Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uh, ja, is dat niet een soort van de bedoeling voor meeloopdagen? Dat er mensen zijn die je niet kent?
En verder, wat hebben de mensen er allemaal mee te maken? Het gaat er toch om dat je een beetje ziet of de inhoud van de studie wat voor jou is en of het bij je past enzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Veel succes met beginnen aan een nieuwe opleiding dan!
![]() ![]() Nee, maar serieus. Het idee van dit soort dingen is juist dat je naar een vreemde omgeving gaat. Je gaat toch niet zo maar iets afzeggen omdat je het wat eng vindt? Bovendien worden meeloopdagen altijd heel erg goed begeleid is mijn ervaring, dus je bent helemaal niet alleen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, je krijgt gewoon college. De studenten die daar zitten letten totaal niet op jou, die zijn college aan het volgen
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zou chill zijn
![]() Wat ook nog kan is dat ze een meeloopdag hebben waarbij je niet eens bij de colleges van de echte studenten gaat kijken. Dan krijg je gewoon met een hele groep een eigen college. Nou ja, dan kijkt ook niemand je aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Draai het eens om. Stel jij zit in de klas of op school, en er komt iemand meelopen of bij zitten die je niet kent. Dan denk je toch ook alleen 'oh een nieuw iemand die komt meekijken, /care'. Daarna denken ze weer aan hun eigen puisten en of ze wel tampons bij zich hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik mag in ieder geval hopen dat je dan oplet... Als het goed is, is het een stuk interessanter dan je middelbare school, want je kiest iets wat je neem ik aan zelf leuk vind. En nee, je mag meestal niet eten tijdens colleges. Maar meestal is er om het uur wel een pauze. |
![]() |
|
Sadye bij ons op het hbo zijn er twee soorten meeloopdagen een waarbij je inderdaad gewoon met een student mee loopt waarbij iedereen zoiets heeft van: Aah meeloper oké hallo en veel plezier vraag maar als je iets wil weten. En de meeloopdagen waarbij je alleen met een groep bent die allemaal mee lopen en nieuw zijn, dit zijn de fijnere dagen omdat je iedereen het eng vind en je hier soms nog wel contacten mee leert kennen waar je de opleiding mee gaat doen. Over het eten, bij ons mag het allemaal wel zolang je niet chips gaat lopen eten ofzo dus zolang je de lessen niet verstoort.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Haha, mijn vriend zijn boot is met een afgelopen wedstrijd in hun eigen veld eerste geworden, maar ze werden qua tijd toevallig wel verslagen door een mix-boot ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|