Advertentie | |
|
![]() |
|
Hangronde 6
1. Owain1998 2. Frayne 3. fizzle-fluffy (heks) 4. Little Phoebe 5. sann (weerwolf) 6. Uomi 7. Snebbeltje (weerwolf) 8. Quintiano (weerwolf/geliefde) 9. Etmakas 10. Sadye 11. tuttebel (ziener) 12. Tink* 13. bloodyb 14. Klaverhap 15. Fantôme 16. Schrödinger 17. Vowel 18. Röps (geliefde) 19. Deus ex machina (cupido) Blauw: opgehangen door de dorpelingen Rood: opgegeten door de wolven Magenta: gestorven aan liefdesverdriet De dorpelingen hebben bloodyb opgehangen. Helaas, bloodyb was gewoon een dorpeling en een onschuldige is dus zinloos opgeofferd... Wie zal de wolf morgen verslinden?
Laatst gewijzigd op 07-02-2013 om 20:35. |
![]() |
|
Waarom Fantôme zo op mij focust is me niet helemaal duidelijk. Als ik wolf zou zijn zou ik ook wel een vrij onlogische tactiek hebben, om meerdere keren als eerste op een wolf te gaan staan, zelfs wanneer die niet per se heel verdacht zijn (Snebbeltje). Maar goed, Fantôme is niet zo onervaren om dat niet door te hebben, dus die zal wel verrader of wolf zijn. Ze gaat ook wel erg makkelijk mee op bloodyb (die overigens meedingt voor de "slechtste dorpeling aller tijden"-bokaal).
Edit: Hmm, qua stemlijstjes staat Fantôme ook wel wat raar voor een wolf of verrader. Misschien toch niet voldoende tijd gehad om het topic door te lezen dan. Little Phoebe valt wel op in negatieve zin, afgaande op de stemlijstjes. Wellicht is zij verrader, en dan als laatste wolf wellicht Owain, die zelfs voor een n00b bizar speelt. Laatst gewijzigd op 07-02-2013 om 13:58. |
![]() |
|
Eetronde 6
1. Owain1998 2. Frayne 3. fizzle-fluffy (heks) 4. Little Phoebe 5. sann (weerwolf) 6. Uomi 7. Snebbeltje (weerwolf) 8. Quintiano (weerwolf/geliefde) 9. Etmakas 10. Sadye 11. tuttebel (ziener) 12. Tink* (leerlingheks) 13. bloodyb 14. Klaverhap 15. Fantôme 16. Schrödinger 17. Vowel 18. Röps (geliefde) 19. Deus ex machina (cupido) Blauw: opgehangen door de dorpelingen Rood: opgegeten door de wolven Magenta: gestorven aan liefdesverdriet Tink* is opgegeten. Niet zo'n handige zet van de laatste wolf, want Tink* was de leerlingheks... Wie zullen de dorpelingen morgen ophangen?
|
Verwijderd
|
Stemlijstjes:
Spoiler
Owain1998. Heeft een strategie die om onduidelijke redenen tot nu toe heel goed werkte, namelijk 'gewoon nergens op reageren en me stil houden, zodat iedereen me vergeet'. Ik was hem, om eerlijk te gaan, ook een beetje vergeten. Als hij een wolf is, is dit een vrij goede tactiek. Als hij verrader is niet. Ik kan hem in ieder geval erg moeilijk peilen. Ik zou er bepaald niet rouwig om zijn als hij wordt opgegeten/opgehangen. Frayne valt me niet echt op. Eigenlijk heb ik geen idee wat ik over haar moet zeggen. Hetzelfde geldt voor Little Phoebe en Uomi. Uomi lijkt van hun drieën de grootste inhoudelijke bijdrage te leveren. Fantôme is denk ik de enige die ik helemaal vertrouw. Schrödinger is een verhaal apart. Ik snap niet zo goed waarom hij nog steeds als verdacht wordt gezien sinds Snebbeltje een wolf bleek te zijn. ![]() Ik ga dus voor Owain. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al met al weet ik het nog niet zo goed, maar ik neig meer naar Schrödinger. |
![]() |
|
Ik heb Schrödinger gestemd.
Little Phoebe Schrödinger1 Owain1998 Etmakas2 Schrödinger Owain19983 Little Phoebe4 Uomi5 Niet gestemd: Apate Fantôme Zo zou het lijstje zijn. Uomi, het was me niet helemaal duidelijk op wie je nou ging stemmen, ik neem aan ook op Schrödinger? Edit: Oh, kijk.
|
Hangronde 7
1. Owain1998 2. Frayne 3. fizzle-fluffy (heks) 4. Little Phoebe (weerwolf) 5. sann (weerwolf) 6. Uomi 7. Snebbeltje (weerwolf) 8. Quintiano (weerwolf/geliefde) 9. Etmakas 10. Sadye 11. tuttebel (ziener) 12. Tink* (leerlingheks) 13. bloodyb 14. Klaverhap 15. Fantôme 16. Schrödinger (jager) 17. Vowel 18. Röps (geliefde) 19. Deus ex machina (cupido) Blauw: opgehangen door de dorpelingen Rood: opgegeten door de weerwolven Magenta: gestorven aan liefdesverdriet Groen: neergeschoten door de jager En toen hingen de dorpelingen de jager op! Niet zo handig, behalve dan dat deze jager heel goed wist te schieten. Een goede gok of een slimme zet? Het was in ieder geval goed raak: Schrödinger schiet Little Phoebe neer, en zij was de laatste wolf! Het spel is hiermee tot een einde gekomen, en de dorpelingen hebben gewonnen! Gefeliciteerd!
|
Uitslag Weerwolfspel #92
1. Owain1998 2. Frayne (wolfsbane) 3. fizzle-fluffy (heks) 4. Little Phoebe (weerwolf) 5. sann (weerwolf) 6. Uomi 7. Snebbeltje (weerwolf) 8. Quintiano (weerwolf/geliefde) 9. Etmakas (verrader) 10. Sadye 11. tuttebel (ziener) 12. Tink* (leerlingheks) 13. bloodyb 14. Klaverhap 15. Fantôme 16. Schrödinger (jager) 17. Vowel 18. Röps (geliefde) 19. Deus ex machina (cupido) Blauw: opgehangen door de dorpelingen Rood: opgegeten door de weerwolven Magenta: gestorven aan liefdesverdriet Groen: neergeschoten door de jager Winnaars: Dorpelingen
|
Ik was lichtelijk in paniek toen ik niemand meer had om mee te overleggen
![]() ![]() We dachten eerst dat Vowel verrader was, tot ze een van ons ging zwartmaken ofzo. Toen ging het Etmakaslampje branden ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92: Afterparty Spelleider | 95 | 23-02-2013 20:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92 voorbereidingstopic (was: Weerwolven van Wakkerdam) Verwijderd | 182 | 25-01-2013 11:52 |