Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2013, 18:42
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
hey iedereen. ik heb hulp nodig! in mijn klas hebben we nu vaste zitplekken, en ik zit nu naast het leukste meisje van de wereld ik praat wel een beetje met haar enzo maar ik ben wel een beetje verlegen.

hebben jullie een idee hoe het nu verder moet?

alvast thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2013, 19:11
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Ik neem aan dat je haar wilt regelen?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 19:26
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
hoe bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 19:34
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Met wat moeten we je helpen? Zorgen dat je niet meer naast haar moet zitten, zorgen dat je naar een andere school kan, zorgen dat ze je leuk gaat vinden?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 19:38
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
nou ja jullie kunnen natuurlijk niet ervoor zorgen dat ze me leuk gaat vinden... tuurlijk eil ik niet naar een andere school en wrm zou ik niet naast haar willen zitten?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 19:39
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Je vroeg of wij weten hoe je verder moet.

Nou gewoon naar school gaan en de lessen volgen? Wat is je probleem? Je maakt een topic maar je bent niet duidelijk wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 19:41
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
haha ja okee je hebt wel een beetje gelijk maar ik weet niet echt hoe ik het moet uitleggen. ik bedoel meer hoe het verder moet met haar... ja ik weet het nog steeds onduidelijk
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 19:56
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
ja voor de duidelijkheid we zijn beide 14 zitten in de 2de en ik zit naast haar in de klas ik vind haar echt heel leuk! we praten ook wel wat enzo maar ik ben een beetje verlegen bij haar in de buurt dus het praten met elkaar gaat soms wel een beetje ongemakkelijk
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 20:01
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Je kan niet van de ene op de andere dag minder verlegen worden. Hiervoor moet je gewoon veel met mensen praten.

Stel, het meisje waar jij naast zit is jouw ''droommeisje''. Een 10 om het maar zo te noemen, dan moet je eerst zorgen dat je je zelfverzekerd voelt bij meisjes die je beschouwd als een 5 of 6, daarna 7 of 8. Daarna kun je zo iemand krijgen.

Meisjes, en vooral de leukere, zoeken iemand die zelfverzekerd is. Nou is vrijwel niemand dat in de brugklas erg zelfverzekerd maar oke.

Hoe kwamen jullie naast elkaar? Moesten jullie kiezen of werd dat door de docent gedaan?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2013, 20:05
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
door de docent.. ja je hebt wel gelijk over dat het niet 1 keer is dat je zelfverzekerder bent. zij is trouwens wel aardig zelfverzekerd en ze doet altijd heel aardig en behulpzaam tegen me.. maar dat doen wel meer mensen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 11:30
bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon jezelf zijn, en als je meer met haar zou willen moet je haar is vragen. Ga een wandeling maken, ergens wat drinken. En leer haar beter kennen.
Oud 10-01-2013, 15:27
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
dankje voor de tip maar dat doe ik misschien later als het goed gaat eerst maar een beetje in de klas meer met haar praten. dat lukt wel maar uiteindelijk hebben we het alleen over huiswerk en school enzo en dan is het verder gwn stil
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 21:07
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
tsja vandaag ging alles weer ewn beetje hetzelfde als gister... weet iemand wat ik moet doen om ervoor te zorgen dat ze mij ook leuk zou gaan kunnen vinden (ja ik weet dat je dat niet kan doen iemand jou leuk laten vinden maar je weet wat ik bedoel)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 04:39
Vowel
Vowel is offline
Als je weet dat je dat niet kunt doen, waarom vraag je het dan?

Kijk, zij gaat jou natuurlijk nooit leuk vinden als ze je niet leert kennen, dus begin daar eens. Praat meer met haar, kijk hoe ze reageert, toon interesse, etc. En als je denkt dat ze positief/enthousiast reageert wanneer je met haar praat kun je haar best eens vragen of ze iets met je wil gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 06:57
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
dankje voor de tip ja als ik met haar praat dan reageert ze altijd wel positief enzo maar ik moet nog wat meer met haar praten
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 09:01
Verwijderd
of tijdens de les briefjes schrijven, dat doe ik ook vaak en dat helpt enorm! is misschien ook iets minder spannend dan praten . dus dan neem je een multomapblaadje en dan schrijf je

"hee hoe is het? duits is saai he haha"

en dan schrijft zij iets terug enz.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 11:15
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
ja maar briefjes vind ik zo onpersoonlijk enzo... ik praat veel liever met haar
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 13:22
WolterB
WolterB is offline
Dan moet je gewoon met haar blijven praten en na eent tijdje terloops een keer voorstellen om iets te gaan doen samen als je daaraan toe bent. Aan hoe ze reageert kan ej vaan wel het een en ander aflezen en misschien zit er wel iets in.

Offtopic: Ik heb je titel trouwens wat aangepast, want alleen "HELP!" zegt niet echt waar het topic over gaat natuurlijk
Oud 11-01-2013, 14:40
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
dankje voor de tip. is niet erg dat je de titel hebt verandert dit is veel duidelijker
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 15:55
xXMaaikeXx
xXMaaikeXx is offline
als je haar echt leuk vind moet je haar gewoon aan spreken laat merken dat je geďnteresseerd bent ... vraag haar hobby's en zo meisjes vinden het leuk als vragen over ons stelt...... en als je echt zeker weet dat ze je leuk begint te vinden neem haar mee naar een romantische plaats en vraag verkering ..... maar weet wel relaties in een klas duren nooit lang.....
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 16:24
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
dankje maar ik moet echt wat doen aan mijn verlegenheid bij haar (bij verder niemand ben ik verlegen)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 20:56
meisjee1234
meisjee1234 is offline
zorg dat je haar nummer krijgt, kan je pingen, whatsappen en haar zo een beetje leren kennen. en kijk ook of ze zelf gesprekken begint, kan je gelijk zien of ze interesse in je heeft.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 23:29
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
ja ik ga komende week haar nummer vragen... maar het kan toch ook zo zijn dat als ze niet zelf begint dat ze verlegen is?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 01:09
Verwijderd
doet net alsof je moe bent en gaapt en je armen uitrekt en dan leg je die op der schouder en knuffel je der en dan ga je samen naar je huis en doe je je ding.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 10:34
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
nee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2013, 11:01
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Vraag niet haar nummer on te pingen/ whatsappen maar leer gewoon met mensen te praten. Dat is effectiever en helpt je over je verlegenheid heen voor in de toekomst
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 14:23
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
klopt maar haar nmer ga ik ook vragen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 21:45
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
heeft iemand een idee hoe je haar nummer kan vragen?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 22:13
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Door met haar te gaan praten en dan wat af te spreken, bijvoorbeeld. Of zegt dat je wel een keer wat wil doen en vraagt dan haar nummer om te overleggen hoe ofwat
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 01:00
Verwijderd
telefoon heldje..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 01:18
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
hahahaha
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 13:53
Annalove
Annalove is offline
Het schijnt dat als je iemand om hulp vraagt dat die persoon je onwetende leuker gaat vinden
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 15:51
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
hoe bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 16:12
Annalove
Annalove is offline
zoals ik het zeg ^^
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 18:48
dxkusje
dxkusje is offline
oke als het aan mij ligt, wil je een meisje die naast je zit in de klas maar je bent heel verlegen dus durf je niet met haar te praten?
oke zware onzin.
je bent niet verlegen om met iemand te praten, dat maak je ervan hoe kun je dat nou weten?
je moet neit denken dat je verlegen bent je moet denken ik kan dit ik doe dit gwn.

als ik naast een jongen zat dan zou hij meteen weten of ik hem leuk vond. meestal ga ik altijd zeggen dat ik een nieuwe plek wil ik zit niet graag naast jongens in de klas die vervelend zwaar irritant en kinderachtig zijn.
verder moet je gwn praten. vragen wat ze in het weekend gaat doen bv.
je merkt het ook als ze je negeert in de gang of zomaar wegloopt als de bel gaat youknow. als je goed op haar let weet je zo of zij jou ook leuk vind of niet. echt geloof me appeltje eitje!
succes en ik hoor/lees meer
x-je
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 19:39
Stynieke
Stynieke is offline
Citaat:

als ik naast een jongen zat dan zou hij meteen weten of ik hem leuk vond.
jij hebt net een topic aangemaakt omdat je niet wist hoe dit moest.. maak em geen blaasjes wijs?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 19:46
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
jij hebt net een topic aangemaakt omdat je niet wist hoe dit moest.. maak em geen blaasjes wijs?
Dat topic gaat er alleen over dat ze niet weet of hij haar óók leuk vindt, dat zij hem leuk vindt weet ze allang..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 20:03
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
ja praten lukt wel alleen niet altijd even goed
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 05:23
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Dat topic gaat er alleen over dat ze niet weet of hij haar óók leuk vindt, dat zij hem leuk vindt weet ze allang..

Dus ze durft wel tegen iemand gelijk te zeggen dat ze diegene leuk vindt, maar durft niet te vragen of diegene haar ook druk vindt? Gek verhaal, volgens mij loopt ze cool te doen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 10:19
Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Dus ze durft wel tegen iemand gelijk te zeggen dat ze diegene leuk vindt, maar durft niet te vragen of diegene haar ook druk vindt? Gek verhaal, volgens mij loopt ze cool te doen
Ze zegt toch niet dat ze hem heeft laten weten dat ze hem leuk vindt? Ze zegt alleen dat ze meteen zou weten dát ze zo iemand leuk vindt Lezen blijft een kunst
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 13:07
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
De jongen zou meteen weten dat hij haar leuk vond. Dat lijkt me toch klare taal?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 13:18
Guarnere
Guarnere is offline
Hoezo dat? Ik heb op mijn eindexamenfeest van de middelbare school ook te horen gekregen dat er een meisje in m'n klas zat die me al ruim 2 jaar leuk vond. Nooit wat van gemerkt. Al had ik al die tijd wel een vriendin, dus dat maakt je misschien ook een beetje blind voor dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 13:41
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ja praten lukt wel alleen niet altijd even goed
'hoi hoe was jouw weekend?' (begin van de week)
of 'ga je nog wat leuks doen dit weekend?' (eind van de week)

of als het wat meer richting de zomer/vakantietijd is
'ga je nog op vakantie?'

etc.

stel open vragen, dus geen ja-nee vragen, wees creatief!
Oud 15-01-2013, 20:52
Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Eigenlijk is het nog niet duidelijk, maar als het wil uitleggen moet je even een pm sturen anders dwalen we nog verder offtopic. Mede door mij uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 15:18
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
ja jullie gaan aardig offtopic
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 17:05
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
ja dat klopt
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 17:13
Verwijderd
dit klinkt serieus... (had ik ook ooit)
wat is het prblm? vind je d'r leuk of is ze gwn "schattig"?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 17:18
Verwijderd
sorry ny ver genoeg gelezen... en verder... ik zat een maand of 3 in precies het zelfde schuitje
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 17:19
Verwijderd
ff denken, wat weet je van haar en wat wil je van haar?
wil jij "verkering" oid?
wat weet je van haar, hobby's intresse's?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2013, 19:44
kitesurf1999
kitesurf1999 is offline
ik weet best veel van haar zoals hobbys,sporten enzo. uh tsja wil ik verkering dat vind ik een beetje een vreemde vraaf want ik vind haar super leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten