Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh jongens ik weet nog helemaal niet zo goed wat voor HBO ik hierna wil doen
![]()
|
Verwijderd
|
Trouwens, para, door het soort enthousiasme van jou over studierichtingen krijg ik ook alweer kriebels... Terwijl ik eigenlijk ook heel erg uitzie naar het einde van mn huidige studie en 't daarna wel mooi geweest vind... maar dan denk ik aan genderstudies, logica, Nederlands, gngngngnnnnn. Do want.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als ik lees hoeveel jij nu al weet over dieren, en hoe leuk je het vindt, lijkt het me zonde voor jou om iets anders te gaan doen wat slechts zijdelings nog met dieren te maken heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik wil ook wel heel graag met dieren blijven werken, maar ik zou niet weten hoe. Dierentuinen kom je niet zomaar binnen, dat is allemaal familie-kenissenwerk, helaas.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Knuffel en welterusten voor Uomi!
|
Verwijderd
|
Hm. Ik snap het denk ik niet zo. Volgens mij vind je iets als dierenartsassistente (omdat dierenarts te ver weg ligt) hartstikke leuk als uiteindelijke baan? Dus wat maakt het dan uit dat je niet nog een uitdagendere studie gaat doen als je je 'droombaan' al kan gaan doen?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu naar huis, tot straks, liefjes!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het overigens niet met dat hele artikel eens, maar her en der slaat 'ie de spijker op de kop. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil HEEL graag taalwetenschappen studeren, want dat lijkt me ongeveer het leukste wat er is. Maar ik denk dat ik best veel op mijn moeder lijk en uiteindelijk methadonprogramma's coördineer, Marokkaanse straatjochies op het rechte pad houd of weeshuiskinderen leer lezen en schrijven.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|