Advertentie | |
|
![]() |
|
In verband met de ontwikkelingen op de financiële markten is Argenta genoodzaakt vanaf dinsdag 15 januari a.s. de rentevergoeding op uw internetspaarrekening te verlagen van 2,50% naar 2,30%.
Ja, hoor, in oktober was dit nog 2,70% :')
|
Verwijderd
|
Een paar katholieken die ik op Facebook heb zaten te sputteren over 'linkse media' die de cijfers expres te laag zouden schatten en vervolgens blij te linken naar een artikel van een christelijke pagina die het over 'een miljoen protesterenden' had.
![]() ![]() Verder nogal jammer, ja. Hoewel niet echt raar. Het homohuwelijk is wereldwijd pas in 11 landen legaal, het is te verwachten dat er nog genoeg mensen zijn die het allemaal heul erg vinden. Loopt met nog een jaar of 10-20 wel los. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.standaard.be/artikel/deta...30114_00432408
Als dit waar is, hebben we toch wel een nieuw dieptepunt bereikt. Het leven van mensen op het spel zetten om de titel Prins Carnaval te mogen dragen, iets dat weinig meer inhoud heeft dan het aanvoeren van een bende dronken malloten. Dan ben je je grip op de werkelijkheid behoorlijk kwijt, ik ken mensen die voor minder in de psychiatrie zitten. |
![]() |
|
Ik was me vanochtend aan het klaar maken om naar school te gaan maar ik kon nergens mijn sjaal, handschoenen en muts vinden. Dus ik het hele huis doorspitten maar nee nergens mijn sjaal, handschoenen en muts te bekennen. Na een tijdje zoeken gaf ik op omdat ik wat aan de late kant voor school was. Blijkt dat mams mijn sjaal, handschoenen en muts had klaar gelegd op mijn fiets. De bedoeling was goed maar ik mocht daardoor niet meer de klas in voor het eerste uur.
![]()
|
Dat mijn broertje het nodig vindt om achter me een papierversnipperaar te hanteren terwijl ik een poging tot Grieks leren doe.
|
Ik moet naar de stad om een cadeautje te kopen voor mijn beste vriendin, maar de HTM site is overbelast en Twitter zegt dit:
'Tram 6,12,16 en 19 rijden vandaag niet. Alle overige tram- en buslijnen van HTM en HTM Buzz rijden zonder stremming, alleen wel vertraagd.' Toen dacht ik, dan neem ik 17 wel, vind ik een kuttram, maar soit. 'Stremming Tram 9, 11 en 17. Door een defecte vrachtwagen op het spoor staan de trams richting RW.plein op dit moment stil.' en 'Tram 17 rijdt vanaf halte Leeghwaterplein via de route van Tram 11 naar Statenkwartier.' ![]()
|
Verwijderd
|
Mensen die vragen welke muziek ik leuk vind, en dan zeg ik 'Weet ik niet, ik heb niet echt een mening over muziek'. En dan gaan ze me allemaal liedjes laten luisteren. 'Wat vind je hier van dan?' En nog een keer, en nóg een keer
![]() ![]() |
![]() |
|
Dat mijn schooldag vandaag zo lang was
![]() En mijn jurk is binnen, en hij staat niet leuk ![]() En ik heb zojuist de begroting binnen gekregen van de tandarts. Met dank aan oude tandartsen gaat het me dus bijna 2400 kosten om mijn gebit te laten fiksen. En dat is de inhoud van mijn hele spaarrekening. En ik heb mezelf top laten verzekeren op gebit, en ik kan dus voor 500 euro later sleutelen. Dat is 20% van wat er moet gebeuren. Maar 20%! En nu ben ik heel erg geschrokken en verdrietig hierom, en baal weer als een stekker van dat stomme kutgebit wat ik heb en dat iedereen dat altijd ziet en er kutopmerkingen over maakt. En ook nog eens omdat andere tandartsen allemaal dingen fout hebben gedaan, waardoor ik nu onder elke vulling in mijn mond gaatjes heb en er zelfs vullingen los zitten ![]()
|
Verwijderd
|
![]() En ik waardeer het dat iemand dierenleed onder de aandacht brengt. Maar ik waardeer het zeker NIET dat je daarvoor plaatjes van half ontlede dierenhoofden in mijn newsfeed plaatst. Ik kon mijn eten nog net binnenhouden. Ik ontken niet dat het gebeurt, maar ik hoef daar niet onverwacht op zo'n manier mee geconfronteerd te worden. Mij aan het kotsen krijgen helpt je zaak niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, vandaag nog meer niet gewaardeerde dingen, volgens mij doen ze het er om ofzo: Ouders die denken dat het ophalen van schoolkinderen hen het recht geeft om compleet alle verkeersregels aan hun laars te lappen. Die agenten die staan te controleren of de rest van de wereld wel mooi 30 rijdt in schoolzones, zouden beter daar eens wat boetes aan gaan uitdelen, kassakassa hoor. En dan vindt iedereen het gek dat kinderen niet opletten en doen waar ze zin in hebben op de weg, ze krijgen toch elke dag het voorbeeld? En ik waardeer het ook niet zo dat ik opeens een boodschappenmeisje ben geworden. Ziek en niet kunnen gaan, prima! Geen zin en daarom mij maar inschakelen? Mag ik uurloon en benzinekosten vangen? Maar jaaaaa.... dat durf ik dan ook weer niet te zeggen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Regeren is vooruitsaaien #1089 Verwijderd | 500 | 25-08-2010 13:10 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
De Kantine |
Jouw dag #4 TopDrop | 500 | 20-11-2007 17:41 | |