Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2013, 15:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Aw wat heb je dan?
Nou, vorige week in t weekend begon het al met overgeven en zo. Maar ik vond dat ik dat prima kon negeren want het is tentamenperiode en dan dient mijn lichaam gewoon zich aan te passen aan m'n rooster. Lichaam was het daar niet mee eens en heeft me gisteren op koorts getrakteerd.
Oud 22-01-2013, 15:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
He bah, dat klinkt niet goed Kan je niet een vriendin bellen om boodschappen voor je te doen?
Oud 22-01-2013, 15:23
Lorelei
Lorelei is offline
mja ik denk dat ik t gewoon maar ga doen met wat er toevallig nog in huis is.
Oud 22-01-2013, 15:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
maar dan moet je 25 euro uitgeven toch? bovendien woon ik praktisch naast albert.. maar ik ben zo ziek
Ik heb geen idee
Oud 22-01-2013, 15:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
mja ik denk dat ik t gewoon maar ga doen met wat er toevallig nog in huis is.
Dan kom je vaak al wel een heel eind
Oud 22-01-2013, 15:38
Verwijderd
Ik ben ook een beetje ziek
Oud 22-01-2013, 15:38
Verwijderd
Mm, caught between a rock and a hard place, niet ziek genoeg voor een ziektemelding maar wel verkankerd genoeg niet te willen werken.
Oud 22-01-2013, 15:39
Verwijderd
Gelukkig internet is weer aangesloten. stomme mensen die het aflsuiten.
Oud 22-01-2013, 15:41
Selah_Suish
Selah_Suish is offline
Citaat:
Ik ben ook een beetje ziek
Ook die nare verkoudheid die iedereen heeft? Of iets anders?
Oud 22-01-2013, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Mm, caught between a rock and a hard place, niet ziek genoeg voor een ziektemelding maar wel verkankerd genoeg niet te willen werken.
Juh dat is zo naar
Beterschap en thee en knuffels en dekentjes en lieve dingen voor iedereen die ziek is!

Ik ga vanavond spinaziecurry met kaas en naanbrood maken
Oud 22-01-2013, 16:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Damn, verteld een vriendin van een aantal jaar geleden nu dat ze toen verliefd op me was! En ik heb het nooit gemerkt of geweten!
Oud 22-01-2013, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Damn, verteld een vriendin van een aantal jaar geleden nu dat ze toen verliefd op me was! En ik heb het nooit gemerkt of geweten!
Oh, ik heb ook zo iemand. Ik ga het haar nooit vertellen.
Oud 22-01-2013, 17:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nondeju, ik moet mezelf zo ongeveer van de bank sleuren om eten te maken en ik moet straks nog naar yoga
Oud 22-01-2013, 17:34
Verwijderd

Oud 22-01-2013, 17:58
Verwijderd
pannekoeken
Oud 22-01-2013, 18:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi, of jullie het waarderen of niet, ik moet toch even promoten. Friends of the Family, een bandje met wat vrienden van mij, heeft net een single opgenomen.

En voor wie er morgen in Den Haag is, ze spelen in het Paardcafé
Oud 22-01-2013, 18:37
Verwijderd
Oud 22-01-2013, 18:41
Verwijderd
Volgens mij is mijn oog ontstoken aan het raken. SUPERSEXY.
Oud 22-01-2013, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Hoi, of jullie het waarderen of niet, ik moet toch even promoten. Friends of the Family, een bandje met wat vrienden van mij, heeft net een single opgenomen.
[filmpje]
En voor wie er morgen in Den Haag is, ze spelen in het Paardcafé
Niet mijn soort muziek, maar dit klinkt toch zeker niet onaardig. Die zangert heeft een fijne stem.
Oud 22-01-2013, 18:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Niet mijn soort muziek, maar dit klinkt toch zeker niet onaardig. Die zangert heeft een fijne stem.
De rest van het gezin is toondoof, dus ik was nogal sceptisch en toen inderdaad ook aangenaam verrast en dit nummer is nogal langzaam, toen ik ze laatst voor het eerst live zag, was ik helemáál verbaasd, supergezellig
Oud 22-01-2013, 18:50
Verwijderd
Ik geloof het meteen
Oud 22-01-2013, 18:51
Verwijderd
Pff, mijn hoofd Maar goed, lekker wel alle mats in huis voor ronduit epische chili con carne, dat dan weer wel.
Oud 22-01-2013, 18:55
Verwijderd
nog niet ontdekte goeie zangers/zangeressen kunnen soms beter zingen dan die bereomd zijn.
Oud 22-01-2013, 19:02
Verwijderd
Ik ben een beetje labiel vandaag. En ik kan er niet zo goed mee omgaan.

Maar misschien is dat ook wel het hele punt van labiel zijn.
Oud 22-01-2013, 19:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb cupcakebeslag. Ik vind het altijd een beetje zonde om er daadwerkelijk cupcakes van te maken en het niet gewoon op te vreten
Oud 22-01-2013, 19:57
Verwijderd
Ik snap ook niet hoe mensen ooit bedacht hebben om het te bakken als het beslag al prima is om te eten.
Oud 22-01-2013, 20:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Misschien omdat ze er kotsmisselijk van werden?
Oud 22-01-2013, 20:06
Verwijderd
baksel is heerlijk voor eht de oven in gaat.
Oud 22-01-2013, 20:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb mezelf een schop onder m'n reet gegeven (oke, en paracetamol geslikt) en ben gewoon naar yoga gegaan. Was natuurlijk weer leuk en deze keer zelfs ook behoorlijk zwaar. Morgen vast spierpijn
Oud 22-01-2013, 20:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik snap ook niet hoe mensen ooit bedacht hebben om het te bakken als het beslag al prima is om te eten.
Misschien omdat rauw ei niet zo heel verstandig is om veel van te eten?
en ongebakken cake kan je niet in je koffie soppen.
Oud 22-01-2013, 20:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar nu dus niet meer? Ga je nog met haar om verder?

Citaat:
Oh, ik heb ook zo iemand. Ik ga het haar nooit vertellen.
Ditto. Ik schijt al in m'n broek bij de gedachte alleen.
Oud 22-01-2013, 20:36
Verwijderd
hebben jullie de concurrent van Big Frank al gezien? http://www.incassobureau-vladimir.nl/home/

Werkwijze Vladimir

Onze Incasso service is speciaal gericht op het incasseren van vorderingen op particulieren. Incasso bureau Vladimir heeft veel ervaring met het incasseren van vorderingen op particulieren en doet dit zeer efficient en op onderscheidende wijze.

Per opdrachtgever spreken we een zogenaamd behandelplan af, Hierin geeft u aan wat u wilt dat wij doen. Daarnaast vragen wij u om een zo'n compleet mogelijk dossier aan te leveren.

U ontvangt van ons per mail een vragenlijst over u debiteur. Na het invullen van deze vragenlijst zullen wij onderzoeken hoe kredietwaardig u debiteur is.

wat u wilt dat wij doen
Oud 22-01-2013, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Misschien omdat ze er kotsmisselijk van werden?
Dat probleem heb ik nooit

Citaat:
Misschien omdat rauw ei niet zo heel verstandig is om veel van te eten?
en ongebakken cake kan je niet in je koffie soppen.
Ja, maar dat wisten ze toen ongetwijfeld nog niet
Oud 22-01-2013, 20:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Maar nu dus niet meer? Ga je nog met haar om verder?
Ik denk het niet en het enige contact wat we nu nog hebben is af en toe een foto van de ander liken op facebook en een heel enkele keer reageren op elkaars facebookdingen. Ik weet nog niet wat ik er van vind. Sta er nog steeds versteld van. Er kwam nog een bizar verhaal achteraan, wat ik hier verder niet neer ga plempen, maar, ja, dit is een rare dag zo.
Oud 22-01-2013, 20:44
indigo
indigo is offline
Citaat:
Godallemachtig wat zijn literatuurlijsten en voetnoten nog altijd POKKEVEEL werk
Ken je Reference Manager/ Endnote? Dat zijn echt superfijne programma's die al je referenties en literatuur bijhouden (gelinkt aan Word) en je kunt je bronnen in elk gewild formaat omzetten en ik ben er echt zoooo blij mee, superchill als je >70 referenties hebt voor je scriptie. Maar ook voor kortere dingen is het prima . Maar je kan dus bijvoorbeeld ook in eerste instantie kiezen voor referenties met cijfers in superscript, en het later met één klik omzetten naar referenties als naam van de auteur met een voetnoot erbij. Echt een aanrader .

