Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2013, 21:53
Verwijderd
Ik was ook altijd keidun. Maar toen werd ik ongesteld.
Advertentie
Oud 08-01-2013, 21:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil eigenlijk alleen maar afvallen zodat ik in meer winkels kleren kan kopen en er nog awesomer uit kan zien.
en eigenlijk wil ik het liefst spieren kweken, zodat ik mensen voor hun muil kan slaan als het moet. Aan de kracht om vaste dekseltjes van potjes af te draaien heb ik niet zo heel veel. Behalve dan dat het erg leuk is om mannen beteuterd te zien kijken en 'Ik had 'm al losser gemaakt voor je ' te horen zeggen.
Oud 08-01-2013, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ik snap jouw houding hoor, als je altijd al dikker bent geweest dan de rest is het prima te handelen (op een gegeven moment).

Maar ik was tot 4 jaar geleden mager/dun/slank, en dan heb ik ook nog eens een zusje die ongeveer net zoveel weegt als Miekje, en een (vrij) slanke moeder. Dus ja, af en toe is het wel gewoon balen. (Hoewel het natuurlijk m'n eigen schuld is, heb het er zelf aangegeten, en vooral, aangeluierd, dat weet ik best)
Hahaha je gaat serieus pleiten voor dat het makkelijker is om altijd dik te zijn dan het later te worden? Juist als je ouder wordt is het steeds meer geaccepteerd.
Oud 08-01-2013, 21:55
Miekje*
Miekje* is offline
Ik moet nu wel een beetje op gaan letten om niet dikker te worden, hoor. Niet dat dat een wereldramp is ofzo, maar ik ga nu wel snel aankomen als ik tonnen chocolade blijf eten. Vroeger was dat echt niet zo.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik snap jouw houding hoor, als je altijd al dikker bent geweest dan de rest is het prima te handelen (op een gegeven moment).

Maar ik was tot 4 jaar geleden mager/dun/slank, en dan heb ik ook nog eens een zusje die ongeveer net zoveel weegt als Miekje, en een (vrij) slanke moeder. Dus ja, af en toe is het wel gewoon balen. (Hoewel het natuurlijk m'n eigen schuld is, heb het er zelf aangegeten, en vooral, aangeluierd, dat weet ik best)
Kom, zullen we samen een totaal belachelijke sport gaan doen?
Of Roller Derby?
Qimm
Qimm is offline
makkelijker te accepteren, en ja dat denk ik ook wel ja
Verwijderd
Citaat:
Hahaha je gaat serieus pleiten voor dat het makkelijker is om altijd dik te zijn dan het later te worden? Juist als je ouder wordt is het steeds meer geaccepteerd.
Oke, jij kan dat zo zien.

Maar Trimm is niets anders gewend, en hoewel ze er vroeger vast best moeite mee gehad heeft, heeft ze er nu vrede mee.

Maar altijd dun zijn, dat fijn vinden, en later 'ineens' overgewicht hebben vind ik in ieder geval erg naar. Denk dat dat niet zo raar is.
Oud 08-01-2013, 21:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Er kan weinig misgaan met aardappels en kaas. Behalve je cholesterolgehalte, natuurlijk ;d;;
Ja, dat wist ik niet en sowieso, omdat ik er ook nog andere shit doorheen had gegooid.. Maar goed, veel te veel gemaakt natuurlijk
Oud 08-01-2013, 22:01
Verwijderd
Ik had me voorgenomen om half 10 naar bed te gaan wegens slaap te kort, maar dat faalt erg.
Oud 08-01-2013, 22:03
Verwijderd
Nou, maar reken er maar niet op dat vrouwen je geloven als je ze dit zegt
Oud 08-01-2013, 22:04
Verwijderd
Citaat:

Maar Trimm is niets anders gewend, en hoewel ze er vroeger vast best moeite mee gehad heeft, heeft ze er nu vrede mee.

Maar altijd dun zijn, dat fijn vinden, en later 'ineens' overgewicht hebben vind ik in ieder geval erg naar. Denk dat dat niet zo raar is.
Trimm is een van de weinigen die zo weinig zit met overgewicht hebben. Mensen die in hun jeugd geen overgewicht hadden, hebben er in die periode gewoon geen of nauwelijks moeite aan hoeven besteden en hadden geen idee hoeveel problemen het voor anderen oplevert. Hoe ouder je wordt, hoe minder erg het is. Wie caret dat een mama d'r zwnagerschapskilo's niet meer kwijtraakt? Laat staan een gezellige vijftiger of een vrolijke bejaarde. Maar jij zegt nu dat nieuw verkregen overgewicht zoveel erger is dan bestaand. Dat is wel erg kort door de bocht om te zeggen dat jouw situatie erger is.
Oud 08-01-2013, 22:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
en eigenlijk wil ik het liefst spieren kweken, zodat ik mensen voor hun muil kan slaan als het moet.
Daar heb je niet veel spieren voor nodig hoor, een goede techniek is het belangrijkste
Oud 08-01-2013, 22:05
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vriendje zegt steevast 'KIJK NOU NAAR DIE MOOIE KONT/BENEN!!!!!!!' als ik er ontevreden mee in de spiegel sta te wiebelen. Dat is altijd wel lief En ik weet zeker dat hij het meent, want hij viel ten slotte als eerst op mijn kont en daarna pas op mij
Oud 08-01-2013, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Wie caret dat een mama d'r zwnagerschapskilo's niet meer kwijtraakt? Laat staan een gezellige vijftiger of een vrolijke bejaarde.
Vind ik wel een aanname van je hoor. En de 'maatschappij' mag het dan misschien niet zo erg vinden, maar het gaat toch om wat de persoon zelf vindt?

Het gaat alleen om eigen ervaringen nu. Trimm zegt dat ze er vrede mee heeft, ik zeg dat ik het naar vind omdat ik altijd gewend was dun te zijn.
Verwijderd
Oh godallemachtig, gaat het er nu nog steeds over . Seriously.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Nou ja, ik sta gelukkig sterk in m'n schoenen en heb een moeder die zelf ook dik is en daar nooit over heeft gezeurd, dat helpt ook wel. Maar de pesterijen begonnen bij mij vanaf het moment dat ik naar school ging en hebben gezorgd voor een helse schooltijd, totdat ik stopte op m'n 18e. Ik kan me zelfs dingen herinneren van toen ik 4 was en ik beschaamd en huilend onder m'n bed een pak koekjes zat weg te stouwen, omdat iemand in mijn familie een 'grappige' opmerking maakte over mijn vetrolletjes.
De shit die ik te verduren heb gehad zal altijd in m'n hoofd blijven rondspoken, als teken van hoe fucking gemeen mensen kunnen zijn, maar op een gegeven moment heb ik gewoon besloten mijn leven niet meer te laten regeren door bekrompen mensen met domme kutmeningen. 'What doesn't kill you makes you stronger' en nog meer cliche's...
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jij hebt wel een positief beeld van vrouwen he
Valt reuze mee; maar hier op DK zitten me er toch een paar
Oud 08-01-2013, 22:07
Verwijderd
Ik was ribbenuitsteekdun tot ik vorig jaar ontdenkte wat honger was. En nu heb ik een slechte eetgewoonte met vetophoopvreetbuien en slechte dingen.

Maarnu ga ik slapen, weltrusten!
Oud 08-01-2013, 22:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik word ook vadsig. Maar goed, dat gaat wel weer over als ik werk heb en niet meer de ganse dag op mijn dikke reet zit. Ik maak me er altijd pas druk om als ik iets aan wil, maar er niet in pas of waar mijn buik extra wordt benadrukt. Ik heb een paar superleuke jurkjes in mijn kast hangen die ik niet draag omdat ik dan net een hangbuikzwijn lijk. Verder kan ik er niet zo over wakker liggen, gewoon omdat ik te lui en te ongemotiveerd ben om te gaan sporten.
Oud 08-01-2013, 22:08
Verwijderd
Ik ben met Lusi. Zijn jullie vergeten hoe lang de puberteit (gevoelsmatig) duurt en hoe weinig invloed je dan hebt op je leven? Als je als kind/(pre-)puber een fatty bent kun je daar vrij weinig aan doen, maar je wordt er wel door je hele (school)omgeving keihard op afgerekend. Als je als twintiger te dik bent krijg je daar veel minder shit voor, en als je wil afvallen ben je van niemand anders afhankelijk. Je kunt gewoon informatie opzoeken, naar een diëtist gaan, gezonder eten kopen of gaan hardlopen.

Daarnaast zijn er ook genoeg mensen die niet zo goed terechtkomen als Trimm. Dat een zekere lijdensweg in het verleden ligt betekent niet dat 'ie opeens niet meer zwaar kan wegen.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Daar heb je niet veel spieren voor nodig hoor, een goede techniek is het belangrijkste
Ik heb als kleine Trimm van m'n vader al geleerd dat je vanuit je schouder moet slaan, want dan kan je meer kracht zetten oid. *zwiep*
Verwijderd
Ja, ík doe aannames :
Oud 08-01-2013, 22:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik was ribbenuitsteekdun tot ik vorig jaar ontdenkte wat honger was. En nu heb ik een slechte eetgewoonte met vetophoopvreetbuien en slechte dingen.

Maarnu ga ik slapen, weltrusten!
Weltrusten!

Ik moest ook maar eens douchen en naar bed. Oh, well.
Oud 08-01-2013, 22:09
Verwijderd
Maar jullie hebben het nu over hoe de maatschappij het beoordeelt. Ik heb het er gewoon puur over hoe het voor mijzelf is.

Jullie kunnen bijvoorbeeld allemaal wel roepen dat ik geen fatty ben, hartstikke leuk, maar als ik mezelf wel een fatty vind en wil afvallen is dat toch wat telt?
Oud 08-01-2013, 22:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb als kleine Trimm van m'n vader al geleerd dat je vanuit je schouder moet slaan, want dan kan je meer kracht zetten oid. *zwiep*
Sterker nog, vanuit de heupen en dan inderdaad de schouder goed indraaien! lekker swingen.
Oud 08-01-2013, 22:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar jullie hebben het nu over hoe de maatschappij het beoordeelt. Ik heb het er gewoon puur over hoe het voor mijzelf is.

Jullie kunnen bijvoorbeeld allemaal wel roepen dat ik geen fatty ben, hartstikke leuk, maar als ik mezelf wel een fatty vind en wil afvallen is dat toch wat telt?
Hmja, anorexiapatiënten vinden zichzelf ook dik.
Oud 08-01-2013, 22:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja dat telt. Het betekent dat je een vertekend zelfbeeld hebt (zoals zovelen).
Oud 08-01-2013, 22:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ben met Lusi. Zijn jullie vergeten hoe lang de puberteit (gevoelsmatig) duurt en hoe weinig invloed je dan hebt op je leven? Als je als kind/(pre-)puber een fatty bent kun je daar vrij weinig aan doen, maar je wordt er wel door je hele (school)omgeving keihard op afgerekend. Als je als twintiger te dik bent krijg je daar veel minder shit voor, en als je wil afvallen ben je van niemand anders afhankelijk.
Dat is zo, maar een moeder met zwangerschapskilo's of iemand van 50 die te dik is, zal ook met onzekerheid en een verminderd zelfbeeld kunnen kampen (en des te ouder je wordt, des te minder makkelijk het wordt om op gewicht te blijven), al dan niet gepaard met ouderdomsverschijnselen (meer rimpels, kwaaltjes).

Natuurlijk is het voor een dikke puber een hel, maar niet meer of minder dan voor een ouder iemand.
Carn
Carn is offline
Citaat:
maar als ik mezelf wel een fatty vind en wil afvallen is dat toch wat telt?
ja, doe dat dan ook in plaats van dat gedreutel.
Verwijderd
Mensen die mij niet irl gezien hebben kunnen niet spreken over een vertekend zelfbeeld, imo.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben op de basisschool altijd heel erg gepest (en oude klasgenoten proberen het nog steeds als ze me tegenkomen, hell why ) en toen probeerde ik een keer een gemene jongen te slaan. Maar ik wist niet hoe dat moest, en toen sloeg ik mezelf. En toen hadden ze natuurlijk meteen weer een reden om me te pesten.
Oud 08-01-2013, 22:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mensen die mij niet irl gezien hebben kunnen niet spreken over een vertekend zelfbeeld, imo.
Ik vind je geen fatty en ik heb je eind deze zomer nog gezien. Maar als jij wil afvallen (en er niet in doorslaat en uiteindelijk aan de sondevoeding zit enzo), moet je dat lekker doen, vind ik. Ik zou het ook doen als ik niet zoveel van vreten hield en meer van bewegen.
Oud 08-01-2013, 22:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Als jij wilt afvallen is dat natuurlijk prima, maar mijn 'probleem' met dit soort dingen is dat mensen het blijven roepen en zich slecht voelen, maar er ondertussen helemaal niks aan doen. Dat schiet natuurlijk niet op hee! Dusss, doe er wat aan of accepteer jezelf zoals je bent. Hoe dan ook, je moet er niet door in de put gaan zitten.

*Stef aai*
Oud 08-01-2013, 22:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Uiteraard zal ik niks zeggen over of jij wel of niet te dik bent. Ik bedoel alleen dat als anderen zeggen dat je niet te dik bent ze misschien wel gelijk hebben.
Oud 08-01-2013, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Valt reuze mee; maar hier op DK zitten me er toch een paar
Solliciteer je nu al naar understatement of the year 2013?

Citaat:
Ik ben met Lusi. Zijn jullie vergeten hoe lang de puberteit (gevoelsmatig) duurt en hoe weinig invloed je dan hebt op je leven? Als je als kind/(pre-)puber een fatty bent kun je daar vrij weinig aan doen, maar je wordt er wel door je hele (school)omgeving keihard op afgerekend. Als je als twintiger te dik bent krijg je daar veel minder shit voor, en als je wil afvallen ben je van niemand anders afhankelijk. Je kunt gewoon informatie opzoeken, naar een diëtist gaan, gezonder eten kopen of gaan hardlopen.

Daarnaast zijn er ook genoeg mensen die niet zo goed terechtkomen als Trimm. Dat een zekere lijdensweg in het verleden ligt betekent niet dat 'ie opeens niet meer zwaar kan wegen.
Yeah, dat is ook zo. Kinderen onderling zijn sowieso kut; daar kan deze 'brillenjood' over meepraten.

Citaat:
Ja dat telt. Het betekent dat je een vertekend zelfbeeld hebt (zoals zovelen).
Inderdaad.
Oud 08-01-2013, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Nou, doe een Viva Anybody'tje hier
Oud 08-01-2013, 22:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Overigens wil ik ook niet beweren dat ik géén vertekend zelfbeeld heb
Oud 08-01-2013, 22:17
Miekje*
Miekje* is offline
Ohjee, ik heb dit veroorzaakt *topic uit sluipt*

*bloemen en liefde strooi*
Verwijderd
Overigens vind ik het vervelend dat er nu wordt gedaan of ik erover zit te klagen ofzo. Terwijl ik gewoon reageer op een lopende discussie.

Ik zit hier niet te huilen over m'n gewicht, ook weten jullie niet wat ik eraan doe/ervoor laat om af te vallen.

Dit is het laatste wat ik erover zeg.
Verwijderd
*met bloemetjes en liefde topic uitwandel*
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja zeg, de tvgids beloofde mij Friends (het leek me een uitstekend idee om Carns?/Noedelhaps? suggestie op te volgen), maar nu krijg ik Dharma&Gregg
Oud 08-01-2013, 22:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja zeg, de tvgids beloofde mij Friends (het leek me een uitstekend idee om Carns suggestie op te volgen), maar nu krijg ik Dharma&Gregg
Huh? Ik ben geen Friends adept
Oud 08-01-2013, 22:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Overigens vind ik het vervelend dat er nu wordt gedaan of ik erover zit te klagen ofzo. Terwijl ik gewoon reageer op een lopende discussie.

Ik zit hier niet te huilen over m'n gewicht, ook weten jullie niet wat ik eraan doe/ervoor laat om af te vallen.

Dit is het laatste wat ik erover zeg.
Mijn reactie net was ook meer een algemeen statement over dit soort dingen. Ik weet dat je 't hier normaal niet over hebt (of iig niet zo vaak), dus het was geen persoonlijke aanval, maar ik wil gewoon dat iedereen zich ok voelt over zichzelf, potverdikkie!
Oud 08-01-2013, 22:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
*met bloemetjes en liefde topic uitwandel*
Oi, leg die bloemetjes en liefde eens terug in 't topic!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Huh? Ik ben geen Friends adept
Het was Noedel!

Citaat:
Wat een vrouwentopic.

Neem nog een biertje, een chipje, een chocolaatje, en ga lekker Friends kijken ofzo, ipv huilend op een weegschaal aan de wortelsap zitten.

Dat gemiep om gewicht altijd.
Carn
Carn is offline

Carry on nothing to see here!
Oud 08-01-2013, 22:22
Verwijderd
Ik keek tussen de ikeabedden om mijn eigen bed terug te vinden (is kwijt ) en toen kwam ik het cheapy bed tegen en daar moet ik altijd van gniffelen

*seks* *krak*
of
*kataboinkplof* *fffffffffwep*
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maar goed, waar zullen we het nu over hebben? Piemels?

Sann, kom er maar in!
Verwijderd
Citaat:
Mijn reactie net was ook meer een algemeen statement over dit soort dingen. Ik weet dat je 't hier normaal niet over hebt (of iig niet zo vaak), dus het was geen persoonlijke aanval, maar ik wil gewoon dat iedereen zich ok voelt over zichzelf, potverdikkie!
Ik doelde niet op jou!
Oud 08-01-2013, 22:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja zeg, de tvgids beloofde mij Friends (het leek me een uitstekend idee om Carns?/Noedelhaps? suggestie op te volgen), maar nu krijg ik Dharma&Gregg
Ik zei dat.
Ik dacht, laat ik maar een serie noemen die veel vrouwen wel leuk vinden.

Regels voor berichten