Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Beterschap en thee en knuffels en dekentjes en lieve dingen voor iedereen die ziek is! Ik ga vanavond spinaziecurry met kaas en naanbrood maken ![]() |
![]() |
|
Hoi, of jullie het waarderen of niet, ik moet toch even promoten. Friends of the Family, een bandje met wat vrienden van mij, heeft net een single opgenomen.
En voor wie er morgen in Den Haag is, ze spelen in het Paardcafé ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb mezelf een schop onder m'n reet gegeven (oke, en paracetamol geslikt) en ben gewoon naar yoga gegaan. Was natuurlijk weer leuk en deze keer zelfs ook behoorlijk zwaar. Morgen vast spierpijn
![]()
||
Citaat:
en ongebakken cake kan je niet in je koffie soppen. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
hebben jullie de concurrent van Big Frank al gezien? http://www.incassobureau-vladimir.nl/home/
Werkwijze Vladimir Onze Incasso service is speciaal gericht op het incasseren van vorderingen op particulieren. Incasso bureau Vladimir heeft veel ervaring met het incasseren van vorderingen op particulieren en doet dit zeer efficient en op onderscheidende wijze. Per opdrachtgever spreken we een zogenaamd behandelplan af, Hierin geeft u aan wat u wilt dat wij doen. Daarnaast vragen wij u om een zo'n compleet mogelijk dossier aan te leveren. U ontvangt van ons per mail een vragenlijst over u debiteur. Na het invullen van deze vragenlijst zullen wij onderzoeken hoe kredietwaardig u debiteur is. wat u wilt dat wij doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Oi ik heb zin in cupcakes. Of in beslag. Of in beide. Maar ik ben kapot na twee diensten en een nachtje slapen in het ziekenhuis. Vannacht eindelijk weer mijn eigen bedje en mijn eigen vriendje erbij en morgen weer blij om half 7 in de auto ![]()
||
Citaat:
![]() Je gaat je dan toch terugdenken, lijkt me, om te zien of haar gedrag toen misschien toch een beetje verdacht was.
||
Citaat:
|
Ik had gister een late en vandaag een vroege dienst (23.30 klaar en 7.30 weer beginnen). Gelukkig heb ik geen nachtdiensten
![]() ![]()
|
Ja die zijn er wel, maar niet genoeg inderdaad (mevrouw van de receptie: "oh, wie ben jij?" - ik: "ehm die en die" - mevrouw van de receptie: "ja maar wát ben jij?" - ik: "ah, arts-assistent" - mevrouw van de receptie: "ohhhhh, nee, maar ja, artsen gaan voor hè!"). En sommige nachten worden er slaaponderzoeken gehouden, waardoor er nog meer kleine kamers bezet zijn. Dus zo kwam ik op de dagbehandeling.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn dan in mijn hoofd 2 opties. Optie 1: Zijn reactie is 'eww nee!' en hvt is voortaan heel awkward tussen ons en een vriendschap van tig jaar is naar de knoppen, of Optie 2: Hij zegt 'jeej, ik ook van jou!" en dan moet ik hem teleurstellen, omdat ik niet van lichamelijk contact hou en niet ben van de vriendje-vriendinnetje achtige dingen. Hoe dan ook, het leidt tot een teleurstelling, dus ik hou m'n bakkes. En dat kan ik heul lang volhouden.
||
Citaat:
![]() Ik heb gisteren @ werk nog een kerel met zulke bakkenbaarden een compliment gegeven. Hij leek op wolverine en terwijl ik zijn cappuccino aangaf zei ik "meneer, mag ik even zeggen dat u verdomd goeie bakkenbaarden heeft" en dat vond hij wel leuk volgens mij. Daarna zag ik 'm nog een paar keer naar me kijken vanaf z'n tafeltje... ![]()
|
![]() |
|
|