Oi ik heb zin in cupcakes. Of in beslag. Of in beide. Maar ik ben kapot na twee diensten en een nachtje slapen in het ziekenhuis. Vannacht eindelijk weer mijn eigen bedje en mijn eigen vriendje erbij en morgen weer blij om half 7 in de auto .
Oud 22-01-2013, 20:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik denk het niet en het enige contact wat we nu nog hebben is af en toe een foto van de ander liken op facebook en een heel enkele keer reageren op elkaars facebookdingen. Ik weet nog niet wat ik er van vind. Sta er nog steeds versteld van. Er kwam nog een bizar verhaal achteraan, wat ik hier verder niet neer ga plempen, maar, ja, dit is een rare dag zo.
Ja, kan ik me voorstellen. Ik zou me ook behoorlijk raar voelen na zo'n onthulling.
Je gaat je dan toch terugdenken, lijkt me, om te zien of haar gedrag toen misschien toch een beetje verdacht was.
Oud 22-01-2013, 20:52
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat deede gij in het ziekenhuis dan? Of was dat een nachtdienst?
Oud 22-01-2013, 20:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga nu eens proberen of die aardbeienshit lekker is op muffins.
Oud 22-01-2013, 20:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja, kan ik me voorstellen. Ik zou me ook behoorlijk raar voelen na zo'n onthulling.
Je gaat je dan toch terugdenken, lijkt me, om te zien of haar gedrag toen misschien toch een beetje verdacht was.
Ik wist niet dat ze ook op vrouwen viel en ze is een paar jaar ouder. Ik had het nooit als optie gezien dat ze verliefd op mij zou kunnen zijn. Anders had ik het misschien wel door kunnen hebben denk ik. Hoewel ze nu ook wel zei dat het niet haar bedoeling was om dat mij te laten merken. Ik was toen namelijk verliefd op een jongen (maar die bleek later homo te zijn).
Oud 22-01-2013, 21:00
indigo
indigo is offline
Ik had gister een late en vandaag een vroege dienst (23.30 klaar en 7.30 weer beginnen). Gelukkig heb ik geen nachtdiensten . Maar het was dus niet echt de moeite om naar huis te gaan, dat zou alleen maar 2 uur van mijn slaaptijd aftrekken door het reizen. Maar hm, ziekenhuisbedden op de dagbehandeling zijn niet echt gemaakt op een hele nacht liggen geloof ik .
Oud 22-01-2013, 21:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Teringjezuszoet, maar niet onsmakelijk!
Oud 22-01-2013, 21:03
Verwijderd
Hebben jullie geen piketkamertjes? Of niet genoeg voor de nachtdienst + jou?
Oud 22-01-2013, 21:08
indigo
indigo is offline
Ja die zijn er wel, maar niet genoeg inderdaad (mevrouw van de receptie: "oh, wie ben jij?" - ik: "ehm die en die" - mevrouw van de receptie: "ja maar wát ben jij?" - ik: "ah, arts-assistent" - mevrouw van de receptie: "ohhhhh, nee, maar ja, artsen gaan voor hè!"). En sommige nachten worden er slaaponderzoeken gehouden, waardoor er nog meer kleine kamers bezet zijn. Dus zo kwam ik op de dagbehandeling.
Oud 22-01-2013, 21:15
indigo
indigo is offline
Nu slapen, welterusten allemaal!
Oud 22-01-2013, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Ditto. Ik schijt al in m'n broek bij de gedachte alleen.
Oh, dat is het niet. Het is meer dat ik 100% zeker weet dat niemand er wat aan heeft in positieve en concrete zin, dan kan je beter gewoon zwijgen. Misschien voelt ze zich gevleid, misschien ook niet. Ik zal het nooit weten. Hoeft ook niet
Oud 22-01-2013, 21:50
Carn
Carn is offline
de betere bandshirts

Oud 22-01-2013, 21:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, dat is het niet. Het is meer dat ik 100% zeker weet dat niemand er wat aan heeft in positieve en concrete zin, dan kan je beter gewoon zwijgen. Misschien voelt ze zich gevleid, misschien ook niet. Ik zal het nooit weten. Hoeft ook niet
Nou ja, dat heb ik ook wel hoor. Maar het idee dat hij er ooit achter komt... *rilt*
Er zijn dan in mijn hoofd 2 opties. Optie 1: Zijn reactie is 'eww nee!' en hvt is voortaan heel awkward tussen ons en een vriendschap van tig jaar is naar de knoppen, of Optie 2: Hij zegt 'jeej, ik ook van jou!" en dan moet ik hem teleurstellen, omdat ik niet van lichamelijk contact hou en niet ben van de vriendje-vriendinnetje achtige dingen.
Hoe dan ook, het leidt tot een teleurstelling, dus ik hou m'n bakkes.
En dat kan ik heul lang volhouden.
Oud 22-01-2013, 21:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Interessante docu over misstanden binnen budgetketens zoals Aldi en Ryanair op België 1.
Oud 22-01-2013, 21:53
Carn
Carn is offline
Oh, dat lijkt me eigenlijk best interessant, maar ik ben te lui om op te staan
Oud 22-01-2013, 21:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
de betere bandshirts

[afbeelding]
Geil.

Ik heb gisteren @ werk nog een kerel met zulke bakkenbaarden een compliment gegeven. Hij leek op wolverine en terwijl ik zijn cappuccino aangaf zei ik "meneer, mag ik even zeggen dat u verdomd goeie bakkenbaarden heeft" en dat vond hij wel leuk volgens mij. Daarna zag ik 'm nog een paar keer naar me kijken vanaf z'n tafeltje...

Regels voor berichten