Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Dan gaat Deus natuurlijk naar Schrodinger en dan wordt het 5 voor Schrodinger, 3 voor Snebbel en 4 voor Deus. Zucht. |
![]() |
|
Verwijderd
|
[/onzin] Ik ben net thuis. jullie Fucking idiots, willen mij er de eerste Fucking ronde uitgooien ??? Allemaal prima ik ben nog nooit cupido geweest maar even simpel. ik ben een van de meest ervaren (en beste
![]() EDIT: Ik verwijder het niet, maar ik zou het niet al te serieus nemen ![]() Laatst gewijzigd op 26-01-2013 om 16:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben voor om gelijkspel te creeeren tussen drie mensen, want dat geeft op de lange termijn waarschijnlijk meer informatie. Nu Sadye waarschijnlijk een stem heeft, kan zij er beter niet bij zitten (alhoewel de heks en de verrader ook een stem hebben, maar later zouden we daar meer aanwijzigingen voor kunnen vinden).
|
![]() |
||
Haha, Archont is weer bezig hoor.
![]() Ik wil ook best mijn stem wijzigen als het nodig is. Ik denk dat het wel slim is om te wachten tot morgen dan, zodat we weten wat Owain en Archont stemmen. Edit. En dit: Citaat:
![]() Hangronde 1. Klaverhap fizzle-fluffy1 Vowel Frayne2 Schrödinger Fantôme3 Quintiano14 Uomi18 Röps20 Sadye Snebbeltje Vowel5 tuttebel7 Etmakas13 sann19 tuttebel Klaverhap8 sann bloodyb10 Deus ex machina Schrödinger11 Little Phoebe15 Tink*16 Snebbeltje17 Owain1998 Sadye12 Niet gestemd Owain1998 Deus ex machina Laatst gewijzigd op 26-01-2013 om 13:09. |
![]() |
||
Citaat:
Niet teveel wijzigen jongens, met ietwat meer verspreidheid dan twee lange lijsten is het later minder een gok. ![]()
||
Verwijderd
|
Ik meld even dat ik vanavond om halfzeven wegga en morgenochtend pas terug ben.
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ik wijzig naar Snebbel, Rops wil naar Schrodinger: Citaat:
Oh en ik wijzig nu, want ik werk van 14.00-23.00 en als ik pech heb is het te druk om nog online te komen. |
![]() |
|
Wat een gegoochel allemaal, maar als ik het goed begrijp willen we gelijke aantallen in de stemlijstjes omdat je dan kunt zien welke stemmen eventueel loos waren omdat iemand niet eruit vliegt?
Ik ga trouwens nu al mijn stem uitbrengen (op Deus ex machina dus), want ik heb zo met een vriendinnetje afgesproken en ik weet niet zeker of ik voor half 9 terug ben.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Meestal kun je er pas later wat uit af leiden, als je meerdere lijstjes naast elkaar kunt leggen.
|
Verwijderd
|
Sorry voor mijn reactie vannacht
![]() ![]() Hij is al een aantal keer gequote dus verwijderen heeft geen zin. Maar ik zou graag nog een nuchtere, normale reactie geven. Ik ga dadelijk even alles teruglezen maar ik zag heel snel dat er een mogelijkheid gecreëerd kan worden voor 3 gelijke stemlijstjes. Daar werk ik graag aan mee ![]() |
![]() |
|
haha leuk
![]() misschien een stomme vraag, maar wat als er op 2 personen evenveel gestemd wordt, wat gebeurt er dan? of moet deze vraag in t andere topic?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet zodadelijk weg en vind het lastig wat ik moet stemmen omdat ik de lijstjes zo perfect vind. We kunnen er zo veel informatie uithalen. Dus ik twijfel of ik moet stemmen om mijzelf te ''redden'' of om de lijstjes intact te houden.
edit: ik stem alvast maar maak hem laat bekend. Zodat men niet meer kan wijzigen. ![]() Oh en nogmaals, excuses voor mijn gedrag van vannacht niet echt leuk voor het spel en het zal niet meer gebeuren. En ik begrijp als je je daar aan irriteert. ![]() Laatst gewijzigd op 26-01-2013 om 16:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat heb ik een kuttijd gehad zeg, met Mario Kart 64 en de Zusjes ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij is dat per se willen winnen iets van mannen. "Ha, mijn penis is groter!" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Wat een geneuzel over niks hierboven. Edit: Postcount aan het opkrikken zodat je niet van inactief spelen beschuldigd kunt worden?
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ja, Archont, wil je nu dan alsjeblieft vertellen op wie je hebt gestemd? Oh en Owain is dus lekker inactief? Hij is verdomme degene die het ww-speltopic heeft geopend. Beetje jammer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik iets heb geleerd in het weerwolfspel is het wel dat alles een alterior motive heeft
![]() En inderdaad, een speler die helemaal niks meer van zich laat horen is wel heel kut. Misschien moeten we overwegen voor volgende spellen nieuwe spelers een "Hoi wil je echt meespelen, het kost veel tijd en je verpest het spel als je niet actief speelt, doe je echt mee?"-pm te sturen 24 uur voor we beginnen, dit is niet de eerste keer. sann tvp voor einddiscussie. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92: Afterparty Spelleider | 95 | 23-02-2013 20:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92 voorbereidingstopic (was: Weerwolven van Wakkerdam) Verwijderd | 182 | 25-01-2013 11:52 |