Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2013, 16:39
Verwijderd
Het vorige topic is een beetje te oud om te uppen, dus een nieuwe!

Wat valt je op op straat, welke dingen zijn helemaal hot, wat zijn de nieuwste trends en rages?

Mij valt het op dat ruitjes weer heel erg in zijn. Geblokte hemden, zoals houthakkershemden, maar dan met een stijlvollere snit.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2013, 17:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Leggings als broek, maar heel extreem recent is dat niet. Ik zie ook veel stropdassen in dagelijks gebruik bij mannen!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 11:01
Cucumber.
Cucumber. is offline
Ik zie dit weer veel voorkomen in de winkels voor de lente:

- kokerrokken, maar die staan alleen bij lange, slanke vrouwen
- smaragd-/donkergroen
- veel kleur ook weer: roze, oranje, blauw
- kwastjes
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 12:56
Verwijderd
Mannen in rokken/leggings.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 13:14
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 17:08
Verwijderd
T-shirts, bloesjes, topjes waarbij de achterkant langer is dan de voorkant. Vandaag in veel winkels gezien en nu ook online.

Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Het vorige topic is een beetje te oud om te uppen, dus een nieuwe!

Wat valt je op op straat, welke dingen zijn helemaal hot, wat zijn de nieuwste trends en rages?

Mij valt het op dat ruitjes weer heel erg in zijn. Geblokte hemden, zoals houthakkershemden, maar dan met een stijlvollere snit.

[afbeelding]
heel leuk
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 17:50
Verwijderd
Citaat:
heel leuk
Ik heb er zo een klaar liggen voor de kringwinkel Ik vind het leuk, maar het is nu sowieso te groot en ik vind het net te kort, ik loop een hele dag er aan te trekken omdat het steeds omhoog kruipt.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 01:06
Verwijderd
- neon-nagelak :/
- legerbroeken #vindikleuk
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 15:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vraag me af of ik zo ontzettend voorloop op de trends, want ruitjes zijn al weer heel lang in en donkergroen ook. Zelfde met bordeaux rood. en printjes met (omgekeerde) kruisjes en andere gothic ogende dingen.

Verder heb je ook nog de peplum, de peter-pan kraag en de pastel kleurtjes.
en Denim blouses/overhemden.
Oud 05-01-2013, 16:13
Verwijderd
Ik weet het niet, ik ben lang niet in winkels geweest en gezien ik er nu een heleboel binnen ga, vallen me bepaalde dingen op natuurlijk.

De losse kraagjes had ik al gezien, maar die houden het al lang vol, net als de pastelkleurtjes, dat was in maart dat ik daar al op uit kwam en het is blijkbaar nog steeds aan de gang. Kruisjes zie ik inderdaad ook veel en doodskoppen. Oh en uilen.

Al lijken nu de tijgers in opmars te zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 17:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kijk ook voornamelijk in webshops hoor.
De tijgerprint is volgens mij nooit echt uit. Of iig nooit meer uit dan normaal.

Ik zie ook veel dikke, gebreide vesten met elleboog-patches ed. Beetje ouwe-lullen look. en nog steeds brogues. en creepers.
Oud 05-01-2013, 17:48
Verwijderd
Niet specifiek tijgerprint, maar het beest zelf. En ik zag bij Zara een gebreide trui liggen met een wolf die sprekend op Insanity Wolf leek, eigenlijk had ik er een foto van moeten maken, maar ik denk niet dat ze dat zouden appreciëren .

Oh, blijkt niet eens nodig:

Ik heb ook niet veel op webshops gekeken eigenlijk. Afgelopen halfjaar heb ik me afzijdig gehouden omdat ik toch niks kon aanschaffen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 22:35
Verwijderd
Gebreide/gehaakte wollen dingen met doodshoofden en aanverwanten in het patroon.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2013, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Gebreide/gehaakte wollen dingen met doodshoofden en aanverwanten in het patroon.
Inderdaad. Sowieso veel doodshoofden eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 16:40
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Ik zie veel meiden nu met creepers lopen, maar dan echt van die lelijke, plastic creepers van de Hema, als je het doet, doe het dan goed en neem goeie van British Underground bijvoorbeeld. Zie ook veel studs voorbij komen, lijkt wel alsof de alternatieve stijlen weer in komen ofzo..
Oud 21-01-2013, 19:56
igfy
igfy is offline
Kleding met een wassen laagje, zodat het leerachtig lijkt...
Oud 21-01-2013, 22:03
Diamera
Diamera is offline
Platte, zwarte (kunst)leren laarsjes met studs.

En peplum-jurkjes inderdaad, die vind ik wel vaak heel leuk.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 14:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zie veel meiden nu met creepers lopen, maar dan echt van die lelijke, plastic creepers van de Hema, als je het doet, doe het dan goed en neem goeie van British Underground bijvoorbeeld. Zie ook veel studs voorbij komen, lijkt wel alsof de alternatieve stijlen weer in komen ofzo..
Ze verkopen niet eens creepers bij de Hema en veel goedkope creepers die ik zie zien er hetzelfde uit als die van duurdere merken. Ik heb zelf een paar goedkope zwarte creepers gekocht op internet en die zien er precies hetzelfde uit als de dure creepers van Demonia. Het enige verschil is dat ze minder lekker lopen. Maar gelukkig heb ik een paar van de echte kunnen scoren voor nog geen tientje. Die komen hopelijk vandaag binnen.

Die hele grunge/goth look is alweer een tijdje 'in' trouwens. Iedereen had ook ineens kisten of zulk soort laarzen. Ik blijf ook gewoon rondstampen in mijn 14 jaar oude, vertiefde legerkisten.
Oud 22-01-2013, 14:58
Verwijderd
Oh ik zie veel oker, maar dat is nu in de uitverkoop dus dat zal van vorig seizoen zijn en in de nieuwe collecties veel groen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 15:21
tuttebel
tuttebel is offline
er ligt voor t zomerseizoen weer veel leger-spul in de winkels dus het zal niet lang duren voordat dat ook weer hip is!
Oud 22-01-2013, 16:43
Verwijderd
Lekker veel studs, legerprints, stoere laarsjes & tribal broeken
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 17:09
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Ze verkopen niet eens creepers bij de Hema en veel goedkope creepers die ik zie zien er hetzelfde uit als die van duurdere merken. Ik heb zelf een paar goedkope zwarte creepers gekocht op internet en die zien er precies hetzelfde uit als de dure creepers van Demonia. Het enige verschil is dat ze minder lekker lopen. Maar gelukkig heb ik een paar van de echte kunnen scoren voor nog geen tientje. Die komen hopelijk vandaag binnen.

Die hele grunge/goth look is alweer een tijdje 'in' trouwens. Iedereen had ook ineens kisten of zulk soort laarzen. Ik blijf ook gewoon rondstampen in mijn 14 jaar oude, vertiefde legerkisten.
Oh dan is het een andere winkel, maar er zijn ook hele andere, waar ik het over had. Dat zijn echt dingen die van plastic zijn ofzo, in een of andere rare driehoeksvorm :') Hebben wel zo'n hoge zool.
Oud 22-01-2013, 18:09
Verwijderd
Ik was van de week in de stad en echt liep langs de h&m
En alles was met doodshoofden. De stij wordt steeds stoerder
Zwart groen leger studs timbalands die draagt ook iedereen
Of dr dre's ik vindt ze awesome heb net 2 paar besteld
Witte en knal roze xp
Met citaat reageren
Oud 22-01-2013, 18:28
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
En dan draag ik iets waar een schedel op staat en word ik uitgemaakt voor vieze Gothic, Nederland is best raar eigenlijk :')
Oud 23-01-2013, 15:11
Verwijderd
Je bent eigenlijk zelf raar dus, concludeer ik hieruit?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2013, 18:45
Miekje*
Miekje* is offline
Ik spot nooit zoveel trends, want ik let nooit zo op wat anderen aan hebben. Behalve als het echt bespottelijk is.
Oud 25-01-2013, 16:03
Maaike.
Maaike. is offline
Paarden.

Sann en absinthe naamzoek
Oud 25-01-2013, 19:41
Em.
Em. is offline
Volgens mij komt de panterprint weer in. Ik zag er ineens veel in de nieuwe H&M-collectie en ik zie relatief veel panterprintjassen ineens in het straatbeeld.
Oud 25-01-2013, 21:00
Verwijderd
Niks mis met een goeie panterprint
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 21:06
Em.
Em. is offline
Ik vind 'm tot nu toe eigenlijk alleen leuk op panters!
Oud 26-01-2013, 09:38
Verwijderd
Die kleding waar overal doodshoofden in zijn gewerkt, soms heel sneaky dat je er thuis pas achter komt.. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 12:46
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Op mijn school hebben trouwens steeds minder mensen beats en steeds meer mensen andere headphones van bijvoorbeeld Skullcandy maar dat heeft weer te maken met het hele schedel trend gebeuren wat ik hier lees.
Oud 26-01-2013, 13:30
Verwijderd
Dan hadden ze toch beter beats kunnen halen. Skullcandy had al ervaring met rommel zijn lang voordat beats bestond.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 15:28
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Dan hadden ze toch beter beats kunnen halen. Skullcandy had al ervaring met rommel zijn lang voordat beats bestond.
Skullcandy staat niet bekend om de goede kwaliteit nee. Had een keer oortjes gekocht van dat merk, eens en nooit weer.
Oud 26-01-2013, 15:53
Heer Wil
Heer Wil is offline
Beats staan altijd verkeerd om op je hoofd, je hoort ze beter als een ander ze opzet dan wanneer je ze zelf ophebt
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 16:09
Verwijderd
Discussies over koptelefoons mogen op Muziek.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2013, 16:28
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Discussies over koptelefoons mogen op Muziek.
Alleen als het over het geluid gaat toch? Koptelefoons als kledingstuk mogen toch wel hier?
Oud 26-01-2013, 16:31
Verwijderd
Het ging over het geluid en niet meer over de trend.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 17:46
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Het ging over het geluid en niet meer over de trend.
Nee want het gaat niet zozeer om de muziekkwaliteit, maar het gaat er bij dat soort mensen vooral om dat ze graag gehoord willen worden. Ze willen dat iedereen hun muziek kan horen, en dat mensen mee moeten genieten om op te vallen is meer lifestyle dan muzieksmaak.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2013, 21:11
Miekje*
Miekje* is offline
Ik spotte vandaag vmbo'ers die hun eerste, vlassige baardgroei (aahww) in een heel dun lijntje naar beneden hadden geschoren. Zeg maar, op de plek waar normaal gesproken bakkebaard zit. Heeft iemand dit ook voorbij zien komen? Het ziet er echt niet uit.
Oud 28-01-2013, 22:19
Verwijderd
Aan baard vast of zonder baard?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 14:47
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik spotte vandaag vmbo'ers die hun eerste, vlassige baardgroei (aahww) in een heel dun lijntje naar beneden hadden geschoren. Zeg maar, op de plek waar normaal gesproken bakkebaard zit. Heeft iemand dit ook voorbij zien komen? Het ziet er echt niet uit.
De helft van de puber-turken in mijn wijk loopt zo rond. Ziet er inderdaad niet uit
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 19:09
O RLY
O RLY is offline
Kan je een foto laten zien hiervan? Ik ben benieuwd wat je precies bedoelt.
Oud 29-01-2013, 19:15
Verwijderd
Ja als het met baard is, dan is het wat Haakon jaren terug had en een vroegere collega ook deed. Dat vond ik wel mooi, maar je moet wel al een man zijn met wat haar om in vorm te scheren ^^

Het is moeilijk om een fatsoenlijke foto daarvan te vinden, dit, maar dan smaller en dan zonder de snor:
Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 19:18
Verwijderd
Ok, het ligt dus aan de man die het draagt, want bij deze vind ik het absoluut niks ^^

Met citaat reageren
Oud 29-01-2013, 21:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb ook een beetje het idee dat shirts met jaren 90-model weer terugkomen. Strak bij de nek, en een beetje te kort bij de buik.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2013, 17:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Aan baard vast of zonder baard?
Zonder baard.

Zoiets:

Maar dan zonder baard, dus.
Oud 31-01-2013, 20:32
cenerentola
cenerentola is offline
@ Mutant, het is dat de data bij jouw posts staan, maar echt, anders had ik gedacht dat dit topic was geüpt en oorspronkelijk en 2007 was gestart
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 20:32
cenerentola
cenerentola is offline
Waar woon je als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten