Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ja maar ik was niet op tijd thuis om 'm op tv te kunnen kijken. Volgende keer ga ik dat ook doen, want sommige vragen waren te groot voor het scherm en dat tussendoor scrollen was schijt irritant. Helemaal omdat ik geen muis heb en met een mousepad werk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh, hoesten doet wel een beetje zeer, maar zolang ik nog kan roken, moet ik niet zeiken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou goed, mijn pa en ik hebben het koud, dus ik ga lekker in bed liggen. Tschuss!
|
Verwijderd
|
Nou ja, op zich valt 't allemaal reuze mee. Wat wél echt intens kut en beangstigend was; het plakken zelf. Dan jensen ze 'n CC'tje of 150-200 aan talk in het draingat voor die ontstekingsreactie. Ongezien de tyfus, morfine en alles lalalala, maar ik ben nog nooit zo dicht tegen volstrekt blinde paniek aan geweest als 't eerste kwartier na die spuit.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mijn vriend is ook wat angstig om een spontane klaplong te krijgen, omdat 'ie er ook wel het postuur voor heeft, zeg maar. Maar het is nog niet gebeurd, gelukkig *afklopt*
Ik moet van alles doen maar ik heb geen ziiiiiiiin ![]()
|
|