Ik kom ook en heb mijn kruidvatkaart ook al en weet je adres niet meer en zal om 2 uur op station Utrecht staan onder de blauwe borden met een bruine jas en een chocoladecake!
Ik weet niet waar je woont, dus kom ik ook naar het station, onder de blauwe borden om 2 uur. En stiekem vind ik het best wel een beetje eng, want stel je voor dat ik jullie of jullie mij niet herkennen . En ik zou het wel fijn vinden om je adres te hebben, Fizzle
14-02-2013, 22:42
Verwijderd
Ik heb je nummer nog, als ie nog hetzelfde is tenminste. Ik weet ook in welke straat je woont, alleen het nummer niet, dus die wil ik nog wel graag even. Ik ben er denk ik rond half 4 ofzo, maar een beetje afhankelijk van m'n werkdag. Voor etenstijd ben ik er ook weer vandoor, dus heel spectaculair wordt het niet van mijn kant, maar even wat nieuwe mensen zien en even kletsen met de rest vind ik leuk
Ik eet alleen vegetarisch! Ja sorry het is ook elke keer anders! sandwiches mogen wel, alleen echt zoetigheid met snelle suikers, dus cake en snoepjes, en overduidelijke snacks zoals chips, dat doe ik niet.
Wie komt er nu allemaal naar het station? En is het misschien handig om nog nummers uit te wisselen? Ik wil best mijn nummer geven aan mensen, maar ik durf niet zo goed (met onbekenden) te bellen Sms'en is geen probleem