zo goed. Gaat vast wel weer over.
Herkenbaar! Ik negeer het altijd maar een beetje, die somberheid. Dan gaat het inderdaad tzt wel weer weg
Oud 08-01-2013, 11:08
Verwijderd
Citaat:

@Ingegerd: Huisje inrichten is leuk ja Dozen versjouwen en uitpakken dan wat minder, maar heerlijk om ruimte te hebben! Ik ben net een paar maanden geleden verhuisd en iedereen die hier op bezoek komt zegt 'oooh, dat is echt helemaal jouw stijl zoals je het hebt ingericht, heel knus' en dan ben ik stiekem wel een beetje trots Veel plezier met huisje zoeken!
Soms heb je van die dagen dat het gewoon niet helemaal loopt. Het wordt vanzelf avond en morgen is weer een nieuwe dag

Op dit moment vind ik geloof ik alles leuk aan verhuizen Ik wil hier echt heel graag weg. We hebben geen plaats of bergruimte of fatsoenlijke badkamer of ruime keuken en als er mensen komen logeren moeten ze in de woonkamer liggen en tenzij ik de gordijnen dicht doe heb ik nul privacy, nergens, en ik kan niet naar buiten want we hebben een balkon op de begane grond en zodra ik mijn neus ook maar naar buiten steek komen de buurtkinderen, hoe stom ik ook doe. En ik heb geen ruimte om te rommelen en te verzamelen en dat is wat ik graag doe en omg ik word zo blij als dat kan zometeen! Ik wil gras en mijn vingers in de grond kunnen steken /rant

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten