Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh god, de 'actievoerende' studente die tegen de monarchie is, mocht nu ook aanschuiven bij Pauw en Witteman. Blijkt maar weer dat ze alleen maar wil actievoeren omdat ze de monarchie 'zat' is. Duidelijk een overambitieuze studente die zichzelf veel te belangrijk vindt
![]() ![]() http://omroep.vara.nl/media/208937
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar teringjantje wat heb ik een grondige hekel aan dat soort overserieuze studentes. Waarschijnlijk is ze ook totaal humorloos, hebben meer van dat soort wijven last van. Ze zit echt hard op zichzelf te soppen daar. Echt niet te harden. En dat ze ook echt woorden gebruikt als 'tevens'. Fucking hell, je bent een 23-jarige studente (die eruit ziet als 30), niet Ivo Opstelten of zo. /rant |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou ook wel op mezelf soppen als ik uitgenodigd werd bij Pauw en Witteman om te vertellen over mijn politieke ideeën.
Niet dat ik dat fragment gezien heb, verder. Het koningshuis vind ik best nuttig, het is als een soort kermis met lampjes en kleurtjes om de onrendabelen bezig te houden zodat ze de grote mensen niet storen. |
![]() |
||
Citaat:
Edit : te laat ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hij wilde dus een foto van de (liggende) server, van het merk HD. Ze hebben op het hoofdkantoor drie kwartier om me gelachen. Ik deed vrolijk mee overigens /blond ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja, beetje een pretentieus kutje is ze wel en een irritante dictie heeft ze ook, maar volgens mij is ze niet zozeer op zichzelf aan het soppen als dat ze aanvankelijk zenuwachtig is en daarna overmoedig wordt. Jeugdig maximalisme.
En verder is er ook gewoon politiegeweld in Nederland, alhoewel natuurlijk niet zo ernstig als op andere plaatsen. Maar als je nooit een gummiknuppel hebt moeten ontwijken bij een vredige demonstratie heb je daar misschien geen besef van. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ze doet me denken aan dat vreemde mens van groenlinks http://nl.wikipedia.org/wiki/Heleen_Weening
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nou moet ik er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik nog nooit, op welke manier dan ook, in aanraking ben geweest met de politie. Dus hoeveel weet ik er nou helemaal van ![]()
||
Verwijderd
|
Ik geloof dat ik ook mag ophouden met me zorgen te maken over de birdies:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd