Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2013, 23:48
Röps
Röps is offline
Citaat:
Nee, klopt Dan kun je net zo goed veilig in je eentje via 'random.org' stemmen en nooit meer wijzigen, ook niet als blijkt dat je fout zat, dan komt er nooit wat uit de lijstjes, kun je mooi verhullen dat je geen stem hebt.

Het is nu 4-(Deus)3-(Snebbel)3-(Sadye) wat op zich wel een stemlijst is waar we in latere rondes wat aan kunnen hebben. Ik neem aan dat Deus naar Snebbel gaat (omdat Sadye een stem heeft), dan is het 4-4-3. Ik twijfel of ik dan moet wijzigen naar Snebbel of Deus, waardoor het 5-4-2 wordt, of dat we aan dit lijstje meer gaan hebben.
Ja ik ben het er wel mee eens dat over drie verdelen later meer oplevert. Schrödinger heeft twee stemmen dus daar maak ik er dan wel 3 van, dan is het nog steeds 4-3-3. Op iemand stemmen die een stem lijkt te hebben zie ik niet echt zitten.
Advertentie
Oud 26-01-2013, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ben het er wel mee eens dat over drie verdelen later meer oplevert. Schrödinger heeft twee stemmen dus daar maak ik er dan wel 3 van, dan is het nog steeds 4-3-3. Op iemand stemmen die een stem lijkt te hebben zie ik niet echt zitten.
Prima optie, maar als ik op Snebbel ga is het 4 (Snebbel)-4(Deus)-3(Schrodinger), Deus heeft nog niet gestemd, redt dan zijn ballen en stemt ook op Snebbel en dan is het 5-4-3. Willen we dat? Of is het handiger om het 4-4-4 te maken (dan ga ik ook naar Schrodinger)?

Edit: Dan gaat Deus natuurlijk naar Schrodinger en dan wordt het 5 voor Schrodinger, 3 voor Snebbel en 4 voor Deus. Zucht.
Oud 26-01-2013, 00:10
Verwijderd
Owain1998, anders laat jij even weten wat je doet.
Oud 26-01-2013, 02:16
Verwijderd
[/onzin] Ik ben net thuis. jullie Fucking idiots, willen mij er de eerste Fucking ronde uitgooien ??? Allemaal prima ik ben nog nooit cupido geweest maar even simpel. ik ben een van de meest ervaren (en beste ) spelers ?? Zou je niet eerst even kijken of ik goed ben om jullie te helpen. Of gaan jullie mij er nu uitgooun, prima maar ga dan niet zeggen, wat jamm er dat hij eruit is hij had ons nog kunnen helpen. ik ga mo ogen morgen nog iets serieuzer reageren maar ik denk nu alleen maar Wtf. Trusten ! [/onzin]

EDIT: Ik verwijder het niet, maar ik zou het niet al te serieus nemen

Laatst gewijzigd op 26-01-2013 om 16:21.
Oud 26-01-2013, 05:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net thuis. jullie Fucking idiots, willen mij er de eerste Fucking ronde uitgooien ??? Allemaal prima ik ben nog nooit cupido geweest maar even simpel. ik ben een van de meest ervaren (en beste ) spelers ?? Zou je niet eerst even kijken of ik goed ben om jullie te helpen. Of gaan jullie mij er nu uitgooun, prima maar ga dan niet zeggen, wat jamm er dat hij eruit is hij had ons nog kunnen helpen. ik ga mo ogen morgen nog iets serieuzer reageren maar ik denk nu alleen maar Wtf. Trusten !
Hah, begin je nu al op deze tour? Dat gaat wat worden, mocht je de eerste ronde doorkomen
Oud 26-01-2013, 07:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik ben trouwens niet gehecht aan mijn random stem en zeker bereid deze te wijzigen mocht dat nog handig zijn voor de lijstjes en info die e daaruit kunnen krijgen.
Oud 26-01-2013, 08:26
Verwijderd
Ik ben voor om gelijkspel te creeeren tussen drie mensen, want dat geeft op de lange termijn waarschijnlijk meer informatie. Nu Sadye waarschijnlijk een stem heeft, kan zij er beter niet bij zitten (alhoewel de heks en de verrader ook een stem hebben, maar later zouden we daar meer aanwijzigingen voor kunnen vinden).
Oud 26-01-2013, 08:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wie gaat nu ook echt zijn stem wijzigen jongens? ik ben een beetje het overzicht kwijt nu.
Oud 26-01-2013, 08:48
Vowel
Vowel is offline
Haha, Archont is weer bezig hoor.

Ik wil ook best mijn stem wijzigen als het nodig is. Ik denk dat het wel slim is om te wachten tot morgen dan, zodat we weten wat Owain en Archont stemmen.

Edit. En dit:
Citaat:
wie gaat nu ook echt zijn stem wijzigen jongens? ik ben een beetje het overzicht kwijt nu.
wil ik ook graag weten, want het is een beetje onoverzichtelijk zo. Dus laat even duidelijk "ik wijzig mijn stem naar ...." weten in het topic, zodat ik het lijstje kan aanpassen. Dit hem tot nu toe:

Hangronde 1.

Klaverhap
fizzle-fluffy1

Vowel
Frayne2

Schrödinger
Fantôme3
Quintiano14
Uomi18
Röps20

Sadye
Röps4
Uomi6
sann9

Snebbeltje
Vowel5
tuttebel7
Etmakas13
sann19

tuttebel
Klaverhap8

sann
bloodyb10

Deus ex machina
Schrödinger11
Little Phoebe15
Tink*16
Snebbeltje17

Owain1998
Sadye12

Niet gestemd
Owain1998
Deus ex machina

Laatst gewijzigd op 26-01-2013 om 13:09.
Oud 26-01-2013, 09:00
Verwijderd
Met dit lijstje wijzig ik mijn stem naar Schrodinger.
Oud 26-01-2013, 09:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Die doet niet mee dus dat telt niet!!!111~
Oud 26-01-2013, 09:05
Verwijderd
Ik was me al aan het bedenken of ik de puntjes (jaja, het heten geen puntjes) erop zou zetten, maar toen was ik te lui
Oud 26-01-2013, 09:07
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ben net thuis. jullie Fucking idiots, willen mij er de eerste Fucking ronde uitgooien ??? Allemaal prima ik ben nog nooit cupido geweest maar even simpel. ik ben een van de meest ervaren (en beste ) spelers ?? Zou je niet eerst even kijken of ik goed ben om jullie te helpen. Of gaan jullie mij er nu uitgooun, prima maar ga dan niet zeggen, wat jamm er dat hij eruit is hij had ons nog kunnen helpen. ik ga mo ogen morgen nog iets serieuzer reageren maar ik denk nu alleen maar Wtf. Trusten !
Goed argument, ik ga meteen mijn stem wijzigen! :')

Niet teveel wijzigen jongens, met ietwat meer verspreidheid dan twee lange lijsten is het later minder een gok.
Oud 26-01-2013, 09:51
Verwijderd
Ik meld even dat ik vanavond om halfzeven wegga en morgenochtend pas terug ben.

Citaat:
Jeetje. Het is dat ik denk dat hoopje op jou de minste informatie ooit oplevert, anders had ik nu op je gestemd, gewoon omdat dit soort posts irritant zijn.
Oud 26-01-2013, 10:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het zo wel een spannende lijst, 4-3-3. Laat die uitslag maar komen wat mij betreft
Edit: oh behalve dat er twee nietstemmers zijn, en dat die luiaards eens moeten stemmen
Oud 26-01-2013, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Die doet niet mee dus dat telt niet!!!111~

Citaat:
Ik vind het zo wel een spannende lijst, 4-3-3. Laat die uitslag maar komen wat mij betreft
Edit: oh behalve dat er twee nietstemmers zijn, en dat die luiaards eens moeten stemmen
Ja, mee eens. Dit is wel leuk zo, laten we maar 'ns zien wat er uit gaat komen.

Citaat:
Jeetje. Het is dat ik denk dat hoopje op jou de minste informatie ooit oplevert, anders had ik nu op je gestemd, gewoon omdat dit soort posts irritant zijn.
Goed, hé? Zelfs als-ie een goede rol heeft is men 'm liever kwijt dan rijk, smullen geblazen
Oud 26-01-2013, 10:41
Fantôme
Fantôme is offline
Hahaha, zit hier hardop te lachen om deus ex machina.

En het lijstje zo lijkt me inderdaad best prima :-)
Oud 26-01-2013, 10:49
Verwijderd
Goed topic. Laten we de volgende x een dronken weerwolfspel doen, dan komen de ego's pas écht naar boven

Ik wijzig naar Snebbel, Rops wil naar Schrodinger:
Citaat:
en Deus gaat naar Snebbel of Schrodinger, dan is het 4-5-4. Dan hoop ik dat Owain nog online komt en op iemand stemt met 4 stemmen, dan is het 5-5-4, het beste wat we er van kunnen maken nu denk ik.

Oh en ik wijzig nu, want ik werk van 14.00-23.00 en als ik pech heb is het te druk om nog online te komen.
Oud 26-01-2013, 10:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat een gegoochel allemaal, maar als ik het goed begrijp willen we gelijke aantallen in de stemlijstjes omdat je dan kunt zien welke stemmen eventueel loos waren omdat iemand niet eruit vliegt?

Ik ga trouwens nu al mijn stem uitbrengen (op Deus ex machina dus), want ik heb zo met een vriendinnetje afgesproken en ik weet niet zeker of ik voor half 9 terug ben.
Oud 26-01-2013, 11:00
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Goed topic. Laten we de volgende x een dronken weerwolfspel doen, dan komen de ego's pas écht naar boven

Ik wijzig naar Snebbel, Rops wil naar Schrodinger:

en Deus gaat naar Snebbel of Schrodinger, dan is het 4-5-4. Dan hoop ik dat Owain nog online komt en op iemand stemt met 4 stemmen, dan is het 5-5-4, het beste wat we er van kunnen maken nu denk ik.

Oh en ik wijzig nu, want ik werk van 14.00-23.00 en als ik pech heb is het te druk om nog online te komen.
ik moest dit even 3x lezen, maar het klopt zoals je het zegt. Dan moet Rups alleen even bevestigen dat hij echt naar Schrodinger gaat (hij deed het toen met de intentie om van 2, 3 stemmen te maken). Jouw actie heeft pas zin als Rups dat dus ook echt doet, maar lijkt me wel zo handig ja
Oud 26-01-2013, 11:01
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wat een gegoochel allemaal, maar als ik het goed begrijp willen we gelijke aantallen in de stemlijstjes omdat je dan kunt zien welke stemmen eventueel loos waren omdat iemand niet eruit vliegt?

Ik ga trouwens nu al mijn stem uitbrengen (op Deus ex machina dus), want ik heb zo met een vriendinnetje afgesproken en ik weet niet zeker of ik voor half 9 terug ben.
Dat begrijp je heel goed
Meestal kun je er pas later wat uit af leiden, als je meerdere lijstjes naast elkaar kunt leggen.
Oud 26-01-2013, 11:17
Verwijderd
Sorry voor mijn reactie vannacht . Misschien niet heel handig om te gaan posten als je compleet naar de tering bent.

Hij is al een aantal keer gequote dus verwijderen heeft geen zin. Maar ik zou graag nog een nuchtere, normale reactie geven. Ik ga dadelijk even alles teruglezen maar ik zag heel snel dat er een mogelijkheid gecreëerd kan worden voor 3 gelijke stemlijstjes. Daar werk ik graag aan mee
Oud 26-01-2013, 11:22
Vowel
Vowel is offline
Röps, kun je me even vertellen of je écht gaat wijzigen? Want dan kan ik het lijstje aanpassen.

En het zou wel fijn zijn als Owain even reageert, want als hij "verkeerd" stemt kan hij de lijstjes weer in de war gooien.
Oud 26-01-2013, 12:04
Verwijderd
Citaat:
maar ik zag heel snel dat er een mogelijkheid gecreëerd kan worden
Je bent niet een heel subtiele opschepper, hè?
Oud 26-01-2013, 12:30
Röps
Röps is offline
Oh ik had mijn stem gewijzigd op het moment dat ik dat zei. "Daar maak ik er dan wel 3 van" impliceert in mijn beleving die wijziging maar ok het was dus niet duidelijk sorry. Ik heb in ieder geval Schrödinger gestemd.
Oud 26-01-2013, 12:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe krijgen we hier nou al zo'n teringzooi van in de EERSTE STEMRONDE jongens
Oud 26-01-2013, 12:48
tuttebel
tuttebel is offline
haha leuk ik ben benieuwd wat er uit komt, ik blijf gewoon bij mijn stem zodat het niet nog verwarrender wordt.

misschien een stomme vraag, maar wat als er op 2 personen evenveel gestemd wordt, wat gebeurt er dan? of moet deze vraag in t andere topic?
Oud 26-01-2013, 13:02
bloodyb
bloodyb is offline
Bij gelijk aantal stemmen gaan de weerwolven meestemmen.
Oud 26-01-2013, 13:03
tuttebel
tuttebel is offline
oei! ook interessant
Oud 26-01-2013, 13:03
Verwijderd
Niet meestemmen, de weerwolven krijgen pm en mogen kiezen.
Oud 26-01-2013, 13:04
bloodyb
bloodyb is offline
Dat is toch meestemmen?
Oud 26-01-2013, 13:10
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat is toch meestemmen?
Nee, want wij krijgen er verder niets van te horen, behalve dat het gelijkspel is (en dus niet tussen welke mensen). Dat van de wolven gebeurt allemaal via PM. In zo'n geval hebben de wolven dus een voordeel, vooral als het om 3 mensen gaat. Want dan weten wij niet of het gelijkspel was tussen alle drie, of maar twee van de drie, en tussen wie dan precies. Maakt het allemaal extra leuk.
Oud 26-01-2013, 13:21
tuttebel
tuttebel is offline
ooh zo, dat moeten we dus proberen te vermijden dan...haha tis een stuk ingewikkelder dan gewoon weerwolven
Oud 26-01-2013, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Je bent niet een heel subtiele opschepper, hè?
Dat was iig niet zo bedoeld.
Oud 26-01-2013, 16:14
Verwijderd
Ik moet zodadelijk weg en vind het lastig wat ik moet stemmen omdat ik de lijstjes zo perfect vind. We kunnen er zo veel informatie uithalen. Dus ik twijfel of ik moet stemmen om mijzelf te ''redden'' of om de lijstjes intact te houden.

edit: ik stem alvast maar maak hem laat bekend. Zodat men niet meer kan wijzigen.

Oh en nogmaals, excuses voor mijn gedrag van vannacht niet echt leuk voor het spel en het zal niet meer gebeuren. En ik begrijp als je je daar aan irriteert.

Laatst gewijzigd op 26-01-2013 om 16:28.
Oud 26-01-2013, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Oh en nogmaals, excuses voor mijn gedrag van vannacht niet echt leuk voor het spel en het zal niet meer gebeuren. En ik begrijp als je je daar aan irriteert.
Joh, maak je niet sappel. Desalniettemin wil ik zó graag eens bord- en/of kaartspellen met/tegen je in het echt spelen, als je net zo fanatiek bent
Oud 26-01-2013, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Joh, maak je niet sappel. Desalniettemin wil ik zó graag eens bord- en/of kaartspellen met/tegen je in het echt spelen, als je net zo fanatiek bent
Ik kan extreem slecht tegen mijn verlies .
Oud 26-01-2013, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Ik kan extreem slecht tegen mijn verlies .
Heerlijk is dat Ik zeg altijd maar zo; als je niet wilt winnen, ga dan lekker breien of punniken.
Oud 26-01-2013, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Heerlijk is dat Ik zeg altijd maar zo; als je niet wilt winnen, ga dan lekker breien of punniken.
Vind ik ook, evenals mensen die zeggen ''meedoen is belangrijker dan winnen''.
Oud 26-01-2013, 16:55
Verwijderd
De tweede plaats is niets anders dan de eerste loser
Oud 26-01-2013, 17:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: mijn stiefmoeder wordt heel boos als ik competitief speel, maar als zij verliest vliegt het speelbord door de kamer spelletjesmeet!
Oud 26-01-2013, 17:06
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Vind ik ook, evenals mensen die zeggen ''meedoen is belangrijker dan winnen''.
Meedoen is toch ook belangrijker dan winnen? Ik doe mee omdat het leuk is, niet omdat ik per se wil winnen.
Oud 26-01-2013, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Meedoen is toch ook belangrijker dan winnen? Ik doe mee omdat het leuk is, niet omdat ik per se wil winnen.
Mja, maar dan maak je de overwinning triviaal voor mensen die wél per se willen winnen. Als ik tegen mensen speel wil ik maximale performance, goddammit

Wat heb ik een kuttijd gehad zeg, met Mario Kart 64 en de Zusjes Duisentmiljard keer beter zijn zodat ook met flauwekullerietus ik ongenadig slaag kreeg
Oud 26-01-2013, 17:35
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Mja, maar dan maak je de overwinning triviaal voor mensen die wél per se willen winnen. Als ik tegen mensen speel wil ik maximale performance, goddammit

Wat heb ik een kuttijd gehad zeg, met Mario Kart 64 en de Zusjes Duisentmiljard keer beter zijn zodat ook met flauwekullerietus ik ongenadig slaag kreeg
Nou, ik heb altijd ontzettend actief meegedaan met het ww-spel, en ik wíl ook wel winnen, want dat is nu eenmaal het doel. Maar het kan me echt aan mijn achterste roesten of dat uiteindelijk niet gebeurt. Je kunt toch én maximaal meedoen én /care hebben om te winnen.

Volgens mij is dat per se willen winnen iets van mannen. "Ha, mijn penis is groter!"
Oud 26-01-2013, 17:38
Verwijderd
Ja, dat is ook wel zo natuurlijk. Maar je wekt op z'n minst de suggestie niet voluit te gaan met dat soort suffe opmerkingen

En nee, competitie is competitie
Oud 26-01-2013, 18:38
Verwijderd
Wat een geneuzel over niks hierboven. Edit: Postcount aan het opkrikken zodat je niet van inactief spelen beschuldigd kunt worden?

Citaat:
Ik moet zodadelijk weg en vind het lastig wat ik moet stemmen omdat ik de lijstjes zo perfect vind. We kunnen er zo veel informatie uithalen. Dus ik twijfel of ik moet stemmen om mijzelf te ''redden'' of om de lijstjes intact te houden.

edit: ik stem alvast maar maak hem laat bekend. Zodat men niet meer kan wijzigen.

Ja? Archont werpt zich op als de grote ALMACHTIGE HEERSCHER VAN HET WEERWOLFSPEL die niet hoeft te zeggen op wie hij stemt? En laat me raden, dat 'laat' bekend maken is na de uitslag? Zodat je precies in het rijtje staat dat goed uitpakt voor jou? Ik hou je in de gaten als je er niet uitvliegt vanavond.
Oud 26-01-2013, 18:45
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wat een geneuzel over niks hierboven. Edit: Postcount aan het opkrikken zodat je niet van inactief spelen beschuldigd kunt worden?
Nou nou, als je dan naar de postcount kijkt dan doe je toch lekker mijn posts - 2? Jeetje zeg, niet alles heeft een ulterior motive..

En ja, Archont, wil je nu dan alsjeblieft vertellen op wie je hebt gestemd?

Oh en Owain is dus lekker inactief? Hij is verdomme degene die het ww-speltopic heeft geopend. Beetje jammer.
Oud 26-01-2013, 18:48
Verwijderd
Als ik iets heb geleerd in het weerwolfspel is het wel dat alles een alterior motive heeft

En inderdaad, een speler die helemaal niks meer van zich laat horen is wel heel kut. Misschien moeten we overwegen voor volgende spellen nieuwe spelers een "Hoi wil je echt meespelen, het kost veel tijd en je verpest het spel als je niet actief speelt, doe je echt mee?"-pm te sturen 24 uur voor we beginnen, dit is niet de eerste keer. sann tvp voor einddiscussie.
Oud 26-01-2013, 20:46
Spelleider
Spelleider is offline
Hoi, het is gelijkspel. De wolven hebben pm
Oud 26-01-2013, 20:49
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Niet meestemmen, de weerwolven krijgen pm en mogen kiezen.
Citaat:
Dat is toch meestemmen?
Het blijft hetzelfde, of je het nu stemmen of kiezen noemt. Als je het stemmen noemt, is het de stem van de wolven die je bij de normale stemmen optelt, waardoor het gelijkspel wordt opgeheven. Hoe dan ook heeft het hetzelfde resultaat.

Citaat:
Als ik iets heb geleerd in het weerwolfspel is het wel dat alles een alterior motive heeft

En inderdaad, een speler die helemaal niks meer van zich laat horen is wel heel kut. Misschien moeten we overwegen voor volgende spellen nieuwe spelers een "Hoi wil je echt meespelen, het kost veel tijd en je verpest het spel als je niet actief speelt, doe je echt mee?"-pm te sturen 24 uur voor we beginnen, dit is niet de eerste keer. sann tvp voor einddiscussie.
Dat heb ik gedaan.

Regels voor berichten