Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2013, 19:47
Miekje*
Miekje* is offline
Om deze:

Oud 15-01-2013, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Toen ik dit voorbij zag komen moest ik er smakelijk om lachen maar ik wil voor de grap weten of jullie enig idee hebben hoe oud dit plaatje is?
Als je het zo zegt, vast al heel erg oud ^^ Zo oud dat Greg intussen 20 is ofzo Maar ik kom nog geen half jaar op 9Gag en ik heb hem nog nooit eerder gezien.
Oud 15-01-2013, 20:31
Miekje*
Miekje* is offline

Kiek'm lachen!
Oud 15-01-2013, 20:32
Verwijderd
Ahw
Oud 15-01-2013, 21:27
O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Maar hij heeft toch gelijk? LotR is ook gewoon nageaapt door o.a WoW.
Oh volgens mij zei ik het verkeert het is dus dat hij beweert dat World of Warcraft is nageaapt door In de Ban van de Ring. J. R. R. Tolkien pleegt plagiaat volgens hem.
Oud 15-01-2013, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Een klasgenoot beweerde dat In de Ban van de Ring is nageaapt door de pcgame World of Warcraft.

[filmpje]

Toen ik hem liet zien dat het boek uit de vorige eeuw kwam geloofde hij mij nog steeds niet. Ik ben niet agressief aangelegd maar damn wat had ik een zin om hem een splap te verkopen
Jij treft het wel in je omgeving, eah? De één denkt dat Nirvana metal is, dan dit weer..
Oud 15-01-2013, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Als je het zo zegt, vast al heel erg oud ^^ Zo oud dat Greg intussen 20 is ofzo Maar ik kom nog geen half jaar op 9Gag en ik heb hem nog nooit eerder gezien.
Ik denk dat Greg 23 is ondertussen En dit komt niet van 9gag maar spookte rond op diverse fora en werd vooral op LAN-parties uitgewisseld.
Oud 16-01-2013, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat Greg 23 is ondertussen En dit komt niet van 9gag maar spookte rond op diverse fora en werd vooral op LAN-parties uitgewisseld.
Oh nou ja, het had nu zijn weg gevonden naar 9Gag blijkbaar en ik heb nooit het geluk gehad een LAN-party te mogen meemaken en waarschijnlijk heb ik nooit op de juiste fora gekeken ^^ Maar ach, 10 jaar later en hij is nog steeds geweldig (vooral ook omdat het nu nog steeds zal voorkomen)
Oud 16-01-2013, 14:23
Verwijderd
9GAG is waar plaatjes heen gaan voordat ze naar Facebook gaan om te sterven. Zoals oude mensen bij de indianen ook nog één laatste rondje langs de volksstam liepen voordat ze ongewapend en alleen naar de prairie trokken.

Ontopic:

Oud 16-01-2013, 15:48
O RLY
O RLY is offline
Hehe dat filmpje van Paranoide, hilarisch.

Citaat:
Jij treft het wel in je omgeving, eah? De één denkt dat Nirvana metal is, dan dit weer..
Oud 16-01-2013, 17:23
Verwijderd
Citaat:
9GAG is waar plaatjes heen gaan voordat ze naar Facebook gaan om te sterven. Zoals oude mensen bij de indianen ook nog één laatste rondje langs de volksstam liepen voordat ze ongewapend en alleen naar de prairie trokken.

Ontopic:

[filmpje]
Is 9gag niet pas ná FB? Meer een soort afvalputje?
Oud 16-01-2013, 17:33
Verwijderd
9gag = sowieso booming op facebook, maar als het op facebook staat kan het zijn dat het gewoon een leuk persoon is die het post en niet een meutedier
Oud 16-01-2013, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Panda's

[filmpje]
hier lijken ze nog zoooo onschuldig, maar toch zijn het vlees-eters...
en alles daarboven... lol ge-ni-aal...
Oud 16-01-2013, 20:32
Verwijderd
Hm, ja, jullie hebben gelijk, mijn metafoor loopt niet. Het is meer een wederkerig proces. 9GAG en Facebook, pooping back and forth forever.
Oud 16-01-2013, 20:33
Verwijderd

Oud 16-01-2013, 20:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 16-01-2013, 21:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godver.
Oud 17-01-2013, 09:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Pffffffft... Dat hoofd. :')
Oud 17-01-2013, 09:30
Qimm
Qimm is offline
jezus
Oud 17-01-2013, 09:58
Verwijderd

Mijn bril geeft hetzelfde effect dus ik kan het me levendig voorstellen ^^
Oud 17-01-2013, 12:19
Vowel
Vowel is offline
Crap.
Oud 17-01-2013, 13:24
Verwijderd

Oud 18-01-2013, 18:06
MTpower
MTpower is offline
Oud 18-01-2013, 20:44
Verwijderd
Oud 19-01-2013, 09:53
Verwijderd
De meeste zullen hem wel niet leuk vinden. Maar ikke wel!

Mensen zeggen "alles heeft een reden", dus als ik je in je gezicht sla, onthou dan dat dat een reden had!
Oud 19-01-2013, 13:57
Martiño
Martiño is offline
goedzo, erme kwekkertjes pesten
Oud 19-01-2013, 17:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
U steunt de stichting Stop Met Praten al voor slechts dertig cent per dag

"Dit is Marten. Marten is nu al twee minuten aan het luisteren. Aan het luisteren naar iets wat hij helemaal niet wil horen. Dit meisje is hem aan het vertellen waarom ze alleen biologisch voedsel eet. Maar hij wil dat niet weten. Hij is daar niet in geïnteresseerd. En toch is dat meisje erover aan het praten.

Elke dag worden er in Nederland duizenden mensen het slachtoffer van grof misbruik door mensen die niet doorhebben dat ze soms gewoon hun mond moeten houden. Wist je bijvoorbeeld dat er in ons land elk uur iemand is die de zin “Ik ben een keer in Afrika geweest” te verduren krijgt? En dat die bewering meestal wordt gevolgd door een verhaal over wat hij of zij daar allemaal gezien heeft? De stichting Stop Met Praten vindt dit onacceptabel.

Het is een serieus maatschappelijk probleem dat uit de hand dreigt te lopen. Steeds vaker worden er mensen blootgesteld aan ongewenst, nietsontziend gepraat. Denk bijvoorbeeld aan mensen die nietsvermoedend naar de koffieautomaat lopen, en daar onverhoeds getormenteerd worden door een relaas over waarom The Wire zo’n goede serie is en realistisch en uniek en grensverleggend en dat je het echt moet gaan kijken.

Wij vinden het onacceptabel dat dit soort taferelen plaatsvinden in een land als het onze. Elk saai verhaal is er een te veel. We pochen wel dat vrijheid zo’n belangrijk goed is, maar leven in een maatschappij waarin mensen ongevraagd over hun slechte ervaringen met de NS kunnen praten, noemen wij geen vrijheid.

De stichting Stop Met Praten heeft een missie: het bieden van nazorg aan iedereen die nietsvermoedend mensonterend saaie dingen ter ore heeft gekregen. Met uw dertig cent per dag bieden wij kalmerende middelen, een dekentje en vooral rust aan mensen die geteisterd zijn door bijvoorbeeld een betoog over waarom Zwarte Piet racisme is of niet. Een hogere donatie is altijd welkom, zodat we ons alvast kunnen voorbereiden op onze drukste tijd van het jaar: de week na Lowlands.

Help ons om mensen als Marten de zorg te geven die ze verdienen. Elk jaar vangen wij duizenden slachtoffers op, mensen die weerloos hebben moeten luisteren naar verhalen over glutenallergieën, relatieproblemen van mensen die je helemaal niet kent of coschappen. Uw steun is hard nodig. Geef daarom aan de stichting Stop Met Praten, en geef deze mensen een tweede kans."
Oud 19-01-2013, 18:53
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
verhaal
Oud 19-01-2013, 19:06
Verwijderd
Godverdomme Noedel; vanochtend zat ik met m'n grieperige domme harses 08:00 te pauzeren op m'n werk, rustig buiten in m'n uppie een saffie te dampen in stilte, onder het genot van een kop hete chocolademelk. Naast de incidenteel gierende wind waren er alleen wat verdwaalde vogeltjes te horen. En alles was goed. Tot er een collega ineens bij kwam zitten en ze begon van meet af aan te kwetteren en tetteren over onderwerpen waar ik to-taal niet in geinteresseerd ben en ik dacht.. 'Oh, waar heb ik dit toch allemaal aan verdiend.'
Oud 19-01-2013, 19:29
Vowel
Vowel is offline
Oh, daar heb ik ook zo'n hekel aan. Vooral als ik net wakker ben. LAAT ME DAN MET RUST. En dat mensen tegen me aanpraten is één ding, maar antwoord van me verwachten is helemaal kut. Omg. Zo verschrikkelijk irritant.

En dan wil ik wel zeggen dat ze op moeten tyfen, maar dat kun je niet echt maken.
Oud 19-01-2013, 19:35
Verwijderd
Nou, ik heb al heel lang geen last meer van ochtendhumeuren, maar de vroege ochtend in combinatie met aspirine die nog in moest kicken en het besef dat ik nog een aardige poos te gaan had eer ik lekker thuis kon gaan om te kluizenaren zorgde er wel voor dat ik behoorlijk kortaf reageerde. Helaas negeerde ze dit volkomen
Oud 19-01-2013, 19:37
Verwijderd
Er was ergens een discussie over shocking effect bij aandacht ergens om vragen, en ik ging daarom zoeken naar een artikel over het effect van kankerlongen op sigarettenpakjes. Toen zocht ik dus op shocking effect cigarettes weetikveel, zoiets, kwam ik terecht op The effects of shock as a punisher for cigarette smoking
Citaat:
It was found that the rate of smoking decreased as a function of the intensity of the shock.
Oud 20-01-2013, 10:15
Verwijderd
Oud 20-01-2013, 13:39
MTpower
MTpower is offline
De wereld zou serieus een klein stukje beter worden als Bill O'reilly stopte te bestaan.
Oud 20-01-2013, 14:06
O RLY
O RLY is offline
Oud 20-01-2013, 18:57
Verwijderd
Citaat:
De wereld zou serieus een klein stukje beter worden als Bill O'reilly stopte te bestaan.
En minder grappig.
Oud 20-01-2013, 19:19
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
En minder grappig.
Zo grappig vind ik O'reilly toch al niet
Oud 20-01-2013, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Betreffende oude geschriften zoals de Bijbel, De Koran, of gelijk welk ander geschrift van gelijk welke religie, gelijk wat daarin staat komt uit het menselijk brein.
Religie in het algemeen is niks meer dan het resultaat van de zoektocht van de mens naar zijn oorsprong en reden van bestaan. Het is als een hond die zijn eigen staart wil pakken, het lukt hem NOOIT, de menselijke geest kan niet buiten ziin dimenties treden. Wij zitten gevangen in onszelf.
Voornoemde geschriften zijn niks meer dan wijsheden, maar deels ook onzin ontsproten uit de geest van verlichte despoten.
Deze snuggere individuen hebben in religie "het middel" gezien om te heersen over de wereld en rijkdom te vergaren op de kap van de gehersenspoelde volgelingen.
Religie van welke aard ook, heeft in het verleden evenveel goed dan kwaad aangericht.
Doorheen de geschiedenis van de mens lag, en ligt tot nu toe nog, aan de basis van oorlog en geweld. Hoe kan dat, heel simpel, omdat hun leiders machtziek en geldzuchtig zijn. Eigenlijk komt het er op neer dat religie het grootste onheil is dat de mensheid kon overkomen.
Geloven en religie zijn twee totaal verschillende zaken, religie is bendevorming, en geloven kan ieder voorzichzelf, geloven in zichzelf of in wat anderen beweren, geloven in zijn eigen zienswijze of in die van anderen. Een spreekwoord zegt : Wie zoekt, die zal vinden..... Maar dat geld niet voor alles, zeker niet voor de zoektocht van de mens naar het onvindbare en daarbij in dogma's verstrikt geraakt.
Een bal is alleen maar een bal alsje hem van de buitenkant bekijkt, alles hangt er van af waar je positie is om iets te beoordelen, te interpreteren.
Voor mij is het begrip god niks meer dan een begip voor iets waarvan we het bestaan niet kunnen bewijzen .... Jammer dat zoektocht naar het onvindbare de mensheid reeds zoveel ellende heeft bezorgd. Silly Human Race .... Onze hersenen kunnen zichzelf niet eens begrijpen... laat staan de cosmos te kunnen bevatten. Alles zal eens op houden te bestaan, tenminste in zijn huidige vorm. Materie is eeuwig en veranderlijk.
Onze intelligentie en zelfbewustzijn, het onderscheid kunnen maken tussen goed en kwaad, lijkt in vergelijking met andere aardse levensvormen onaards.
Wat maakt ons tot wezens die jumbo jets bouwen ... Wordt onze intelligentie niet onze eigen ondergang ????
Oud 20-01-2013, 21:34
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
citaat

Oud 20-01-2013, 21:43
Verwijderd
Oud 20-01-2013, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Zo grappig vind ik O'reilly toch al niet
Nee? De tranen biggelen over m'n wangen als ik naar hem luister
Oud 21-01-2013, 00:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Ik moet lachen om het programma 'vakantieliefdes'. Ten eerste omdat Hollandse grietjes aanpappen met lelijke kerels wiens taal ze helemaal niet spreken. Ten tweede omdat 1 van die grietjes Ninja heet, en ten derde omdat Ninja's moeder probeert een gesprek aan te knopen met de Spanjool die haar dochter heeft meegenomen. "Joe nurvus, jes?"

Daarna vertaalt Ninja haar moeder even: "She sink joe goet purson".

Oud 21-01-2013, 03:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een Atheist.
Heb even een ragecomic gemaakt om dit topic wat op te fleuren.
Citaat:
Ik bedoel ermee dat ik Christenen (en andere gelovigen) dom vind, kun je zien aan de slechte spelling in het Christelijke stukje. En ze geven veel geld aan de kerk voor allemaal dingen die toch niet gebeuren. Atheisten zijn de slimsten van alle mensen, vind ik. Daarom is daar alles mooi gespeld enzo.
Oud 21-01-2013, 10:02
Turk February
Turk February is offline
Oud 21-01-2013, 10:30
Verwijderd
Ik vind de linkerdude nog het grappigst
Oud 21-01-2013, 17:10
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hoi! Ik heb precies hetzelfde als jou meegemaakt. Gisteren nogwel! Mijn moeder overhoorde mij met woordjes. Mijn vader was boven op zolder achter de computer. Er heerste al een hele rare sweer in het huis en ik dacht al dat er iets niet klopte en mijn zus had ook al zo'n gevoel dat er iets niet klopte. Daarom deden we al de hele dag stom tegen papa. En ik durfde hem ook niet aan te kijken. Toen we klaar waren met overhoren toen was papa alweer beneden en toen ging mijn zus achter de computer en ging kijken onder geschiedenis en jawel ons gevoel klopte: er was allemaal sexsites bezocht hele rare sites. Wij schrokken ons heel erg. Wij zijn namelijk een christelijke familie en dan doe je dat toch niet???!!! Echt erg. En weetje hoe ik het aan pakte: Papa en mama waren beneden en ik lokte mijn moeder naar boven en toen heb ik het gezegd dat papa die sites had bezocht. En toen zei ze tegen mij dat ze met hem zou praten beneden. En toen kwam mama weer boven en het klopte dat hij die sites had bezocht. Ik was zo verdrietig waarom hij dat deed. Mama zei dat we naar beneden moesten komen en toen zei hij het een en ander en hij weerde zich natuurlijk ook van ja dat komt allemaal door die kinderen die doen niet aardig tegen mij enzovoort. Alsof hij niet weet dat wij aan het puberen zijn! En dat is toch helemaal geen rede om die sexsites te gaan bezoeken? Wat scheelt er met hem! En er hangt ook altijd een briefje aan de computer met een mooie tekst en hij laat zich zo door de duivel inpakken. Hij zei ook dat hij er voor gebeden had, maar ik merkte niet echt dat hij er spijt van heeft en het is moeilijk hem te vergeven. Ook ben ik bang dat hij een vies mannetje wordt ofzo iets maar ik denk het is toch wel mijn vader maar toch. Maar mijn advies aan jou is om het aan je moeder te vertellen en dan komt het hopelijk goed en ik hoop ook dat mijn vader het niet meer doet want het komt behoorlijk hard aan wij moesten zelf huilen. Dat een vader dat doet dat begrijp je dan niet.

Doei
Hij laat zich door de duivel inpakken. Wat een vies mannetje!
Oud 21-01-2013, 18:46
Verwijderd
emg
Oud 21-01-2013, 18:49
MTpower
MTpower is offline

Wat?
Oud 21-01-2013, 19:08
Verwijderd
Woah... Dat is geen persoon met passie, dat is een borderliner!

En ik zat te denken dat hij zelf niet helemaal bij is als hij daar nog mee samen zou zijn, alleen al om het feit dat ze niet luistert. En ik denk niet dat backpacken in Europa iets is wat je eens laat vallen tijdens het avondeten, maar dat je daar niet over kunt zwijgen.
Al hebben we tegenwoordig wel meer mogelijkheden om contact te houden dan via de telefoon natuurlijk en ik zou op zijn minst al een paar kaartjes hebben verstuurd. En dat zij niet eerder naar zijn huis is gegaan is ook niet helemaal te volgen.
Oud 21-01-2013, 22:28
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten