Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
insect, als je goed leest zie je dat de pc er ook bij staat |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
volgens mij is is het woord computer een geheelomvattend woord voor pc's en consoles
||
Citaat:
schaam jullie (is best wel offtopic allemaal)
||
Gaan we nu verder met de Topic?
Citaat:
![]()
|
![]() |
Lord of the Rings, Harry Potter (WH00T WH00T)
en misschien staat hier nog wat bij Final Fantasy niet, want dat is te moeilijk voor iemand die nog niet al te best Engels spreekt (tenzij hij al vloeiend Engels spreekt, net als ik op mijn zesde (hah, hah))
||
Citaat:
idd, worms1, 2, armegeddon zijt inderdaad erg goede spellen voor uw jonge neef. ook zijt de meeste disney spellen wel gechikt voor uw neef ik hoop bij deze dat ik wat nuttigs heb meegedeeld en dat u er veel profijt aan zult hebben met wat ik uw heb meegdedeeld, mijn geliefde medemens. |
![]() |
|
![]() |
worms1, 2, armegeddon < LOL!! Armegeddon dan heeft ie meteen een geestelijk drama, ik denk aan:
Age of Empires 2 (of Age of Mythologie) Worms is wel leuk Rollercoaster tycoon 2 (of Theme Park) Counter-Strike (wordt veel gespeeld van kinderen rond de 10-13 jaar) Het ligt er ook aan wat de ouders willen... want sommige ouders willen geen bloed enzo...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
[edit] En ik ben dan ook hoogbegaafd ![]()
|
dr is zo'n spelletje van Harry Potter lego
dan kan je die hele school opbouwen en nog wat andere shit doen mijn nichtje kreeg die afgelopen vrijdag voor dr verjaardag en die vindt het helemaal geweldig geloof ik maja dan moet je neefje wel van harry potter houden
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb Theme Park World weer geinstalleerd!!! (heersch) das idd leuk voor jonge kinders (of zeg ik nu verkeerde dingen over mezelf?)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
weerwolfspel #27 Ske* | 500 | 13-01-2007 11:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Algemene schoolzaken |
concentratie-/aandachtsvergrotende oefeningen Verwijderd | 5 | 05-11-2005 12:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Seksualiteit |
pedofilie blaap | 47 | 01-10-2002 22:42 |