Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2013, 12:02
Verwijderd
80% is heel redelijk en normaal, dat is altijd zo. Het punt is alleen dat je er geen zak mee opschiet om naar die colleges en practica te gaan omdat de lerares er zelf geen zak van begrijpt, of het in ieder geval niet over kan brengen.
Advertentie
Oud 09-02-2013, 13:37
Verwijderd
Hoofdpijn
Oud 10-02-2013, 12:48
Takkeling
Takkeling is offline
Twee dagen achter elkaar superslecht geslapen en grieperig. Voel me net zo'n cartoon met lucifers tussen zijn oogleden.
Oud 10-02-2013, 13:02
Verwijderd
Mijn zus. Ja, ik waardeer haar soms (heel soms) wel, maar als ze op 20 verschillende gelegenheden vraagt 'of ik geen vakken meer volg' word ik wel gek. NEE MUTS, DIE VOLG IK NIET WANT IK BEN ZIEK. Z I E K.
Oud 11-02-2013, 16:21
Verwijderd
Pijn! Al 2 dagen! Zaterdagavond was het duidelijk dat ik me teveel had ingespannen met de klusjesdingen. Zondagochtend ging het, uiteindelijk weer lopen poetsen en dweilen en ijskast verschuiven en om 14u ofzo zei mijn lichaam splut! Toen een tijdje op bed gelegen met de verwarmingsdeken aan en paracetamols genomen, maar uiteindelijk om 21u in bed gekropen met paracetamols met codeïne. Vanmorgen ging het weer, dan naar de kine, vanmiddag toch maar even een dweil door de keuken en opnieuw splut!

Pijn

En ik kan nu geen codeïne nemen want ik ben niks meer gewend en dan kan ik op bed high liggen zijn en in slaap vallen.
Oud 11-02-2013, 16:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn zus. Ja, ik waardeer haar soms (heel soms) wel, maar als ze op 20 verschillende gelegenheden vraagt 'of ik geen vakken meer volg' word ik wel gek. NEE MUTS, DIE VOLG IK NIET WANT IK BEN ZIEK. Z I E K.
Spoiler
Oud 11-02-2013, 19:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn kater, hoewel hij reuze meeviel nog. En de kou, en naar huis moeten.
Oud 12-02-2013, 08:53
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben helemaal vergeten mijn baliehandboek te maken, en de deadline in over een week Oeps!
Oud 12-02-2013, 08:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn zanglerares heeft vanochtend afgezegd. Lekker last-minute weer, had ik ook bij mijn vriend kunnen blijven!
Oud 12-02-2013, 14:45
Verwijderd
Tyfusluie huisgenoten die allemaal geen boodschappen willen doen. We gebruiken wel gewoon wiebetaaltwat en dan is wel de bedoeling dat iedereen zeg maar, rond de 0e staat. Niet duizend ver in de plus.
Oud 12-02-2013, 17:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Voor de tweede keer sportschoenen besteld bij Zalando in de hoop dat ik deze week kon beginnen met sporten, aber nein, de schoenen zijn weer te klein.
En niet zo'n beetje ook. Ik had van adidas en nike wel beter verwacht eigenlijk.

Nu moet ik weer helemaal forumliertjes gaan uitprinten en die dozen op de post doen en blaah, en dan heb ik nog steeds geen schoenen.
Oud 12-02-2013, 17:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Adidas valt altijd kleiner, Nike vaak ook. Adidas heb ik 41,5, irl 39,5.
Oud 12-02-2013, 18:09
Verwijderd
Ik had van de zomer ook Nikes besteld en die vielen ook gruwelijk klein. Vroeger viel Nike gewoon, maar blijkbaar tegenwoordig niet meer. Ik heb nu Reebok, maar die heb ik gewoon in de winkel gehaald.
Oud 12-02-2013, 18:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Adidas valt altijd kleiner, Nike vaak ook. Adidas heb ik 41,5, irl 39,5.
ik had van de adidas ook een maat groter besteld, maar dit model schijnt te zijn gemaakt voor mensen met belachelijk smalle voeten.
Van de nike's wist ik 't niet, maar ik dacht dat herenschoenen wat ruimer zouden vallen. Nope. Het doet gewoon pijn om ze aan te hebben, zelfs als ik gewoon zit.
Oud 13-02-2013, 07:42
Verwijderd
Ik geloof dat ik met een gerust hart kan zeggen dat Brazilië niet meer op de lijst met mogelijke vakantiebestemmingen voor de toekomst staat:

http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand...lie-video.aspx
Oud 13-02-2013, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat ik met een gerust hart kan zeggen dat Brazilië niet meer op de lijst met mogelijke vakantiebestemmingen voor de toekomst staat:

http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand...lie-video.aspx

Oud 13-02-2013, 08:03
Verwijderd
Ik had al expres geen foto neergezet

Nu klik ik op dit topic en krijg ik bijna een hartaanval
Oud 13-02-2013, 08:53
Verwijderd
Ik had niet door wat het was. Ik dacht 'Goh, zwarte puntjes op een plafond, dat zou ik ook niet zo waarderen'
Oud 13-02-2013, 09:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Och, gelukkig is Brazilië een stuk groter dan Europa, dus er zullen vast gebieden zijn waar het geen spinnen regent

Spoiler
Oud 13-02-2013, 09:38
Verwijderd
Wajoo, moeilijk awesome
Oud 13-02-2013, 09:43
Verwijderd
Ja dat weet ik ook wellllll het gaat om het ideeeeeee! En waarom zet je dat in een spoiler nu durfde ik amper te klikken!

En gvd, klote stad hier ook. We hebben hier een woonhuis met 3 appartementen, we hebben allemaal een parkeerplaats en een garage achter het huis, maar we wonen met 3 vrouwen hier. Nu was er een halfslachtige tuin eerst, maar er is niemand meer om die bij te houden, dus de huisbazin had het briljante plan om gewoon alles er uit te gooien en de boel te beklinkeren zodat we ook voor het huis kunnen parkeren, handig met boodschappen uitladen en fijn voor bezoek gezien de hele straat blauwe zone is geworden.
Ja tarara, de werken zijn stilgelegd door de Groenen. In het BPA staat dat er max. 35 procent verhard mag zijn van de voortuin. Het 'groenbeeld' van de stad is belangrijk. FUCK OFF, jullie stad, jullie maken dit blauwe zone, vervang zelf wat betonblokken door bomen dan! Er is geld genoeg om alle Engelstalige welkomstvlaggen en teksten te verwijderen en te vervangen door Nederlandse, ga dat dan ook maar doen met je betonblokken. Stelletje hufters.
Oud 13-02-2013, 10:09
Takkeling
Takkeling is offline
Ik ben niet geselecteerd voor de tentoonstelling waar ik dolgraag aan wilde deelnemen en ik vind het écht écht heel kut.
Oud 13-02-2013, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet geselecteerd voor de tentoonstelling waar ik dolgraag aan wilde deelnemen en ik vind het écht écht heel kut.
Dat wat we hebben geliket? Of nog een andere?
Oud 13-02-2013, 10:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Noh, wat ontzettend jammer
Oud 13-02-2013, 12:16
Miekje*
Miekje* is offline
Pfff, stom Poedelie
Oud 13-02-2013, 16:24
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Dat wat we hebben geliket? Of nog een andere?
Die ja.
Oud 13-02-2013, 16:29
Verwijderd
Die sukk0ls weten niet wat ze missen!
Oud 13-02-2013, 16:35
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Oud 13-02-2013, 18:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ja dit.
Oud 16-02-2013, 16:09
drukknoopje
drukknoopje is offline
Dat ik te moe ben om op te staan van deze stoel. Pfff.
Oud 17-02-2013, 19:10
Verwijderd
Mijn moeder stuurt sms'jes waarin ze in plaats van ij een y schrijft, omdat 'dat makkelijker is'
Oud 17-02-2013, 21:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Spierpijn in m'n benen van 300 supersteile traptreden moeten oplopen, spierpijn in m'n nek van het te wild dansen, spierpijn in m'n hartje omdat ik blijkbaar een jaloerse trut ben en pijn in m'n hoofd omdat ik net thuis ben en voor morgenochten nog huiswerk moet maken.

Laatst gewijzigd op 18-02-2013 om 11:32. Reden: taaipoo
Oud 18-02-2013, 11:10
Carn
Carn is offline
ik moet plassen maar heb geen zin om op te staan.
Oud 18-02-2013, 18:08
Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Ik had mijn strafwerk voor wiskunde niet gemaakt, dus moest ik blijven zitten en nog meer strafwerk schrijven, ik ben er stiekem tussenuit gepiept, maar nu heb ik echt een vet probleem.
Oud 18-02-2013, 20:13
Verwijderd
Volgens mij heb ik een gekneusde rib
Oud 21-02-2013, 20:19
Miekje*
Miekje* is offline
Ik had trek in cheddar, maar toen ik het wou kopen kon ik het niet vinden. Toen vroeg ik het aan een winkelmevrouw en die gaf me een pakje met plakjes, dat niet op de cheddar die ik ken leek. En ze zei dat het echt cheddar was. En nee, ze hadden geen cheddar aan het stuk. En toen proefde ik het thuis, en het smaakt HELEMAAL niet naar cheddar Het blijkt van die hamburgersmeltkaas te zijn. Ook best lekker, maar ik wil verdomme gewone cheddar eten
Oud 21-02-2013, 21:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Die hamburgersmeltkaas is toch ook meestal cheddar?
Oud 21-02-2013, 21:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Evenmin als dat de kaas die je in Duitsland kunt kopen voor op brood, Gouda is.
Oud 21-02-2013, 22:16
Dinalfos
Dinalfos is offline
Goudse kaas is een recept, dus het hoeft niet uit Gouda te komen om "Gouda" te zijn. Het kan natuurlijk wel zijn dat het recept daar niet klopt.....
Oud 22-02-2013, 12:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De ES-variant is smeltkaas (?) met cheddar. Smaakt overigens prima op tosti's en dergelijke maar als dat hetzelfde spul is als bij de McD zal het wel gewoon een soort prutje in plakvorm op oliebasis zijn ofzo, daar was ooit nog ophef over, dat de kaas van McDonalds eigenlijk geen kaas mocht heten (maar wel weer gezonder was dan echte cheddar).
Oud 22-02-2013, 12:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Smeltkaas is vet met eiwitten en zout dat gesmolten is, waar shit aan toegevoegd is en wat daarna in een vorm geperst is. Kusjes
Oud 23-02-2013, 08:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Evenmin als dat de kaas die je in Duitsland kunt kopen voor op brood, Gouda is.
Aangezien ik hier vrij makkelijk aan oude kaas kan komen lijkt het me zeer sterk dat je die in Duitsland niet kan krijgen.
Oud 23-02-2013, 08:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Aangezien ik hier vrij makkelijk aan oude kaas kan komen lijkt het me zeer sterk dat je die in Duitsland niet kan krijgen.
Mijn punt is dat hij niet in cheddar geproduceerd wordt en dus geen cheddar is maar cheddar style. Net als de kaas in duitsland geen gouda is maar zweedse gouda style.
Oud 23-02-2013, 09:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mijn punt is dat hij niet in cheddar geproduceerd wordt en dus geen cheddar is maar cheddar style. Net als de kaas in duitsland geen gouda is maar zweedse gouda style.
Ah ok, je hebt dus geen punt maar wil een semantische discussie voeren.
Oud 25-02-2013, 18:46
Takkeling
Takkeling is offline
Dit is de winnaar van de Boijmans-wedstrijd.

http://wedstrijd.bregjesrondleidinge...f-portrait-17/

Nee, ik moet toegeven, hier had mijn inzending en die van 1300 anderen echt niet tegen opgekund. Terechte winnaar.

Oud 25-02-2013, 19:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Nee, ik moet toegeven, hier had mijn inzending en die van 1300 anderen echt niet tegen opgekund. Terechte winnaar.

Oud 25-02-2013, 19:05
Verwijderd
Maar zie ik nu goed dat ze zelf ook verbonden is aan Boijmans?
Oud 25-02-2013, 19:20
Takkeling
Takkeling is offline
Niet dat ik weet, waar leid je dat uit af?
Oud 25-02-2013, 19:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Regels voor berichten