Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2013, 15:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Volgens mij moet dat gewoon kunnen hoor, Noedelie.
Oud 30-01-2013, 15:57
Verwijderd
ja dat kan
Oud 30-01-2013, 15:57
Verwijderd
ik heb een frans mondeling volgende maand. dat gaat falen.
Oud 30-01-2013, 15:59
Verwijderd
Als het goed is wel, want ik heb wel eens dat als ik een aparte webcam op mijn laptop aansluit dat de ander mij dan niet kan horen omdat Skype dat uiteraard niet automatisch herkent . Dus dan kunnen ze mij niet zien of horen, maar ik hen wel vanwege verkeerde instellingen. Dan moet dat ook kunnen zonder webcam lijkt me!
Citaat:
ik heb een frans mondeling volgende maand. dat gaat falen.
Je hebt nog een maand, is het niet een beetje vroeg om te zeggen dat het gaat falen?
Oud 30-01-2013, 16:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hihi, de DHL meneer kwam net een pakketje brengen (waar ik zelf een afspraak voor moest maken, want bij buren/postkantoor leveren doen ze niet. Nu heb ik al 2 mensen aan de telefoon gehad deze week!) en ik vond dat 't nogal hard en vierkant aanvoelde voor een trainingsbroek.
Bleek er bij mijn superchille en teringgoedkope trainingsbroek een doosje te zitten met daarin een teringgrote en best wel heel erg lelijke mok. Er staat echt met koeienletters 'SPORTS DIRECT.COM' op.
Heel lief hoor, sports direct, maar ik heb al zoveel mokken en nu moet ik dit kklelijke ding ergens zien te verstoppen.
Oud 30-01-2013, 16:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Volgens mij moet dat gewoon kunnen hoor, Noedelie.
Citaat:
ja dat kan
Citaat:
Als het goed is wel, want ik heb wel eens dat als ik een aparte webcam op mijn laptop aansluit dat de ander mij dan niet kan horen omdat Skype dat uiteraard niet automatisch herkent . Dus dan kunnen ze mij niet zien of horen, maar ik hen wel vanwege verkeerde instellingen. Dan moet dat ook kunnen zonder webcam lijkt me!
Oke, chill. Nou, spannunt, vanavond een gesprek met een Australische klant. Crikey.
Oud 30-01-2013, 16:06
Verwijderd
Citaat:
er is een stuk tegel afgebroken van mijn vensterbank, en nu krijg ik een nieuwe vensterbank. Maar dat is een totaal andere vensterbank dan wat er nu opzit. Maar ze willen de andere vensterbank in dezelfde ruimte niet vervangen 'want die kan nog prima mee en straks gaat u nog zeggen dat u dat ook in de slaapkamer wil'.
Dan sla ik er toch lekker zelf een gat in flapdrol
Haha, wat een pauperwoningbouwvereniging heb je

Citaat:
Oke, chill. Nou, spannunt, vanavond een gesprek met een Australische klant. Crikey.
Oud 30-01-2013, 16:07
Verwijderd
Iedere morgen struikel ik trouwens over de speeltjes die de katten naast m'n bed neerleggen. Maar dat geheel terzijde.
Oud 30-01-2013, 16:07
Verwijderd
Mimimimi
Oud 30-01-2013, 16:17
Verwijderd
*Australië van landen-die-ik-nog-eens-wil-bezoeken-lijstje streep*

grapje he
Oud 30-01-2013, 16:19
Verwijderd
Oh hmz. Ik heb per ongeluk twee paar sokken wat nog in elkaar zat gewassen maar dat werkt dus gewoon .
Oud 30-01-2013, 16:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Haha, wat een pauperwoningbouwvereniging heb je
De vorige bewoner had in mijn huis ook de vensterbank gemoerd, maar mijn woningbouwvereniging heeft 'm toen met witte lijm weer in elkaar gezet, terwijl er echt stukken missen
Oud 30-01-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:

Je hebt nog een maand, is het niet een beetje vroeg om te zeggen dat het gaat falen?
Nee, want het is moeilijk en als ik stress klap ik dicht. En bij een vreemde taal al helemaal.
Oud 30-01-2013, 16:35
Verwijderd
Maar je kan je nog een maand lang voorbereiden ! Tuurlijk, het is moeilijk en het is spannend enzo, maar om er vanuit te gaan dat het gaat falen? Je gaat het vast goed doen
Oud 30-01-2013, 16:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zal ik mijn bedlakens vervangen? Mijn huisgenoot geeft als antwoord "kan" en de free online tarot reading geeft een soort husband wife quarrel unfinished business antwoord
Oud 30-01-2013, 16:36
Verwijderd
Ja. Want schoon is altijd fijn <3
Verwijderd
Citaat:
Zal ik mijn bedlakens vervangen? Mijn huisgenoot geeft als antwoord "kan" en de free online tarot reading geeft een soort husband wife quarrel unfinished business antwoord
http://www.ask8ball.net/
Verwijderd
Very doubtful zegt-ie.
Oud 30-01-2013, 16:37
Verwijderd

Deze kaart (a4 formaat) laag in een grote roze envelop in de bus Met een tiental redenen waarom ik het beste vriendinnetje ter wereld ben <3 <3
Oud 30-01-2013, 16:37
Verwijderd
Het is een referentie naar www.ikhoefniettetankenschat.nl trouwens, niet omdat ik een homohater ben.
Oud 30-01-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
*Australië van landen-die-ik-nog-eens-wil-bezoeken-lijstje streep*

grapje he
Oud 30-01-2013, 16:41
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Deze kaart (a4 formaat) laag in een grote roze envelop in de bus Met een tiental redenen waarom ik het beste vriendinnetje ter wereld ben <3 <3
Omg
Oud 30-01-2013, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Nice

Citaat:
Iedere morgen struikel ik trouwens over de speeltjes die de katten naast m'n bed neerleggen. Maar dat geheel terzijde.
Wist je dat katten je muizen/vogels/speelgoed brengen omdat ze vinden dat je een mongool bent? Het zijn niet zomaar cadeautjes, ze willen je leren jagen. Omdat ze zien dat je dat nooit doet, dus ze denken dat je het niet kan.

Katten <3
Oud 30-01-2013, 16:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Very doubtful zegt-ie.
godver
Oud 30-01-2013, 16:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat het doubtful is wist ik zelf OOK WEL!

Misschien moet ik het zo laten en het hier samen met mijn vriend gezellig maken, ofzo. Dat heeft ook wel wat.
Oud 30-01-2013, 16:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vroeg dat en de bal zei ask again later.
Oud 30-01-2013, 16:45
Verwijderd
de beslisvis geeft duidelijk een ja: http://beslisvis.nl/moet-fizzle-dr-lakens-vervangen/
Verwijderd
Overigens zijn een aantal van die redenen:

"Ik met niemand zo goed pathetisch kan zijn als met jou"
"Je de enige bent die DIRECT een CONCRETE rebound kan regelen"
"Een average romcom met jou een 3,5 uur durende therapeutische sessie wordt"

fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
de beslisvis
Oud 30-01-2013, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Wist je dat katten je muizen/vogels/speelgoed brengen omdat ze vinden dat je een mongool bent? Het zijn niet zomaar cadeautjes, ze willen je leren jagen. Omdat ze zien dat je dat nooit doet, dus ze denken dat je het niet kan.

Katten <3
Ironie wil dat die mormels zélf nog nooit wat wilds gevangen hebben en ik acht Arthur daar überhaupt niet toe in staat, het debieltje
Oud 30-01-2013, 16:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De beslisvis weet ook niet of ik nu al mijn kamer gezellig moet maken of moet wachten tot vanavond/morgenochtend tot mijn vriend er is en het samen moet doen:
http://beslisvis.nl/zal-ik-wachten-t...ezellig-maken/
Oud 30-01-2013, 16:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
http://beslisvis.nl/moet-fizzle-gewo...-beslisvissen/

kut, hij zei nee
Oud 30-01-2013, 16:53
Verwijderd
volgens de beslisvis zijn er geen sekstapes van LP en wolterb.
Oud 30-01-2013, 16:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh jezus, die beslisvis zoekopdrachten:

"Wat moet ik aan hebben voor het feest? Als je JA zegt dan wil dat ik het T-Shirt met POP-ART en die blauwe broek aan doe, als je NEE zegt dan wil je dat ik die T-Shirt met lange mouwen met \’\'TRUE CHICK\’\', die donkerblauw vest, en blauwe broek aan doe"

Oud 30-01-2013, 16:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
bam
Oud 30-01-2013, 16:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh jezus, die beslisvis zoekopdrachten:

"Wat moet ik aan hebben voor het feest? Als je JA zegt dan wil dat ik het T-Shirt met POP-ART en die blauwe broek aan doe, als je NEE zegt dan wil je dat ik die T-Shirt met lange mouwen met \’\'TRUE CHICK\’\', die donkerblauw vest, en blauwe broek aan doe"

wat is deez?
Oud 30-01-2013, 16:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
wat is deez?
Vragen van andere mensen.
Oud 30-01-2013, 17:01
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vroeg aan de beslisvis of mijn vriendje nog wel van mij hield, en hij zei nee

Oud 30-01-2013, 17:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vroeg aan de beslisvis of mijn vriendje nog wel van mij hield, en hij zei nee

Bij mij zei 'ie 'Ja', Miek, dus alles is nog goed! Phew!
Oud 30-01-2013, 17:06
Miekje*
Miekje* is offline
Pfieuw

Trimmeh, heb jij ook gevraagd of je moet aanpappen met dudebro?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, dat was ik, maar die klotevis is ineens verdwenen. Gewoon 'Nee' zeggen mag ook hoor.

Verwijderd
Tering mijn vloer is smerig
Oud 30-01-2013, 17:07
Verwijderd
Volgens mijn lerares Frans is de constructie 'heel de vakantie' of 'heel de dag' fout. Mijn leven ligt overhoop.
Oud 30-01-2013, 17:07
Miekje*
Miekje* is offline
Het is nu 2 keer ja, 1 keer nee, en 1 keer halfomhalf Jippeeeeh!
Oud 30-01-2013, 17:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, dat was ik, maar die klotevis is ineens verdwenen. Gewoon 'Nee' zeggen mag ook hoor.

De vis is niet verdwenen! Hij zit helemaal achterin, je ziet hem van achter en je ziet ook zijn weerspiegeling in het glas van zijn huis. Check maar!
Oud 30-01-2013, 17:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Volgens mijn lerares Frans is de constructie 'heel de vakantie' of 'heel de dag' fout. Mijn leven ligt overhoop.
Nee hoor, ze heeft het helemaal fout. Kijk maar.
Oud 30-01-2013, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, ze heeft het helemaal fout. Kijk maar.
<3 Ik dacht, er komt een of andere link naar een taalsite ofzo
Oud 30-01-2013, 17:12
Verwijderd
En nu ga ik ECHTECHTECHT mijn readings doen. Dat wilde ik een uur geleden al, maar toen zei de beslisvis dat het nog niet hoefde
Oud 30-01-2013, 17:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
er is een stuk tegel afgebroken van mijn vensterbank, en nu krijg ik een nieuwe vensterbank. Maar dat is een totaal andere vensterbank dan wat er nu opzit. Maar ze willen de andere vensterbank in dezelfde ruimte niet vervangen 'want die kan nog prima mee en straks gaat u nog zeggen dat u dat ook in de slaapkamer wil'.
Dan sla ik er toch lekker zelf een gat in flapdrol

Citaat:
volgens de beslisvis zijn er geen sekstapes van LP en wolterb.
Wtf zus

En wtf beslisvismensen: doen noodel en stefanie het weleens anaal?
Oud 30-01-2013, 17:17
Verwijderd
Oke, ik ga voortaan echt duizend keer beter schoonmaken onder mijn bed in plaats van echt 1 keer in het hoe-lang-woon-ik-hier-nu.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten