Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga naar Start, Uitvoeren. Typ 'CMD'. Tik vervolgens: ipconfig /release ipconfig /renew Mocht je de melding krijgen dat je geen bevoegdheid hebt; ga naar Start, tik in de zoekregel 'COMMAND' tot je de snelkoppeling 'Command Prompt' te zien krijgt. Klik met rechts en selecteer 'Run as administrator'. Rinse & repeat. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ach, mijn school had me waarschijnlijk ook met plezier vanaf gegooid, maar gelukkig kan dat niet zo maar.
En omg. Hmmz. Ik kan dit jaar niet studeren. Ik kan hoogstens sturen, want roeien wordt hem niet tot ik weer normaal deuren kan open doen, ook als ik moe ben :'). En nu zie ik, bijster toevallig, dat een andere vereniging een stuur zoekt voor hun eerstejaarsdamesacht. Het zou in feite de perfecte invulling zijn voor mijn jaar. Het is opbouwend zelfs nog (in de winter stuur je minder vaak dan in de zomer, dus je begint echt maar 3 keer in de week en dat deed ik nu ook) dus dat is niet een probleem. Maar Amsterdam. En maar mijn eigen ploeg een soort van in de steek laten (alhoewel het een kutploeg is). Maar omg, een wedstrijdacht sturen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Of nou ja 'mooi' ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb ook zo'n zin in morgenavond ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zag op TvWest dat er ergens in een winkel in Scheveningen een vogelspin tussen de broodjes zat. Hij was waarschijnlijk meegekomen tussen de bananen.
Nou, ik zou dus echt hysterisch worden als ik dat zou aantreffen. Ik ben sowieso altijd al een beetje para als ik bij de bananen sta ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij ons in de AH was de chick van de groentenafdeling allergisch voor bananen en het sap dat eraf kwam en weet ik veel. Ze kon ze in ieder geval niet aanraken zonder jeukende handen te krijgen. Als ze aan mij vroeg of ik ze uit de dozen wilde halen, kwam ik ook altijd aan met het vogelspinnenargument ![]()
|
Shownieuws: "Het was een zwarte dag toen Ruth Jacott tijdens een voorstelling van het podium viel en haar voet brak. Maar met de steun en toeverlaat van haar familie is ze er weer bovenop."
:"""""") TEH DRAMAZ
|
Zeg, wat kan ik doen met krieltjes? Bakken en in de oven ja, I know
![]()
||
Citaat:
Misschien moet ik het doen met een gele markeerstift en schrijven met potlood, dan is het niet zo erg.
|
Brrr, ik heb overal prikhaar zitten van de golden retriever die ik vanmiddag op tafel had staan tijdens mijn toets. Dieren aaien werkt stressverlagend, dus doe ik dat zo veel mogelijk bij praktijktoetsen. Deze hond verhaarde alleen nogal
![]()
|
|