Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2013, 18:43
Verwijderd
Mijn achternicht van 22 is zwanger.
Advertentie
Oud 15-01-2013, 18:44
Verwijderd
Ik kijk foto's van toen ik nog een mini-Uomi'tje was. En papa is bandjes van de videocamera digitaal aan het maken, die zijn vaak ook supergrappig (en af en toe een beetje beschamend ja)
Oud 15-01-2013, 18:44
Verwijderd
Citaat:
haha

[filmpje]

Ik kan echt een avond van dit soort filmpjes kijken geloof ik /leedvermaak.
Dat heb ik met dit soort filmpjes:

Rawr.
Oud 15-01-2013, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Mijn achternicht van 22 is zwanger.
Leuk! Mijn nichtje is ook zwanger en ze krijgt al een buikje, ik heb wel zin in weer een kleintje in de familie, want mijn jongste nichtje is ook alweer vier.
Oud 15-01-2013, 18:47
Selah_Suish
Selah_Suish is offline
Citaat:
Jezus he, zijn hier ook nog mensen die gym wél leuk vonden?
Gym was wel leuk, alleen waarom je er een cijfer voor moest krijgen? Serieus een onvoldoende terwijl je je best doet?
Verwijderd
De jongste telg in onze hele familie is... 9 denk ik?

Ten zij je het kleinkind van een ex-aangetrouwde tante meerekent, dan is de jongste 1
Verwijderd
Citaat:
Leuk! Mijn nichtje is ook zwanger en ze krijgt al een buikje, ik heb wel zin in weer een kleintje in de familie, want mijn jongste nichtje is ook alweer vier.
Ja vind ik ook. Ze krijgt over iets minder dan een maand de echo.Alleen mijn andere achternicht (haar zusje) vindt dat ze te vroeg aan kinderen begint.Dus ze hebben nu een beetje een openbare Fb ruzie.
Oud 15-01-2013, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ja vind ik ook. Ze krijgt over iets minder dan een maand de echo.Alleen mijn andere achternicht (haar zusje) vindt dat ze te vroeg aan kinderen begint.Dus ze hebben nu een beetje een openbare Fb ruzie.
Hoe oud is ze dan? Ik ken trouwens maar twee achternichtjes, maar aan meer heb ik eigenlijk ook geen behoefte want de familie is al groot genoeg
Oud 15-01-2013, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud is ze dan? Ik ken trouwens maar twee achternichtjes, maar aan meer heb ik eigenlijk ook geen behoefte want de familie is al groot genoeg
Ze is 22. Ik meer achterneven en nichten dan nichten en neven. en ik zeg altijd tjes, ook al zijn de meeste een paar jaar ouder.
Oud 15-01-2013, 18:58
Verwijderd
22 . Dan zou ik over een jaar zwanger zijn.
Oud 15-01-2013, 19:00
Qimm
Qimm is offline
22, dan zou ik nu een kind van 7 hebben
Oud 15-01-2013, 19:01
Verwijderd
Dat bedoelde haar zusje dus.
Oud 15-01-2013, 19:02
Miekje*
Miekje* is offline
Ik was vandaag op de markt om stof te kopen, en ik vroeg de marktkoopman of hij een stof in huidskleur had. Zijn antwoord: 'Eens even kijken, ik heb wel deze hier, wat beige, anders niet. Maar ja, je ben dan wel bleek als je zo'n kleurtje hebt.' *kijkt peinzend* 'Nee, dan ben je gewoon dood.' <3 Marktmensen <3
Oud 15-01-2013, 19:10
Selah_Suish
Selah_Suish is offline
Citaat:
Ik was vandaag op de markt om stof te kopen, en ik vroeg de marktkoopman of hij een stof in huidskleur had. Zijn antwoord: 'Eens even kijken, ik heb wel deze hier, wat beige, anders niet. Maar ja, je ben dan wel bleek als je zo'n kleurtje hebt.' *kijkt peinzend* 'Nee, dan ben je gewoon dood.' <3 Marktmensen <3
Die eerlijkheid mis je wel eens in een winkel
Oud 15-01-2013, 19:16
Miekje*
Miekje* is offline
Zeg dat wel, ja!
Oud 15-01-2013, 19:35
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Oud 15-01-2013, 19:37
Selah_Suish
Selah_Suish is offline
Zo, die verhalen die je hoort bij 'vier handen op een buik'...
Oud 15-01-2013, 20:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet een projectplan schrijven. Om even een voorbeeld te geven van hoe goed ik ben in organiseren en hoe leuk ik het vind: de eigenlijke deadline van dit huiswerk was 20 december, de nieuwe deadline is vanavond om 12u. Ik heb nog steeds mijn twijfels bij mijn project en daarom ben ik nog niet begonnen.
Oud 15-01-2013, 21:01
Verwijderd
Zeau, dolle boel hier!
Oud 15-01-2013, 21:10
Miekje*
Miekje* is offline
Jaja.
Oud 15-01-2013, 21:12
Verwijderd
Citaat:
22, dan zou ik nu een kind van 2 hebben

Mijn geschwister plant zich enthousiast voort. Leuk genoeg.
Oud 15-01-2013, 22:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een gezellige avond zeg Was naar een verjaardag waar ik niemand kende (behalve de jarige uiteraard, en eigenlijk bleek ik één meisje ook te kennen, die was zelfs bij mij thuis geweest, maar ik kan met de beste wil van de wereld niet meer bedenken waarom ), en dat was me toch leuk En toen ik weg ging zeiden ze "wauw, wat een leuke jas! En wauw, wat een mooie sjaal, zelfgebreid? Cool! En wat een leuke handschoenen! WAAROM BEN JIJ NOG SINGLE?" En toen deed ik van

Laatst gewijzigd op 15-01-2013 om 22:14.
Oud 15-01-2013, 22:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Holy smokes, ik voel 'm nu wel, dit latertje Eigenlijk had ik natuurlijk veel eerder naar huis moeten gaan of moeten vragen of ik even ergens mocht gaan liggen, maar dat is allemaal stom als het gezellig is, dus ik ben lekker te lang gebleven Maar voor nu wel heel erg bedtijd!
Oud 15-01-2013, 22:15
Verwijderd
Ik zou de kriebels krijgen van teveel complimentjes achter elkaar

Ga eens snel snurken M'ke aay.
Oud 15-01-2013, 22:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ook een beetje, maar het was wel heel lief <3 en goed voor mijn ego

Oke, L'sa i, ik ga al!
Oud 15-01-2013, 22:26
Verwijderd
Welterusten!
Oud 15-01-2013, 22:31
Verwijderd
Laatste ontdekking mijnerzijds:

Oud 15-01-2013, 22:46
Verwijderd
Ik heb zin in een rampenfilm. Weet iemand eentje die niet al te slecht is, met allemaal boemlauwe effecten? Het liefst een natuurramp. Geen Day After Tomorrow.
Oud 15-01-2013, 22:51
Verwijderd
Waar je zin in hebt, zeg. Clicketyclick.
Oud 15-01-2013, 22:52
Verwijderd
Mwuh, ik had op een hele zwik aan films gerekend toen ik zag dat je had gepost
Oud 15-01-2013, 22:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb zin in een rampenfilm. Weet iemand eentje die niet al te slecht is, met allemaal boemlauwe effecten? Het liefst een natuurramp. Geen Day After Tomorrow.
2012? Nooit gezien, maar drama's en alles.
Oud 15-01-2013, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Mwuh, ik had op een hele zwik aan films gerekend toen ik zag dat je had gepost
Ik was nog niet klaar; een teaser. Dat ben ik.
Oud 15-01-2013, 22:56
Verwijderd
Citaat:
2012? Nooit gezien, maar drama's en alles.
Al gezien, in de bioscoop zelfs!

Citaat:
Ik was nog niet klaar; een teaser. Dat ben ik.
Ah, ik zie het. Maar een lijstje kan ik zelf ook wel vinden. Ik had gehoopt op ervaringsverhalen!
Oud 15-01-2013, 22:56
Verwijderd
Mneh, ik ben niet zo van de rampenfilms. Zeker geen natuurrampen. Boooooring.
Oud 15-01-2013, 22:58
Verwijderd
Heb je af en toe geen zin in ellende en destructie en overstromingen en gillende wijven?
Oud 15-01-2013, 22:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik was vandaag mijn favoriete filmpodcast aan het luisteren en daar hadden ze 't over The Impossible. Waargebeurd verhaal over een familie die kerst ging vieren in Thailand tijdens de Tsunami.
Het is met ewan McGregor en schijnt een hele goede film te zijn. Niet als een waargebeurde woensdagavondfilm, maar echt dramatisch en pijnlijk. De twee mannelijke hosts van de podcasts hadden 't erover dat ze zowat de hele film hebben zitten janken, dus mss moet je die maar niet kijken als je je erg emotioneel onstabiel voelt.
Oud 15-01-2013, 23:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Threads schijnt ook fucking deprimerend te zijn. Val van een atoombom in het noorden van engeland. Alles kapot, iedereen ziek en niks wordt beter.
Verwijderd
Citaat:
Heb je af en toe geen zin in ellende en destructie en overstromingen en gillende wijven?
Gillende wijven zijn sowieso bloedirritant Maar eh, nee. Ik haal m'n ellende en destructie-kicks uit andere genres
Verwijderd
@ Trimm: Ja het ging erover bij Pauw en Witteman net, dus vandaar dat ik op het idee kwam

Maar, bij die film ga ik (hoewel misschien hypocriet van me) niet verlekkerd met popcorn zitten kijken, want echt gebeurd en bla.
Oud 15-01-2013, 23:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Al gezien, in de bioscoop zelfs!

Ah, ik zie het. Maar een lijstje kan ik zelf ook wel vinden. Ik had gehoopt op ervaringsverhalen!
Oh. Twister?

Ik geef mezelf goede ideeën, kopen die handel
Oud 15-01-2013, 23:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Achso! Nee, ik snap ook wel dat je dat niet lekker met je bakje popcorn wilt kijken, maar ik dacht dat je mss zin had in iets zieligs ofzo.
Ik kan eigenlijk zo gauw geen luchtige natuurramp films bedenken... Ga gewoon Cabin in the woods kijken! Of from dusk til dawn, die doet 't bij mij altijd goed.
Oud 15-01-2013, 23:09
Verwijderd
Nahh, pak gewoon een klassieker van Dario Argento, als 't dan toch horror mag zijn.
Oud 15-01-2013, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Oh. Twister?

Ik geef mezelf goede ideeën, kopen die handel
Haha, die keek ik vroeger zowat elk jaar, dus die ken ik onderhand wel.

Maar anywayz, het wordt deze: Flood

/care dat hij misschien slecht is!
Oud 15-01-2013, 23:11
Verwijderd
Robert Carlyle vind ik vaak wel een grappige acteur
Oud 15-01-2013, 23:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Haha, die keek ik vroeger zowat elk jaar, dus die ken ik onderhand wel.

Maar anywayz, het wordt deze: Flood

/care dat hij misschien slecht is!
Nou en ik kan die film ook meelullen, maar tornado's <3
Oud 15-01-2013, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Nou en ik kan die film ook meelullen, maar tornado's <3
Ja tornado's zijn wel vet. Zijn er eigenlijk nog andere vette tornadofilms?
Oud 15-01-2013, 23:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja tornado's zijn wel vet. Zijn er eigenlijk nog andere vette tornadofilms?
Geen idee, die ene was er van Discovery, die draaide toen in het Omniversum, maar die heb ik niet gezien, want ik denk dat ik misselijk word van het Omniversum en ik heb ook geen idee of die überhaupt te krijgen is.
Oud 15-01-2013, 23:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Waar is dat Google logo van, vandaag?
Oud 15-01-2013, 23:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik moet een projectplan schrijven. Om even een voorbeeld te geven van hoe goed ik ben in organiseren en hoe leuk ik het vind: de eigenlijke deadline van dit huiswerk was 20 december, de nieuwe deadline is vanavond om 12u. Ik heb nog steeds mijn twijfels bij mijn project en daarom ben ik nog niet begonnen.
Pff, muzikant dat je bent. wel de lusten maar niet de lasten hè!
Oud 15-01-2013, 23:24
Sherlock
Sherlock is offline
Hey Carneman! Ik hoorde dat jij ook in de buurt van de Amsterdamsestraatweg woont

Regels voor berichten