Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2013, 11:15
tommy gun
tommy gun is offline
de 2 ergste dingen die ik op school heb gedaan zijn
1. Een keer samen met vriend van mij het school systeem gehacked zodat de bel op random tijden ging. was echt grappig tot dat die vriend van mij geschorst werd en ik wel vrij uit ging. voel me nog steeds schuldig over want omdat hij mij niet veraade kreeg hij nog meer straf.
2. Ik heb een keer een docent bedreigt. dit klink heel ernstig maar was best grappig achter af. Ik keek op mobiel om te zien hoelang de les nog duurde. toen moest ik mijn mobiel inleveren en dat deed ik niet vrijwilig dus zij zij dat ze wist waar mijn fiets stond en dat ze deze aan de ketting deed zodat ik niet eerder dan 5 uur weg kon van school.
toen zij ik dat ik wist waar haar kinderen op school zaten. toen kreeg ik mijn mobiel terug en was de les afgelopen.
kan nog steeds niet geloven dat ik bij beide gevalen nooit gezeik heb gehad.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2013, 12:27
Verwijderd
Citaat:
toen zij ik dat ik wist waar haar kinderen op school zaten.
:') rite. Je had beter gewoon goed kunnen opletten in de les om je taal een beetje bij te spijkeren.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 13:55
tommy gun
tommy gun is offline
Citaat:
:') rite. Je had beter gewoon goed kunnen opletten in de les om je taal een beetje bij te spijkeren.
bij Aardrijkskunde spijker je je taal niet echt bij he?
Oud 12-01-2013, 13:57
Verwijderd
Zo blijkt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 13:11
Verwijderd
Ik herinner me dat we op school toen een trappenhuis hadden, en dat in de pauzes mensen op de leuningen gingen zitten op de begane grond. dus ik liep naar de bovenste etage met een blikkie cola, en gooide dat leeg over iemands rug ;D

ook nog:
- Wc laten vollopen.
- Achtergrond pagina van schoolsite gehacked, met een foto van een leraar. (toen nog gepainted).
- bij gym schoenen laten vollopen met water.
- soms in de pauzes de hoofdschakelaar van de mediatheek eruit trekken, en dan niets vermoedend binnen komen (A)

Ik vond de middelbare school echt geen zak aan, (geen vrienden, gepest worden etc). Dus vermaakte ik me maar zo.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2013, 18:45
Attention
Attention is offline
Citaat:
Ik herinner me dat we op school toen een trappenhuis hadden, en dat in de pauzes mensen op de leuningen gingen zitten op de begane grond. dus ik liep naar de bovenste etage met een blikkie cola, en gooide dat leeg over iemands rug ;D

ook nog:
- Wc laten vollopen.
- Achtergrond pagina van schoolsite gehacked, met een foto van een leraar. (toen nog gepainted).
- soms in de pauzes de hoofdschakelaar van de mediatheek eruit trekken, en dan niets vermoedend binnen komen (A)

Ik vond de middelbare school echt geen zak aan, (geen vrienden, gepest worden etc). Dus vermaakte ik me maar zo.
Dat is dan ook de manier ja. De mensen van de school zelf ook treiteren. Geen wonder waarom je dan de middelbaar niks vond.
OT: vandaag tijdens een presentatie van leraren die wij niet mochten. Compleet voor lul gezet met dingen erdoorheen te schreeuwen. Helaas werd dat door een paar leraren niet positief opgefat en mochten sommigen van mijn klas de directiekamer in.
Oud 18-01-2013, 06:11
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:

ook nog:
- Wc laten vollopen.

Dus dan maak je het de rest maar lekker moeilijk?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten