Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2013, 22:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmm ja dat is reëel. Mijn moeder had het ook niet gered zonder mijn vader.
Ik moet gewoon op zoek naar een rijke man met kinderwens die wel part time wil werken
Oud 08-02-2013, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik was eigenlijk ook een ongelukje.
Ja jij wel! Ik doel natuurlijk op als ik zelf met een ongelukje zou zitten ^^ ik bedoel, dat kan best een geweldig mens worden, maar dan ben ik maar heel egoïstisch en zeg ik: niet in mijn lijf.
Oud 08-02-2013, 22:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn zus ook, ik was wel expres

Mijn moeder is ook alleen en nu is de hele familie aan haar kant afgestorven, ze heeft best vaak gezegd dat ze dat miste, dat 'hey, weet je nog' en 'hoe heet dat ook alweer, ik bel mijn zus/broer/moeder/oom/whatever', daarom heeft ze mij erbij genomen. Gekregen. "Kinderen neem je niet, die krijg je " Maar ik ben ook wel blij dat ik een zus heb, ze snapt namelijk vaker hoe ik me voel dan anderen
Oud 08-02-2013, 22:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja jij wel! Ik doel natuurlijk op als ik zelf met een ongelukje zou zitten ^^ ik bedoel, dat kan best een geweldig mens worden, maar dan ben ik maar heel egoïstisch en zeg ik: niet in mijn lijf.
Oh, op die fiets!

Als mijn omstandigheden het toe zouden laten, is het best welkom. Als ik nu zwanger zou worden, zou ik ook zeggen: jammer! Of ik zou het aan iemand geven die geen kinderen kan krijgen maar ze wel wil, en daar kan ik er zo een paar van opnoemen.

Het is best fucked up dat je niet zomaar draagmoeder kan worden. Ik zou dat later best willen
Oud 08-02-2013, 22:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, lekker kinderen uitpersen en uitscheuren en kotsmisselijk worden en baggervet, voor iemand anders
Oud 08-02-2013, 22:28
Verwijderd
Vind je het serieus 'fucked up' dat draagmoeder worden niet zomaar eventjes kan? of bedoel je eigenlijk iets als 'jammer' ofzo? Anders ben ik wel benieuwd naar je reden daar achter
Verwijderd
Als ik nu zwanger zou worden dan zou ik denk ik er gewoon ruimte voor maken. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik een abortus zou laten doen, en een kind opgeven voor adoptie zou ik denk ik ook te moeilijk vinden. Maar goed, mijn vriend heeft daar ook wat in te zeggen .
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vind je het serieus 'fucked up' dat draagmoeder worden niet zomaar eventjes kan? of bedoel je eigenlijk iets als 'jammer' ofzo? Anders ben ik wel benieuwd naar je reden daar achter
Meer jammer, ja
Oud 08-02-2013, 22:29
Verwijderd
En nu ga ik slapen !

Weltrusten saai <3
Oud 08-02-2013, 22:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga ook op bed! Dahag!
Verwijderd
Ik zou het niet kunnen, sowieso omdat ik me aan dat kind zou hechten, maar fysiek is het ook echt wel heftig. Ik zou dat niet zomaar voor iemand kunnen doen, geloof ik...
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Slaap lekker!
Oud 08-02-2013, 22:31
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zocht net iets in mijn tas, en voelde opeens iets geks Was het gewoon een zakje aarde

Ik ga me ook maar eens hullen in de warme stilte van de slaap. Welterusten, iedereen!
Verwijderd
Citaat:
Mijn zus ook, ik was wel expres

Mijn moeder is ook alleen en nu is de hele familie aan haar kant afgestorven, ze heeft best vaak gezegd dat ze dat miste, dat 'hey, weet je nog' en 'hoe heet dat ook alweer, ik bel mijn zus/broer/moeder/oom/whatever', daarom heeft ze mij erbij genomen. Gekregen. "Kinderen neem je niet, die krijg je " Maar ik ben ook wel blij dat ik een zus heb, ze snapt namelijk vaker hoe ik me voel dan anderen
Dat is het enige dat ik heb bedacht dat later wel irritant zal worden. Dat je in een bejaardentehuis achter de geraniums verpietert en niemand hebt om op bezoek te komen. Maar ik vind dat geen reden om dan maar een kind te nemen (en ik vind dat je ze neemt, zeker in dat geval ).
Verwijderd
Truste iedereen!
Oud 08-02-2013, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Dat is het enige dat ik heb bedacht dat later wel irritant zal worden. Dat je in een bejaardentehuis achter de geraniums verpietert en niemand hebt om op bezoek te komen. Maar ik vind dat geen reden om dan maar een kind te nemen (en ik vind dat je ze neemt, zeker in dat geval ).
Een oom en tante van me zeggen dat nu dus telkens, ze hadden zo graag kinderen gehad zodat ze nu niet zo eenzaam waren. Pff!
Oud 08-02-2013, 22:33
Verwijderd
Mijn bed roept ook, slaap lekker allemaal!
Oud 08-02-2013, 22:34
Verwijderd
Ik ga ook slapen. Welterusten! Ik vond het weer een gezellig avondje saai
Oud 08-02-2013, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Een oom en tante van me zeggen dat nu dus telkens, ze hadden zo graag kinderen gehad zodat ze nu niet zo eenzaam waren. Pff!
Tja, gelukkig is het dan te laat ^^ Dat vind ik dan nog veel egoïstischer dan kiezen voor een abortus ofzo, stiekem. En vervelend als ik daar later ongelukkig mee ga zijn, maar als ik om alsen kinderen moet gaan nemen, pfff.

Citaat:
Ik ga ook slapen. Welterusten! Ik vond het weer een gezellig avondje saai
Het is nog steeds gezellig ^^
Oud 08-02-2013, 22:37
Verwijderd
Citaat:
ah, gewoon zorgen dat je jongere vrienden krijgt, dat werkt ook. Na je pensioen vrijwilligerswerk gaan doen op een plek waar ook jonge mensen zijn, ofzo.
Oud 08-02-2013, 22:38
Verwijderd
Ik ga ook slapen, welterusten!
Oud 08-02-2013, 22:41
Verwijderd
Citaat:
ah, gewoon zorgen dat je jongere vrienden krijgt, dat werkt ook. Na je pensioen vrijwilligerswerk gaan doen op een plek waar ook jonge mensen zijn, ofzo.

Ik krijg het nu al niet voor mekaar hier vrienden te krijgen ^^ en met vrienden verspreid over Nederland schiet ik dan ook niks op natuurlijk, tenzij ik daar terug ga wonen. Goed plan, sowieso. Als ik ooit geld genoeg heb.
Oud 08-02-2013, 22:41
Verwijderd
nog even een slaapliedje in het thema?

Oud 08-02-2013, 22:45
Verwijderd
En zo ben je ineens eenzaam zonder geraniums ^^
Oud 08-02-2013, 22:45
Verwijderd
Maar ik verpieter iig niet!
Oud 08-02-2013, 22:47
Verwijderd
stiekem ben ik er nog
Oud 08-02-2013, 22:47
Verwijderd
Oude vrouwtjes zitten tegenwoordig trouwens niet meer achter de geraniums, ze zitten achter de orchideeen wie weet waar wij over vijftig jaar achter zullen zitten!
Oud 08-02-2013, 22:48
Verwijderd
waarschijnlijk nog steeds achter de computer
Oud 08-02-2013, 22:49
Verwijderd
Citaat:
stiekem ben ik er nog
<3

Citaat:
Oude vrouwtjes zitten tegenwoordig trouwens niet meer achter de geraniums, ze zitten achter de orchideeen wie weet waar wij over vijftig jaar achter zullen zitten!
virtuele planten!

Citaat:
Zeer waarschijnlijk wel ja!
Oud 08-02-2013, 22:49
Verwijderd
Slapen is voor homo's!
Oud 08-02-2013, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Slapen is voor homo's!
Ik blijf toch ook geen uren meer op in ieder geval ^^ maar ik ben dan ook een bi'tje.
Oud 08-02-2013, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Oud 08-02-2013, 22:53
Verwijderd
Ik hoop over 50 jaar toch wel zo'n vet cool implantaat te hebben.
Oud 08-02-2013, 22:55
Verwijderd
Tegen die tijd liggen we allemaal vastgebonden op een bed met een implantaat in ons brein dat ons in een virtuele wereld laat ronddartelen ofzo ^^
Oud 08-02-2013, 22:58
Verwijderd
Nohh, tijd om de lenzen eens uit te doen en de oven aan te zetten voor het betere pizzawerk.
Oud 08-02-2013, 23:01
Verwijderd
Lenzen uitdoen om pizza te eten?

En *gaap*

Ik heb geen zin om naar bed te gaan, maar ik heb ook geen zin om nog te hangen. Misschien kan ik wat lezen in bed ofzo. Of met de tablet in bed liggen, maar dan ben ik aan het hangen in bed en dat is 2 keer wat ik niet wil.
Oud 08-02-2013, 23:02
Verwijderd
Nee, de reeds genoemde activiteiten staan los van elkaar. Behalve dat het moeite vereist en de effort:reward-balans nu in het voordeel van effort valt.
Oud 08-02-2013, 23:09
Verwijderd
Ik ga toch maar zo richting bed. Mijn oogleden beginnen wat te protesteren en sowieso sta ik morgen om 8 uur weer naast mijn bed omdat ik moet pissen.
Oud 08-02-2013, 23:11
Verwijderd
Quintiano, wat doe je op 5 mei? Wij vieren hier een hoop dooie Duitsers, kom je bierdrinken?
Oud 08-02-2013, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Quintiano, wat doe je op 5 mei? Wij vieren hier een hoop dooie Duitsers, kom je bierdrinken?

En lees eens terug in dit topic! Ik heb nog een mooi verhaal over je verteld! Nou ja, over wat je voor mij hebt gedaan
Oud 08-02-2013, 23:18
Verwijderd
Nesttijd!

Tot tablet of tot morgen!
Oud 08-02-2013, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Uh, hier kom ik later nog op terug. Help je me even herinneren mocht ik dat niet doen?
Oud 08-02-2013, 23:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb helemaal geen last van klapperende eierstokken. En ik heb de neuroloog moeten zweren dat ik niet zwanger was en niet zwanger zou gaan worden vanwege de medicijnen. Wat dat medicijn dan precies doet met ongeboren kindjes of hun moeder, dat weet ik niet, maar het lijkt me niet veel goeds.

En dat wat Mutant zegt, zeg ik ook tegen vriendinnen, maar meer als het gaat om een relatie. 'Ja het lijkt me alleen niet zo tof om oud en alleen te zijn'. Maar ach, ik roep ook vaak dat ik toch niet ouder dan 50 word, dus dan is dat probleem ook weer opgelost
Oud 08-02-2013, 23:59
Verwijderd
Ik heb ook geroepen dat ik de 30 niet zou halen ^^ en kijk mij nu! Ik had nog bijna gelijk gekregen ook, al had ik het zelf dan nooit geweten.

Iig zzzzzzlaaptijd!
Oud 09-02-2013, 00:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trusten!
Oud 09-02-2013, 04:43
Verwijderd
Goedemorgen.
Oud 09-02-2013, 07:44
Verwijderd
Hmpf, mijn tablet heeft mijn goeiemorgen niet doorgegeven

Alsnog dan: goeiemorgen!

En Etmakas, wat doe jij zo vroeg al wakker?
Oud 09-02-2013, 07:46
Verwijderd
Weet ik niet, het lukte gewoon niet meer met slapen enzo.
Oud 09-02-2013, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Hmpf, mijn tablet heeft mijn goeiemorgen niet doorgegeven

Alsnog dan: goeiemorgen!

En Etmakas, wat doe jij zo vroeg al wakker?

Ik dacht, tablet, pil, wtf

Citaat:
Weet ik niet, het lukte gewoon niet meer met slapen enzo.
Heb je vandaag niet die taalkundeolympiade?
Oud 09-02-2013, 07:50
Verwijderd
Citaat:
Heb je vandaag niet die taalkundeolympiade?
Ik ga over een paar minuten van huis weg.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten