Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2013, 16:31
Verwijderd
En die auto blokkeren? Je kunt officieel niks want het moet via de woningbouw (hebben die geen noodnummer?), en zelf aan die auto komen is geen goed idee. Je kunt er wel wat achter zetten dat hij in elk geval niet weg kan tot kantooruren Dan doet hij het nooit meer, én je kunt hem laten wegslepen.
Advertentie
Oud 10-01-2013, 16:34
Verwijderd
ja, dat doen we ook altijd maar in dit geval hadden we te maken met een nogal grote stationauto (huurauto) die onze parkeerbuur ook zou hinderen
Oud 10-01-2013, 16:35
Verwijderd
En vanmorgen was de vogel al gevlogen.
Oud 11-01-2013, 08:09
Verwijderd
Wat ik vannacht niet heb gewaardeerd is dat mijn allergie voor tape toch eventjes moest zeuren. De jeuk, de jeuk!

Oh en dat ik een volslagen idioot ben. Ik moet mijn maagbeschermers minstens een halfuur voordat ik eet innemen. Ik kijk op de klok, oh ik mag bijna eten. Ik kijk op mijn bureau, daar ligt de maagbeschermer nog te wachten op inname
Oud 11-01-2013, 10:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Oh en dat ik een volslagen idioot ben. Ik moet mijn maagbeschermers minstens een halfuur voordat ik eet innemen. Ik kijk op de klok, oh ik mag bijna eten. Ik kijk op mijn bureau, daar ligt de maagbeschermer nog te wachten op inname
Heel herkenbaar (maar dan met ander soort pillen)
Oud 11-01-2013, 13:15
Miekje*
Miekje* is offline
(#*@&%(#! Mijn rassentoets niet gehaald Alweer niet! Met 77%, terwijl je er 80 moet hebben Er zater wel behoorlijk wat fouten in, dus ik hoop dat ik alsnog een voldoende heb als die fouten niet meetellen.
Oud 13-01-2013, 11:45
Verwijderd
MENSEN.
Oud 13-01-2013, 12:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Voor de zoveelste keer dat mijn pas gekochte bloemen al lelijk zijn
Oud 13-01-2013, 12:34
Verwijderd
daarom heb ik nooit bloemen. van een plant heb je veel langer plezier.
Oud 13-01-2013, 12:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Planten heb ik ook wel, maar een bos tulpen/narcissen staat zo veel vrolijker!
Oud 13-01-2013, 14:15
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wordt een beetje verdrietig van het feit dat ik niet precies weet wat voor opleiding ik wil doen en dat ik voor dit schooljaar nog zoveel moet doen Bwuuuhhh.
Oud 13-01-2013, 16:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Planten heb ik ook wel, maar een bos tulpen/narcissen staat zo veel vrolijker!
Maar narcissen kun je ook in een potje kopen! En een orchidee, hartstikke mooi en gaat veel langer mee dan een bos bloemen
Oud 13-01-2013, 19:56
O RLY
O RLY is offline
Honderdduizenden demonstreren in Parijs tegen het homohuwelijk

Oud 13-01-2013, 20:37
sanni
sanni is offline
Mijn vriend..
Oud 14-01-2013, 12:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
In verband met de ontwikkelingen op de financiële markten is Argenta genoodzaakt vanaf dinsdag 15 januari a.s. de rentevergoeding op uw internetspaarrekening te verlagen van 2,50% naar 2,30%.

Ja, hoor, in oktober was dit nog 2,70% :')
Oud 14-01-2013, 18:57
Verwijderd
Een paar katholieken die ik op Facebook heb zaten te sputteren over 'linkse media' die de cijfers expres te laag zouden schatten en vervolgens blij te linken naar een artikel van een christelijke pagina die het over 'een miljoen protesterenden' had. (De politie houdt 't op 340.000.)

Verder nogal jammer, ja. Hoewel niet echt raar. Het homohuwelijk is wereldwijd pas in 11 landen legaal, het is te verwachten dat er nog genoeg mensen zijn die het allemaal heul erg vinden. Loopt met nog een jaar of 10-20 wel los.

Oud 14-01-2013, 19:06
Verwijderd
Die open mondjes van de taarten erachter
Oud 14-01-2013, 19:46
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 24-05-2013 om 21:26.
Oud 14-01-2013, 20:41
Verwijderd
Mijn telefoon die heeft besloten om op het meest onhandige moment te beginnen met sterven. Nu komt dat nooit handig uit, maar nu is het wel echt nog kutter dan op een ander moment
Oud 14-01-2013, 20:50
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn moeder vind het niet nodig om mee te gaan naar open dagen van scholen 'Omdat ze er niks aan heeft.' Hallo, een beetje support is ook wel fijn, hoor
Oud 15-01-2013, 10:03
Takkeling
Takkeling is offline
Sterkte Miekje!

OT: Ik heb vandaag zo ontzettend geen zin in wetskennis en vogelherkenning komt ook helemaal mijn neus uit. De stompzinnige naamgeving van die beesten af en toe ook. Bijv. 'witwangstern'. Nagenoeg alle sterns hebben witte wangen.
Oud 15-01-2013, 10:35
Verwijderd
http://www.standaard.be/artikel/deta...30114_00432408

Als dit waar is, hebben we toch wel een nieuw dieptepunt bereikt. Het leven van mensen op het spel zetten om de titel Prins Carnaval te mogen dragen, iets dat weinig meer inhoud heeft dan het aanvoeren van een bende dronken malloten. Dan ben je je grip op de werkelijkheid behoorlijk kwijt, ik ken mensen die voor minder in de psychiatrie zitten.
Oud 15-01-2013, 11:28
Verwijderd
Dokters en t gezeik er omheen.
Oud 15-01-2013, 15:14
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dokters en t gezeik er omheen.
Ai, what happened?
Oud 15-01-2013, 16:25
O RLY
O RLY is offline
Ik was me vanochtend aan het klaar maken om naar school te gaan maar ik kon nergens mijn sjaal, handschoenen en muts vinden. Dus ik het hele huis doorspitten maar nee nergens mijn sjaal, handschoenen en muts te bekennen. Na een tijdje zoeken gaf ik op omdat ik wat aan de late kant voor school was. Blijkt dat mams mijn sjaal, handschoenen en muts had klaar gelegd op mijn fiets. De bedoeling was goed maar ik mocht daardoor niet meer de klas in voor het eerste uur.
Oud 15-01-2013, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Ai, what happened?
Ik PM je wel even want ik ben niet zo dapper als jij en gooi 't liever niet op het forum.
Oud 15-01-2013, 18:36
Takkeling
Takkeling is offline
Deze dag en dat mijn muffins mislukt zijn. /klaag
Oud 15-01-2013, 18:40
Gitte v
Gitte v is offline
Dat mijn broertje het nodig vindt om achter me een papierversnipperaar te hanteren terwijl ik een poging tot Grieks leren doe.
Oud 16-01-2013, 13:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet naar de stad om een cadeautje te kopen voor mijn beste vriendin, maar de HTM site is overbelast en Twitter zegt dit:

'Tram 6,12,16 en 19 rijden vandaag niet. Alle overige tram- en buslijnen van HTM en HTM Buzz rijden zonder stremming, alleen wel vertraagd.'

Toen dacht ik, dan neem ik 17 wel, vind ik een kuttram, maar soit.

'Stremming Tram 9, 11 en 17. Door een defecte vrachtwagen op het spoor staan de trams richting RW.plein op dit moment stil.'
en
'Tram 17 rijdt vanaf halte Leeghwaterplein via de route van Tram 11 naar Statenkwartier.'

Oud 16-01-2013, 13:57
Annalove
Annalove is offline
mijn vriendin die raar deed...
Oud 16-01-2013, 14:03
Qimm
Qimm is offline
luchtvochtigheid hier is gewoon '0'

vind je het gek dat ik zo'n koppijn heb :/
Oud 16-01-2013, 14:23
Verwijderd
Oh jij ook al? Ik ga nu terug richting bed na er een uurtje uit geweest te zijn. Ik heb bijna nooit hoofdpijn, maar de keer dat ik het heb, is het alsof mijn hersenen zich een weg naar de vrijheid beuken. En dat waardeer ik niet, zeker niet nu ik nog naar Creazi wou.
Oud 17-01-2013, 15:21
Verwijderd
Dat mensen je niet even laten uitspreken voor ze hun mening beginnen te geven... Dat wat zij dan beginnen te zeggen, heb ik al lang bedacht en is al lang geregeld, dus al hun gemekker is verspilde energie.
Oud 17-01-2013, 17:09
Verwijderd
Mensen die vragen welke muziek ik leuk vind, en dan zeg ik 'Weet ik niet, ik heb niet echt een mening over muziek'. En dan gaan ze me allemaal liedjes laten luisteren. 'Wat vind je hier van dan?' En nog een keer, en nóg een keer Ja, ehh, ik zeg toch dat ik geen mening heb stommerds, hou er dan even mee op ja.
Oud 17-01-2013, 18:48
Miekje*
Miekje* is offline
Dat mijn schooldag vandaag zo lang was De lessen waren wel leuk, maar ik kan slecht tegen erg lange schooldagen.

En mijn jurk is binnen, en hij staat niet leuk Dat kan ook aan mijn pestbui liggen, dus daarom ga ik hem morgen nog maar een keer passen. Ik vind mezelf te kort en met tetten te klein en, nouja, volgens mij heb ik er gewoon het goede lijf niet voor.

En ik heb zojuist de begroting binnen gekregen van de tandarts. Met dank aan oude tandartsen gaat het me dus bijna 2400 kosten om mijn gebit te laten fiksen. En dat is de inhoud van mijn hele spaarrekening. En ik heb mezelf top laten verzekeren op gebit, en ik kan dus voor 500 euro later sleutelen. Dat is 20% van wat er moet gebeuren. Maar 20%! En nu ben ik heel erg geschrokken en verdrietig hierom, en baal weer als een stekker van dat stomme kutgebit wat ik heb en dat iedereen dat altijd ziet en er kutopmerkingen over maakt. En ook nog eens omdat andere tandartsen allemaal dingen fout hebben gedaan, waardoor ik nu onder elke vulling in mijn mond gaatjes heb en er zelfs vullingen los zitten Echt, als ik nog eens de loterij win, dan laat ik alles eruit slopen. Lekker alles nep.
Oud 17-01-2013, 19:35
Verwijderd
Miekje*

En ik waardeer het dat iemand dierenleed onder de aandacht brengt. Maar ik waardeer het zeker NIET dat je daarvoor plaatjes van half ontlede dierenhoofden in mijn newsfeed plaatst. Ik kon mijn eten nog net binnenhouden. Ik ontken niet dat het gebeurt, maar ik hoef daar niet onverwacht op zo'n manier mee geconfronteerd te worden. Mij aan het kotsen krijgen helpt je zaak niet.
Oud 17-01-2013, 20:59
Verwijderd
Leuk he, die vrijheid van meningsuitging.

Ik waardeer niet dat het nog geen weekend is, dat kan ik na een week als deze wel gebruiken namelijk.
Oud 17-01-2013, 21:13
Cucumber.
Cucumber. is offline
Herkansing voor toets communicatie.
Oud 18-01-2013, 10:04
Verwijderd
Ik waardeer het vallen van gisteren niet. En mijn elleboog niet.
Oud 18-01-2013, 12:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mijn verwarming doet het niet meer Kankerkachel!
Oud 18-01-2013, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Leuk he, die vrijheid van meningsuitging.
Grmbl. Ze snappen ook echt niet dat dat een averechts effect heeft, als ik een foto zie met restjes pulp dat eens een dierenhoofd was, denk ik echt niet, oh dit kan echt niet, laat ik er even op klikken om er meer over te weten te komen en eventueel een petitie tekenen er tegen. Mijn enige reactie is klikwegvoormijneteneraandeverkeerdekantuitkomt. Ik weet dus niet eens waar het over gaat of wat ik er aan zou kunnen doen en ik ga er ook niet meer naar zoeken.

Anyway, vandaag nog meer niet gewaardeerde dingen, volgens mij doen ze het er om ofzo:
Ouders die denken dat het ophalen van schoolkinderen hen het recht geeft om compleet alle verkeersregels aan hun laars te lappen. Die agenten die staan te controleren of de rest van de wereld wel mooi 30 rijdt in schoolzones, zouden beter daar eens wat boetes aan gaan uitdelen, kassakassa hoor. En dan vindt iedereen het gek dat kinderen niet opletten en doen waar ze zin in hebben op de weg, ze krijgen toch elke dag het voorbeeld?

En ik waardeer het ook niet zo dat ik opeens een boodschappenmeisje ben geworden. Ziek en niet kunnen gaan, prima! Geen zin en daarom mij maar inschakelen? Mag ik uurloon en benzinekosten vangen? Maar jaaaaa.... dat durf ik dan ook weer niet te zeggen
Oud 19-01-2013, 11:43
Verwijderd
NS en Syntus Omdat er geen treinen van utrecht naar Enschede gaan adviseren ze maar een beetje om via Arnhem en Zutphen te gaan en dan laat Syntus de trein van Zutphen naar Henglo uitvallen Ga eens even gauw warme chocolademelk uitdelen. Of snel internet fixen.
Oud 19-01-2013, 18:50
Takkeling
Takkeling is offline
Mijn zelfverkozen kluizenaarsleven. En ik haat het dat ik ALTIJD last heb van puistjes. Ik ben 21 verdorie.
Oud 21-01-2013, 08:47
Verwijderd
Ik had de wasmachine aangezet in bevroren toestand, waardoor hij niet kon draaien, en nu is de motor kapot.
Oud 21-01-2013, 16:15
Verwijderd
Mensen op een gastric bypass-forum die mijn verhaal bangmakerij vinden en van mening zijn dat ik moet zwijgen over risico's, want dat anders niemand zich nog durft te laten opereren.
Oud 21-01-2013, 16:34
Verwijderd
Dat mijn zusje online leek te zijn maar toen toch niet en nu start Skype niet op
Oud 21-01-2013, 19:54
Verwijderd
Dat ik mn longen eruit hoest.
Oud 21-01-2013, 19:55
Nothing
Nothing is offline
De sneeuw!
Oud 23-01-2013, 09:09
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik nu al een paar dagen zo hard ongesteld ben dat mijn hele lijf bont en blauw voelt en ik op paracetemol moet leven omdat ik anders niet kan lopen
Oud 23-01-2013, 12:56
Verwijderd
Dat ik erachter kwam dat Prop Joe is overleden

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten