Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens wil ik best samen met je spelleiden Martino! We hebben dan alsnog 17 spelers over volgens mij, dus dat moet wel voldoende zijn. Ik heb tijd zat om ellenlange verhalen te schrijven, maar ik heb nog maar 1 keer spel geleid, dus een ervaren spelleider ernaast is wel handig
![]() |
![]() |
|
Ik ben trouwens wel een weekje op wintersport, volgens mij is er wifi in de lobby van het hotel dus ik kan savonds iig de theorieen doornemen en daar wat over zeggen + een stem uitbrengen. Echter; 'wat ben je weinig actief je bent zeker wolf' blablabla gaat niet op tussen 2 en 8 februari, dan ben ik aan het skieeen ;-) /zeg het maar vast vóór de functies verdeeld zijn
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hoi! Ik ben weer een beetje aanspreekbaar en heb weer zin in dingen, dus morgen wilde ik beginnen met het openingsverhaal (vandaag gaat me helaas niet meer tijdig lukken). Hangronde 1 is dus vrijdag! Ik zal zodadelijk een PM sturen aan eenieder met diezelfde informatie.
Röps, je kan meedoen (en allen die dat voor hem hebben gevraagd). Ik zal de deelnemerslijst zodadelijk updaten. Sadye, je hoeft geen andere nick te gebruiken, gewoon met normale nicks. Dat is een foutje in de spelregels (per ongeluk gekopieerd van het UC-weerwolfspel). Aan alle deelnemers: doe ALLEEN mee als je ook écht tijd hebt! Niets zo vervelend als midden in het spel een vervanger zoeken. Nogmaals excuses voor het uitstellen, vind het zelf enorm vervelend, maar mijn privéleven vereiste aandacht, hoop op jullie begrip.
|
Eh, jongens, ik was helemaal vergeten dat ik eigenlijk helemaal niet mee kan doen met het weerwolfspel. Maar ik had er zoveel zin in.
![]() Ik realiseerde het me echt nu net. "Oh crap..." ![]() Dus, Martino, ik hoop dat ik niets in de war schop. En zo wel, dan moet ik maar gewoon meedoen, maar dan niet echt actief de eerste week. ![]() |
![]() |
|
|