Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit by Hl: Hunterlife, formuleer je zinnen beter! Lol. (Ik zie nu wat je bedoelt Axel, maar ik wilde zeggen 'tenzij je een 8 gemiddeld gaat staan, want dan hoef je niet mee te loten/decentrale selectie', wat raar overkomt met het eerste gedeelte van de zin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is meestal eerlijker dan een centrale loting waarin je geen zegje hebt in je kans behalve je cijfers. Iemand met een 8 gemiddeld kan zonder te hoeven loten/decentrale selectie toegelaten worden tot welke universiteit in Nederland dan ook (tenminste, als ik duo/ibg mag geloven). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
TS: Citaat:
Open maar als je wilt, dan post ik wel. ![]() Edit: Shenron, dit is een handige site. Daar staat super veel over de decentrale selectie/centrale loting mocht je nog vragen hebben. Laatst gewijzigd op 15-02-2013 om 15:52. |
![]() |
|
![]() |
Dankje wel voor de handige site, Hunterlife. Maar hoe zit de stap van wiskunde a op 5 HAVO naar wiskunde b op 5 VWO, is dat überhaupt wel mogelijk? En is dat super lastig om te doen? Ik ben nogal super gemotiveerd om het beste uit me te halen en te laten zien, zou wel vervelend zijn als ik de kans niet meer heb om het te laten zien.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mijn zus had een verkeerde studiekeuze gemaakt en besloot mee te doen aan de decentrale selectie van geneeskunde. Gemiddeld genomen waren haar cijfers op de middelbare school iets hoger dan een 7. Maar ze had naast school ook nog meegedaan aan een heleboel andere dingen zoals de leerlingenraad, schoolkrant, schoolconcerten, Model European Parliamen etc. En ook nog een heleboel andere dingen naast school. Dit heeft er blijkbaar voor gezorgd dat ze door die selectie is heen gekomen. Dit was een aantal jaren geleden en ondertussen heeft ze haar bachelor geneeskunde gehaald
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
hulp nodig!! Victorious | 9 | 19-09-2011 09:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Betoog Alternatieve straffen... diamonde | 1 | 06-03-2003 13:54 |