Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2013, 12:32
O RLY
O RLY is offline
Hoe tevreden ben jij met je lichaam? Ben je blij met je lengte/ gewicht? Wat vind je het mooiste van je lijf en wat het minst?
Oud 25-01-2013, 12:36
O RLY
O RLY is offline
Ik ben zelf eigenlijk heel tevreden met mijn lichaam. Ik heb een vrij atletische lijf en ben best wel lang, wat ik mooi vind. Ik sport dan ook veel (atletiek) en let ook goed op mijn voeding. Het trotst ben ik op mijn benen denk ik, die zijn vrij lang en best wel ontwikkelt. Het minst mooie vind ik mijn huid. Ik heb soms last van puistjes, voornamelijk op mijn kin en voorhoofd.
Oud 25-01-2013, 12:50
Verwijderd
Ik heb een perfect atlas-figuur.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 13:14
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik ben heel tevreden, maar ik zou wel iets meer rondingen willen Dx
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 15:37
Verwijderd
Ik vind mezelf prima. Soms, vooral bij festivals, zou ik willen dat ik iets langer was, maar 1.71 is niet te klein en niet te groot ^^ Mijn gewicht is natuurlijk op dit moment nog variabel, maar toen ik afgevallen was naar 80 was ik al intens tevreden. Momenteel sta ik op 72 en heb ik weer een gezond bmi, ik hoop wel dat ik niet nog heel veel ga afvallen (alleen al omdat het zonde zou zijn van mijn nieuwe garderobe), maar als het zo is, dan is het zo en ga ik nog steeds tevreden zijn Minder zijn de gevolgen voor mijn huid en borsten, maar we zullen zien, ik sta niet te springen om iets te laten bijwerken en als iemand mij onverwacht naakt zou zien, zouden ze sowieso wel schrikken door de littekens.
Ik ben eigenlijk nooit echt ontevreden geweest over mijn uiterlijk (puberteit uitgezonderd, maar dat was vooral aangepraat door anderen), ik vind dat ik mooie ogen en een mooi gezicht met een vrij zuivere huid heb. Toen ik excessief ben bijgekomen, werd ik wel ongelukkig, sowieso was overgewicht niet fijn, vooral om het gedoe met leuke en betaalbare kleding, maar lelijk heb ik mezelf nooit gevonden toen ik te zwaar was. Tot ik over een bepaald punt ging dus.
Momenteel vind ik het jammer dat ik mijn lange haar kwijt ben, maar goed, daar had ik niet veel in te kiezen, laat het nu maar weer groeien en het korte staat me goed. Maar zelf wil ik liever lang haar (of toch deels, ik ga nu proberen hoe een sidecut staat, ik begin toch van nul, als het niks is, kan ik opnieuw beginnen zonder dat je 7 jaar sparen moet snoeien). Ik vind het fijn dat ik geen zware lichaamsbeharing heb, ik onthaar mijn benen bijna nooit en het valt amper op.
Trots ben ik altijd geweest op mijn ogen en vroeger mijn borsten.
Blij ben ik met mijn lengte, schoenmaat (38), kleine handen, kleine oren, haarkleur (donkerbruin), kleur ogen (grijsgroen/groengrijs), zachte huid, weinig beharing, wenkbrauwen die niet gewied hoeven te worden, dat ik ouder geschat werd toen ik 15 was en dat ik jonger geschat werd vanaf het moment dat ik legaal dingen mocht kopen ^^
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 16:09
gurl19
gurl19 is offline
Ik vond het vroeger niet zo leuk dat ik zo klein ben. Ik ben 1.60 m.
Ik vind mezelf iets te dik, en vind mijn borsten te klein.
Maar ik sport 3 keer in de week, heb wel spieren, en ben fit en gezond.
Dus eigenlijk niets te klagen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 17:19
Miekje*
Miekje* is offline
Over het algemeen ben ik best tevreden met mijn lijf. Ik ben slank, maar wel wat grover gebouwd. Ik vind het wel jammer dat ik vrij klein ben (1.67) waardoor ik meestal wat molliger lijk dan dat ik ben Ik ben uiterst tevreden met mijn heupen/kont, want die zijn heel vrouwelijk en rond enzo. Ik vind alleen mijn tetten te klein.

Laatst gewijzigd op 27-01-2013 om 18:29.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2013, 17:40
DAH
DAH is offline
Ik zou iets langer willen zijn, ik ben hooguit 1,75m, maar ik groei nog, dus dat probleem lost zichzelf misschien op.
Verder ben ik heel blij met mezelf. Misschien wat bredere schouders.
Oud 25-01-2013, 18:34
Verwijderd
Ik zal eerlijk zijn ... ik ben er totaal niet tevreden mee.. kan niks bedenken waar ik tevreden mee ben
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 09:02
Silvano08
Silvano08 is offline
Ik vind het helemaal prima zo. Vrij lang, slanke bouw en lichtelijk gespierd. Kan eigenlijk niets vinden waar ik echt ontevreden over ben.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Over het algemeen ben ik best tevreden met mijn lijf. Ik ben slank, maar wel wat grover gebouwd. Ik vind het wel jammer dat ik vrij klein ben (1.67) waardoor ik meestal wat molliger lijk dan dat ik ben Ik ben uiterst tevreden met mijn heupen/kont, want die zijn heel vrouwelijk en rond enzo. Ik vind alleen mijn tetten gezien.
Wat?

Omdat je klein bent lijk je molliger dan je bent? Je vindt alleen je tetten gezien?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 18:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat?

Omdat je klein bent lijk je molliger dan je bent? Je vindt alleen je tetten gezien?
Soms wel ja. En typfoutje, ik vind mijn tetten te klein
Oud 27-01-2013, 19:37
Verwijderd
pics
Met citaat reageren
Oud 27-01-2013, 20:08
veer2110
veer2110 is offline
ik begin langzamerhand steeds zekerder en tevredener te worden over mezelf. ben altijd veel gepest dat knaagt altijd nog een beetje. ik ben best tevreden over m'n bovenlichaam, gewoon normaal. alleen m'n benen zijn best wel gespierd --> lijken heel dik vergeleken met m'n bovenlichaam.
en ben maar 1.60. maar daar kan ik niets meer aan doen.
dus ben best tevreden ! (:
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 11:26
wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
ik zou mijn bovenbenen ietsje slanker willen, dan vind ik het perfect
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 17:44
omnomnom
omnomnom is offline
Ik ben niet tevreden met mijn lichaam.
Veel te witte huidskleur, dunne polsen.
Buik iets te dun, geen six pack.
Armen redelijk, doe-het-zelf fitness elke ochtend.
Benen iets te dik.
Hoofd mag wel weg van mijn part.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 18:48
Superphris
Superphris is offline
Ik vind mezelf een beetje te dik, ik zat met mijn BMI op het randje, maar ik ben intussen geloof ik al wat afgevallen . Verder vind ik mijn neus een beetje groot, maar dat is niet zo erg. Waar ik blij mee ben is dat ik een beetje getint ben, vind ik veel mooier dan een bijna witte huid zoals sommige blanken hebben. En je wordt sneller bruin van de zon.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 19:56
Verwijderd
Ik ben niet zo tevreden over mijn uiterllijk daar daar wordt nog aan gewerkt
Ik vind mezelf best dik maar ik ben al 9,3 kwijt
Mijn haar zit nu doods maar ik ga volgende week naar de kapper
Ietsje grotere borsten zou leuk zijn maar op dat gebied ben ik nog niet uitgegroeit dustja

mijn huid vind ik wel hard minder, ik heb een behoorlijk gevoelige huid en ik ksn slecht tegen cosmetica en huidverzorgingsproducten, waardoor mijn huid vaak rood is

Maar ik ben wel heel tevreden over mijn lengte; 1.84
En mijn benen, die zijn heel lang (l.40/42)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten