Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=33010837
De topictitel. 1. Het woord 'topic' ontbreekt 2. De volgende forumer boven je? ![]() 3. Random apostrof |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ook een hekel aan de toenemende taalverloedering, het Engels heeft een invloed van ongekende grootheid op onze taal, tientallen leenwoorden en barbarismes staan in Van Dale. Vooral de jongerentaal wordt beïnvloed, op alle internationale media wordt Engels gesproken, en de jeugd heeft de toekomst dus deze verloedering komt terug in het abn, ofwel "standaardnederlands". En de immigratie van niet-westerse allochtonen in Nederland heeft ook een negatief effect op onze taal, want ondermeer doordat al die mensen zich van Nederland afsluiten -schotels op het dak en moslimwijken- kunnen ze moeilijk integreren in onze samenleving, dit zal minder effect hebben op het standaardnederlands, maar het is buitengewoon irritant als mensen naast mijn school Arabisch spreken.
Laatst gewijzigd op 19-02-2013 om 19:33. Reden: Typfout |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 |