|
|
|
|
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?q=1&reportId=3073
Als je wil zien wat de minimaler en maximale afmetingen zijn zelfs de gemiddelde afmetingen per land dan moet je hier maar eens kijken |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar ja, based on the numbers is het stijf maar dat is een aanname want het staat er inderdaad niet bij, hoe ze dat gemeten hebben blijft een raadsel. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Een stijve piemel van 4 cm zou voor mij nogal nutteloos zijn, bijvoorbeeld. Maar dan kun je natuurlijk gaan discussiëren over wanneer iets iets uitmaakt. Er zullen genoeg vrouwen zijn die geilen op een minipiemel. ![]() Het punt is: de grootte van een slappe piemel is eigenlijk überhaupt niet belangrijk, nergens voor.. Het zijn stijve piemels waar mensen iets mee doen. |
||
|
|
|
|
Ja, een centimeter meer of minder zal niet uitmaken zolang je rond het gemiddelde zit, lijkt me zo. Dan is dikte sowieso belangrijker. Maar mensen die maar blijven volhouden dat "size doesn't matter" zitten gewoon verkeerd, want het maakt wel degelijk uit. Te lang, te kort, te dik, te dun, en sowieso heeft iedereen andere wensen.
Wat dat betreft is titel van dit topic sowieso stom. Het antwoord op die vragen moeten ze niet hier zoeken, maar bij een eventuele sekspartner.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Zeker in slappe toestand kan vooral de temperatuur een groot verschil maken. Het bekende gezegde van mannen: "het is zó koud" (met handgebaar erbij dat iets héél kleins aangeeft ). Maar ook in stijve toestand is dat niets raars. Je zou kunnen zeggen dat hoe geiler je bent, hoe harder en groter hij wordt.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
De temperatuur, geilheid, hoeveelheid vet,... kan het allemaal beïnvloeden. Veel zal het wel niet verschillen.
|
|
|
|
lengte wil overigens niks zeggen.
Ik heb een vriendje gehad wat groot geschapen is, en dat vond ik minder lekker dan mijn laatste vriendje die een penis had van ongeveer 13/14 cm in erectie. Misschien ligt het ook wel aan de jongen dat hij meer ervaring had, maar mijn laatste vriendje heeft me in bed het meest laten genieten dan mijn andere exen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|