Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor de tweede keer sportschoenen besteld bij Zalando in de hoop dat ik deze week kon beginnen met sporten, aber nein, de schoenen zijn weer te klein.
En niet zo'n beetje ook. ![]() Nu moet ik weer helemaal forumliertjes gaan uitprinten en die dozen op de post doen en blaah, en dan heb ik nog steeds geen schoenen. ![]()
||
Citaat:
Van de nike's wist ik 't niet, maar ik dacht dat herenschoenen wat ruimer zouden vallen. Nope. Het doet gewoon pijn om ze aan te hebben, zelfs als ik gewoon zit.
|
Verwijderd
|
Ik geloof dat ik met een gerust hart kan zeggen dat Brazilië niet meer op de lijst met mogelijke vakantiebestemmingen voor de toekomst staat:
http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand...lie-video.aspx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Spoiler
|
Verwijderd
|
Ja dat weet ik ook wellllll het gaat om het ideeeeeee! En waarom zet je dat in een spoiler
![]() En gvd, klote stad hier ook. We hebben hier een woonhuis met 3 appartementen, we hebben allemaal een parkeerplaats en een garage achter het huis, maar we wonen met 3 vrouwen hier. Nu was er een halfslachtige tuin eerst, maar er is niemand meer om die bij te houden, dus de huisbazin had het briljante plan om gewoon alles er uit te gooien en de boel te beklinkeren zodat we ook voor het huis kunnen parkeren, handig met boodschappen uitladen en fijn voor bezoek gezien de hele straat blauwe zone is geworden. Ja tarara, de werken zijn stilgelegd door de Groenen. In het BPA staat dat er max. 35 procent verhard mag zijn van de voortuin. Het 'groenbeeld' van de stad is belangrijk. FUCK OFF, jullie stad, jullie maken dit blauwe zone, vervang zelf wat betonblokken door bomen dan! Er is geld genoeg om alle Engelstalige welkomstvlaggen en teksten te verwijderen en te vervangen door Nederlandse, ga dat dan ook maar doen met je betonblokken. Stelletje hufters. |
![]() |
|
Spierpijn in m'n benen van 300 supersteile traptreden moeten oplopen, spierpijn in m'n nek van het te wild dansen, spierpijn in m'n hartje omdat ik blijkbaar een jaloerse trut ben en pijn in m'n hoofd omdat ik net thuis ben en voor morgenochten nog huiswerk moet maken.
Laatst gewijzigd op 18-02-2013 om 11:32. Reden: taaipoo |
![]() |
|
Ik had mijn strafwerk voor wiskunde niet gemaakt, dus moest ik blijven zitten en nog meer strafwerk schrijven, ik ben er stiekem tussenuit gepiept, maar nu heb ik echt een vet probleem.
|
Ik had trek in cheddar, maar toen ik het wou kopen kon ik het niet vinden. Toen vroeg ik het aan een winkelmevrouw en die gaf me een pakje met plakjes, dat niet op de cheddar die ik ken leek. En ze zei dat het echt cheddar was. En nee, ze hadden geen cheddar aan het stuk. En toen proefde ik het thuis, en het smaakt HELEMAAL niet naar cheddar
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dit is de winnaar van de Boijmans-wedstrijd.
http://wedstrijd.bregjesrondleidinge...f-portrait-17/ Nee, ik moet toegeven, hier had mijn inzending en die van 1300 anderen echt niet tegen opgekund. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |